Waar moeten we beginnenquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:01 schreef Treezz het volgende:
wat hebben jullie tegen claudia als ik mag vragen.?
Ik denk eerder dat er Wit-Russische taferelen aan de gang zijn. Iemand die een xls-bestandje in elkaar schrijft met 542058 keer zijn favoriet er in.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:00 schreef Treezz het volgende:
[..]
ik denk het wel zeker
de 16 jarige stemmen massaal
had ik ook gedaan bij idols 1 en 2
ze is irritant en dan druk ik me nog zacht uit...quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:01 schreef Treezz het volgende:
Ik in ieder geval niets. In ieder geval geen brief haar kant opgegaan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:01 schreef Treezz het volgende:
Nummer 2 zonder twijfelquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:04 schreef LeonH het volgende:
Moeilijk de live request, Calling Ye Name en Intergalactic zijn beide erg goed!
Dan toch maar de Beastie Boys!
Dolf ging toch weg omdat zijn programma, ironisch genoeg één van de best scorende uitzendingen, zeer negatief beoordeeld werd?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:03 schreef LeonH het volgende:
[..]
ze is irritant en dan druk ik me nog zacht uit...
Op vrijdag gaat de radio standaard uit tussen 12 en 2 sinds Dolf weg is...
Mwah, volgens mij was 't vooral een 'probleem' dat hij te oud voor 3FM zou zijn.....quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dolf ging toch weg omdat zijn programma, ironisch genoeg één van de best scorende uitzendingen, zeer negatief beoordeeld werd?
Dooddoener om hem weg te hebben.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij was 't vooral een 'probleem' dat hij te oud voor 3FM zou zijn.....
Fijne avond treezz. Doeiquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:08 schreef Treezz het volgende:
lieve mensen ik ga d'r vandoor
nog een fijne avond allen!
Dacht dat het was omdat het programma an sich niet meer zo paste binnen 3FM, wat niet geheel verrassend is natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij was 't vooral een 'probleem' dat hij te oud voor 3FM zou zijn.....
Psies. En commercieel als 't maar zijn kanquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dooddoener om hem weg te hebben.
Eric Corton zit er nog steeds, alhoewel deze meer conventioneel is dan Dolf.
Ok zijn programma was apart, en zijn muziekkeuze was ook regelmatig het randje van het "nieuwe" 3fm, maar juist dat vond ik zo lekker.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dacht dat het was omdat het programma an sich niet meer zo paste binnen 3FM, wat niet geheel verrassend is natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |