quote:Pet Shop Boys - Love Etc.
Anne Soldaat - Teenage View
Sia - Soon We'll Be Found
The Juan Mclean - One Day
The Whitest Boy Alive - 1517
Dio ft Sef - Aye
zZz - Lover
The Pigeon Detectives - I Found Out
Live Request:
1. The Fray - How To Save A Life (That's Live)
2. Beasty Boys - Intergalactic (live)
3. Relax - Calling Ya Name (live)
Lucky Fonz III - Summer Day
Valerius - She Doesn't Know
Hm, nee, maar aan de andere kant: moet alles hetzelfde klinken? Als je Dolf op 3FM hoorde, wist je dat 't weekend al voor de deur stond te trappelen... En daarbij: is dat programma van dat gedrocht veel beterquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dacht dat het was omdat het programma an sich niet meer zo paste binnen 3FM, wat niet geheel verrassend is natuurlijk.
dat dusquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:12 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ok zijn programma was apart, en zijn muziekkeuze was ook regelmatig het randje van het "nieuwe" 3fm, maar juist dat vond ik zo lekker.
PSB
WIIIEEEEEEEEEUUUUUUWWWWWW!!!!
Michiel en Gerard hebben het tenminste mogelijk gemaakt, dat je er voor uit mag komen dat je best fan mag zijn van de PSB!
Corton heeft gewoon op zijn donder gekregen, dat kan niet anders.Een jaar geleden was het bij Corton elke avond, "ik heb nog gaten in de playlist, sms.mail, blabla wat je wil horen, dan kwam er ook verdomd goede muziek voorbij.Tegenwoordig heeft Corton nooit meer gaten in de playlist en hoor je elke avond Lily Allen en Adele bij Cortonquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. En commercieel als 't maar zijn kan. Ik denk dat je snel de tel kwijtraakt als je probeert bij te houden hoeveel keer hij 't over te winnen kaarten heeft. En dan het gebedel voor 'kandidaten' voor de 3voor12 niet te vergeten. Op dat tijdstip moet vooral GOEDE MUZIEK te horen zijn. Geen gelul over debiele stellingen of nummers die de hele dag door al kapot gedraaid zijn.
Nee, dan was Dolf een stuk relaxer en gezelliger.
Esser mis ik trouwens wel op de MYA-playlist.quote:Freak 11 van 17 April 2009
Door Gerard Ekdom, vrijdag 17 april om 17 21
Daar istie dan weer : Een nieuwe Freak 11, met alweer 5 nieuwe binnenkomers en een nieuwe freakandel speciaal!
1 ) One Day - The Juan Maclean
2 ) Don't Upset The Rhythm - The Noisettes
3 ) You've Got To... - The Young Punx
4 ) French Navy - Camera Obscura
5 ) Extraball- Yuksek
6 ) Gumball Machine Weekend - Yppah
7 ) We Don't Wanna Put In - Stefan & 3G
8 ) Parliament - Peter Von Poehl
9 ) Digital Hearts - Howling Bells
10) Fitz And The Dizzyspells - Andrew Bird
11) Headlock - Esser
Psies. En het irritante is dat over alles zo overdreven enthousiast is. Ook bij platen waarvan ik bij hem toch iets anders zou denken....quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Corton heeft gewoon op zijn donder gekregen, dat kan niet anders.Een jaar geleden was het bij Corton elke avond, "ik heb nog gaten in de playlist, sms.mail, blabla wat je wil horen, dan kwam er ook verdomd goede muziek voorbij.Tegenwoordig heeft Corton nooit meer gaten in de playlist en hoor je elke avond Lily Allen en Adele bij Corton![]()
![]()
Is Bill Wither(s)?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:18 schreef -Hans- het volgende:
Will Smith-Just The Two Of Us of Bill Withers ??
De OP moet opnieuw gemaakt worden?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
OP
Hij zal wel moeten denk ik, Dolf had maar 2 uurtjes per week.Corton heeft ongeveer een fulltime baan bij 3FM.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. En het irritante is dat over alles zo overdreven enthousiast is. Ook bij platen waarvan ik bij hem toch iets anders zou denken....
Heb nu even Queen aangezet. Zometeen SIAquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:20 schreef cosmick het volgende:
HALLO. Hebben jullie de radio aan staan? Dit is LEUK!
Wat vind je van dit dan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik kan die foto's van Adele dan wel kut vinden, maar ik wil wel dit nummer van Adele onder de aandacht brengen:
Ik blijf dit heeeeel mooi vinden. en 't is meteen ook het enige nummer van haar dat ik mooi vind
Dio is leuk jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:20 schreef cosmick het volgende:
HALLO. Hebben jullie de radio aan staan? Dit is LEUK!
Werd even afgeleid, groep jongeren 15 renden net achter 1 persoon aan en riepen we gaan je dood maken, moest even kijken of ik wat moest gaan doen.quote:
Flikker toch met je Queen man, je bent toch geen 60 of wel?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb nu even Queen aangezet. Zometeen SIA
Da's ook weer zo ja. Vroeger was die afwisseling in de avonduren (met de VPRO, zeg maar) mss niet zo heel gek (ff afgezien van de muziek die soms gedraaid werd).quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij zal wel moeten denk ik, Dolf had maar 2 uurtjes per week.Corton heeft ongeveer een fulltime baan bij 3FM.
Tja. Er bestaat nou eenmaal zoiets als een bepaalde visie voor de programmering van 3FM en daar paste Leuk Is Anders volgens Dolf niet bij. Kan je het mee eens zijn of niet, maar feit is dat het programma nogal afstak tegen de rest. Ik heb het wel eens vaker geroepen, maar de radio is zeker doordeweeks overdag niet meer dan veredeld behang. Stel je voor dat er tussen het effen behang ineens een strook fel roze met gele sterretjes zit! Dat verstoort... Nogmaals, kan je het mee eens zijn of niet, maar zo werkt het nou eenmaal, ook bij de publieken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, nee, maar aan de andere kant: moet alles hetzelfde klinken? Als je Dolf op 3FM hoorde, wist je dat 't weekend al voor de deur stond te trappelen... En daarbij: is dat programma van dat gedrocht veel beterretorische vraag
Nee, sorry Z.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dio is leuk ja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi dat je eindelijk ook voor Dio valt
Maar het is goed afgelopen? als je hulp nodig hebt dan horen we het wel, toch? Sturen we de Fok! 3FM-topic knokploeg even op die gasten afquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Werd even afgeleid, groep jongeren 15 renden net achter 1 persoon aan en riepen we gaan je dood maken, moest even kijken of ik wat moest gaan doen.
Jij hoort liever Alain Clark en Racoon dan Dio?!quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik had zoooooo gehoopt dat die DIO en álle singles samen met de Paasvuren zouden worden opgefikt.
KUT!quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:25 schreef -Hans- het volgende:
yes ! de Freakandel speciaal. Kom er maar in Cos !
Van Inkel en Ekdom op KX zijn de perfecte remedie op de vrijdagmiddagquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:23 schreef Sersjee het volgende:
Of het programma van Claudia een verbetering is durf ik niet te zeggen, heb het maar zelden gehoord vanwege mijn Claudia-allergie.
Whehehe, 't is goed Cos. Haha !quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Flikker toch met je Queen man, je bent toch geen 60 of wel?
Echt! Maar wel met een kleine knipoog he Hans, ouwe galo.
Ja, naast die groepen is er idd verder niksquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij hoort liever Alain Clark en Racoon dan Dio?!
Daar zit nog een weeeeereld van verschil tussenquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij hoort liever Alain Clark en Racoon dan Dio?!
En toch zit er best een leuk stukje in de plaat (na 1 min, oid). Ik vind het wel grappig, maar ook niet super bijzonder ofzoquote:
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, naast die groepen is er idd verder niks.
Zeg, zullen we een pEp-fanclub starten?
Klinkt wel aardig, al grijpt 't me minder aan dan Hometown Glory. Zal 't es wat vaker beluisterenquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:21 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Wat vind je van dit dan?
Niet van haar natuurlijk.... Maar goed, ik vind 't wel geinig.
Ben blij dat ik hier verhuisquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar het is goed afgelopen? als je hulp nodig hebt dan horen we het wel, toch? Sturen we de Fok! 3FM-topic knokploeg even op die gasten af
O jawel, miami bass-beatje, leuk sampeltje, heel aardig. Maar nee, die raps vind ik crap. En die overheersen nogal. Verder erger ik mij aan het feit dat 3FM net doet of die DIO het wiel heeft uitgevonden heeft ofzo. Want wees eerlijk; ik hoor niets nieuws. Rap van 1985 klinkt 3 miljoen keer innovatiever.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De rap moet je niet op letten.De muziek is gewoon leuk, toch?!
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Werd even afgeleid, groep jongeren 15 renden net achter 1 persoon aan en riepen we gaan je dood maken, moest even kijken of ik wat moest gaan doen.
Die kan ik op m'n werk alleen niet ontvangen, dan zit ik dus echt met m'n mp3speler op. Vonden m'n collega's in het begin wel vreemd, maar ze zijn er nu aan gewendquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van Inkel en Ekdom op KX zijn de perfecte remedie op de vrijdagmiddag
Hmmm... nee. Ik hoor niet bijzonders. En ik heb nog wel een Sennheiser van euh.. 100 euro.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En toch zit er best een leuk stukje in de plaat (na 1 min, oid). Ik vind het wel grappig, maar ook niet super bijzonder ofzo.
Damn, dat zijn treurige cijfers/gebeurtenissen...!quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben blij dat ik hier verhuis
in 4 jaar tijd
2 doden, 1 schietpartij , 1x met de dood bedreigd , 4x de auto bekrast.
Hmja, maar nog steeds vraag ik me dan af in hoeverre Claudia dan veel dichterbij de normale programmering ligt dan Dolf... Uitleg is verder logischquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja. Er bestaat nou eenmaal zoiets als een bepaalde visie voor de programmering van 3FM en daar paste Leuk Is Anders volgens Dolf niet bij. Kan je het mee eens zijn of niet, maar feit is dat het programma nogal afstak tegen de rest. Ik heb het wel eens vaker geroepen, maar de radio is zeker doordeweeks overdag niet meer dan veredeld behang. Stel je voor dat er tussen het effen behang ineens een strook fel roze met gele sterretjes zit! Dat verstoort... Nogmaals, kan je het mee eens zijn of niet, maar zo werkt het nou eenmaal, ook bij de publieken.
Waar is dat ?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben blij dat ik hier verhuis
in 4 jaar tijd
2 doden, 1 schietpartij , 1x met de dood bedreigd , 4x de auto bekrast.
Leukste is dat het compleet stilgezwegen wordt binnen houten, vooral naar buiten doen als of houten geen problemen kent.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dat zijn treurige cijfers/gebeurtenissen...!
hahaquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hmmm... nee. Ik hoor niet bijzonders. En ik heb nog wel een Sennheiser van euh.. 100 euro.
Vind je dit wat?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hmmm... nee. Ik hoor niet bijzonders. En ik heb nog wel een Sennheiser van euh.. 100 euro.
Tsja, het is dan ook niet iets wat je graag aan de grote klok wil hangen. Als dat naar buiten komt dan is dat echt funest. Mooi dat je daar binnenkort weg bentquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Leukste is dat het compleet stilgezwegen wordt binnen houten, vooral naar buiten doen als of houten geen problemen kent.
kost alleen wat om in de betere wijken te wonenquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsja, het is dan ook niet iets wat je graag aan de grote klok wil hangen. Als dat naar buiten komt dan is dat echt funest. Mooi dat je daar binnenkort weg bent
Gewoon voor snachts de podcasts downloadenquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:32 schreef purplerose het volgende:
damn me kat ligt flink te snurken hier tussen mij en de laptop in
hmmm, ik moet toch es meer naar kx radio luisteren als ik dan vaker ekdom hoor en die ouwe van inkel
rinkel de kinkel met jeroen van inkel!
Om daar wat nuttigs over te kunnen zeggen zou ik er naar moeten luisteren. Je begrijpt dat ik in deze dus neutraal blijfquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, maar nog steeds vraag ik me dan af in hoeverre Claudia dan veel dichterbij de normale programmering ligt dan Dolf... Uitleg is verder logisch.
uuhhm, ja vaak wel idd. Gelukkig is de markt vrij gunstigquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
kost alleen wat om in de betere wijken te wonen
de cd some people have real problems verdient een plekje op de cd plankquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:32 schreef -Hans- het volgende:
krijg er bijna tranen van in mijn ogen. Wat mooi dit![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Om daar wat nuttigs over te kunnen zeggen zou ik er naar moeten luisteren. Je begrijpt dat ik in deze dus neutraal blijf
hier begint het vanaf 300k tot 1,6 miljoen in de wijk waar ik ga wonenquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, ja vaak wel idd. Gelukkig is de markt vrij gunstig
Oe, nice!quote:
Iddquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de cd some people have real problems verdient een plekje op de cd plank
Het is een Nederlanderquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oe, nice!
Jammer van dat fluitje. DAMN, waarom waarom waarom. Zo'n coole beat, gitaartje en zangpartij.
Gaat wel mee op de vakantiecd.
Gefreak is altijd goed.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:33 schreef purplerose het volgende:
ik ben wel toe eigenlijk aan een vette nachtelijke rockshow gemixt met een soort van talkradio achtig iets
met een vleugje freak
Damn, dat is het betere werkquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hier begint het vanaf 300k tot 1,6 miljoen in de wijk waar ik ga wonen
2 onder een kappers met sociale huur prijs van 2200
In het rustige ga ik wel wat verandering in aanbrengenquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dat is het betere werk. Dat klinkt als een lekker rustige wijk
.
dat bedoel ik maarquote:
Voor drama kiest 3FM helaas standaard voor die gore, smerige, slijmerige, tyfus-Maria Mena en dat fucking nietserige kloterige Livequote:Op zaterdag 18 april 2009 00:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Idd. Sia is wel tof, maar je moet er wel van houden. 't is vrij dramatisch gezongen, maar het spreekt mij wel aan. 't is niet een plaat waarvan ik verwacht dat het vaak door 3FM gedraaid zal worden..
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
In het rustige ga ik wel wat verandering in aanbrengen, heb al gelijk voorgesteld met de 3 straatbewoners een straatbbq te houden (die lucht)
Haha, duidelijke taalquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Voor drama kiest 3FM helaas standaard voor die gore, smerige, slijmerige, tyfus-Maria Mena en dat fucking nietserige kloterige Live.
Als je je sleutels in 't slot hebt zitten enzoquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]. DIE LUCHT !!! Maar je hebt dus al contact, prima! Erg belangrijk om wat contacten te hebben binnen de wijk. Kan erg van pas komen
Ik voel een leuk verhaal aankomen. *pakt alvast wat popcorn*quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:41 schreef Susi het volgende:
[..]
Als je je sleutels in 't slot hebt zitten enzo
trusten Sersjee !quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:42 schreef Sersjee het volgende:
Ik ga maar eens pitten... Afgelopen nacht nog geen 5 uur geslapen, klein katertje erbij en om 07.30 gaat de wekker weer, dus
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:43 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Voodoo people !
Nee, haha, dat was me ook een partij slecht. In het begin klonk het nog wel enigszins veelbelovend maarquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:43 schreef TheZapster het volgende:
Ik vind het helemaal niets, maar dezer dagen mag je al een beetje blij zijn met gitaren op 3FM dus hulde!
Ik voel een mooie nieuwe TT opkomenquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:44 schreef -Hans- het volgende:
Uit de tijd dat witte sportsokken nog echt tof waren!
Trusten Sersjquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:42 schreef Sersjee het volgende:
Ik ga maar eens pitten... Afgelopen nacht nog geen 5 uur geslapen, klein katertje erbij en om 07.30 gaat de wekker weer, dus
Bijna over de helftquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Voorlopig is deze nog lang niet vol
onder een steen in winterslaapquote:
Wooooow! Jammer dat die YT-geluidskwaliteit zo slecht is.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Moet je deze versie eens beluisteren![]()
Daar hoor je nog eens gitaren!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:48 schreef Stefan het volgende:
Ik word betaald per kilo
Nu je een mini cooper rijdt , moet je niet gelijk te ambitieus wordenquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekker goedkoop optrekje: http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/Detail/Default.aspx?id=9b128040-aa87-4e2b-8ddd-3190fee2a9bc&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1.
Waarom verbaasd me dat nou helemaal nietsquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:47 schreef -Hans- het volgende:
Voodoo People heb ik altijd een super plaat gevonden, maar was die periode wel meer in 2 the happy hardcore. Yabadabadance enzo
Goed planquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
We houden het vast voor morgenochtend
Hans, sommige dingen kun je echt beter voor jezelf houden. Hoe vaak heb ik je dat nu al gezegd man!quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:47 schreef -Hans- het volgende:
Voodoo People heb ik altijd een super plaat gevonden, maar was die periode wel meer in 2 the happy hardcore. Yabadabadance enzo
Ik wil het wel ff voor je rippen hoor, ik heb de cdquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wooooow! Jammer dat die YT-geluidskwaliteit zo slecht is.
Lijkt me wel lekker klinken namelijk.
Hahahaquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waarom verbaasd me dat nou helemaal niets
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nu je een mini cooper rijdt , moet je niet gelijk te ambitieus worden
Toch weer het laatste gedeelte van mijn reactie of niet? Had ik niet moeten zeggen. Sorryquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hans, sommige dingen kun je echt beter voor jezelf houden. Hoe vaak heb ik je dat nu al gezegd man!
Altijd goed om je grenzen te verleggenquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Vind 't altijd wel leuk om de duurste woningen op funda op te zoeken. 't Blijft dan uiteraard bij opzoeken
;
Lijkt veel op die kast van de Gouden Kooi.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekker goedkoop optrekje: http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/Detail/Default.aspx?id=9b128040-aa87-4e2b-8ddd-3190fee2a9bc&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1.
Voor 6ton heb je alleen maar een 'kelder' aan de gracht.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:50 schreef LeonH het volgende:
[..]
Lijkt veel op die kast van de Gouden Kooi.
Wij kregen hier laatst thuis ook 1 of ander naslagwerk met alleen maar huizen die niet onder de 600.000 verkocht worden
En dan heb je pas 1 of ander grachtenpand in Amsterdam
Idd ja. Hoewel dat ook niet verkeerd hoef te zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:50 schreef LeonH het volgende:
[..]
Lijkt veel op die kast van de Gouden Kooi.
Wij kregen hier laatst thuis ook 1 of ander naslagwerk met alleen maar huizen die niet onder de 600.000 verkocht worden
En dan heb je pas 1 of ander grachtenpand in Amsterdam
Woonoppervlakte 1.000 m² (= gebruiksoppervlakte woonfunctie)quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Vind 't altijd wel leuk om de duurste woningen op funda op te zoeken. 't Blijft dan uiteraard bij opzoeken
;
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Altijd goed om je grenzen te verleggen
't Wordt passen en meten, maar 't zou moeten lukken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
[..]
Woonoppervlakte 1.000 m² (= gebruiksoppervlakte woonfunctie)
Inhoud 3.600 m³
Aantal kamers 12 kamers (5 slaapkamers)
Aantal woonlagen 3 woonlagen en een kelder
Perceeloppervlakte 23.615 m²
Kun je je spullen daar wel in kwijt?
Met die wijnkelder van hem zal het niet lukken denk ikquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
[..]
Woonoppervlakte 1.000 m² (= gebruiksoppervlakte woonfunctie)
Inhoud 3.600 m³
Aantal kamers 12 kamers (5 slaapkamers)
Aantal woonlagen 3 woonlagen en een kelder
Perceeloppervlakte 23.615 m²
Kun je je spullen daar wel in kwijt?
had liever dat ze Valerius hadden geskipped. Ik blijf erbij dat het intro is gejat van Krezip's - Play This Game With Me. Maar ik zal wel iets horen wat er niet is want ik heb er nog geen jock over gehoord.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:49 schreef borisz het volgende:
Ik zie Lucky Fonz III - Summer Day op de kaart staan als dat nog gehaald wordt.
Danik alvast.
Ook met al die wijnflessen ?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Wordt passen en meten, maar 't zou moeten lukken.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Met die wijnkelder van hem zal het niet lukken denk ik
Ik ken geen nummer van Krezip dus ik kan er niets over zeggen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
had liever dat ze Valerius hadden geskipped. Ik blijf erbij dat het intro is gejat van Krezip's - Play This Game With Me. Maar ik zal wel iets horen wat er niet is want ik heb er nog geen jock over gehoord.
Gaan we het nog meemaken dat pEp op 3FM komt Cos?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ken geen nummer van Krezip dus ik kan er niets over zeggen.
Zal ik anders zometeen iets van ze requesten? Ze hebben leuke liedjes gemaaktquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ken geen nummer van Krezip dus ik kan er niets over zeggen.
Veel betere afwerking dan dat kun je niet krijgen. Je kijkt haast op 't Vrijthof uit en je hebt VEEL licht binnen. Heb een tijdje geleden ongeveer 35 ramen geteld daarquote:
Toen had Rudy Fernandez er al de nodige 3-punters inliggenquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:54 schreef jmac het volgende:
1:26
Zou goed kunnen ja.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:54 schreef purplerose het volgende:
zeg, vinden jullie ook dat Giel eruit ziet alsof die gestyled is door zn 17jarige vriendin?
Je zou ze maar moeten schoonmaken.. ben je wel even bezigquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Veel betere afwerking dan dat kun je niet krijgen. Je kijkt haast op 't Vrijthof uit en je hebt VEEL licht binnen. Heb een tijdje geleden ongeveer 35 ramen geteld daar.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zou goed kunnen ja.
Straks heeft ie vast ook contactlenzen en Crocs.
Alleen als die trol van Krezip met ze mee gaat zingen denk ikquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gaan we het nog meemaken dat pEp op 3FM komt Cos?
Er komt toch nog wel een andere afsluiter?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:58 schreef -Hans- het volgende:
Zeer fijne showafsluiter: The Pigeon Detectives - I Found Out
omgquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zou goed kunnen ja.
Straks heeft ie vast ook contactlenzen en Crocs.
Denk het niet, te weinig tijdquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er komt toch nog wel een andere afsluiter?
Ah je weet dat ik een blazer benquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toen had Rudy Fernandez er al de nodige 3-punters inliggen
Wat is dit!quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog zoiets geweldigs hier in Maastricht: http://tinyurl.com/d5j8ez . Keuken van 20 x 6 m.
buttplug iets voor je?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er komt toch nog wel een andere afsluiter?
naja ik probeer over hem heen te kijken als ik naar top of flop kijk ;')quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kijken naar Giel. Ik kan me wel wat geilers voorstellen.
Deed mij denken aan zo'n topic dat nu in de GC loopt over iemand die verstopt was en zijn vinger er maar instak om het er uit te halenquote:
oe die waren vet de vorige keer!quote:
Wat een pestlelijke lay-out voor die 3FM-Awards zegquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:58 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik voel een nieuwe OP er aankomen:
Als je van muziek houdt, dan luister je naar...
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En natuurlijk de rest
Nu te vinden HIER: http://fok.3fmfan.nl/op
Sorry PRquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
onder een steen in winterslaapwinterdipje undso
maar ik ben er weer met nieuwe laptop en een verse nieuwe verslaving aan lipsmackers
manuele verwijdering is dan idd een keuzequote:Op zaterdag 18 april 2009 01:01 schreef Susi het volgende:
[..]
Deed mij denken aan zo'n topic dat nu in de GC loopt over iemand die verstopt was en zijn vinger er maar instak om het er uit te halen
Tuurlijk! waarschijnlijk had je dit ook al wel gezien. Maar die Rudy is echt geweldig! Onwijs tof eigenlijk dat die gast een jaar geleden "gewoon" een portje in Groningen (Martiniplaza) heeft gespeeld tegen Donar (Hanzevast Capitals).quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:01 schreef moveyourass-kevin het volgende:
doei! oh giel heeft een leuke opener (hint)
Jaaaa ik ben ook weer blij dat ik er ben, het was vast saai zonder moiquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sorry PR.
Ah. Alles weer onder controle dan en alive and kickin'? Wel gezellig hoor, dat je er weer bent.
Wat waren slipmackers ook alweer
Ben ik het wel mee eens eigenlijk, niet in 1 of andere gare remix natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk vind ik alleen When We Were Young goed.
Trusten Borisz! Goed uitrusten want morgen gaat AZ kampioen wordenquote:
Eet zelf die kaas opquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Trusten Borisz! Goed uitrusten want morgen gaat AZ kampioen wordenedit: vandaag dus eigenlijk al
Ja, ik zie alles. Die wallen komen ook vanwege die wedstrijden die standaard om 4:30 zijnquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tuurlijk! waarschijnlijk had je dit ook al wel gezien. Maar die Rudy is echt geweldig! Onwijs tof eigenlijk dat die gast een jaar geleden "gewoon" een portje in Groningen (Martiniplaza) heeft gespeeld tegen Donar (Hanzevast Capitals).
Daar hopen we met z'n allen op. Er komt drank in de studio dus misschien pushed dat 'm een beetjequote:Op zaterdag 18 april 2009 01:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gaat Gerard weer Fine Brown Frame zingen?
Lowbudget radioquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Whats up met die craprap toch.
DAT IS NIET LEUK, 3FM!
Vergeet sef ook nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die tekst ook. Net zo nietszeggend, inhoudsloos en kut als dat gedrocht van Dio
.
Gefeliciteerd nog. Eerste playoff appearance sinds 6 jaarquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:08 schreef jmac het volgende:
[..]
Ja, ik zie alles. Die wallen komen ook vanwege die wedstrijden die standaard om 4:30 zijn
Ah heeft die in groningen een keer gespeeld? schitterend. Ja, hij heeft zich flink bewezen na zijn jaren in Spanje. Hopelijk kan ik 'm volgend jaar weer een keer live aanschouwen (of ze moeten naar Europa komen dit jaar). Fantastisch altijd die 3's van 'm. Ook mooi die 'spanish connection' samen met Sergio.
Je kan te ver gaan hequote:Op zaterdag 18 april 2009 01:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die tekst ook. Net zo nietszeggend, inhoudsloos en kut als dat gedrocht van Dio
.
Ik denk niet dat ik nog lang op blijf, maar Ekdom in de Nacht wordt bij mij standaard op zondagavond nabesteld.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:09 schreef jmac het volgende:
[..]
Daar hopen we met z'n allen op. Er komt drank in de studio dus misschien pushed dat 'm een beetje
Geniet ervan
Hier een versterkerquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:13 schreef cosmick het volgende:
En zo'n swingend gezongen refrein.
Ik heb zin om dingen kapot te gooien.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:08 schreef jmac het volgende:
[..]
Ja, ik zie alles. Die wallen komen ook vanwege die wedstrijden die standaard om 4:30 zijn
Was tijdens de open dag. Joventut was toen de tegenstander met o.a. ook Ricky Rubio. Kansloos verloren natuurlijk, maar dat was te verwachten. Wereldtop waar je tegen moet spelen. Maar hij is idd flink gegroeid. Fantastische speler om te zien. Zeer cool, maar zo onwijs goedquote:Ah heeft die in groningen een keer gespeeld? schitterend. Ja, hij heeft zich flink bewezen na zijn jaren in Spanje. Hopelijk kan ik 'm volgend jaar weer een keer live aanschouwen (of ze moeten naar Europa komen dit jaar). Fantastisch altijd die 3's van 'm. Ook mooi die 'spanish connection' samen met Sergio.
Beats zijn wederom leuk. Al vond ik dat huppeltje op gegeven moment een beetje te geforceerd.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je kan te ver gaan he![]()
Dio heeft tenminste nog een leuke beat
Volgens mij heeft Rubio zich aangemeld voor de draft van dit jaar.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Dat is wel minder dat het zo laat is.. daarom zie ik het vaak pas later. Blijf er eigenlijk zelden echt voor wakker.
[..]
Was tijdens de open dag. Joventut was toen de tegenstander met o.a. ook Ricky Rubio. Kansloos verloren natuurlijk, maar dat was te verwachten. Wereldtop waar je tegen moet spelen. Maar hij is idd flink gegroeid. Fantastische speler om te zien. Zeer cool, maar zo onwijs goed
Na het koortsachtig zoeken naar de afstandbedieningen zag ik nog net 3 en halve spins.. Wel aardig; Gary Numan in the mix!quote:
Nee, neem nou gewoon een wijntje ofzo.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:17 schreef purplerose het volgende:
eigenlijk begin ik wel een beetje trek te krijgen in een lijn ______________________//
Klopt ! . Die gast is echt bizar goed..! Strooide in Plaza ook met assists wat gewoon bizar was om te zien. En zo jong nog. Deed het tijdens de Olympische spelen volgens mij ook niet heel erg slecht.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Rubio zich aangemeld voor de draft van dit jaar.
I know. KX staat natuurlijk alweer vanaf 22u aan!quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Muziek bij Bertje op Kx is ook niet verkeerd nu
Ik lust geen wijn sweetiequote:Op zaterdag 18 april 2009 01:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, neem nou gewoon een wijntje ofzo.
Kijk uit naar rooksignalenquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:21 schreef cosmick het volgende:
Ik had, voordat ik al die afstandsbedieningen ging zoeken ook nog ergens een sigaret geloof ik
Luister eens KX nu je kans hebt, fantastische muziekquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, wat een ethervervuiling dit.
Whehehe! Waar rook is....quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:21 schreef cosmick het volgende:
Ik had, voordat ik al die afstandsbedieningen ging zoeken ook nog ergens een sigaret geloof ik
Maar als je echt serieus meende dat je een lijntje wilde, dan zou ik je toch gewoon wat ouderwetsche vertrouwde alcohol adviseren. Geen gezeur, gewoon een kater morgenquote:
Heeft hij het al bijgelegd met zn vriendin?quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Muziek bij Bertje op Kx is ook niet verkeerd nu
Potverdoriequote:Op zaterdag 18 april 2009 01:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Luister eens KX nu je kans hebt, fantastische muziek![]()
Isley Brothers
Laat die jongen toch, hij zeurt veel liever....quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Luister eens KX nu je kans hebt, fantastische muziek![]()
Naja zegquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:23 schreef purplerose het volgende:
Sorrie zappie
Hans, ik lust ook geen bier
Ik heb medelijden met die Belgen vanaf maandagquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:24 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Laat die jongen toch, hij zeurt veel liever....
quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met die Belgen vanaf maandag
Nou, dat dus. Maar goed dat deze plaat op mn mp3-spelert op net zo'n hoge roulatie langs komt als Bell X1.quote:
heb nog een hertog jan biertje liggen maarja, dat lust ik eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar als je echt serieus meende dat je een lijntje wilde, dan zou ik je toch gewoon wat ouderwetsche vertrouwde alcohol adviseren. Geen gezeur, gewoon een kater morgen.
Oi daar slaap je goed vanquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
heb nog een hertog jan biertje liggen maarja, dat lust ik eigenlijk ook niet
heb nog wel een beetje goldstrike maar dat is gelijk weer zo een grote optater aangezien ik niet veel alchohol drink
Neus dicht en zuipen!quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
heb nog een hertog jan biertje liggen maarja, dat lust ik eigenlijk ook niet
heb nog wel een beetje goldstrike maar dat is gelijk weer zo een grote optater aangezien ik niet veel alchohol drink
quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met die Belgen vanaf maandag
quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:29 schreef purplerose het volgende:
[..]wil je me lever aan het dansen zien ofzo
![]()
ik vind altijd vodka met 7up lekkerderderderder maar dat heb ik niet in huis
uhoh, kusje op je neus!quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
... is iig een mooi gat in de bank inderdaad.
als ik thuis ben ben ik liever stoned, als ik uitga idd de vodka met 7up undso, tequilaatje om de avond in te luidenquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:33 schreef LeonH het volgende:
[..]
Op dit soort chill thuis avonden kegel ik me een paar flessen Alfa naar binnen.
Op stap varieert het van Erdinger tot Havana Club cola en van een lekker Belgisch sterk biertje tot Bacardi Razz .
quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van iemand die het verschil tussen beffen en pijpen niet weet.
blijkbaarquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van iemand die het verschil tussen beffen en pijpen niet weet.
Welkomquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:35 schreef Sirolf het volgende:
Bijna 2 hele topics gemist na 22 uur... doe ik toch iets fout denk ik.
Zo lang die Dorien niet in de studio (of aan de telefoon) is de Freaknacht meestal best leuk, dus de rest van de nacht zou 't goed moeten gaan.
Genaaid is goed, toch ?quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
blijkbaarik ben ook erg teleurgesteld en voel me genaaid
Niet zoals in Nederlandquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
hebben ze eigenlijk stranden in Finland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |