Je reageert wel vaker zo als het over Ajax gaat. En ik had het niet alleen over jou> Die kevin is ook nogal slachtofferig aan het doen. En ik vind je opmerkingen over die penalty op de radio echt heel raar. Alsof een verslaggever uit zijn dak gaat omdat Ajax een penalty mistquote:Op zondag 26 april 2009 20:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ben niet teleurgesteld, heb niets af te reageren en zit gewoon met een goed gevoel op de bank. Echter heb ik dingen gezien die me irriteerden. Maar dat kan alleen maar omdat ik een Ajax bril op heb. Tuurlijk.
Klopt, waarschijnlijk omdat ik meer wedstrijden van Ajax zie dan van andere clubs. Natuurlijk was ik pissig dat Suarez miste, lijkt me logisch, maar na drie keer half lacherig gegil dat ie zo slecht in was geschoten, heb ik LdL even uitgezet.quote:Op zondag 26 april 2009 20:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Je reageert wel vaker zo als het over Ajax gaat. En ik had het niet alleen over jou> Die kevin is ook nogal slachtofferig aan het doen. En ik vind je opmerkingen over die penalty op de radio echt heel raar. Alsof een verslaggever uit zijn dak gaat omdat Ajax een penalty mist
Ik heb hem juist wat harder gezetquote:Op zondag 26 april 2009 20:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klopt, waarschijnlijk omdat ik meer wedstrijden van Ajax zie dan van andere clubs. Natuurlijk was ik pissig dat Suarez miste, lijkt me logisch, maar na drie keer half lacherig gegil dat ie zo slecht in was geschoten, heb ik LdL even uitgezet.
Maar jij hebt dan ook meer haat tegen Ajax dan liefde voor je eigen club volgens mijquote:
Nou nee hoor, daarmee zit je er behoorlijk naast.quote:Op zondag 26 april 2009 20:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook meer haat tegen Ajax dan liefde voor je eigen club volgens mij
Vertel eens?quote:Op zondag 26 april 2009 19:51 schreef kevin6188 het volgende:
Maar ik hoor net een reden voor het gedrag van Vermeulen en als die reden binnenkort wordt bewaarheid, is meteen duidelijk waarom er is gezegd wat er werd gezegd.
Binnenkort. Als er wat meer zaken duidelijk zijn.quote:
Moest nog ff een en ander navragen. Komt erop neer dat Vermeulen in de race was (of misschien zelfs wel weer is) voor een baantje bij AZ.quote:
Vermeulen is nu de baas bij studio sport ben benieuwd of hij dat op wil geven. Wat wil die dan doen bij AZ? Persconferenties leiden ?.quote:Op maandag 27 april 2009 10:05 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Moest nog ff een en ander navragen. Komt erop neer dat Vermeulen in de race was (of misschien zelfs wel weer is) voor een baantje bij AZ.
Die geruchten zijn er altijd over mensen met een hogere positie. Zijn ook zo gemakkelijk in de wereld te brengen en ze zijn niet te verifieren. Kevin speelt hier de rol van de Johan Derksen van FOK!quote:Op maandag 27 april 2009 10:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Vermeulen is nu de baas bij studio sport ben benieuwd of hij dat op wil geven. Wat wil die dan doen bij AZ? Persconferenties leiden ?.
Haha, ja, dan snap ik zijn commentaar bij die wedstrijd wel. Wat een grapquote:Op maandag 27 april 2009 10:05 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Moest nog ff een en ander navragen. Komt erop neer dat Vermeulen in de race was (of misschien zelfs wel weer is) voor een baantje bij AZ.
Jij kan het vast wel verifiėren bij je vriendjes van de NOSquote:Op maandag 27 april 2009 10:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Die geruchten zijn er altijd over mensen met een hogere positie. Zijn ook zo gemakkelijk in de wereld te brengen en ze zijn niet te verifieren. Kevin speelt hier de rol van de Johan Derksen van FOK!
Ze zien me al aankomenquote:Op maandag 27 april 2009 10:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij kan het vast wel verifiėren bij je vriendjes van de NOS
Ja joh, het is goed hoor. Mart Smeets wordt ploegleider bij de Rabobank, weet je bron dat ook al?quote:Op maandag 27 april 2009 10:26 schreef kevin6188 het volgende:
SCH, doe er vooral mee wat je wilt. Geloof het wel of geloof het niet. Ik weet dat mijn info klopt.
Wat een wijf ben je ook.quote:Op maandag 27 april 2009 10:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja joh, het is goed hoor. Mart Smeets wordt ploegleider bij de Rabobank, weet je bron dat ook al?
NOS = pro-AZquote:Op maandag 27 april 2009 10:36 schreef Prosac het volgende:
We zien het allemaal wel de komende weken. Nu maar weer gewoon over de NOS zeiken, ipv elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |