Het kan ook zijn dat deze "wetenschapper" eens wat beter zijn best moet doen:quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:51 schreef THEFXR het volgende:
Het kan zomaar zijn dat deze wetenschapper een ongeluk krijgt.
thermiet niet nee, wel nano-thermate, wat veel heter brandt en ook als explosief gebruikt kan worden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:22 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat deze "wetenschapper" eens wat beter zijn best moet doen:
http://www.debunking911.com/thermite.htm
Ieder kind weet dat je met thermiet geen pilaren kan doorbranden.
Nano thermiet zou zeer ongeschikt zijn om een gebouw mee op te blazen. Voor het doorsnijden van pilaren zijn de lineare gevormde ladingen (snij ladingen) veel geschikter. Nano thermiet wordt vooral gebruikt in een nieuwe generatie hyperbare bommen (fuel air explosives).quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
thermiet niet nee, wel nano-thermate, wat veel heter brandt en ook als explosief gebruikt kan worden.
Dus je conclusie is dat het wel erg explosief spul is?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:18 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nano thermiet zou zeer ongeschikt zijn om een gebouw mee op te blazen. Voor het doorsnijden van pilaren zijn de lineare gevormde ladingen (snij ladingen) veel geschikter. Nano thermiet wordt vooral gebruikt in een nieuwe generatie hyperbare bommen (fuel air explosives).
De russische nano bom:
Als je een hele woonwijk wil opblazen wel ja. Voor specifieke gebouwen is het ongeschikt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:19 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dus je conclusie is dat het wel erg explosief spul is?
Of in ieder geval niet ongevaarlijk.
Als ik dit lees, kan ik me veronderstellen dat men dus nog niet weet hoe je dit spul effectief kan gebruiken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:20 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Als je een hele woonwijk wil opblazen wel ja. Voor specifieke gebouwen is het ongeschikt.
Zoals de poster boven mij al aangeeft is het ongeschikt voor gebouwen. Deze fuel air bommen zijn het meest effectief in kleine ruimtes (zoals de grotten in afghanistan).quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:19 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dus je conclusie is dat het wel erg explosief spul is?
Of in ieder geval niet ongevaarlijk.
Komt er nu een tijdreis-theorie m.b.t 9/11?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:43 schreef Ticker het volgende:
[..]
Als ik dit lees, kan ik me veronderstellen dat men dus nog niet weet hoe je dit spul effectief kan gebruiken.
In het geval je die kennis wel hebt, ben je mensen dus een stapje voor.
Nano thermiet wordt gebruikt in hyperbare (aka fuel air) bommenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:11 schreef ATuin-hek het volgende:
Wat heeft een Fuel-Air bom met thermiet te maken?
Je zoekt je conclusies soms wel erg ver.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:13 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Komt er nu een tijdreis-theorie m.b.t 9/11?
Het was slechts een mogelijke theoriequote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:07 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je zoekt je conclusies soms wel erg ver.
Hoezo 'aka fuel air'? Hyperbaric betekend ipc niets meer dan dat het een hogere druk dan atmosferisch is. Dat lijkt me nogal wiedes voor een explosie.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:30 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nano thermiet wordt gebruikt in hyperbare (aka fuel air) bommen
Ja oké maar serieus gezien bedoel ik meer dat een instantie als het leger de mogelijkheid heeft om dit door te ontwikkelen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:16 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Het was slechts een mogelijke theorieHoe vergezocht ook!
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoezo 'aka fuel air'? Hyperbaric betekend ipc niets meer dan dat het een hogere druk dan atmosferisch is. Dat lijkt me nogal wiedes voor een explosie.
En waar en waarom zou thermiet gebruikt worden in een dergelijk wapen?
Nano thermiet zou een geschikt poeder kunnen zijn voor een dergelijke bom. De russen hebben al zoiets zoals gepost in het eerdere filmpje. Om een gebouw op te blazen is het ongeschikt.quote:A thermobaric explosive consists of a container of a finely powdered solid fuel of differing particle size mixed with a low percentage of oxidizer and binder. The solid fuel could be an explosive metal powder or reactive organic.[9] A high explosive charge is placed in the middle of the mixture.
A thermobaric weapon is initiated upon dropping or firing, and the explosive charge (or some other dispersal mechanism) bursts open the container and disperses the fuel in a cloud, and ignites the mixture in a single event.[10][11] The heat released by the oxidizer gases then helps ignite the smaller solid particles that are mixed with the compressed hot air behind the shock, which leads the blast wave.[12] This sustains a hot environment which allows 100% fuel combustion to be achieved. If fuel particles have a size distribution, smaller particles are quickly ignited, providing heat for the combustion of the larger particles. Smaller particles burn rapidly and remain tied to the local gas, while the larger particles move more freely and mix with new oxidation sources, allowing a more sustained combustion than would be produced by particles of a single size.[13][14]
In confined spaces, transition to full detonation is not required for enhanced blast, if the solid fuel is ignited early in the dispersion process. A series of reflective shock waves generated by the detonation mixes the hot detonation gases with metal particles and compresses the metal particles at the same time.[15] These actions provide the chemical kinetic support to maintain a hot environment, causing more metal to ignite and burn. This late time metal combustion process produces a significant pressure rise over a longer time duration (10–50 msec). This is a phase generally referred to as after burning or late-time impulse which can occur outside of where the detonation occurred, resulting in more widespread damage.[16]
This is an aerobic reaction that draws in all of the unburnt fuel and atmospheric air, and creates a vacuum in the detonation environment. An air shock wave, generated during the fireball expansion, is reflected from the walls of the structure. The reflected shock plays two important roles. First, it stops the temperature decrease of the air and the fireball. It can actually increase the temperature in some places, depending on how the shock waves reflect. Second, it creates two new types of flow instabilities; Richtmyer-Meshkov and Kelvin-Helmholtz instabilities.[17][18][19]
Ook beweerd tijdens een recent interview waarin het gebruik van Nano thermiet word besproken met Richard Gage, AIA (stichter van Architecten & De ingenieurs voor 9/11 Truth)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:22 schreef Ps2K het volgende:
[..]
[..]
Nano thermiet zou een geschikt poeder kunnen zijn voor een dergelijke bom. De russen hebben al zoiets zoals gepost in het eerdere filmpje. Om een gebouw op te blazen is het ongeschikt.
Verschillende wetenschappelijke bronnen waarin Thermite in verband word gebracht met de aanslagen van 9/11quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:43 schreef Dragorius het volgende:Slackster goed bezig, You-Tube + uitleg
Wel vreemd dat nergens anders gerept wordt over het gebruik van dat spul voor Controlled Demolition...
daar doelde ik ook op,maar dat spul is high tech, dat gebruiken ze niet in bommen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:07 schreef slackster het volgende:
[..]
Verschillende wetenschappelijke bronnen waarin Thermite in verband word gebracht met de aanslagen van 9/11
http://www.bentham-open.org/pages/b_viewarticIe.php
http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/thermite.htm
http://www.physics911.net/thermite
Het meest effectieve wapen in geval van nood blijft nog altijd het muggen ziften, zelfs als wetenschappelijke studies het gebruik aantonen van Termiet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daar doelde ik ook op,maar dat spul is high tech, dat gebruiken ze niet in bommen.
Zelfs Steven Jones moet nog de red chip ervan onderzoeken welk materiaal het nu eigenlijk is,want dat weten ze nog niet.
? Een hoop betonpoeder? Het stalen frame stond gewoon nog onderin met een hoop puin eromheen, geen betonpoeder hoor...quote:Een vliegtuig vloog die gebouwen binnen oke, maar een vliegtuig die van 100 verdiepingen alleen een hoop beton poeder achterlaat?
Daar staat thermobaric, niet hypobaric. Het zou best kunnen dat een thermiet poeder geschikt is voor een soort poederbom. Dan moet de temperatuur wel flink hoog blijven in de wolk... Dat werkt dan via een ander principe dan zo'n fuel-air bom. Die haalt zijn oxidator uit de lucht zelf.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:22 schreef Ps2K het volgende:
[..]
[..]
Nano thermiet zou een geschikt poeder kunnen zijn voor een dergelijke bom. De russen hebben al zoiets zoals gepost in het eerdere filmpje. Om een gebouw op te blazen is het ongeschikt.
quote:
Het is toch echt een feitelijke constatering.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:04 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je mag je toon wel een beeeeeetje matigen, vooral met je "hoogverraad" claim.
Niet echt nodig hier.
je kan doen wat je wilt,maar zal altijd gedwarsboomt worden dus mensen in hoge positie's, vandaar ook al die websites/filmpjes op het internet, dat is de enige manier om mensen direct te bereikenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:09 schreef Salvad0R het volgende:
Dus ontopic.
Wat gaan we doen aan de corrupte elementen in onze overheden die bereid zijn terror te zaaien voor simpel winstbelang?
Oppakken, aanklagen wegens massamoord, en in de cel weg laten rotten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je kan doen wat je wilt,maar zal altijd gedwarsboomt worden dus mensen in hoge positie's, vandaar ook al die websites/filmpjes op het internet, dat is de enige manier om mensen direct te bereiken
Hoezo wel of niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:12 schreef Dragorius het volgende:
On-topic? Het topic gaat over het wel of niet gebruikt hebben van Nano-Thermite, niet of een al dan niet corrupte regering terechtgesteld moet worden en waar en hoe.
Kan iemand met toegang tot betere zoekbronnen (nu @ werk) bevestigen of nano-thermite ook gebruikt wordt bij het bewerken/de productie van staal? Ik meen dat ergens gelezen te hebben ooit.
Door de druk van daarboven en de verzwakte staat van het frame door de brand en de impact "klappen" die stukken naar buiten, wat die plofjes (op afstand lijken het kleine plofjes) geeft, structural collapse. Geen detonatie.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:22 schreef Salvad0R het volgende:
Oh btw.
Hier nieuwe beelden van de controlled demolition van WTC7.
Dat is dus simpelweg niet waar. Als jij er voor kiest in de waan te blijven dat anderen dat wel doen, prima. Moet je zelf weten. Hou dat dan lekker voor je.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:27 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat doe je wel. In plaats van de mogelijkheid open te laten dat corrupte elementen in overheden achter 9/11 zitten, zit je in fulltime ontkenning, elke theorie die een gevaar is voor de huidige status quo bij voorbaat te verwerpen.
Dat heet waarheden verdoezelen rond 9/11, in het Nederlandsch.
Appels/peren vergelijking.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]!!!
En de aarde is plat, omdat de horizon (op afstand lijkt het plat) horizontaal staat.
Oh heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is dus simpelweg niet waar. Als jij er voor kiest in de waan te blijven dat anderen dat wel doen, prima. Moet je zelf weten. Hou dat dan lekker voor je.
Druk van bovenaf?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:33 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Appels/peren vergelijking.
Door die druk van bovenaf klapt het naar buiten toe, omdat het geen andere kant op kan. Ik zal later vanavond (mits ik tijd heb) kijken of ik voorbeelden voor je kan vinden.
Ja, blijkbaar heb je wat gemist ja.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:34 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Oh heb ik iets gemist?
Sinds wanneer laat jij de mogelijkheid open dat corrupte elementen in overheden terror zouden kunnen zaaien om hun doelen te bereiken, onder het mom van "het doel heiligt de middelen"?
laat maar, ik heb ze al gevonden, iemand met 30 jaar ervaring in de business.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:33 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Appels/peren vergelijking.
Door die druk van bovenaf klapt het naar buiten toe, omdat het geen andere kant op kan. Ik zal later vanavond (mits ik tijd heb) kijken of ik voorbeelden voor je kan vinden.
Mee eens. Mits mensen daadwerkelijk hun visie geven en niet alleen goede mogelijkheden verwerpen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:04 schreef ToT het volgende:
SalvadOR: gaarne even een STUK inbinden! We willen hier een prettige sfeer houden voor discussies! Elkaar voor gek verklaren of beschuldigen van allerlei zaken slaat echt nergens op!
Hier bespreekt men verschillende mogelijkheden en dat sommigen een andere visie als jij hebben betekent niet dat zij meteen een stel hoogverraders zijn die aan een lang stuk koord mogen bungelen of whatever!
Ga zo door en ik nodig je van harte uit om nog een paar weekjes weg te blijven, maar ik hoop niet dat het zo ver hoeft te komen. We kunnen toch een volwassen discussie houden hier waarbij alle partijen elkaar met respect behandelen?
"Dat is een ander gebouw"quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
laat maar, ik heb ze al gevonden, iemand met 30 jaar ervaring in de business.
http://www.jowenko.com/
dat is niet waar, een jaar na de uitzending is hij gewoon bij zijn mening gebleven.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:21 schreef Dragorius het volgende:
[..]
"Dat is een ander gebouw"
Die man geeft al zelf aan dat hij ziet dat het niet "netjes" is ingestort maar dat de randen nog gedeeltelijk staan maar die interviewer legt hem de woorden in de mond. Die foto is puur van dat WTC7 en dus ook die staande "debris" ook nog.
Verder veel "stel dat het H-balken waren" "stel dit" "stel dat" ... Weinig concluderends dus.
Er zijn 30-40 man nodig volgens hem, die hebben dat allemaal al die tijd ook verzwegen? Dat zijn ook Amerikanen, net zoals de slachtoffers van die vreselijke aanslagen.
Erg suggestief interview.
Elke keer als die man kritisch is m.b.t. of het wel een samenzwering was zet die interviewer het filmpje op, compleet met geluid.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |