Vergeet sef ook nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die tekst ook. Net zo nietszeggend, inhoudsloos en kut als dat gedrocht van Dio
.
Gefeliciteerd nog. Eerste playoff appearance sinds 6 jaarquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:08 schreef jmac het volgende:
[..]
Ja, ik zie alles. Die wallen komen ook vanwege die wedstrijden die standaard om 4:30 zijn
Ah heeft die in groningen een keer gespeeld? schitterend. Ja, hij heeft zich flink bewezen na zijn jaren in Spanje. Hopelijk kan ik 'm volgend jaar weer een keer live aanschouwen (of ze moeten naar Europa komen dit jaar). Fantastisch altijd die 3's van 'm. Ook mooi die 'spanish connection' samen met Sergio.
Je kan te ver gaan hequote:Op zaterdag 18 april 2009 01:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die tekst ook. Net zo nietszeggend, inhoudsloos en kut als dat gedrocht van Dio
.
Ik denk niet dat ik nog lang op blijf, maar Ekdom in de Nacht wordt bij mij standaard op zondagavond nabesteld.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:09 schreef jmac het volgende:
[..]
Daar hopen we met z'n allen op. Er komt drank in de studio dus misschien pushed dat 'm een beetje
Geniet ervan
Hier een versterkerquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:13 schreef cosmick het volgende:
En zo'n swingend gezongen refrein.
Ik heb zin om dingen kapot te gooien.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:08 schreef jmac het volgende:
[..]
Ja, ik zie alles. Die wallen komen ook vanwege die wedstrijden die standaard om 4:30 zijn
Was tijdens de open dag. Joventut was toen de tegenstander met o.a. ook Ricky Rubio. Kansloos verloren natuurlijk, maar dat was te verwachten. Wereldtop waar je tegen moet spelen. Maar hij is idd flink gegroeid. Fantastische speler om te zien. Zeer cool, maar zo onwijs goedquote:Ah heeft die in groningen een keer gespeeld? schitterend. Ja, hij heeft zich flink bewezen na zijn jaren in Spanje. Hopelijk kan ik 'm volgend jaar weer een keer live aanschouwen (of ze moeten naar Europa komen dit jaar). Fantastisch altijd die 3's van 'm. Ook mooi die 'spanish connection' samen met Sergio.
Beats zijn wederom leuk. Al vond ik dat huppeltje op gegeven moment een beetje te geforceerd.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je kan te ver gaan he![]()
Dio heeft tenminste nog een leuke beat
Volgens mij heeft Rubio zich aangemeld voor de draft van dit jaar.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Dat is wel minder dat het zo laat is.. daarom zie ik het vaak pas later. Blijf er eigenlijk zelden echt voor wakker.
[..]
Was tijdens de open dag. Joventut was toen de tegenstander met o.a. ook Ricky Rubio. Kansloos verloren natuurlijk, maar dat was te verwachten. Wereldtop waar je tegen moet spelen. Maar hij is idd flink gegroeid. Fantastische speler om te zien. Zeer cool, maar zo onwijs goed
Na het koortsachtig zoeken naar de afstandbedieningen zag ik nog net 3 en halve spins.. Wel aardig; Gary Numan in the mix!quote:
Nee, neem nou gewoon een wijntje ofzo.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:17 schreef purplerose het volgende:
eigenlijk begin ik wel een beetje trek te krijgen in een lijn ______________________//
Klopt ! . Die gast is echt bizar goed..! Strooide in Plaza ook met assists wat gewoon bizar was om te zien. En zo jong nog. Deed het tijdens de Olympische spelen volgens mij ook niet heel erg slecht.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Rubio zich aangemeld voor de draft van dit jaar.
I know. KX staat natuurlijk alweer vanaf 22u aan!quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Muziek bij Bertje op Kx is ook niet verkeerd nu
Ik lust geen wijn sweetiequote:Op zaterdag 18 april 2009 01:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, neem nou gewoon een wijntje ofzo.
Kijk uit naar rooksignalenquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:21 schreef cosmick het volgende:
Ik had, voordat ik al die afstandsbedieningen ging zoeken ook nog ergens een sigaret geloof ik
Luister eens KX nu je kans hebt, fantastische muziekquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, wat een ethervervuiling dit.
Whehehe! Waar rook is....quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:21 schreef cosmick het volgende:
Ik had, voordat ik al die afstandsbedieningen ging zoeken ook nog ergens een sigaret geloof ik
Maar als je echt serieus meende dat je een lijntje wilde, dan zou ik je toch gewoon wat ouderwetsche vertrouwde alcohol adviseren. Geen gezeur, gewoon een kater morgenquote:
Heeft hij het al bijgelegd met zn vriendin?quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Muziek bij Bertje op Kx is ook niet verkeerd nu
Potverdoriequote:Op zaterdag 18 april 2009 01:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Luister eens KX nu je kans hebt, fantastische muziek![]()
Isley Brothers
Laat die jongen toch, hij zeurt veel liever....quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Luister eens KX nu je kans hebt, fantastische muziek![]()
Naja zegquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:23 schreef purplerose het volgende:
Sorrie zappie
Hans, ik lust ook geen bier
Ik heb medelijden met die Belgen vanaf maandagquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:24 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Laat die jongen toch, hij zeurt veel liever....
quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met die Belgen vanaf maandag
Nou, dat dus. Maar goed dat deze plaat op mn mp3-spelert op net zo'n hoge roulatie langs komt als Bell X1.quote:
heb nog een hertog jan biertje liggen maarja, dat lust ik eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar als je echt serieus meende dat je een lijntje wilde, dan zou ik je toch gewoon wat ouderwetsche vertrouwde alcohol adviseren. Geen gezeur, gewoon een kater morgen.
Oi daar slaap je goed vanquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
heb nog een hertog jan biertje liggen maarja, dat lust ik eigenlijk ook niet
heb nog wel een beetje goldstrike maar dat is gelijk weer zo een grote optater aangezien ik niet veel alchohol drink
Neus dicht en zuipen!quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
heb nog een hertog jan biertje liggen maarja, dat lust ik eigenlijk ook niet
heb nog wel een beetje goldstrike maar dat is gelijk weer zo een grote optater aangezien ik niet veel alchohol drink
quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met die Belgen vanaf maandag
quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:29 schreef purplerose het volgende:
[..]wil je me lever aan het dansen zien ofzo
![]()
ik vind altijd vodka met 7up lekkerderderderder maar dat heb ik niet in huis
uhoh, kusje op je neus!quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
... is iig een mooi gat in de bank inderdaad.
als ik thuis ben ben ik liever stoned, als ik uitga idd de vodka met 7up undso, tequilaatje om de avond in te luidenquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:33 schreef LeonH het volgende:
[..]
Op dit soort chill thuis avonden kegel ik me een paar flessen Alfa naar binnen.
Op stap varieert het van Erdinger tot Havana Club cola en van een lekker Belgisch sterk biertje tot Bacardi Razz .
quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van iemand die het verschil tussen beffen en pijpen niet weet.
blijkbaarquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van iemand die het verschil tussen beffen en pijpen niet weet.
Welkomquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:35 schreef Sirolf het volgende:
Bijna 2 hele topics gemist na 22 uur... doe ik toch iets fout denk ik.
Zo lang die Dorien niet in de studio (of aan de telefoon) is de Freaknacht meestal best leuk, dus de rest van de nacht zou 't goed moeten gaan.
Genaaid is goed, toch ?quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
blijkbaarik ben ook erg teleurgesteld en voel me genaaid
Niet zoals in Nederlandquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
hebben ze eigenlijk stranden in Finland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |