abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71178556
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:42 schreef Dragorius het volgende:
@ vanwelleer > in eerdere topics is al besloten dat we dat onder het Jane Burgermeister topic gaan scharen omdat er anders een wildgroei van vaccin-topics komt.
daar was ik vast niet bij.... of wel ?
quote:
Zoals ook uitgelegd in je gesloten topics.
die uitleg heb ik even gemist denk ik.......
quote:
Beetje jammer dat je op zo'n manier dan moet reageren...
ik reageer nog best liev........ was vroeger veel erger, ben al ver gekomen, heb maar een beetje geduld met me, heb ik ook met jullie
i reserve the right to do as i damnwell please.
pi_71180856
Dit is ook een duidelijke laatste waarschuwing mbt vertakkingen en zijspoortjes die hiermee te maken hebben? Voor alle BNW-people?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71194662
Mijn collega's van TRU hebben in overleg een shitload aan maanlanding-topics over de schutting gegooid hier naar toe!

We kijken even met z'n allen of ze allemaal even nodig zijn!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 22:19:44 #81
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71196943
Kan iemand het absurde denigrerende gedrag van Ticker indimmen?
Ik ben overigens niet het enige slachtoffer.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_71197309
Klopt, ik heb al een note uitgedeeld, een opmerking geplaatst en wat posts ge-edit.

Als er geen verandering in het gedrag komt, moeten er misschien andere dingen gebeuren.

Ticker: ik hoop dat je dit leest en dat je de waarschuwing begrijpt.
pi_71205122
ToT, kunnen die maan-topics beter niet gemerged worden? Uiteindelijk draaien ze allemaal om hetzelfde.
Mr. Prolapse 2009
pi_71210175
Slackster heeft volgens mij een beetje last van een geirriteerde BNW-zenuw...
[Centraal] Vaccinatietopic: Een samenzwering of niet?

Helpt niet echt met de algemene sfeer in het topic.

[ Bericht 9% gewijzigd door Dragorius op 22-07-2009 12:28:36 ]
Mr. Prolapse 2009
pi_71225561
Is mild trollgedrag wat ook uitgelegd kan worden als een flauwe bui.

Helaas merk ik dat het vaste kliekje believers behoorlijk continu ditzelfde soort gedrag vertoont, en dat is op een gegeven moment wel ergerlijk.

Een beetje spielerei moet kunnen, zolang het maar niet doorslaat.

@ mergen: goed idee. Ikzelf zat aan slotjes of mergen te denken, amar aan de andere kant: de topics zijn op mijn verzoek deze kant op geslingerd en ik vind het een beetje sneu om dan al meteen in te grijpen.

Hmmm misschien kan ik wel 2 van de 3 samenvoegen!
pi_71225776
Tegenstanders van een merge tussen DE MAANLANDINGEN WAREN NEP #3 en De maanlanding was destijds onmogelijk. gaarne ff hun stem hier laten horen, anders gaan die 2 samen!
  woensdag 22 juli 2009 @ 23:29:14 #87
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71234286
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:54 schreef ToT het volgende:
Tegenstanders van een merge tussen DE MAANLANDINGEN WAREN NEP #3 en De maanlanding was destijds onmogelijk. gaarne ff hun stem hier laten horen, anders gaan die 2 samen!
Ik vind dat ze wel samen mogen, ze gaan beiden dezelfde kant op ongeveer
:-)
  woensdag 22 juli 2009 @ 23:32:28 #88
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_71234424
Mergen lijkt mij prima
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_71244738
Gaarne uwen aandacht voor dezen: [Centraal] De maanlanding conspiracy

Wie een mooie OP kan verzinnen moet maar even een gil geven, dan plemp ik die er wel even in!

De 2 bovengenoemde topics worden gemerged en zijn daardoor samen 1 vol topic dat daardoor automatisch op slot komt.

De lopende discussies kunnen HOPELIJK hier verder gaan: [Centraal] De maanlanding conspiracy
  vrijdag 24 juli 2009 @ 16:26:00 #90
128757 Alan_Turing
Care for an Apple ?
pi_71290211
Kan iemand misschien even een ruk aan salvad0r z'n ketting geven ? :
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 16:03 schreef Salvad0R het volgende:
Nou Tuinhek.
Waar blijf je dan met je systematische ontkenningen?
Nergens hè. Je bent praktisch wel uitgeluld nu, na al die jaren van leugenachtige ontkenning heeft de waarheid je nu eindelijk achterhaald. Ik zal er persoonlijk op toezien dat je je moet verantwoorden voor je hoogverraad tegen de menselijkheid.

Hier trouwens het wetenschappelijke rapport van aanwezigheid van nano-thermiet in het stof van WTC1 & WTC2, keihard bewijs dat het een actie van de overheid zelf was.

http://www.bentham-open.o(...)/00000001/7TOCPJ.SGM
Of schop 'm voor mijn part terug z'n hok in. Zal de kwaliteit van de discussies BNW ten goede komen.
pi_71291727
Yup, ik had het ook al via de PM doorgekregen. Dit soort gedrag kan uiteraard natuurlijk niet door de beugel!
pi_71317196
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:09 schreef ToT het volgende:
Yup, ik had het ook al via de PM doorgekregen. Dit soort gedrag kan uiteraard natuurlijk niet door de beugel!
"Dit soort gedrag"?

Je bedoelt dat je een koe niet een koe mag noemen?
pi_71318647
Hoe zie jij A-Tuinhek? Als een medewerker van de BigPharma / Illumini / WHO / NWO / you name it die hier zit om puur de werkzaamheden van "zijn" groepering die jij "aan het licht stelt" te ontkennen om zo "hun" agenda verborgen te houden?
Want dat lijkt jouw post keihard te suggereren.

Het zou mij erg sterk lijken als Tuinhekje iets anders was dan gewoon een normale persoon met een normale baan die vanuit de rationele kennis die hij in huis heeft hier gewoon een discussie wil voeren waarmee hij gewoon bepaalde claims van jouw kant wil ontkrachten, puur op basis van kennis die in het algemeen voorhanden is.

Het is altijd goed om een beetje met argusogen te kijken naar dingen die je in het dagelijks leven overkomen, maar een mede-fokker bij wijze van spreken op de brandstapel te willen zetten omdat hij een discussie voert gaat een KLEIN beetje ver.
pi_71356898
NWO is endgame van Satan/Lucifer zelf

Die laatste zin is imo een beetje onnodig.
En ge-edit zie ik, thanks

[ Bericht 27% gewijzigd door Dragorius op 27-07-2009 11:16:32 ]
Mr. Prolapse 2009
pi_71359909
eerste goede ufo foto?
belgische ex burgemeester begint strijd tegen chemtrails.

Topicstarter opent topics met als enig doel hem kennis te geven. Hij wil dus dat anderen voor hem aan het werk gaan. Mijn bezwaar hier tegen is dat topicstarter zelf ook initiatief mag tonen door zelf onderzoek te doen.
  maandag 27 juli 2009 @ 11:31:52 #96
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71359977

Met alle respect betekend dit dan niet een vermomde vorm van censuur? Je kan toch niet alle bronnen bij voorbaat in de verdachte hoek plaatsen slechts omwille van het gegeven dat zij ooit iets hebben gepubliceerd?

De regel is toch innocent until proven guilty en niet andersom?
pi_71360319
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:29 schreef vanhal het volgende:
eerste goede ufo foto?
belgische ex burgemeester begint strijd tegen chemtrails.

Topicstarter opent topics met als enig doel hem kennis te geven. Hij wil dus dat anderen voor hem aan het werk gaan. Mijn bezwaar hier tegen is dat topicstarter zelf ook initiatief mag tonen door zelf onderzoek te doen.
Ik begrijp je bezwaar, maar het is niet tegen de policy om topics te openen om alleen vragen te stellen.
Enige eigen input in de OP is overigens inderdaad wel gewenst ja.
pi_71360430
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:31 schreef slackster het volgende:

Met alle respect betekend dit dan niet een vermomde vorm van censuur? Je kan toch niet alle bronnen bij voorbaat in de verdachte hoek plaatsen slechts omwille van het gegeven dat zij ooit iets hebben gepubliceerd?

De regel is toch innocent until proven guilty en niet andersom?
Ehhh.....call me crazy, maar doen de believers dat ook niet met de Bigpharma? Ik weet even zo gauw niet meer in welk topic het gepost is, maar iemand had een linkje geplaatst naar een text van een farmaceutische bron, en een Believer (ik weet niet meer wie) riep meteen: "Ja HALLO! Dat komt van de BigPharma af! Daar geloof ik dus niet in!"

Iets met pot en ketel enzo.....
  maandag 27 juli 2009 @ 11:58:30 #99
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71360809
WtF.. dit topic. Zie hem nu pas.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_71360860
Mja sticky's worden net als centrale topics heel makkelijk over het hoofd gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')