omgquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zou goed kunnen ja.
Straks heeft ie vast ook contactlenzen en Crocs.
Denk het niet, te weinig tijdquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er komt toch nog wel een andere afsluiter?
Ah je weet dat ik een blazer benquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toen had Rudy Fernandez er al de nodige 3-punters inliggen
Wat is dit!quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog zoiets geweldigs hier in Maastricht: http://tinyurl.com/d5j8ez . Keuken van 20 x 6 m.
buttplug iets voor je?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er komt toch nog wel een andere afsluiter?
naja ik probeer over hem heen te kijken als ik naar top of flop kijk ;')quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kijken naar Giel. Ik kan me wel wat geilers voorstellen.
Deed mij denken aan zo'n topic dat nu in de GC loopt over iemand die verstopt was en zijn vinger er maar instak om het er uit te halenquote:
oe die waren vet de vorige keer!quote:
Wat een pestlelijke lay-out voor die 3FM-Awards zegquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:58 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik voel een nieuwe OP er aankomen:
Als je van muziek houdt, dan luister je naar...
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En natuurlijk de rest
Nu te vinden HIER: http://fok.3fmfan.nl/op
Sorry PRquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
onder een steen in winterslaapwinterdipje undso
maar ik ben er weer met nieuwe laptop en een verse nieuwe verslaving aan lipsmackers
manuele verwijdering is dan idd een keuzequote:Op zaterdag 18 april 2009 01:01 schreef Susi het volgende:
[..]
Deed mij denken aan zo'n topic dat nu in de GC loopt over iemand die verstopt was en zijn vinger er maar instak om het er uit te halen
Tuurlijk! waarschijnlijk had je dit ook al wel gezien. Maar die Rudy is echt geweldig! Onwijs tof eigenlijk dat die gast een jaar geleden "gewoon" een portje in Groningen (Martiniplaza) heeft gespeeld tegen Donar (Hanzevast Capitals).quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:01 schreef moveyourass-kevin het volgende:
doei! oh giel heeft een leuke opener (hint)
Jaaaa ik ben ook weer blij dat ik er ben, het was vast saai zonder moiquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sorry PR.
Ah. Alles weer onder controle dan en alive and kickin'? Wel gezellig hoor, dat je er weer bent.
Wat waren slipmackers ook alweer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |