hier begint het vanaf 300k tot 1,6 miljoen in de wijk waar ik ga wonenquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, ja vaak wel idd. Gelukkig is de markt vrij gunstig
Oe, nice!quote:
Iddquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de cd some people have real problems verdient een plekje op de cd plank
Het is een Nederlanderquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oe, nice!
Jammer van dat fluitje. DAMN, waarom waarom waarom. Zo'n coole beat, gitaartje en zangpartij.
Gaat wel mee op de vakantiecd.
Gefreak is altijd goed.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:33 schreef purplerose het volgende:
ik ben wel toe eigenlijk aan een vette nachtelijke rockshow gemixt met een soort van talkradio achtig iets
met een vleugje freak
Damn, dat is het betere werkquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hier begint het vanaf 300k tot 1,6 miljoen in de wijk waar ik ga wonen
2 onder een kappers met sociale huur prijs van 2200
In het rustige ga ik wel wat verandering in aanbrengenquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dat is het betere werk. Dat klinkt als een lekker rustige wijk
.
dat bedoel ik maarquote:
Voor drama kiest 3FM helaas standaard voor die gore, smerige, slijmerige, tyfus-Maria Mena en dat fucking nietserige kloterige Livequote:Op zaterdag 18 april 2009 00:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Idd. Sia is wel tof, maar je moet er wel van houden. 't is vrij dramatisch gezongen, maar het spreekt mij wel aan. 't is niet een plaat waarvan ik verwacht dat het vaak door 3FM gedraaid zal worden..
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
In het rustige ga ik wel wat verandering in aanbrengen, heb al gelijk voorgesteld met de 3 straatbewoners een straatbbq te houden (die lucht)
Haha, duidelijke taalquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Voor drama kiest 3FM helaas standaard voor die gore, smerige, slijmerige, tyfus-Maria Mena en dat fucking nietserige kloterige Live.
Als je je sleutels in 't slot hebt zitten enzoquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]. DIE LUCHT !!! Maar je hebt dus al contact, prima! Erg belangrijk om wat contacten te hebben binnen de wijk. Kan erg van pas komen
Ik voel een leuk verhaal aankomen. *pakt alvast wat popcorn*quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:41 schreef Susi het volgende:
[..]
Als je je sleutels in 't slot hebt zitten enzo
trusten Sersjee !quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:42 schreef Sersjee het volgende:
Ik ga maar eens pitten... Afgelopen nacht nog geen 5 uur geslapen, klein katertje erbij en om 07.30 gaat de wekker weer, dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |