Dio is leuk jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:20 schreef cosmick het volgende:
HALLO. Hebben jullie de radio aan staan? Dit is LEUK!
Werd even afgeleid, groep jongeren 15 renden net achter 1 persoon aan en riepen we gaan je dood maken, moest even kijken of ik wat moest gaan doen.quote:
Flikker toch met je Queen man, je bent toch geen 60 of wel?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb nu even Queen aangezet. Zometeen SIA
Da's ook weer zo ja. Vroeger was die afwisseling in de avonduren (met de VPRO, zeg maar) mss niet zo heel gek (ff afgezien van de muziek die soms gedraaid werd).quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij zal wel moeten denk ik, Dolf had maar 2 uurtjes per week.Corton heeft ongeveer een fulltime baan bij 3FM.
Tja. Er bestaat nou eenmaal zoiets als een bepaalde visie voor de programmering van 3FM en daar paste Leuk Is Anders volgens Dolf niet bij. Kan je het mee eens zijn of niet, maar feit is dat het programma nogal afstak tegen de rest. Ik heb het wel eens vaker geroepen, maar de radio is zeker doordeweeks overdag niet meer dan veredeld behang. Stel je voor dat er tussen het effen behang ineens een strook fel roze met gele sterretjes zit! Dat verstoort... Nogmaals, kan je het mee eens zijn of niet, maar zo werkt het nou eenmaal, ook bij de publieken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, nee, maar aan de andere kant: moet alles hetzelfde klinken? Als je Dolf op 3FM hoorde, wist je dat 't weekend al voor de deur stond te trappelen... En daarbij: is dat programma van dat gedrocht veel beterretorische vraag
Nee, sorry Z.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dio is leuk ja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi dat je eindelijk ook voor Dio valt
Maar het is goed afgelopen? als je hulp nodig hebt dan horen we het wel, toch? Sturen we de Fok! 3FM-topic knokploeg even op die gasten afquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Werd even afgeleid, groep jongeren 15 renden net achter 1 persoon aan en riepen we gaan je dood maken, moest even kijken of ik wat moest gaan doen.
Jij hoort liever Alain Clark en Racoon dan Dio?!quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik had zoooooo gehoopt dat die DIO en álle singles samen met de Paasvuren zouden worden opgefikt.
KUT!quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:25 schreef -Hans- het volgende:
yes ! de Freakandel speciaal. Kom er maar in Cos !
Van Inkel en Ekdom op KX zijn de perfecte remedie op de vrijdagmiddagquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:23 schreef Sersjee het volgende:
Of het programma van Claudia een verbetering is durf ik niet te zeggen, heb het maar zelden gehoord vanwege mijn Claudia-allergie.
Whehehe, 't is goed Cos. Haha !quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Flikker toch met je Queen man, je bent toch geen 60 of wel?
Echt! Maar wel met een kleine knipoog he Hans, ouwe galo.
Ja, naast die groepen is er idd verder niksquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij hoort liever Alain Clark en Racoon dan Dio?!
Daar zit nog een weeeeereld van verschil tussenquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij hoort liever Alain Clark en Racoon dan Dio?!
En toch zit er best een leuk stukje in de plaat (na 1 min, oid). Ik vind het wel grappig, maar ook niet super bijzonder ofzoquote:
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, naast die groepen is er idd verder niks.
Zeg, zullen we een pEp-fanclub starten?
Klinkt wel aardig, al grijpt 't me minder aan dan Hometown Glory. Zal 't es wat vaker beluisterenquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:21 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Wat vind je van dit dan?
Niet van haar natuurlijk.... Maar goed, ik vind 't wel geinig.
Ben blij dat ik hier verhuisquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar het is goed afgelopen? als je hulp nodig hebt dan horen we het wel, toch? Sturen we de Fok! 3FM-topic knokploeg even op die gasten af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |