quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:42 schreef Dragorius het volgende:
@ vanwelleer > in eerdere topics is al besloten dat we dat onder het Jane Burgermeister topic gaan scharen omdat er anders een wildgroei van vaccin-topics komt.
quote:Zoals ook uitgelegd in je gesloten topics.
quote:Beetje jammer dat je op zo'n manier dan moet reageren...
Ik vind dat ze wel samen mogen, ze gaan beiden dezelfde kant op ongeveerquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:54 schreef ToT het volgende:
Tegenstanders van een merge tussen DE MAANLANDINGEN WAREN NEP #3 en De maanlanding was destijds onmogelijk. gaarne ff hun stem hier laten horen, anders gaan die 2 samen!
Of schop 'm voor mijn part terug z'n hok in. Zal de kwaliteit van de discussies BNW ten goede komen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:03 schreef Salvad0R het volgende:
Nou Tuinhek.
Waar blijf je dan met je systematische ontkenningen?
Nergens hè. Je bent praktisch wel uitgeluld nu, na al die jaren van leugenachtige ontkenning heeft de waarheid je nu eindelijk achterhaald. Ik zal er persoonlijk op toezien dat je je moet verantwoorden voor je hoogverraad tegen de menselijkheid.
Hier trouwens het wetenschappelijke rapport van aanwezigheid van nano-thermiet in het stof van WTC1 & WTC2, keihard bewijs dat het een actie van de overheid zelf was.
http://www.bentham-open.o(...)/00000001/7TOCPJ.SGM
"Dit soort gedrag"?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:09 schreef ToT het volgende:
Yup, ik had het ook al via de PM doorgekregen. Dit soort gedrag kan uiteraard natuurlijk niet door de beugel!
Ik begrijp je bezwaar, maar het is niet tegen de policy om topics te openen om alleen vragen te stellen.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:29 schreef vanhal het volgende:
eerste goede ufo foto?
belgische ex burgemeester begint strijd tegen chemtrails.
Topicstarter opent topics met als enig doel hem kennis te geven. Hij wil dus dat anderen voor hem aan het werk gaan. Mijn bezwaar hier tegen is dat topicstarter zelf ook initiatief mag tonen door zelf onderzoek te doen.
Ehhh.....call me crazy, maar doen de believers dat ook niet met de Bigpharma? Ik weet even zo gauw niet meer in welk topic het gepost is, maar iemand had een linkje geplaatst naar een text van een farmaceutische bron, en een Believer (ik weet niet meer wie) riep meteen: "Ja HALLO! Dat komt van de BigPharma af! Daar geloof ik dus niet in!"quote:Op maandag 27 juli 2009 11:31 schreef slackster het volgende:
[Centraal] Vaccinatietopic: Een samenzwering of niet?
Met alle respect betekend dit dan niet een vermomde vorm van censuur? Je kan toch niet alle bronnen bij voorbaat in de verdachte hoek plaatsen slechts omwille van het gegeven dat zij ooit iets hebben gepubliceerd?
De regel is toch innocent until proven guilty en niet andersom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |