Was weer een topavond, begrijp ikquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zaten toen beiden op Def Jam geloof ik.
En we durfden ook nauwelijks te bewegen natuurlijk.
claudia is hipquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat ja. En ik ben niet de enige hier die daarvan ontzettende uitslag krijgt.
Helaas zijn er nog genoeg wereldvreemde mensen die naar dit soort programma's kijken Hansquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Na Idols 1 en 2 ben ik eigenlijk wel afgehaakt om naar dat soort programma's te kijken.
jamai zit in de musicalwereldquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij hoor je van veel winnaars van die programma's überhaupt nog maar weinig (tot niets).
Neu. Rock & hiphop gaan niet samen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Was weer een topavond, begrijp ik
mischien ben ik er te oud voorquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Helaas zijn er nog genoeg wereldvreemde mensen die naar dit soort programma's kijken Hans
schattig??quote:
gohquote:
Ligt een beetje aan je leeftijd en behoefte, denk ikquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Helaas zijn er nog genoeg wereldvreemde mensen die naar dit soort programma's kijken Hans
quote:Hey Ofyles2,
Ik mag toch zeggen dat ik het eerste album van Doves prachtig vond en de daarop volgenden wat minder? Smaken verschillen en ik speel ook geen computer games.... net als vele anderen, en al hemaal geen voetbal...
Don't take it personal.
Groet, Barbara
ik denk het wel zekerquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan je leeftijd en behoefte, denk ik.
haal uw alarm maar weer van zolder!quote:00-01
Irene Cara - What A Feeling
White Lies - Farewell To The Fairground
Pet Shop Boys - Love Etc.
Anne Soldaat - Teenage View
Sia - Soon We'll Be Found
The Juan Mclean - One Day
The Whitest Boy Alive - 1517
Dio ft Sef - Aye
zZz - Lover
The Pigeon Detectives - I Found Out
Live Request:
1. The Fray - How To Save A Life (That's Live)
2. Beasty Boys - Intergalactic (live)
3. Relax - Calling Ya Name (live)
Lucky Fonz III - Summer Day
Valerius - She Doesn't Know
Ojee.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:01 schreef Treezz het volgende:
wat hebben jullie tegen claudia als ik mag vragen.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |