Vermeulen partijdig? ik vond hem vrij mild.quote:Op zondag 26 april 2009 20:16 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Nou, als Vermeulen vandaag iets was.![]()
Maar goed, hier gaan we toch niet samen uitkomen.
Trouwens wel te prachtig dat je alles met hoofdletter schrijft, maar 'ajacied' weer niet. Says it all.
Dan is er een halve minuut over, en kunnen ze 9 wedstrijden in een uurtje kwijtquote:Op zondag 26 april 2009 20:06 schreef Kopbal het volgende:
Het is gewoon ronduit kut: 9 wedstrijden in een klein uurtje.
Benieuwd hoe ze dat volgende week en de laatste speelronde gaan doen, dan kunnen ze namelijk niet de zaterdag- en vrijdagwedstrijden met 30 seconden afdoen.
Ja, omdat jij de laatste dagen nog meer anti-Ajax bent dan voorheen.quote:Op zondag 26 april 2009 20:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Vermeulen partijdig? ik vond hem vrij mild.
quote:Op zondag 26 april 2009 20:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, omdat jij de laatste dagen nog meer anti-Ajax bent dan voorheen.
Ik zeg toch niet dat het kut was? Ik draag dingen aan waar ik me aan geërgerd hebt. Goede voorbeelden te over, maar goed, jij bent het daar toch niet mee eens. Ik concludeer dat je sinds Volendam - Heerenveen nog meer anti-Ajax bent en daar is niets aan gelogen. Je reageert er niet eens op.quote:Op zondag 26 april 2009 20:25 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Kom op zeg. De radio was kut, de tv was kut, vinden Ajax fans en dan mij dat gaat verwijten. Echt heel zwak. Met de radio was niks mis, Vermeulen deed gewoon zijn commentaar, niks mis mee. Hij veroordeelde niemand en nam gewoon waar. Er komen ook geen goede voorbeelden hier dus voorlopig zit ik op rozen
Waarom zou ik sinds Volendam-Heerenveen nog meer anti-Ajax zijn?quote:Op zondag 26 april 2009 20:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het kut was? Ik draag dingen aan waar ik me aan geërgerd hebt. Goede voorbeelden te over, maar goed, jij bent het daar toch niet mee eens. Ik concludeer dat je sinds Volendam - Heerenveen nog meer anti-Ajax bent en daar is niets aan gelogen. Je reageert er niet eens op.
Nog een keer dan, Vermeulen nam niets waar, hij oordeelt ineens dat Ajax zonder die penalty's nooit had kunnen scoren. Dat is toch ronduit een belachelijke constatering?!
Heb je de wedstrijd gezien?quote:Op zondag 26 april 2009 20:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom zou ik sinds Volendam-Heerenveen nog meer anti-Ajax zijn?
Ik heb die opmerking niet gehoord maar hij zat toch niet ver naast de waarheid. Ajax had ongelooflijjk veel moeite om te scoren en had de pingels nodig om doelpunten te maken.
Geen wedervragen stellen.quote:Op zondag 26 april 2009 20:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom zou ik sinds Volendam-Heerenveen nog meer anti-Ajax zijn?
Ik heb die opmerking niet gehoord maar hij zat toch niet ver naast de waarheid. Ajax had ongelooflijjk veel moeite om te scoren en had de pingels nodig om doelpunten te maken.
Het interview is meer dan uitstekend in mijn ogen. Hij begint over een ruzietje met Suarez: Vertongen ontkent eerst en doet lacherig en vervolgens kopt hij het volledig in door het juist wel toe te geven. Dan over de vraag waarom hij invaller is en over de wedstrijd en over de panenka van Suarez. In mijn ogen logische vragen. Alleen de vraag of hij Vink heeft bedankt, is wat suggestief maar was ookm et een knipoog. Vervolgens nog over Louis als bonsscoach van Belgie.quote:Op zondag 26 april 2009 20:30 schreef kevin6188 het volgende:
Ik geef je net nog een illustrerende reden voor zijn gehele commentaar. Het interview met Vertonghen is ook te slecht voor woorden. Verder weet ik niet eens meer tot in detail wat Vermeulen allemaal precies zei, maar het was de grootst mogelijke onzin.
http://player.nos.nl/inde(...)9717/category/sport/
Ja, kom maar weer met het meest makkelijke cliche excuusquote:Op zondag 26 april 2009 20:37 schreef SCH het volgende:
Beetje van de slakken en het zout. Het is allemaal wel erg door een Ajax-bril jongens.
Hij heeft het toch ook niet over onkunde? Of wel?quote:Op zondag 26 april 2009 20:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geen wedervragen stellen.
Met drie ballen op de paal in 10 minuten kun je eerder van ongeluk dan van onkunde praten toch?
Ik luister verdomme het hele interview af en schrijf op wat er te horen is en dan trek dan die conclusie. Gek he. Heb je het gehoord? Begint nu een beetje vervelend te worden.quote:Op zondag 26 april 2009 20:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, kom maar weer met het meest makkelijke cliche excuus.
Nee, radio 1 en samenvatting. Maar is geen beletsel om er op deze manier over te praten toch?quote:
Nee ik heb het niet gehoord, ik begin er ook niet over. Alleen ik word wel aangesproken over een Ajax bril, terwijl ik hier ook zeg dat ik bijvoorbeeld een pro Ajax Driessen mateloos irritant vind. Kom dan niet aan met dat belachelijke bril praatje, want dát is pas vervelend.quote:Op zondag 26 april 2009 20:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik luister verdomme het hele interview af en schrijf op wat er te horen is en dan trek dan die conclusie. Gek he. Heb je het gehoord? Begint nu een beetje vervelend te worden.
Nu heeft Vermeulen dus een Ajax-bril op, als ik je goed begrijp? Prachtig.quote:Op zondag 26 april 2009 20:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik luister verdomme het hele interview af en schrijf op wat er te horen is en dan trek dan die conclusie. Gek he. Heb je het gehoord? Begint nu een beetje vervelend te worden.
Beweer je nu dat AZ veel sterker wasquote:Op zondag 26 april 2009 20:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, radio 1 en samenvatting. Maar is geen beletsel om er op deze manier over te praten toch?
Het is volgens mij eerder een kwestie van interpretatie van de woorden dan verder iets. Ik ken die gevoeligheid wel, ik heb het ook snel als ze zeggen dat de tegenpartij veel sterker is dan Heerenveen en zo, is irritant om te horen maar niet altijd onwaar.
quote:Op zondag 26 april 2009 20:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Beweer je nu dat AZ veel sterker was?!
Heeft het er dan niks mee te maken?quote:Op zondag 26 april 2009 20:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee ik heb het niet gehoord, ik begin er ook niet over. Alleen ik word wel aangesproken over een Ajax bril, terwijl ik hier ook zeg dat ik bijvoorbeeld een pro Ajax Driessen mateloos irritant vind. Kom dan niet aan met dat belachelijke bril praatje, want dát is pas vervelend.
Je begrijpt me niet goed.quote:Op zondag 26 april 2009 20:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Nu heeft Vermeulen dus een Ajax-bril op, als ik je goed begrijp? Prachtig.
Ik ben niet teleurgesteld, heb niets af te reageren en zit gewoon met een goed gevoel op de bank. Echter heb ik dingen gezien die me irriteerden. Maar dat kan alleen maar omdat ik een Ajax bril op heb. Tuurlijkquote:Op zondag 26 april 2009 20:45 schreef SCH het volgende:
[..]Nee, tuurlijk niet. Hoe kom je daar nou weer bij.
Ik snap dat je teleurgesteld bent maar het is niet terecht om het nu op de NOS-verslaggevers af te reageren.
Bij 11 tegen 11 wel ,tot dat Vink de macho ging uithangen.quote:Op zondag 26 april 2009 20:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Beweer je nu dat AZ veel sterker was?!
Nee dus. Omdat ik voor Ajax ben zou ik nergens over kunnen oordelen met betrekking tot Ajax. Nou, geloof me, dat kan ik bestquote:
En dan heb ik een Ajax bril opquote:Op zondag 26 april 2009 20:48 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Bij 11 tegen 11 wel ,tot dat Vink de macho ging uithangen.
Je reageert wel vaker zo als het over Ajax gaat. En ik had het niet alleen over jou> Die kevin is ook nogal slachtofferig aan het doen. En ik vind je opmerkingen over die penalty op de radio echt heel raar. Alsof een verslaggever uit zijn dak gaat omdat Ajax een penalty mistquote:Op zondag 26 april 2009 20:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ben niet teleurgesteld, heb niets af te reageren en zit gewoon met een goed gevoel op de bank. Echter heb ik dingen gezien die me irriteerden. Maar dat kan alleen maar omdat ik een Ajax bril op heb. Tuurlijk.
Klopt, waarschijnlijk omdat ik meer wedstrijden van Ajax zie dan van andere clubs. Natuurlijk was ik pissig dat Suarez miste, lijkt me logisch, maar na drie keer half lacherig gegil dat ie zo slecht in was geschoten, heb ik LdL even uitgezet.quote:Op zondag 26 april 2009 20:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Je reageert wel vaker zo als het over Ajax gaat. En ik had het niet alleen over jou> Die kevin is ook nogal slachtofferig aan het doen. En ik vind je opmerkingen over die penalty op de radio echt heel raar. Alsof een verslaggever uit zijn dak gaat omdat Ajax een penalty mist
Ik heb hem juist wat harder gezetquote:Op zondag 26 april 2009 20:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klopt, waarschijnlijk omdat ik meer wedstrijden van Ajax zie dan van andere clubs. Natuurlijk was ik pissig dat Suarez miste, lijkt me logisch, maar na drie keer half lacherig gegil dat ie zo slecht in was geschoten, heb ik LdL even uitgezet.
Maar jij hebt dan ook meer haat tegen Ajax dan liefde voor je eigen club volgens mijquote:
Nou nee hoor, daarmee zit je er behoorlijk naast.quote:Op zondag 26 april 2009 20:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook meer haat tegen Ajax dan liefde voor je eigen club volgens mij
Vertel eens?quote:Op zondag 26 april 2009 19:51 schreef kevin6188 het volgende:
Maar ik hoor net een reden voor het gedrag van Vermeulen en als die reden binnenkort wordt bewaarheid, is meteen duidelijk waarom er is gezegd wat er werd gezegd.
Binnenkort. Als er wat meer zaken duidelijk zijn.quote:
Moest nog ff een en ander navragen. Komt erop neer dat Vermeulen in de race was (of misschien zelfs wel weer is) voor een baantje bij AZ.quote:
Vermeulen is nu de baas bij studio sport ben benieuwd of hij dat op wil geven. Wat wil die dan doen bij AZ? Persconferenties leiden ?.quote:Op maandag 27 april 2009 10:05 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Moest nog ff een en ander navragen. Komt erop neer dat Vermeulen in de race was (of misschien zelfs wel weer is) voor een baantje bij AZ.
Die geruchten zijn er altijd over mensen met een hogere positie. Zijn ook zo gemakkelijk in de wereld te brengen en ze zijn niet te verifieren. Kevin speelt hier de rol van de Johan Derksen van FOK!quote:Op maandag 27 april 2009 10:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Vermeulen is nu de baas bij studio sport ben benieuwd of hij dat op wil geven. Wat wil die dan doen bij AZ? Persconferenties leiden ?.
Haha, ja, dan snap ik zijn commentaar bij die wedstrijd wel. Wat een grapquote:Op maandag 27 april 2009 10:05 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Moest nog ff een en ander navragen. Komt erop neer dat Vermeulen in de race was (of misschien zelfs wel weer is) voor een baantje bij AZ.
Jij kan het vast wel verifiëren bij je vriendjes van de NOSquote:Op maandag 27 april 2009 10:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Die geruchten zijn er altijd over mensen met een hogere positie. Zijn ook zo gemakkelijk in de wereld te brengen en ze zijn niet te verifieren. Kevin speelt hier de rol van de Johan Derksen van FOK!
Ze zien me al aankomenquote:Op maandag 27 april 2009 10:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij kan het vast wel verifiëren bij je vriendjes van de NOS
Ja joh, het is goed hoor. Mart Smeets wordt ploegleider bij de Rabobank, weet je bron dat ook al?quote:Op maandag 27 april 2009 10:26 schreef kevin6188 het volgende:
SCH, doe er vooral mee wat je wilt. Geloof het wel of geloof het niet. Ik weet dat mijn info klopt.
Wat een wijf ben je ook.quote:Op maandag 27 april 2009 10:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja joh, het is goed hoor. Mart Smeets wordt ploegleider bij de Rabobank, weet je bron dat ook al?
NOS = pro-AZquote:Op maandag 27 april 2009 10:36 schreef Prosac het volgende:
We zien het allemaal wel de komende weken. Nu maar weer gewoon over de NOS zeiken, ipv elkaar.
quote:De winnaar of eigenlijk verliezer van deze keer is Arno Vermeulen van de NOS. Op de dag dat Gertjan Verbeek zijn laatste uren beleefde bij Feyenoord, moest ik denken aan mijn eigen situatie van een paar maanden geleden bij AZ. Op de dag dat naar buiten kwam dat ik wilde stoppen volgde er een uitzending van Studio Sport die vergelijkbaar was met een heel slechte uitzending van RTL Boulevard. Met in de dubieuze hoofdrollen toendertijd Joep Schreuder en Arno Vermeulen. De uitzending stond bol van insinuaties en onwaarheden. Er werden allerlei zaken benoemd, die kant noch wal raakten. Joep Schreuder stond buiten voor het stadion en Arno Vermeulen gaf een analyse in de studio.
Ik heb mij daar toen ontzettend boos over gemaakt, omdat ik nog altijd uitga van een aantal journalistieke principes van bijvoorbeeld hoor en wederhoor en feiten die moeten kloppen als je ze naar buiten brengt. Die boosheid heeft uiteindelijk geleid tot een gesprek met Arno Vermeulen. Daarin zijn een aantal zaken uitgepraat. Bij het ontslag van Gertjan Verbeek zag ik een vergelijkbare situatie op de televisie. Met dit verschil dat Joep Schreuder had geleerd van zijn fouten. Maar Arno Vermeulen niet. Schreuder beperkte zich tot de feiten en liet het daarbij. Vermeulen ging wederom in de fout. Bij zijn analyse benoemde hij zaken die niet gestaafd konden worden door feiten. Studio Sport was op zoek naar sensatie en entertainment, in plaats van naar zorgvuldige journalistiek. Schreuder heeft zijn vak als sportjournalist opgepakt en is op de goede weg. Vermeulen is hardleers. Of verschuift de sportjournalistiek in de richting van RTL Boulevard en is er sprake van een nieuwe tendens? In dat geval loopt Vermeulen zelfs voorop! Ik hoop het niet.
zou dat ook niet een klein beetje te maken kunnen hebben met louis zelf.quote:Op maandag 27 april 2009 11:25 schreef TargaFlorio het volgende:
Komt het nog ooit goed tussen de NOS en Louis?
Daar is geen twijfel over. En dat 'klein beetje' zou ik veranderen in 'heel veel'.quote:Op maandag 27 april 2009 11:27 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
zou dat ook niet een klein beetje te maken kunnen hebben met louis zelf.
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zondag twee uur lang NOS Eredivisie, maar uiteraard onderbroken door het journaal.
Dat mocht toch helemaal niet volgens de afspraken met de ECV? Wat een rukkers. Ben benieuwd wat je na het journaal te zien krijgt.
Geen reclame was de afspraak dacht ik? Dat zou nog kunnen als ze zonder reclame voetbal-journaal-voetbal doen.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zondag twee uur lang NOS Eredivisie, maar uiteraard onderbroken door het journaal.
Dat mocht toch helemaal niet volgens de afspraken met de ECV? Wat een rukkers. Ben benieuwd wat je na het journaal te zien krijgt.
+ reclame? Het zou me in ieder geval niets verbazenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Snoeks ownt de zaal. Goede keuze.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:14 schreef borisz het volgende:
Uit de VI
Snoeks doet de CL finale
Grueter de UEFA cup finale.
quote:Op zondag 3 mei 2009 13:38 schreef seetjai het volgende:
Wordt nog leuk vanavond.. 9 duels in een uurtje uitzenden
Netjes. Eindelijk herhalingen van kansen en interviews dus.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:41 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
Ze doen een 2 uurs uitzending met journaal er tussendoor.
Waarschijnlijk beginnen ze met AZ en Ajax, waarna de twee onbeduidende potjes met PSV en Feyenoord te zien zijn. Terwijl de degradatiepotjes veel interessanter zijn.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:56 schreef The_Verve het volgende:
Verkapte commerciële omroep. Gewoon 2 reclameblokken...
Dat dít kan in Nederland!
Denk het wel, gewoon hetzelfde concept als vroeger bij de NOS.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:34 schreef Evertjan het volgende:
denk niet dat er reclame tussen door komt maar gewoon een flitsjournaal zoals je wel is vaker ziet
Dat journaal ertussen is gewoon verboden door de verkoper.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:05 schreef SCH het volgende:
Wat maakt dat nou uit dat er wat reclame tussen zit?
Denk het niet bij deze 2 speciale dagen.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:52 schreef groenen het volgende:
[..]
Dat journaal ertussen is gewoon verboden door de verkoper.
Utrechtquote:Op zondag 3 mei 2009 19:02 schreef TargaFlorio het volgende:
In de meeste stadions een minuut stilte. Dus niet overal?
Het was overal stil behalve in Utrechtquote:Op zondag 3 mei 2009 19:02 schreef TargaFlorio het volgende:
In de meeste stadions een minuut stilte. Dus niet overal?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
Kijk Ajax zo kan het ook![]()
Netjes van FC Twente
Wiens resultaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
wil geen standen verklappen aangezien je soms nog hebt dat mensen het niet weten maar van die rodequote:
Daar zal de Bunikside niet om halen dat ze niet komtquote:Op zondag 3 mei 2009 19:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die kunnen komende jaren vergeten dat Beatrix op 30 april naar hun stad komt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |