Peter (is dat de blonde jongen die met Nicolette danst?) zei inderdaad dat 'zijn meisje' wel in de finale zit, Gwynethquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:35 schreef Smirre het volgende:
Ja, ik kijk ook!
Terechte finale tussen Jamai en Nathalie (en natuurlijk Peter en Gwyneth; zijn zij nu een setje?). Nicolette mocht dan vorige week beledigd zijn geweest dat ze haar lomp noemden, maar hey; haar passen waren toch ook groot,wijd en hoog? Wat een verschil met Nathalie die ondanks haar enthousiasme het lukt om klein en sierlijk te dansen. Wat danst zij natuurlijk.
Ik heb echt ademloos naar Julie en Marcus zitten kijken. (En teruggespoeld omdat ik via UPC keek.) Als je zo kunt dansen....
Nee, niet echt verbaasd; Julie heeft tijdens het dansen al haar spieren gespannen en in controll en ik geloof dat ik haar niet zou uitdagen voor een wedstrijdje armpje drukken. Ik heb mij vooral verwonderd hoe gracieus dat eerste deel verliep. Hoe ze schijnbaar moeiteloos van onder naar boven en toen weer naar beneden langs hem heen gleed. Echt heel erg prachtig. Ik biecht direct op; ik heb niet één, maar wel vijf keer teruggespoeld.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Peter (is dat de blonde jongen die met Nicolette danst?) zei inderdaad dat 'zijn meisje' wel in de finale zit, GwynethDus niet alle dansers zijn heaumeau, dan is er nog hoop voor ons en Marcus
![]()
Heb jij je ook zo verbaasd over Julie die haar ledematen - en dan vooral de onderste twee- om Marcus heen sloeg zonder te hupsen?
zaterdagochtendquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihihi!
Oh heeft hij een Hyves? En beheert hij die zelf?
Dan moeten we hem misschien even gaan adoreren daar!
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:58 schreef Smirre het volgende:
Kleine toevoeging. Ik had uiteraard wel gehupst, hoor. Al was het maar omdat ik met Marcus had mogen dansen.
Ik vond het zingen van beide tenekrommend. Normaal vind ik de zangers van het orkest slecht maar die deden dit een stuk beter dan Jamai en Nathalie.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit was dan ook totaal niet haar toonhoogte
Het was veel te laag voor haar en het was natuurlijk even supersnel ingestudeerd ivm de dood van MJ. Dat kon je duidelijk merken, want dat moet natuurlijk dan ook nog even tussen de (generale) repetities door enzo. Ik vind het knap!
(En bij Idols heeft ze al laten horen wel degelijk te kunnen zingen).
Dit klonk niet zó inderdaad, daar heb je gelijk in.
Maar wat kan ze dansen! Wauw!
Nee zou pas sneu zijn voor Nathalie als ze weer niet wintquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Denk het ook..maar beetje sneu voor Jamai..Nathalie is wel goed.
Joopi-jo we gaan samen kijkenquote:
Saaiquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:15 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik kijk met jullie mee, ik vond jamai ERGGGG goed, de wals van nathalie een beethe saai.
maar hopelijk wint ze
't Is nou niet dat ze zelf de choreografie voor haar rekening neemt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:26 schreef EricT het volgende:
[..]
Saai?
Ze heeft tenminste een eigen stijl, durft de etiquette te doorbreken
Choreografie een de uitvoering daarvan zijn twee losstaande dingen. Je kan leuk figuurtjes leren maar het gaat om de manier waarop je het brengt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:32 schreef mootie het volgende:
[..]
't Is nou niet dat ze zelf de choreografie voor haar rekening neemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |