Vergeet sef ook nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die tekst ook. Net zo nietszeggend, inhoudsloos en kut als dat gedrocht van Dio
.
Gefeliciteerd nog. Eerste playoff appearance sinds 6 jaarquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:08 schreef jmac het volgende:
[..]
Ja, ik zie alles. Die wallen komen ook vanwege die wedstrijden die standaard om 4:30 zijn
Ah heeft die in groningen een keer gespeeld? schitterend. Ja, hij heeft zich flink bewezen na zijn jaren in Spanje. Hopelijk kan ik 'm volgend jaar weer een keer live aanschouwen (of ze moeten naar Europa komen dit jaar). Fantastisch altijd die 3's van 'm. Ook mooi die 'spanish connection' samen met Sergio.
Je kan te ver gaan hequote:Op zaterdag 18 april 2009 01:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die tekst ook. Net zo nietszeggend, inhoudsloos en kut als dat gedrocht van Dio
.
Ik denk niet dat ik nog lang op blijf, maar Ekdom in de Nacht wordt bij mij standaard op zondagavond nabesteld.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:09 schreef jmac het volgende:
[..]
Daar hopen we met z'n allen op. Er komt drank in de studio dus misschien pushed dat 'm een beetje
Geniet ervan
Hier een versterkerquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:13 schreef cosmick het volgende:
En zo'n swingend gezongen refrein.
Ik heb zin om dingen kapot te gooien.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:08 schreef jmac het volgende:
[..]
Ja, ik zie alles. Die wallen komen ook vanwege die wedstrijden die standaard om 4:30 zijn
Was tijdens de open dag. Joventut was toen de tegenstander met o.a. ook Ricky Rubio. Kansloos verloren natuurlijk, maar dat was te verwachten. Wereldtop waar je tegen moet spelen. Maar hij is idd flink gegroeid. Fantastische speler om te zien. Zeer cool, maar zo onwijs goedquote:Ah heeft die in groningen een keer gespeeld? schitterend. Ja, hij heeft zich flink bewezen na zijn jaren in Spanje. Hopelijk kan ik 'm volgend jaar weer een keer live aanschouwen (of ze moeten naar Europa komen dit jaar). Fantastisch altijd die 3's van 'm. Ook mooi die 'spanish connection' samen met Sergio.
Beats zijn wederom leuk. Al vond ik dat huppeltje op gegeven moment een beetje te geforceerd.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je kan te ver gaan he![]()
Dio heeft tenminste nog een leuke beat
Volgens mij heeft Rubio zich aangemeld voor de draft van dit jaar.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Dat is wel minder dat het zo laat is.. daarom zie ik het vaak pas later. Blijf er eigenlijk zelden echt voor wakker.
[..]
Was tijdens de open dag. Joventut was toen de tegenstander met o.a. ook Ricky Rubio. Kansloos verloren natuurlijk, maar dat was te verwachten. Wereldtop waar je tegen moet spelen. Maar hij is idd flink gegroeid. Fantastische speler om te zien. Zeer cool, maar zo onwijs goed
Na het koortsachtig zoeken naar de afstandbedieningen zag ik nog net 3 en halve spins.. Wel aardig; Gary Numan in the mix!quote:
Nee, neem nou gewoon een wijntje ofzo.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:17 schreef purplerose het volgende:
eigenlijk begin ik wel een beetje trek te krijgen in een lijn ______________________//
Klopt ! . Die gast is echt bizar goed..! Strooide in Plaza ook met assists wat gewoon bizar was om te zien. En zo jong nog. Deed het tijdens de Olympische spelen volgens mij ook niet heel erg slecht.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Rubio zich aangemeld voor de draft van dit jaar.
I know. KX staat natuurlijk alweer vanaf 22u aan!quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Muziek bij Bertje op Kx is ook niet verkeerd nu
Ik lust geen wijn sweetiequote:Op zaterdag 18 april 2009 01:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, neem nou gewoon een wijntje ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |