Als het virus muteert hebt je misschien een probleem. Het vaccin kan namelijk wel degelijk bescherming bieden tegen de mutatie. Immers leert jou lichaam bepaalde eiwit/suiker structuren van het virus te herkennen en gaat daar antistoffen tegen maken. Als het virus dan muteert, maar die structuren blijven intact, dan zal jou lichaam ook de mutatie herkennen en opruimen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:48 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
Als je graag feiten behandeld, wil je dan eens onderzoeken wat H1N1 is, en hoe het ontstaan is?
Daarna is het belangrijk om te weten, welke andere H1 subgroepen, een positieve reactie teweegbrengen bij een H1N1 test.
Daar aangekomen, kom je tot de ontdekking dat (zoals je al aangaf) als het virus muteert je een probleem hebt,..... Het vaccin is namelijk niet gemaakt om bescherming te bieden tegen mutaties, en aangezien normale mensen met een gemiddelde gezondheid uiteindelijk gewoon een griepje krijgen na aanraking met H1N1 lijkt een wereldwijde vaccinatie nogal overdreven.
Hoeveel van de 15.000 zijn er overleden ?
En bij hoeveel van die gevallen lag de oorzaak uitsluitend aan het virus ?
Mee eens het is een ramp scenario.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:07 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb de 30 minutenversie gekeken op Youtube en vind het een interessante docu. Docu's over de Amerikaanse financiële toestand vind ik sowieso interessant, ik begrijp soms niet hoe de gemiddelde Amerikaan zich hier niet druk over kan maken. Laat ze allemaal eens een film als deze kijken.
Alvast wat links naar vaccine alternatieven wegens tijd gebrek kan ik nog niet verder op in gaan.quote:Ik denk trouwens dat je mijn post verkeerd hebt begrepen. Ik vroeg me af of ik jouw verhaal zo had begrepen. Het helpt in ieder geval wel om een flink aantal theorieën in perspectief te zetten
Ik ben er ook niet op uit om complottheorieën te debunken, maar wel om juiste informatie over vaccinaties te geven.
Je 2e vraag over bronnen. Een "vage site" mag natuurlijk ook, maar er moet wel ondersteunend bewijs zijn. Gelekte documenten, vertrouwelijke stukken, iets tastbaars dat de theorie ondersteunt. Bijvoorbeeld de ingrediëntenlijst van een vaccin die in één van de vorige topics is gepost. Daar kan ik iets mee.
Bron: http://www.rivm.nl/cib/in(...)enza_diagnostiek.jspquote:Er kan op dit moment alleen op Influenza A getest worden. Uitslag volgt telefonisch 8 uur na inzetten test aan aanvragende GGD-arts. Testen om het varkensgriep virus specifieker te testen zijn op dit moment in ontwikkeling.
Tijd gebrek, en ben ik eerder een doorgeefluik van relevante info dan mijn eigen mening op te dringen aan anderen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:21 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Kap nou eens met die You-Tube en link dump. Vat het samen, leg uit waarom je het post en waarom het relevant is.
Anders kunnen we ook wel enkel linkjes naar het RIVM hier posten + video's over voorlichting.
Je bent er al eerder op gewezen, ga dan niet op dezelfde voet doorHelpt niet in de discussie.
Dat is 1 van hun voorwaarden op de site...quote:• There are no cures, only the potential to restore balance according to the Creator's perfect plan.
Maar het mooiste komt daarna. Let op, dit komt rechtstreeks van hun eigen site af!!!quote:PRIORITY UPDATE: We have been informed by an alarmed biochemist working with a major pharmaceutical company that a viral precursor has been put into the air and that most everyone has breathed this precursor into their lungs. The biochemist also stated that the vaccines that are planned for Fall innoculations will actually activate with the precursor and cause a rapid spread of the H1N1 Influenza A.
Oftewel....jaja het werkt echt goedquote:We do not claim to diagnose, prevent, mitigate, treat or cure the 2009 H1N1 influenza virus or any other "disease". In using BIONAID™ or ZeoHeal™ should you discover that viral infections have little or no adverse affect on you it is completely coincidental and we do not authorize any claims that our products have had any successful results with any disease
Daar is het BWN hyperlink topic voor, dan is er ook geen discussie maar pure link/video dump. Niet hier.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:36 schreef slackster het volgende:
[..]
Tijd gebrek, en ben ik eerder een doorgeefluik van relevante info dan mijn eigen mening op te dringen aan anderen.
Wil ook niet altijd in oeverloze discussies verstrengeld raken hetgeen dit forum in het algemeen ook niet ten goede komt.
Leuk die PDF uit Ghana als "bewijs", ik zou het alleen wat meer vertrouwen als die PDF niet gemaakt was met photoshop, en de beide heren ook daadwerkelijk werkten bij de "Food and Drugs Board" van Ghana, waar geen enkel bewijs voor te vinden is.quote:
Gefeliciteerd Dragorius, je bent een miljonair!!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:40 schreef Dragorius het volgende:
Bionaid:
[..]
Dat is 1 van hun voorwaarden op de site...
Hun research pagina bevat alleen maar eigen werk. Over het H1N1 staat het volgende merkwaardige...
[..]
Maar het mooiste komt daarna. Let op, dit komt rechtstreeks van hun eigen site af!!!
[..]
Oftewel....jaja het werkt echt goedSlim juridisch ingedekt zo, maar je kunt het wel kopen!!!
Zeoheal heeft geeneens gerelateerd onderzoek.
Dus volgens jou mag ik geen links meer plaatsen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:41 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Daar is het BWN hyperlink topic voor, dan is er ook geen discussie maar pure link/video dump. Niet hier.
Sinds wanneer is er iets mis met Ghana? detecteer ik een racistische tendens?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:46 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Leuk die PDF uit Ghana als "bewijs", ik zou het alleen wat meer vertrouwen als die PDF niet gemaakt was met photoshop, en de beide heren ook daadwerkelijk werkten bij de "Food and Drugs Board" van Ghana, waar geen enkel bewijs voor te vinden is.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:02 schreef slackster het volgende:
[..]
Dus volgens jou mag ik geen links meer plaatsen?![]()
Niks mis met Ghana, maar wel met de vermeende "heren" die daar zouden werken. Niet verifieerbaar uiteraard.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:05 schreef slackster het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er iets mis met Ghana? detecteer ik een racistische tendens?
Ik dacht dat ik altijd genoeg inleidende tekst had bijgevoegd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:17 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Lees je uberhaupt wel wat ik post? Niks mis met het plaatsen van een link, als je dat maar voorziet van een begeleidende tekst + waarom die link relevant is. Die you-tube links zonder tekstuele uitleg, we moeten maar steeds gokken wat het inhoudt? Door die tekst kan iemand bepalen of het relevant is om te bekijken of niet.
[..]
Niks mis met Ghana, maar wel met de vermeende "heren" die daar zouden werken. Niet verifieerbaar uiteraard.
Nee, maar het is toch niet zo zinnig dat iemand gewoon een link kwakt met alleen een ‘must see/hear’. Als je het zelf al gezien/beluisterd hebt kun je ook wel twee zinnen besteden om te zeggen wat het is, anders dan kun je ook niet zeggen dat het een must see/hear is.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:02 schreef slackster het volgende:
[..]
Dus volgens jou mag ik geen links meer plaatsen?![]()
ok pas het ffe aan zo directquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:28 schreef Iblis het volgende:
[..]
Nee, maar het is toch niet zo zinnig dat iemand gewoon een link kwakt met alleen een ‘must see/hear’. Als je het zelf al gezien/beluisterd hebt kun je ook wel twee zinnen besteden om te zeggen wat het is, anders dan kun je ook niet zeggen dat het een must see/hear is.
Je kunt dan in ieder geval de hoogte punten van dat bericht eruit lichten.
Over de vaccinaties wat is bekent? zijn deze getest? Hoeveel mensen zijn nu al ingeënt en hoe groot is de kans dat de vaccinaties verplicht worden?quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:08 schreef Dragorius het volgende:
Totaal aantal bevestigde infecties 211
Besmet in Nederland 64
Totaal aantal sterftegevallen 0
De teller van het RIVM. Kan iemand hier niet misschien een soort code of gifje of wat dan ook van maken? Gebaseerd op hun data? Of vraag ik dan iets nagenoeg onmogelijks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Bij jezelf dan, waar trek ik de validiteit van de Food and Drugs Board in Ghana precies in twijfel? Ik heb alleen mijn twijfels over die pdf, welke namen noemt van mensen die er zo te zien niet werken, en de optische kenmerken heeft van een in elkaar geknutseld iets, vooral die logo's zijn wel erg vaag, en staan ook niet echt recht op het papier.. Plus het feit dat ze welgeteld 22 flessen van dat spul bestellen, wat voor hun blijkbaar als een groot iets zien, maar natuurlijk peanuts is op een bevolking van 22+ miljoen. Verder destilleren ze er een rechtvaardiging uit voor het kunnen veroordelen van andere westerse regeringen die hun product niet als kant en klaar griep medicijn willen zien.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:05 schreef slackster het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er iets mis met Ghana? detecteer ik een racistische tendens?
quote:We do not claim to diagnose, prevent, mitigate, treat or cure the 2009 H1N1 influenza virus or any other "disease". In using BIONAID™ or ZeoHeal™ should you discover that viral infections have little or no adverse affect on you it is completely coincidental and we do not authorize any claims that our products have had any successful results with any disease
Op orders van de FDA en andere controlerende Amerikaanse instanties, ik zag het ook ja.. En daar maken ze dan weer iets van zoals, we móeten dit op onze website zetten, maar het is niet belangrijk want ons product is puur natuur en 100% veilig, bladiebladiebla. Yeah right, ze verkopen die meuk, impliceren van alles qua werking met hoogst dubieuze bronnen en onderzoeken, en peuren ook nog net dat laatste grammetje PR voor zichzelf uit het moeten vermelden van die disclaimers. Dzelfde disclaimers die ze voor een groot deel veilig stellen voor rechtzaken die voort kunnen komen door slecht gebruik, of het niet opzoeken van een reguliere arts ala Millecam en jomanda.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:13 schreef Dragorius het volgende:
Fruity, dit komt rechtstreeks van die lui hun site af
[..]
Ze hebben zichzelf dus slim ingedekt
Artikel stelt ook de vraag of de produktie van het gebruikelijke antiseizoensgriepvaccin niet in gevaar komt.quote:.. The Lancet meldt dat het huidige, door de wereldgezondheidsorganisatie uitgeschreven scenario niet gericht is op de al met al onschuldige Mexicaanse griep, maar wel op een veel erger vogeltype dat op dit moment helemaal niet circuleert.
http://www.guardian.co.uk(...)a-america-paul-thornquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:28 schreef Gavin_de_Becker het volgende:
[offtopic]Goh, de VS heeft nog steeds een inreisverbod voor HIV positieven lees ik net.
Maar inderdaad off-topic.quote:Last week - less than a fortnight later - the US government decided to bring the ban to an end. Its proposal, "to remove HIV as a 'communicable disease of public health significance'," is likely to be in place by the end of the year
De kans dat twee verschillende griepvirussen je tegelijk ziekmaken is vrij klein. Als het al gebeurt, dan is er een grotere kans op mutatie. Maar geen garantie.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:23 schreef Gavin_de_Becker het volgende:
Wat is eigenlijk het gevaarlijkst: twee verschillende types griep gelijktijdig krijgen, of met enkele dagen, weken.. tussen de besmettingen?
Lijkt dit jaar een reële mogelijkheid te worden.
De Brit heeft dus niet de gevreesde griep.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:04 schreef Dragorius het volgende:
[..]
http://www.guardian.co.uk(...)a-america-paul-thorn
[..]
Maar inderdaad off-topic.
Ik ben benieuwd of de Brit die griepverschijnselen heeft een andere griep heeft dan H1N1 of wellicht wel iets heel anders.
De NVIC geeft ze niet, ze zijn juist tegen vaccins. Het is zo'n NGO zonder actieve artsen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:41 schreef vanwelleer het volgende:gelukkig is er wel heel veel bezorgdheid bij de mensen die de injecties zouden moeten gaan geven, alleen jammer dat ze zich meer zorgen maken om de financiele gevolgen .......
Dat is ook de fout van de media, die blazen het nu nog onnodig op. Wat ik mij meer afvraag is waarom er over Q-koorts af en toe een klein non-berichtje komt. Die heeft in Nederland al aan 4 mensen het leven gekost en er zijn "al" 1836 mensen mee besmet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:01 schreef ToT het volgende:
Tja maar theoretisch kun je van de meest onschuldige virusjes ook overlijden.
Shit, bij het drinken van een glas water zou je al kunnen zeggen: "Hij zat in zijn stoel en dronk het dodelijke goedje in één keer op."Niet dat dat ene glas al dodelijk is, maar als je er maar genoeg van neemt.....
"Het dodelijke virus" suggereert dat de mortaliteitsgraad enorm hoog zou moeten zijn.
Maar goed, dat is een beetje off-topic, een doxycycline-kuurtje en je bent er van af.quote:Q-koorts wordt veroorzaakt door de Coxiella burnetiibacterie. Het is een ziekte die door dieren, hier voornamelijk door geit of schaap, wordt overgedragen op de mens (zoönose). Voor 2007 kwam Q-koort slechts af en toe voor, maar het aantal meldingen van Q-koorts is sinds 2007 drastisch gestegen. Actuele informatie vindt u op deze site.
Dat is geen saillant detail. Dat is de normale gang van zaken. Een bezoek aan een huisarts valt gewoon onder die voorwaarden. Een beetje een dubbel bericht ook, want een huisarts kan niet concluderen dat jij H1N1 onder de leden hebt. Die neemt een "monster" en stuurt dat op naar de GGD. Daar wordt pas bepaald wat het is. Binnen 8 uur heb je de uitslag.quote:Wie via zijn huisarts een kuurtje Tamiflu tegen de Mexicaanse griep krijgt voorgeschreven, moet dit uit eigen zak betalen. [...] Saillant detail is wel dat als de Mexicaanse griep wordt geconstateerd door de GGD en die een kuurtje voorschrijft, de rekening van de virusremmer niet naar de patiënt gaat
En daar komt nog bij dat het vooral in landelijk gebied toeslaat en het zich concentreert in bepaalde gebieden. De landelijke politiek besteed er weinig aandacht aan, maar hier in Brabant komen toch regelmatig berichten in de media voorbij.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:41 schreef ToT het volgende:
Inderdaad ja, daar zat ik me ook al over te verbazen!
Tja komt natuurlijk omdat deze killer-flu wereldwijd op grotere schaal toeslaat én vanwege het muterende karakter van het virus.
Een bacterie is sowieso in het algemeen makkelijker aan te pakken. Daarbij heb je met de Q-koorts geen mens-op-mens besmettingen, dus loopt maar een relatief klein deel van de bevolking risico: mensen die lieve kleine wollige blaatgevalletjes uit de weide tot een overheerlijke shoarma-schotel weten om te toveren, bijvoorbeeld!
En dit is niet waar.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:32 schreef vanwelleer het volgende:
Furthermore, since the swine flu vaccine includes squalene, a dangerous adjuvant that contributed to Gulf War Syndrome cases, there’s little doubt that it will lead to debilitating lifelong diseases far more deadly than the swine flu virus itself for thousands of children if a mass vaccination campaign is conducted.
bronquote:Since the end of the 1991 Gulf War, there have been reports of unexplained, multisymptom illnesses afflicting veterans who consistently report more symptoms than do nondeployed veterans. One of the many possible exposures suspected of causing chronic multisymptom illnesses Gulf War veterans is squalene, thought to be present in anthrax vaccine. We examined the relationship between squalene antibodies and chronic symptoms reported by Navy construction workers (Seabees), n = 579. 30.2% were deployers, 7.4% were defined as ill, and 43.5% were positive for squalene antibodies. We found no association between squalene antibody status and chronic multisymptom illness (p = 0.465). The etiology of Gulf War syndrome remains unknown, but should not include squalene antibody status.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:45 schreef Iblis het volgende:
[..]
En dit is niet waar.
[..]
bron
Squaleen wordt bovendien in Europa al heel lang gebruikt, en daar is het ook niet te vinden. Verder lijkt squaleen de kruisreactiviteit te bevorderen, wat alleen maar wenselijk is.
Zoveel geborneerdheid in één post maakt me redelijk sprakeloos. Het enige dat je doet is op de persoon spelen en aanvallen. Dat is te zinloos voor woorden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:51 schreef vanwelleer het volgende:
Met alle respect, heb je gezien wie deze "onderzoekers" zijn ?
van hen kun je niet anders verwachten, zoals ook bij het "officiele rapport" over 9/11.
Begrijp me niet verkeerd, ook mijn "bronnen" zouden er helemaal naast kunnen zitten, daarvoor heb ik te weinig verstand van de inhoud, ik zal et dus moeten beoordelen op die feiten die ik wel kan zien, en die vind ik behoorlijk verontrustend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |