abonnement Unibet Coolblue
  zondag 8 september 2019 @ 05:32:53 #1
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_188842043


...account gehackt? Of gewoon een beetje dom (een kind van vijf weet nog dat het openbaar is)?

[ Bericht 8% gewijzigd door Eightyone op 08-09-2019 06:25:01 ]
pi_188842093
Je zou inderdaad maar zeggen wat je ergens van vindt. Beter gewoon je bek houden en een beetje dom lachen toch?
  zondag 8 september 2019 @ 09:11:12 #3
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_188842714
Dat krijg je er van wanneer je telkens met je snufferd in de coke zit :')
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 8 september 2019 @ 09:11:33 #4
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188842716
Pics van Chantal
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 8 september 2019 @ 09:23:11 #5
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_188842803
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 07:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je zou inderdaad maar zeggen wat je ergens van vindt. Beter gewoon je bek houden en een beetje dom lachen toch?
Dit geeft haar het imago van een achterbaks afgunstig wijf. Dus wel beter om zulke likes achterwege te laten he.
  zondag 8 september 2019 @ 09:24:18 #6
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_188842812
En dan brengt ze als 'positiviteitsgoeroe' ook nog zo'n mierzoet blad uit. :')
pi_188842858
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 09:11 schreef Dven het volgende:
Pics van Chantal
Eens :9
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_188842921
Sooooooo een Showbizz trutje dat een keer eerlijk is, dit is echt wereldnieuws
pindazakje
pi_188842928
Haha Wendy :')
Alius aliud dicit
pi_188843353
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 09:23 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Dit geeft haar het imago van een achterbaks afgunstig wijf. Dus wel beter om zulke likes achterwege te laten he.
Dit.

quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 09:11 schreef Dven het volgende:
Pics van Chantal

:Y)
  zondag 8 september 2019 @ 10:23:45 #11
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_188843431
Ook bij Mediacourant zijn ze inmiddels wakker: https://www.mediacourant.(...)-over-chantal-janzen

Blijkbaar is Wendy vanmiddag op NPO Radio 1.

Edit: nu ergens tussen de MC-commentaren:

quote:
Volgens SBS is het twitteraccount van Van Dijk misbruikt. ,,Via het account WendyUshi zijn gisteravond haattweets over Chantal Janzen geliked. Wendy kwam er vrij snel achter dat tot haar verbazing een derde persoon dit aan het doen was", aldus een woordvoerster. Wendy van Dijk verklaart: ,,Ik was verbijsterd, dit zou ik zelf natuurlijk nooit doen."

Er is onmiddellijk actie ondernomen en alle wachtwoorden zijn zo snel mogelijk veranderd. Inmiddels is er contact geweest met Chantal om haar te laten weten hoe dit is gelopen. ,,Wendy betreurt het ten zeerste dat de indruk ontstaan zou kunnen zijn dat zij dit soort haatberichten zou liken."


[ Bericht 33% gewijzigd door Eightyone op 08-09-2019 10:33:36 ]
  zondag 8 september 2019 @ 10:54:11 #12
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_188843900
Nice save :’)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 8 september 2019 @ 11:18:49 #13
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_188844253
Uiteraard is ze “gehackt” maar zou me niet verbazen als ze lekker, wat lijntjes snuivend, op de bank dit heeft zitten doen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zondag 8 september 2019 @ 12:57:47 #14
327807 Mariposas
יה&#14
pi_188845449
Ja hoor, gehackt. :') :') zeg dan gewoon niets, laat het overwaaien en praat het onderling met Chantal uit.
Dit mens is zo fake, dat zie je zo maar weer. Op tv komt haar medeleven en empathie ook totaal niet oprecht over. Zo zie je dus maar weer hoe ze werkelijk is.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_188845554
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 10:23 schreef Eightyone het volgende:
Wendy van Dijk verklaart: ,,Ik was verbijsterd, dit zou ik zelf natuurlijk nooit doen."
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zondag 8 september 2019 @ 14:15:12 #16
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_188846539
https://www.mediacourant.(...)ik-ben-niet-gehackt/

quote:
SBS 6-ster Wendy van Dijk kwam vanochtend groot in het nieuws omdat er op haar twitteraccount haatberichten over RTL 4-ster Chantal Janzen werden geliked, maar al snel kwam Talpa met de verklaring dat het om ‘misbruik door een derde persoon’ zou gaan. Het gaat hierbij niet om een hack, maar om iemand die haar inloggegevens weet. “Dat is waarschijnlijk, ja“, reageerde de presentatrice zojuist op NPO Radio 1. “Het is iemand die mijn inloggegevens weet, dat is waar ja.“

Er moet dus iemand zijn in haar directe omgeving die haar moedwillig in een negatief daglicht wil stellen. Krijgt ze daar geen buikpijn van? “Uiteindelijk wel natuurlijk. Nu denk je: hoe heeft het kunnen gebeuren? Daar gaan we ook nog wel even in duiken.”

Heeft ze haar digitale zaken wel goed op orde? “Ik weet niet wat er gebeurd is. Het enige dat ik mezelf kan aanrekenen is dat ik niet echt op de hoogte ben van mijn eigen wachtwoord. Het is door iemand anders ooit opgezet in de tijd van Ushi, het heet ook Wendy_Ushi. Ik zei ook tegen mijn broer: ‘O, shit, wat is dan het wachtwoord?’ Uiteindelijk lazen wij op internet: ‘Als je nog in kan loggen, dan moet je in elk geval je wachtwoord veranderen.’ Hij had de inloggegevens dan, maar ik wist dat allemaal niet.”

Mediastorm

Van Dijk wist niet wat ze méémaakte. “Ik had het eigenlijk gemist, zoals negen van de tien dingen die ik mis. Vervolgens lag ik in bed om half twaalf ofzo en toen werd ik gebeld door Martijn Krabbé. Ik had mijn telefoon op stil en toen zag ik vervolgens een bericht van: ‘Alert, alert, alert, volgens mij ben je gehackt.’ Hij had toen ook mijn broer gebeld, die mijn management doet. Die appte me ook en dat zag ik allemaal en die heb ik gebeld. Toen pas realiseerde ik me wat er aan de hand was.”

De presentatrice had niet zo’n mediastorm verwacht. “Kijk, alles wat ik zogezegd geliked heb, daar staat Wendy van Dijk bij. Dat is natuurlijk sowieso heel gek. Ik zou zoiets überhaupt nooit doen. Het is natuurlijk sowieso heel triest. Op het moment dat ik het zelf las, dacht ik nog naïef: iedereen begrijpt toch wel dat ik dit niet ben? Dat er dan toch weer zo’n bom ontploft… Ik blijf daarin naïef. Alles wat je doet wordt natuurlijk groots gezien en opgepakt.”

Gebeld

Heeft ze al contact gehad met Janzen? “Ik heb gisterenavond al meteen een aantal berichten gestuurd. Ik heb haar nog niet gesproken, maar ik ga er vanuit dat zij meteen weet dat dit onzin is.”

BN’ers onder elkaar hebben goed contact, legt Van Dijk uit. “Ik werd vorige week ook door Paul de Leeuw gebeld, van: ‘Dit staat op Mediacourant, maar ik heb het helemaal niet zo bedoeld.’ Dan denk ik ook: nee, Paul, je hoeft dit niet uit te leggen, wij BN’ers delen hetzelfde lot en weten van elkaar hoe dingen kunnen lopen en verkeerd uitgelegd kunnen worden. Ik ben in elk geval iemand die er altijd vanuit gaat dat dingen niet zo worden bedoeld.”

Talpa

De verklaring van Talpa luidde als volgt: “Via het account Wendy_Ushi zijn gisteravond haattweets over Chantal Janzen geliked. Wendy kwam er vrij snel achter dat tot haar verbazing een derde persoon dit aan het doen was.”

“Er is onmiddellijk actie ondernomen en alle wachtwoorden zijn zo snel mogelijk veranderd. Inmiddels is er contact geweest met Chantal om haar te laten weten hoe dit is gelopen. Wendy betreurt het ten zeerste dat de indruk ontstaan zou kunnen zijn dat zij dit soort haatberichten zou liken.”

Advies

Techjournalist Daniël Verlaan van RTL Nieuws vermoedde al direct dat Van Dijk niet gehackt was. “Ah, de klassieke ‘ik ben gehackt’. Wendy van Dijk claimt dat haar Twitter-account is gehackt, en dat er daardoor nare tweets over Chantal Janzen zijn geliket. Als een hacker toegang heeft tot een Twitter-account, gaat hij echt geen tweets liken 🙃🙃🙃“, twitterde hij.

Even later: “Wendy van Dijk stelt op Radio 1 dat ze niet is gehackt – wat zei ik je? – maar dat iemand nog toegang had tot haar account. Dat is een realistischer scenario. Voorkom dat een onbekende voor jou tweets gaat liken: check hier (link naar Twitter-pagina) al jouw ingelogde sessies.”

Verder benadrukt Verlaan het belang van tweestapsverificatie. “Dit is een goed moment om nog even het belang van tweestapsverificatie te benadrukken. Dan moet je na het inloggen met je wachtwoord ook nog een code invoeren die op je telefoon verschijnt.”
pi_188846640
Dus het is de schuld van haar broer? :?
Yeah, right. :')
pi_188848772
Gewoon stoppen met social media. Scheelt een hoop gezeik.
  zondag 8 september 2019 @ 16:20:08 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188848926
Gehackt :')
Ander persoon met toegang is net zo geloofwaardig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 8 september 2019 @ 17:03:49 #20
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_188849750
quote:
2s.gif Op zondag 8 september 2019 09:11 schreef Falco het volgende:
Dat krijg je er van wanneer je telkens met je snufferd in de coke zit :')
Ik zou wel een avondje met Wendy willen doorhalen. :)
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_188849985
Dat zijn toch geen haatberichten 8)7
  Tettenkoning maandag 9 september 2019 @ 15:18:17 #22
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_188862331
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:03 schreef VeX- het volgende:
Ik zou wel een avondje met Wendy willen doorhalen. :)
Meeste kans heb je op woensdag genaktdag?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_188864833
Wendy was met de verkeerde account ingelogd.
  maandag 9 september 2019 @ 18:04:51 #24
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_188865319
Angela de Jong ('mammoettanker', aldus Mediacourant) wrijft nog wat extra zout in de wonden.

https://www.mediacourant.(...)dy-ze-is-gewoon-nep/

https://www.ad.nl/show/li(...)versus-nep~add268b6/
pi_188865520
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 16:20 schreef Leandra het volgende:
Gehackt :')
Ander persoon met toegang is net zo geloofwaardig.
Die zat gewoon met een snuifje op de bank denk ik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')