abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68402686
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:16 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Nou, als Vermeulen vandaag iets was.

Maar goed, hier gaan we toch niet samen uitkomen.

Trouwens wel te prachtig dat je alles met hoofdletter schrijft, maar 'ajacied' weer niet. Says it all.
Vermeulen partijdig? ik vond hem vrij mild.
  zondag 26 april 2009 @ 20:20:29 #202
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_68402743
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:06 schreef Kopbal het volgende:
Het is gewoon ronduit kut: 9 wedstrijden in een klein uurtje.

Benieuwd hoe ze dat volgende week en de laatste speelronde gaan doen, dan kunnen ze namelijk niet de zaterdag- en vrijdagwedstrijden met 30 seconden afdoen.
Dan is er een halve minuut over, en kunnen ze 9 wedstrijden in een uurtje kwijt
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_68402832
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Vermeulen partijdig? ik vond hem vrij mild.
Ja, omdat jij de laatste dagen nog meer anti-Ajax bent dan voorheen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_68402903
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:22 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja, omdat jij de laatste dagen nog meer anti-Ajax bent dan voorheen.

Kom op zeg. De radio was kut, de tv was kut, vinden Ajax fans en dan mij dat gaat verwijten. Echt heel zwak. Met de radio was niks mis, Vermeulen deed gewoon zijn commentaar, niks mis mee. Hij veroordeelde niemand en nam gewoon waar. Er komen ook geen goede voorbeelden hier dus voorlopig zit ik op rozen
pi_68403068
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Kom op zeg. De radio was kut, de tv was kut, vinden Ajax fans en dan mij dat gaat verwijten. Echt heel zwak. Met de radio was niks mis, Vermeulen deed gewoon zijn commentaar, niks mis mee. Hij veroordeelde niemand en nam gewoon waar. Er komen ook geen goede voorbeelden hier dus voorlopig zit ik op rozen
Ik zeg toch niet dat het kut was? Ik draag dingen aan waar ik me aan geërgerd hebt. Goede voorbeelden te over, maar goed, jij bent het daar toch niet mee eens. Ik concludeer dat je sinds Volendam - Heerenveen nog meer anti-Ajax bent en daar is niets aan gelogen. Je reageert er niet eens op.

Nog een keer dan, Vermeulen nam niets waar, hij oordeelt ineens dat Ajax zonder die penalty's nooit had kunnen scoren. Dat is toch ronduit een belachelijke constatering?!
In Southern Sun
pi_68403133
Ik geef je net nog een illustrerende reden voor zijn gehele commentaar. Het interview met Vertonghen is ook te slecht voor woorden. Verder weet ik niet eens meer tot in detail wat Vermeulen allemaal precies zei, maar het was de grootst mogelijke onzin.

http://player.nos.nl/inde(...)9717/category/sport/
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_68403243
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:29 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat het kut was? Ik draag dingen aan waar ik me aan geërgerd hebt. Goede voorbeelden te over, maar goed, jij bent het daar toch niet mee eens. Ik concludeer dat je sinds Volendam - Heerenveen nog meer anti-Ajax bent en daar is niets aan gelogen. Je reageert er niet eens op.

Nog een keer dan, Vermeulen nam niets waar, hij oordeelt ineens dat Ajax zonder die penalty's nooit had kunnen scoren. Dat is toch ronduit een belachelijke constatering?!
Waarom zou ik sinds Volendam-Heerenveen nog meer anti-Ajax zijn?

Ik heb die opmerking niet gehoord maar hij zat toch niet ver naast de waarheid. Ajax had ongelooflijjk veel moeite om te scoren en had de pingels nodig om doelpunten te maken.
pi_68403294
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb die opmerking niet gehoord maar hij zat toch niet ver naast de waarheid. Ajax had ongelooflijjk veel moeite om te scoren en had de pingels nodig om doelpunten te maken.
Heb je de wedstrijd gezien?
pi_68403353
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Geen wedervragen stellen.

Met drie ballen op de paal in 10 minuten kun je eerder van ongeluk dan van onkunde praten toch?
In Southern Sun
pi_68403383
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:30 schreef kevin6188 het volgende:
Ik geef je net nog een illustrerende reden voor zijn gehele commentaar. Het interview met Vertonghen is ook te slecht voor woorden. Verder weet ik niet eens meer tot in detail wat Vermeulen allemaal precies zei, maar het was de grootst mogelijke onzin.

http://player.nos.nl/inde(...)9717/category/sport/
Het interview is meer dan uitstekend in mijn ogen. Hij begint over een ruzietje met Suarez: Vertongen ontkent eerst en doet lacherig en vervolgens kopt hij het volledig in door het juist wel toe te geven. Dan over de vraag waarom hij invaller is en over de wedstrijd en over de panenka van Suarez. In mijn ogen logische vragen. Alleen de vraag of hij Vink heeft bedankt, is wat suggestief maar was ookm et een knipoog. Vervolgens nog over Louis als bonsscoach van Belgie.

Beetje van de slakken en het zout. Het is allemaal wel erg door een Ajax-bril jongens.
pi_68403417
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:37 schreef SCH het volgende:

Beetje van de slakken en het zout. Het is allemaal wel erg door een Ajax-bril jongens.
Ja, kom maar weer met het meest makkelijke cliche excuus .
In Southern Sun
pi_68403433
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:37 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Geen wedervragen stellen.

Met drie ballen op de paal in 10 minuten kun je eerder van ongeluk dan van onkunde praten toch?
Hij heeft het toch ook niet over onkunde? Of wel?

Als hij zegt dat Ajax vandaag de pingels nodig had om te scoren, is dat gewoon een constatering toch. Ze hadden zelfs 2 pingels nodig omdat de eerste mis ging. Het is een illustratie bij eht feit dat het Ajax niet lukte om uit veldsituaties te scoren.
pi_68403453
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:38 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja, kom maar weer met het meest makkelijke cliche excuus .
Ik luister verdomme het hele interview af en schrijf op wat er te horen is en dan trek dan die conclusie. Gek he. Heb je het gehoord? Begint nu een beetje vervelend te worden.
pi_68403504
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Heb je de wedstrijd gezien?
Nee, radio 1 en samenvatting. Maar is geen beletsel om er op deze manier over te praten toch?
Het is volgens mij eerder een kwestie van interpretatie van de woorden dan verder iets. Ik ken die gevoeligheid wel, ik heb het ook snel als ze zeggen dat de tegenpartij veel sterker is dan Heerenveen en zo, is irritant om te horen maar niet altijd onwaar.
pi_68403515
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik luister verdomme het hele interview af en schrijf op wat er te horen is en dan trek dan die conclusie. Gek he. Heb je het gehoord? Begint nu een beetje vervelend te worden.
Nee ik heb het niet gehoord, ik begin er ook niet over. Alleen ik word wel aangesproken over een Ajax bril, terwijl ik hier ook zeg dat ik bijvoorbeeld een pro Ajax Driessen mateloos irritant vind. Kom dan niet aan met dat belachelijke bril praatje, want dát is pas vervelend.
In Southern Sun
pi_68403535
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Nu heeft Vermeulen dus een Ajax-bril op, als ik je goed begrijp? Prachtig.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_68403536
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, radio 1 en samenvatting. Maar is geen beletsel om er op deze manier over te praten toch?
Het is volgens mij eerder een kwestie van interpretatie van de woorden dan verder iets. Ik ken die gevoeligheid wel, ik heb het ook snel als ze zeggen dat de tegenpartij veel sterker is dan Heerenveen en zo, is irritant om te horen maar niet altijd onwaar.
Beweer je nu dat AZ veel sterker was ?!
In Southern Sun
pi_68403677
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:41 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nee, tuurlijk niet. Hoe kom je daar nou weer bij.
Ik snap dat je teleurgesteld bent maar het is niet terecht om het nu op de NOS-verslaggevers af te reageren.
pi_68403703
quote:

[..]

Nee ik heb het niet gehoord, ik begin er ook niet over. Alleen ik word wel aangesproken over een Ajax bril, terwijl ik hier ook zeg dat ik bijvoorbeeld een pro Ajax Driessen mateloos irritant vind. Kom dan niet aan met dat belachelijke bril praatje, want dát is pas vervelend.
Heeft het er dan niks mee te maken?
pi_68403715
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:41 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Nu heeft Vermeulen dus een Ajax-bril op, als ik je goed begrijp? Prachtig.
Je begrijpt me niet goed.
  zondag 26 april 2009 @ 20:46:30 #221
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_68403735
Jezus heb je aandelen NOS ofzo?
29.10 Novastar HMH
pi_68403819
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, tuurlijk niet. Hoe kom je daar nou weer bij.
Ik snap dat je teleurgesteld bent maar het is niet terecht om het nu op de NOS-verslaggevers af te reageren.
Ik ben niet teleurgesteld, heb niets af te reageren en zit gewoon met een goed gevoel op de bank. Echter heb ik dingen gezien die me irriteerden. Maar dat kan alleen maar omdat ik een Ajax bril op heb. Tuurlijk .
In Southern Sun
pi_68403824
quote:

[..]

Bij 11 tegen 11 wel ,tot dat Vink de macho ging uithangen.
pi_68403843
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Heeft het er dan niks mee te maken?
Nee dus. Omdat ik voor Ajax ben zou ik nergens over kunnen oordelen met betrekking tot Ajax. Nou, geloof me, dat kan ik best .
In Southern Sun
pi_68403854
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:48 schreef Arcturus het volgende:

[..]

Bij 11 tegen 11 wel ,tot dat Vink de macho ging uithangen.
En dan heb ik een Ajax bril op .
In Southern Sun
pi_68403919
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:48 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik ben niet teleurgesteld, heb niets af te reageren en zit gewoon met een goed gevoel op de bank. Echter heb ik dingen gezien die me irriteerden. Maar dat kan alleen maar omdat ik een Ajax bril op heb. Tuurlijk .
Je reageert wel vaker zo als het over Ajax gaat. En ik had het niet alleen over jou> Die kevin is ook nogal slachtofferig aan het doen. En ik vind je opmerkingen over die penalty op de radio echt heel raar. Alsof een verslaggever uit zijn dak gaat omdat Ajax een penalty mist
pi_68403938
Ik doe helemaal niet slachtofferig. Hou toch ff op zeg.

Als Ajax heeft verloren kan ik ook nog wel helder denken. Kom op zeg. Doe ff normaal.
pi_68404003
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Je reageert wel vaker zo als het over Ajax gaat. En ik had het niet alleen over jou> Die kevin is ook nogal slachtofferig aan het doen. En ik vind je opmerkingen over die penalty op de radio echt heel raar. Alsof een verslaggever uit zijn dak gaat omdat Ajax een penalty mist
Klopt, waarschijnlijk omdat ik meer wedstrijden van Ajax zie dan van andere clubs. Natuurlijk was ik pissig dat Suarez miste, lijkt me logisch, maar na drie keer half lacherig gegil dat ie zo slecht in was geschoten, heb ik LdL even uitgezet.
In Southern Sun
pi_68404036
Oh, en we hebben een penalty te veel en te weinig gehad. Daar is elke Ajacied het over eens. Maar dat telt dan weer niet mee in de Ajax bril beoordeling zeker?
In Southern Sun
pi_68404076
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:53 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Klopt, waarschijnlijk omdat ik meer wedstrijden van Ajax zie dan van andere clubs. Natuurlijk was ik pissig dat Suarez miste, lijkt me logisch, maar na drie keer half lacherig gegil dat ie zo slecht in was geschoten, heb ik LdL even uitgezet.
Ik heb hem juist wat harder gezet
  zondag 26 april 2009 @ 20:59:14 #231
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_68404238
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb hem juist wat harder gezet
Maar jij hebt dan ook meer haat tegen Ajax dan liefde voor je eigen club volgens mij
29.10 Novastar HMH
pi_68404343
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:59 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Maar jij hebt dan ook meer haat tegen Ajax dan liefde voor je eigen club volgens mij
Nou nee hoor, daarmee zit je er behoorlijk naast.
  zondag 26 april 2009 @ 22:06:25 #233
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_68406582
om 0.25 naar de herhaling kijken
misschin zie ik wel mezelf op tv
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  maandag 27 april 2009 @ 00:46:16 #234
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_68411190
quote:
Op zondag 26 april 2009 19:51 schreef kevin6188 het volgende:
Maar ik hoor net een reden voor het gedrag van Vermeulen en als die reden binnenkort wordt bewaarheid, is meteen duidelijk waarom er is gezegd wat er werd gezegd.
Vertel eens?
pi_68414155
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:46 schreef Veerboot het volgende:

[..]

Vertel eens?
Binnenkort. Als er wat meer zaken duidelijk zijn.
  maandag 27 april 2009 @ 09:21:49 #236
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68414274
Mijn mening: Ajax was de gehele wedstrijd min of meer sterker, maar aanvallend onmachtig. (de stukjes die ik af en toe zag) pas in de laatste 15 minuten ontstonden de kansen die op de diverse aluminium onderdelen van het doel terecht kwamen. Daarvoor had AZ weinig moeite met het afslaan van de Ajax aanvallen.
Uiterlijk oogde Ajax wel sterker en is mijn mening dat ze meer hadden verdiend dan 1-1.
De samenvatting deed in mijn ogen wel recht aan hetgeen ik voorbij zag komen
  Moderator / Redactie Sport maandag 27 april 2009 @ 10:02:12 #237
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_68415082
Kijkcijfers zitten trouwens op RTL niveau 2.115.000 gister.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_68415151
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:46 schreef Veerboot het volgende:

[..]

Vertel eens?
Moest nog ff een en ander navragen. Komt erop neer dat Vermeulen in de race was (of misschien zelfs wel weer is) voor een baantje bij AZ.
  Moderator / Redactie Sport maandag 27 april 2009 @ 10:10:14 #239
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_68415256
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:05 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Moest nog ff een en ander navragen. Komt erop neer dat Vermeulen in de race was (of misschien zelfs wel weer is) voor een baantje bij AZ.
Vermeulen is nu de baas bij studio sport ben benieuwd of hij dat op wil geven. Wat wil die dan doen bij AZ? Persconferenties leiden ?.
pi_68415538
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:10 schreef borisz het volgende:

[..]

Vermeulen is nu de baas bij studio sport ben benieuwd of hij dat op wil geven. Wat wil die dan doen bij AZ? Persconferenties leiden ?.
Die geruchten zijn er altijd over mensen met een hogere positie. Zijn ook zo gemakkelijk in de wereld te brengen en ze zijn niet te verifieren. Kevin speelt hier de rol van de Johan Derksen van FOK!
pi_68415540
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:05 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Haha, ja, dan snap ik zijn commentaar bij die wedstrijd wel. Wat een grap !!!
pi_68415559
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Die geruchten zijn er altijd over mensen met een hogere positie. Zijn ook zo gemakkelijk in de wereld te brengen en ze zijn niet te verifieren. Kevin speelt hier de rol van de Johan Derksen van FOK!
Jij kan het vast wel verifiëren bij je vriendjes van de NOS
pi_68415576
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:23 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Jij kan het vast wel verifiëren bij je vriendjes van de NOS
Ze zien me al aankomen

"Ene Kevin zegt op FOK dat Arno bij AZ gaat werken"
pi_68415629
SCH, doe er vooral mee wat je wilt. Geloof het wel of geloof het niet. Ik weet dat mijn info klopt.
pi_68415702
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:26 schreef kevin6188 het volgende:
SCH, doe er vooral mee wat je wilt. Geloof het wel of geloof het niet. Ik weet dat mijn info klopt.
Ja joh, het is goed hoor. Mart Smeets wordt ploegleider bij de Rabobank, weet je bron dat ook al?
pi_68415730
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja joh, het is goed hoor. Mart Smeets wordt ploegleider bij de Rabobank, weet je bron dat ook al?
Wat een wijf ben je ook.
pi_68415744
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:29 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Wat een wijf ben je ook.
Jij trekt volle zalen
  maandag 27 april 2009 @ 10:30:47 #248
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_68415782
edit:
-ging alweer ergens anders over-
29.10 Novastar HMH
  maandag 27 april 2009 @ 10:36:57 #249
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68415954
We zien het allemaal wel de komende weken. Nu maar weer gewoon over de NOS zeiken, ipv elkaar.
pi_68415996
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:36 schreef Prosac het volgende:
We zien het allemaal wel de komende weken. Nu maar weer gewoon over de NOS zeiken, ipv elkaar.
NOS = pro-AZ
pi_68416114
Studio Alkmaar
  maandag 27 april 2009 @ 11:16:33 #252
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_68417065
Ik geloof er ook weinig van, zeker omdat Vermeulen en Van Gaal nou niet bepaald de beste vrienden zijn (nou is Van Gaal niet AZ, maar hij heeft er wel heel wat in de melk te brokkelen). Uit een column van Van Gaal in februari:
quote:
De winnaar of eigenlijk verliezer van deze keer is Arno Vermeulen van de NOS. Op de dag dat Gertjan Verbeek zijn laatste uren beleefde bij Feyenoord, moest ik denken aan mijn eigen situatie van een paar maanden geleden bij AZ. Op de dag dat naar buiten kwam dat ik wilde stoppen volgde er een uitzending van Studio Sport die vergelijkbaar was met een heel slechte uitzending van RTL Boulevard. Met in de dubieuze hoofdrollen toendertijd Joep Schreuder en Arno Vermeulen. De uitzending stond bol van insinuaties en onwaarheden. Er werden allerlei zaken benoemd, die kant noch wal raakten. Joep Schreuder stond buiten voor het stadion en Arno Vermeulen gaf een analyse in de studio.

Ik heb mij daar toen ontzettend boos over gemaakt, omdat ik nog altijd uitga van een aantal journalistieke principes van bijvoorbeeld hoor en wederhoor en feiten die moeten kloppen als je ze naar buiten brengt. Die boosheid heeft uiteindelijk geleid tot een gesprek met Arno Vermeulen. Daarin zijn een aantal zaken uitgepraat. Bij het ontslag van Gertjan Verbeek zag ik een vergelijkbare situatie op de televisie. Met dit verschil dat Joep Schreuder had geleerd van zijn fouten. Maar Arno Vermeulen niet. Schreuder beperkte zich tot de feiten en liet het daarbij. Vermeulen ging wederom in de fout. Bij zijn analyse benoemde hij zaken die niet gestaafd konden worden door feiten. Studio Sport was op zoek naar sensatie en entertainment, in plaats van naar zorgvuldige journalistiek. Schreuder heeft zijn vak als sportjournalist opgepakt en is op de goede weg. Vermeulen is hardleers. Of verschuift de sportjournalistiek in de richting van RTL Boulevard en is er sprake van een nieuwe tendens? In dat geval loopt Vermeulen zelfs voorop! Ik hoop het niet.
pi_68417281
Komt het nog ooit goed tussen de NOS en Louis?
  maandag 27 april 2009 @ 11:26:39 #254
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68417319
Joep Schreuder durfde ook niet naar van Gaal te gaan tijdens Studio Sport. Volgens mij zei hij op een gegeven moment nog: "beter van niet inderdaad"
pi_68417353
quote:
Op maandag 27 april 2009 11:25 schreef TargaFlorio het volgende:
Komt het nog ooit goed tussen de NOS en Louis?
zou dat ook niet een klein beetje te maken kunnen hebben met louis zelf.
pi_68417566
quote:
Op maandag 27 april 2009 11:27 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

zou dat ook niet een klein beetje te maken kunnen hebben met louis zelf.
Daar is geen twijfel over. En dat 'klein beetje' zou ik veranderen in 'heel veel'.
pi_68421377
Gisteren niet gekeken, maar Arno Vermeulen is imho ook de slechtste commentator. Dat is niet altijd met harde feiten te onderbouwen, aangezien het een kwestie van smaak is of z'n stijl van commentaar geven je al dan niet ligt. Vooral bij live wedstrijden lijkt 't wel of 't hem niks interesseert en hij er met tegenzin zit.
Chef voetbal en commentator is imo wel een vreemde dubbelfunctie. Lijkt toch op een slager die z'n eigen vlees keurt.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 april 2009 @ 10:14:07 #258
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_68489249
Uit de VI
Snoeks doet de CL finale
Grueter de UEFA cup finale.
pi_68490827
Geen Evert?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 april 2009 @ 11:02:56 #260
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_68490854
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:01 schreef HocBarr het volgende:
Geen Evert?
Die mag morgen het Duitse duel doen.
  woensdag 29 april 2009 @ 11:03:38 #261
67174 Dos37
Come on Twente
pi_68490880
Allang blij dat Grueter de echte finale niet doet
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_68542954
Zondag twee uur lang NOS Eredivisie, maar uiteraard onderbroken door het journaal .

Dat mocht toch helemaal niet volgens de afspraken met de ECV? Wat een rukkers. Ben benieuwd wat je na het journaal te zien krijgt.
pi_68543206
Twee uur, dat is toch prima dan. En ik wil het journaal ook wel graag zien
pi_68543427
quote:
Op donderdag 30 april 2009 22:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zondag twee uur lang NOS Eredivisie, maar uiteraard onderbroken door het journaal .

Dat mocht toch helemaal niet volgens de afspraken met de ECV? Wat een rukkers. Ben benieuwd wat je na het journaal te zien krijgt.
pi_68543573
quote:

Geen reclame was de afspraak dacht ik? Dat zou nog kunnen als ze zonder reclame voetbal-journaal-voetbal doen.
sig verwijderd door FA
pi_68543836
quote:

+ reclame? Het zou me in ieder geval niets verbazen
  vrijdag 1 mei 2009 @ 00:51:09 #267
218898 BertMaalderink
lollervraag!
pi_68547152
quote:
Op woensdag 29 april 2009 10:14 schreef borisz het volgende:
Uit de VI
Snoeks doet de CL finale
Grueter de UEFA cup finale.
Snoeks ownt de zaal. Goede keuze.
  zondag 3 mei 2009 @ 13:35:44 #268
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_68616562
Ze zijn op dit moment wel goed bezig. Een beetje het zondagmiddag programma van 'vroeger'.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_68616655
Wordt nog leuk vanavond.. 9 duels in een uurtje uitzenden
  zondag 3 mei 2009 @ 13:41:43 #270
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68616781
quote:
Op zondag 3 mei 2009 13:38 schreef seetjai het volgende:
Wordt nog leuk vanavond.. 9 duels in een uurtje uitzenden

Ze doen een 2 uurs uitzending met journaal er tussendoor.

(hetgeen je ook had kunnen lezen 3 posts hierboven)
  zondag 3 mei 2009 @ 13:42:11 #271
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68616796
quote:
Op zondag 3 mei 2009 13:41 schreef Prosac het volgende:

[..]

Ze doen een 2 uurs uitzending met journaal er tussendoor.
Netjes. Eindelijk herhalingen van kansen en interviews dus.
  zondag 3 mei 2009 @ 13:56:33 #272
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_68617280
Verkapte commerciële omroep. Gewoon 2 reclameblokken...

Dat dít kan in Nederland!
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  zondag 3 mei 2009 @ 14:01:55 #273
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68617466
quote:
Op zondag 3 mei 2009 13:56 schreef The_Verve het volgende:
Verkapte commerciële omroep. Gewoon 2 reclameblokken...

Dat dít kan in Nederland!
Waarschijnlijk beginnen ze met AZ en Ajax, waarna de twee onbeduidende potjes met PSV en Feyenoord te zien zijn. Terwijl de degradatiepotjes veel interessanter zijn.
pi_68617567
Wat maakt dat nou uit dat er wat reclame tussen zit?
  zondag 3 mei 2009 @ 14:31:44 #275
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_68618349
Eerst wordt er gezeurd dat alles waarschijnlijk in een uurtje wordt gepropt, doen ze dat niet, is het weer niet goed. Beetje gehuilebalk hoor. Ben wel benieuwd hoe ze het oplossen qua commentatoren. Ze hebben er geen negen denk ik? Dat wordt dan een aantal wedstrijden achteraf inspreken waarschijnlijk (of: Jack van Gelder, kom er maar in!).
pi_68624139
Dat wordt genieten vanavond
pi_68626542
denk niet dat er reclame tussen door komt maar gewoon een flitsjournaal zoals je wel is vaker ziet
pi_68626637
Ik ben benieuwd wat ze ervan gaan maken.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zondag 3 mei 2009 @ 17:38:27 #279
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_68626682
quote:
Op zondag 3 mei 2009 17:34 schreef Evertjan het volgende:
denk niet dat er reclame tussen door komt maar gewoon een flitsjournaal zoals je wel is vaker ziet
Denk het wel, gewoon hetzelfde concept als vroeger bij de NOS.

19.00-19.53 1e blok
19.53-20.00 reclame
20.00-20.10 journaal
20.10-20.15 reclame
20.15-21.10 2e blok
sig verwijderd door FA
pi_68627098
Fuck ik moet om 20:00 in de stad zijn, beter komt Sparta-Ajax snel.
pi_68627187
quote:
Op zondag 3 mei 2009 14:05 schreef SCH het volgende:
Wat maakt dat nou uit dat er wat reclame tussen zit?
Dat journaal ertussen is gewoon verboden door de verkoper.
- verwijderd door admin -
pi_68628213
Zijn de tendervoorwaarden nog ergens te vinden? Kan me best voorstellen dat ze voor dit soort uitzonderlijke speelrondes uitzonderingen maken.
pi_68629301
Nou daar gaan we
pi_68629336
In de meeste stadions een minuut stilte. Dus niet overal?
pi_68629365
quote:
Op zondag 3 mei 2009 17:52 schreef groenen het volgende:

[..]

Dat journaal ertussen is gewoon verboden door de verkoper.
Denk het niet bij deze 2 speciale dagen.
  zondag 3 mei 2009 @ 19:03:43 #286
216022 Kerol
Coño
pi_68629370
Beginnen met FC Congo
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_68629375
quote:
Op zondag 3 mei 2009 19:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Utrecht
pi_68629384
quote:
Op zondag 3 mei 2009 19:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Het was overal stil behalve in Utrecht
  zondag 3 mei 2009 @ 19:04:58 #289
189430 Anonymousz
pi_68629409
quote:
Op zondag 3 mei 2009 19:03 schreef Kerol het volgende:
Beginnen met FC Congo
  zondag 3 mei 2009 @ 19:05:45 #290
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_68629437
Kijk Ajax zo kan het ook
Netjes van FC Twente
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 3 mei 2009 @ 19:07:11 #291
3185 Adelante
To let it go now
pi_68629475
quote:
Op zondag 3 mei 2009 19:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
Kijk Ajax zo kan het ook
Netjes van FC Twente
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wiens resultaat?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 3 mei 2009 @ 19:07:26 #292
189430 Anonymousz
pi_68629486
Twente speelt beter
geen kansen voor AZ
pi_68629507
quote:
Op zondag 3 mei 2009 19:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Het was overal stil behalve in Utrecht
Die kunnen komende jaren vergeten dat Beatrix op 30 april naar hun stad komt
  zondag 3 mei 2009 @ 19:08:34 #294
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_68629527
quote:
Op zondag 3 mei 2009 19:07 schreef Adelante het volgende:

[..]

Wiens resultaat?
wil geen standen verklappen aangezien je soms nog hebt dat mensen het niet weten maar van die rode
  zondag 3 mei 2009 @ 19:08:51 #295
189430 Anonymousz
pi_68629540
mooie goal
pi_68629543
Mooie goal Perez
  zondag 3 mei 2009 @ 19:09:20 #297
142495 vitessezuid113