quote:De winnaar of eigenlijk verliezer van deze keer is Arno Vermeulen van de NOS. Op de dag dat Gertjan Verbeek zijn laatste uren beleefde bij Feyenoord, moest ik denken aan mijn eigen situatie van een paar maanden geleden bij AZ. Op de dag dat naar buiten kwam dat ik wilde stoppen volgde er een uitzending van Studio Sport die vergelijkbaar was met een heel slechte uitzending van RTL Boulevard. Met in de dubieuze hoofdrollen toendertijd Joep Schreuder en Arno Vermeulen. De uitzending stond bol van insinuaties en onwaarheden. Er werden allerlei zaken benoemd, die kant noch wal raakten. Joep Schreuder stond buiten voor het stadion en Arno Vermeulen gaf een analyse in de studio.
Ik heb mij daar toen ontzettend boos over gemaakt, omdat ik nog altijd uitga van een aantal journalistieke principes van bijvoorbeeld hoor en wederhoor en feiten die moeten kloppen als je ze naar buiten brengt. Die boosheid heeft uiteindelijk geleid tot een gesprek met Arno Vermeulen. Daarin zijn een aantal zaken uitgepraat. Bij het ontslag van Gertjan Verbeek zag ik een vergelijkbare situatie op de televisie. Met dit verschil dat Joep Schreuder had geleerd van zijn fouten. Maar Arno Vermeulen niet. Schreuder beperkte zich tot de feiten en liet het daarbij. Vermeulen ging wederom in de fout. Bij zijn analyse benoemde hij zaken die niet gestaafd konden worden door feiten. Studio Sport was op zoek naar sensatie en entertainment, in plaats van naar zorgvuldige journalistiek. Schreuder heeft zijn vak als sportjournalist opgepakt en is op de goede weg. Vermeulen is hardleers. Of verschuift de sportjournalistiek in de richting van RTL Boulevard en is er sprake van een nieuwe tendens? In dat geval loopt Vermeulen zelfs voorop! Ik hoop het niet.
zou dat ook niet een klein beetje te maken kunnen hebben met louis zelf.quote:Op maandag 27 april 2009 11:25 schreef TargaFlorio het volgende:
Komt het nog ooit goed tussen de NOS en Louis?
Daar is geen twijfel over. En dat 'klein beetje' zou ik veranderen in 'heel veel'.quote:Op maandag 27 april 2009 11:27 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
zou dat ook niet een klein beetje te maken kunnen hebben met louis zelf.
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zondag twee uur lang NOS Eredivisie, maar uiteraard onderbroken door het journaal.
Dat mocht toch helemaal niet volgens de afspraken met de ECV? Wat een rukkers. Ben benieuwd wat je na het journaal te zien krijgt.
Geen reclame was de afspraak dacht ik? Dat zou nog kunnen als ze zonder reclame voetbal-journaal-voetbal doen.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zondag twee uur lang NOS Eredivisie, maar uiteraard onderbroken door het journaal.
Dat mocht toch helemaal niet volgens de afspraken met de ECV? Wat een rukkers. Ben benieuwd wat je na het journaal te zien krijgt.
+ reclame? Het zou me in ieder geval niets verbazenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Snoeks ownt de zaal. Goede keuze.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:14 schreef borisz het volgende:
Uit de VI
Snoeks doet de CL finale
Grueter de UEFA cup finale.
quote:Op zondag 3 mei 2009 13:38 schreef seetjai het volgende:
Wordt nog leuk vanavond.. 9 duels in een uurtje uitzenden
Netjes. Eindelijk herhalingen van kansen en interviews dus.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:41 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
Ze doen een 2 uurs uitzending met journaal er tussendoor.
Waarschijnlijk beginnen ze met AZ en Ajax, waarna de twee onbeduidende potjes met PSV en Feyenoord te zien zijn. Terwijl de degradatiepotjes veel interessanter zijn.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:56 schreef The_Verve het volgende:
Verkapte commerciële omroep. Gewoon 2 reclameblokken...
Dat dít kan in Nederland!
Denk het wel, gewoon hetzelfde concept als vroeger bij de NOS.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:34 schreef Evertjan het volgende:
denk niet dat er reclame tussen door komt maar gewoon een flitsjournaal zoals je wel is vaker ziet
Dat journaal ertussen is gewoon verboden door de verkoper.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:05 schreef SCH het volgende:
Wat maakt dat nou uit dat er wat reclame tussen zit?
Denk het niet bij deze 2 speciale dagen.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:52 schreef groenen het volgende:
[..]
Dat journaal ertussen is gewoon verboden door de verkoper.
Utrechtquote:Op zondag 3 mei 2009 19:02 schreef TargaFlorio het volgende:
In de meeste stadions een minuut stilte. Dus niet overal?
Het was overal stil behalve in Utrechtquote:Op zondag 3 mei 2009 19:02 schreef TargaFlorio het volgende:
In de meeste stadions een minuut stilte. Dus niet overal?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
Kijk Ajax zo kan het ook![]()
Netjes van FC Twente
Wiens resultaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
wil geen standen verklappen aangezien je soms nog hebt dat mensen het niet weten maar van die rodequote:
Daar zal de Bunikside niet om halen dat ze niet komtquote:Op zondag 3 mei 2009 19:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die kunnen komende jaren vergeten dat Beatrix op 30 april naar hun stad komt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |