abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71186518
Laten we eens kijken welke H-sub varianten er allemaal ontstonden/ ontwaakten in de afgelopen tijd.....

Bird flu virus mutates into Tamiflu-resistant strain in Egypt; WHO does not expect pandemic

1/24/2007 - (NaturalNews) Egypt has announced it is on high alert after the World Health Organization found a mutated H5N1 strain of bird flu that was more resistant to the Tamiflu vaccine -- the primary treatment governments are counting on in the event of an outbreak.

'Don't become complacent' warns bird flu virus expert, as H5N1 becomes even more deadly

3/12/2007 - (NaturalNews) Health officials are warning that the bird flu pandemic is far from over, contrary to the impression created by many in the media. In fact, more people died from the virus in 2006 that in the previous two years, and its fatality rate has...

Bird Flu Virus has Mutated into Form That's Deadly to Humans

3/6/2008 - (NaturalNews) The avian flu has undergone a critical mutation making it easier for the virus to infect humans, according to a study conducted by researchers at the University of Wisconsin at Madison and published in the journal PLoS Pathogens. "We...

(NaturalNews) There's a popular medical thriller novel in which a global pandemic is intentionally set off by an evil plot designed to reduce the human population. In the book, a nefarious drug company inserts live avian flu viruses into vaccine materials that are distributed to countries around the world to be injected into patients as "flu shots." Those patients then become carriers for these highly-virulent strains of avian flu which go on to infect the world population and cause widespread death.

There's only one problem with this story: It's not fiction. Or, at least, the part about live avian flu viruses being inserted into vaccine materials isn't fiction. It's happening right now.

Deerfield, Illinois-based pharmaceutical company Baxter International Inc. has just been caught shipping live avian flu viruses mixed with vaccine material to medical distributors in 18 countries. The "mistake" (if you can call it that, see below...) was discovered by the National Microbiology Laboratory in Canada. The World Health Organization was alerted and panic spread throughout the vaccine community as health experts asked the obvious question: How could this have happened?

As published on LifeGen.de (http://www.lifegen.de/newsip/showne...), serious questions like this are being raised:

"Baxter International Inc. in Austria 'unintentionally contaminated samples with the bird flu virus that were used in laboratories in 3 neighbouring countries, raising concern about the potential spread of the deadly disease'. Austria, Germany, Slowenia and the Czech Republic - these are the countries in which labs were hit with dangerous viruses. Not by bioterrorist commandos, but by Baxter. In other words: One of the major global pharmaceutical players seems to have lost control over a virus which is considered by many virologists to be one of the components leading some day to a new pandemic."

Or, put another way, Baxter is acting a whole lot like a biological terrorism organization these days, sending deadly viral samples around the world. If you mail an envelope full of anthrax to your Senator, you get arrested as a terrorist. So why is Baxter -- which mailed samples of a far more deadly viral strain to labs around the world -- getting away with saying, essentially, "Oops?"

But there's a bigger question in all this: How could this company have accidentally mixed LIVE avian flu viruses (both H5N1 and H3N2, the human form) in this vaccine material?

Was the viral contamination intentional?

The shocking answer is that this couldn't have been an accident. Why? Because Baxter International adheres to something called BSL3 (Biosafety Level 3) - a set of laboratory safety protocols that prevent the cross-contamination of materials.

As explained on Wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Biosaf...):

"Laboratory personnel have specific training in handling pathogenic and potentially lethal agents, and are supervised by competent scientists who are experienced in working with these agents. This is considered a neutral or warm zone. All procedures involving the manipulation of infectious materials are conducted within biological safety cabinets or other physical containment devices, or by personnel wearing appropriate personal protective clothing and equipment. The laboratory has special engineering and design features."

Wederom lange lappen tekst, die niet in een paar zinnen samen te vatten zijn, zonder aan de betekenis af te doen.

Hmmmmmm, mogelijk zou er ergens en oorzaak aanwijsbaar kunnen zijn in deze berichten in deze volgorde....

[ Bericht 9% gewijzigd door vanwelleer op 21-07-2009 17:50:43 ]
i reserve the right to do as i damnwell please.
pi_71186865
als je alle feiten op een rij aan 1 kant van een a-4tje, en alle geruchten over een vaccin tegen h1n1 ernaast, dan kun je beginnen met conclusies trekken.

1 conslusie is helder, er wordt heeeeeeel veel geld en moeite ingezet, om ons te overtuigen van de noodzaak om h1n1 te bestrijden, terwijl er aanwijsbaar geen oorzaak voor een dergelijke escalatie in zowel voorlichting, overproductie vaccins met onbekende werking, ministriele besluiten,..... media.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 17:38:57 #28
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71187052
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 17:34 schreef vanwelleer het volgende:
1 conslusie is helder, er wordt heeeeeeel veel geld en moeite ingezet, om ons te overtuigen van de noodzaak om h1n1 te bestrijden, terwijl er aanwijsbaar geen oorzaak voor een dergelijke escalatie in zowel voorlichting, overproductie vaccins met onbekende werking, ministriele besluiten,..... media.
Politici willen het risico niet nemen natuurlijk, dat de epidemie wel ernstig wordt en dat ze niets hebben gedaan of geen vaccins op voorraad hebben.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_71187561
hmmmm info verwijderd door CDC. http://www.cdc.gov/flu/pandemic/

de middelste link "Ethical Guidelines in Pandemic Influenza" is niet meer beschikbaar..

Da's jammer, dat was een hele leuke...
  dinsdag 21 juli 2009 @ 17:58:44 #30
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71187707
quote:
Op maandag 20 juli 2009 23:21 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Dit heb ik ervan begrepen (cursief is jouw (geparafraseerde) tekst).

- De economie van de VS gaat in elkaar zakken, iets waar sommige mensen een slaatje uit kunnen slaan.

- Nu staan we voor een periode dat de eeuwenlange strijd voor de kop positie tot een hoogtepunt gebracht zou moeten worden, en word ook wel liefkozend de NWO genoemd.
Deze zin begrijp ik niet. De machtsstrijd komt tot een hoogtepunt wat in de vorming van de NWO zal eindigen?

- Men wil van deze gelegenheid gebruik maken om elke vorm van verzet tegen te houden. Dit wordt onder andere gedaan door Christenen en Moslims tegen elkaar uit te spelen.
Maar tegen de vorming van een nieuwe wereldorde verzetten toch veel meer mensen zich dan Christenen en Moslims? Zo'n beetje de hele bevolking. Of blijft deze nieuwe macht verborgen voor het algemene publiek?

- Gaat mij meer om het e.e.a. uiteen zetten over de mysterieuze complot visie maar hoeft lang niet te betekenen dat je zelf praktiseren christen voor hoeft te zijn, vaak een christelijke traditie of achtergrond kan voldoende zijn maar ook alle andere vormen van een integere belevenis van het hogere of alomvattende, althans voor het diepere inzicht is dit van belang maar allerhande kruisbestuivingen zijn ontstaan vooral er sinds enige tijd zoiets als internet bestaat natuurlijk.
Begrijp ik niet helemaal. Je hoeft geen Christen te zijn om in complotten te kunnen denken?

- Burgermeister heeft een punt omdat het verzet met name uit Christelijke landen kan komen en deze gaan massaal gevaccineerd worden?

- Overige landen kennen niets anders dan dicaturen en zal het dus verder weinig uitmaken wie de macht heeft.

- Een gigantische crisis kan de NWO in het zadel helpen, maar ze lopen achter omdat in 2012 een ongekend hoog bewustzijn niveau teweeg zal worden gebracht.

- Dit verhoogde bewustzijn bedreigd de eerdergenoemde machthebbenden. Omdat ze kennis hebben van occulte wetenschappen en die kennis gaat in 2012 algemene kennis worden.
Hier begin je me kwijt te raken, ik kan nog wel wat vinden in het eerdergenoemde maar occulte wetenschappen, wetenschappen die net zo exact en waar zijn als de natuur- en wiskunde. Dat gaat er bij mij niet in.

- Zodra je de occulte greep doorhebt val je uit je gehypnotiseerde staat en kun je niet langer voor de gek worden gehouden.
Deze 'gevallen' mensen zijn dan de "complotdenkers"?

- Men heeft een illusie van angst nodig om de massa onder de duim te houden, deze angst proberen de mensen met macht in stand te houden door te proberen WO3 te starten, door ziekten te verspreiden etc.

- Mogelijk is de gebeurtenis van 2012 al geweest omdat de plannen van de mensen met macht om een NWO te stichten alsmaar mislukken.

===

Heb ik zo de inhoud ongeveer begrepen? Heel kort gezegd willen de mensen met macht een nieuwe wereldorde stichten. Dit moet gebeuren voor 2012 omdat er dan een verhoogd bewustzijn in zal treden wat mensen bewust zal maken van de occulte wetenschappen.
Wilde dit in verschillende stadia beantwoorden, tevens een nieuw tijdperk aankondigen ten aanzien van reageren op vragen etc.

In plaats van voorgekauwde antwoorden die een soort "dust in the wind" uitwerking hebben, gooi ik het vanaf nu op een stukje participatie v/d tegenpartij, hopelijk kun je daarmee, tenminste voor een deel,mee akkoord gaan..

Zoiets van weten waar de klepel hangt? oke dan nu de klok nog vinden!

Biedt teven de kans om de integriteit kwestie aan de tand te voelen plus mijn tijd nuttig te besteden loop anders het risico mezelf eeuwig te blijven herhalen en steeds weer dezelfde antwoorden te geven op steeds dezelfde vragen.

Het word anders een uitputtingsslag en wil dit koppelen aan een overzicht met naslagwerken gerangschikt per specifiek onderwerp die zoveel mogelijk aan de eisen van debunkers voldoen.
quote:
- De economie van de VS gaat in elkaar zakken, iets waar sommige mensen een slaatje uit kunnen slaan.
Mijn reactie is als volgt; Als antwoord op je vraag wilde ik je eerst wat huiswerk opgeven:

http://www.iousathemovie.com/

Bekend met deze film? zo ja, wat is jou indruk hiervan. zo nee, > Bekijken < akkoord?

Ten 2de, Als ik mijn antwoord wil onderbouwen met links naar naslagwerken, aan welke eisen moeten deze voldoen volgens jou?

Wil zelf de vrijheid om keuzes te maken uit audio, tekst of beeldmateriaal etc verder dult ik absoluut geen beperkingen, begrijp me niet verkeerd.

Maar ter tegemoetkoming wil ik wel zoveel als mogelijk rekening houden met wat jij in de rol van debunker belangrijke voorwaarden vind aan de bronnen die je voorgeschoteld krijgt..

Zal dan dingen weglaten die voor jou onacceptabel zijn voor zover mogelijk, is dat een redelijk voorstel?

B.v. ik zou het onredelijk vinden als ik alleen maar uitzendingen van het NOS journaal als bron zou mogen gebruiken te vinden op uizendinggemist.nl om een stelling te onderbouwen, zo zal jij ook bepaalde wensen hebben neem ik aan

In afwachting op je antwoord verblijf ik....

[ Bericht 0% gewijzigd door slackster op 21-07-2009 18:08:02 ]
pi_71187754
Wel opvallend dat het dan verwijderd is!
Wat stond er in dan?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:04:52 #32
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71187866
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_71189699
Ik heb de 30 minutenversie gekeken op Youtube en vind het een interessante docu. Docu's over de Amerikaanse financiële toestand vind ik sowieso interessant, ik begrijp soms niet hoe de gemiddelde Amerikaan zich hier niet druk over kan maken. Laat ze allemaal eens een film als deze kijken.

Ik denk trouwens dat je mijn post verkeerd hebt begrepen. Ik vroeg me af of ik jouw verhaal zo had begrepen. Het helpt in ieder geval wel om een flink aantal theorieën in perspectief te zetten
Ik ben er ook niet op uit om complottheorieën te debunken, maar wel om juiste informatie over vaccinaties te geven.

Je 2e vraag over bronnen. Een "vage site" mag natuurlijk ook, maar er moet wel ondersteunend bewijs zijn. Gelekte documenten, vertrouwelijke stukken, iets tastbaars dat de theorie ondersteunt. Bijvoorbeeld de ingrediëntenlijst van een vaccin die in één van de vorige topics is gepost. Daar kan ik iets mee.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_71192104
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 18:00 schreef ToT het volgende:
Wel opvallend dat het dan verwijderd is!
Wat stond er in dan?
Er stond een versie uit 2009 op, die inhoudelijk nogal afwijkt van wat nu beschikbaar is ( uit 2007 )

Die ene keer dat je rekent op het beschikbaar zijn van een bron (CDC)... had ik 'm nou maar opgeslagen, aan de andere kant zou ik dan weer niet kunnen aantonen dat ik het niet zelf gefabriceerd heb.

Er stond ergens een leuk 10 stappenplan in, om mensen die zich "niet neutraal" gedragen direct aan te duiden als mensen tegen wie een redelijk vermoeden bestaat dat ze de rest van de bevolking opzettelijk zouden willen schaden,...... of woorden van gelijke strekking. Waar het op neerkwam was het belang van min of meer blinde publieke steun voor het concept dat alle vragenstellers die zich niet laten inenten geisoleerd zouden moeten kunnen worden totdat is aangetoond dat ze niet besmettelijk zijn.....
pi_71196743
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:04 schreef MrLazy het volgende:
Dierlijk genetisch materiaal zou inderdaad kunnen vloeken met onze darmen. Onderzoeken tonen aan dat rood vlees meer kankerverwekkend is. Rood vlees is rauw vlees, niet gekookt of gebraden,....DNA-structuren blijven dus heler. Langdurige rood vlees consumptie lijkt mij inderdaad om deze reden kankerverwekkend te zijn.
Wat maakt rood vlees rood? Een hogere concentratie van haemoglobine en myoglobine. Hiervan wordt gedacht dat ze een rol spelen bij de oncogenese. En niet het DNA

http://carcin.oxfordjournals.org/cgi/reprint/bgp130v1 <--Mogelijke pathogenese staat in dit artikel verder toegelicht.

[ Bericht 3% gewijzigd door switchboy op 21-07-2009 22:22:27 ]
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_71196892
Crap, nu staat switchboy's OP van het andere topic hier dubbel!

switchboy, is het goed dat ik jouw post hier weghaal en het in de OP laat?
pi_71196930
Boeiend om te lezen, thanks!
Huh?
pi_71197053
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:18 schreef ToT het volgende:
Crap, nu staat switchboy's OP van het andere topic hier dubbel!

switchboy, is het goed dat ik jouw post hier weghaal en het in de OP laat?
Sure
pi_71198002
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:17 schreef vanwelleer het volgende:

[..]

Er stond een versie uit 2009 op, die inhoudelijk nogal afwijkt van wat nu beschikbaar is ( uit 2007 )

Die ene keer dat je rekent op het beschikbaar zijn van een bron (CDC)... had ik 'm nou maar opgeslagen, aan de andere kant zou ik dan weer niet kunnen aantonen dat ik het niet zelf gefabriceerd heb.

Er stond ergens een leuk 10 stappenplan in, om mensen die zich "niet neutraal" gedragen direct aan te duiden als mensen tegen wie een redelijk vermoeden bestaat dat ze de rest van de bevolking opzettelijk zouden willen schaden,...... of woorden van gelijke strekking. Waar het op neerkwam was het belang van min of meer blinde publieke steun voor het concept dat alle vragenstellers die zich niet laten inenten geisoleerd zouden moeten kunnen worden totdat is aangetoond dat ze niet besmettelijk zijn.....

En dat aantonen dat je niet besmettelijk, en van goede wil was kon dan op 1 manier, ..... je laten inenten....
pi_71198364
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:46 schreef vanwelleer het volgende:

[..]

En dat aantonen dat je niet besmettelijk, en van goede wil was kon dan op 1 manier, ..... je laten inenten....
Of jezelf in een ruimtepak hijsen.
pi_71199339
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:55 schreef switchboy het volgende:

[..]

Of jezelf in een ruimtepak hijsen.
liefst een waar veeel mensen tegelijk in kunnen.... een ruimte-hal, en dan een hele grote......

Jeetje..... een toepassing voor dat idiote idee waar al een boel geld in zit.......
pi_71199519
Als het daar eenmaal binnenkomt kan het zich nog verspreiden.
pi_71204647
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 23:20 schreef vanwelleer het volgende:

[..]

liefst een waar veeel mensen tegelijk in kunnen.... een ruimte-hal, en dan een hele grote......

Jeetje..... een toepassing voor dat idiote idee waar al een boel geld in zit.......
Er is in de jaren 80 ook een plan geweest om heel Dallas (Texas, USA) te voorzien van zo'n koepel, niks nieuws onder de zon hoor, is een kwestie van economie, het scheelt een klap aan energie voor de airco's etc, maar is niet praktisch.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:12:27 #45
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71206713
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:12 schreef slackster het volgende:
<youtube spam>
Kap nou eens met die You-Tube en link dump. Vat het samen, leg uit waarom je het post en waarom het relevant is.
Anders kunnen we ook wel enkel linkjes naar het RIVM hier posten + video's over voorlichting.

Je bent er al eerder op gewezen, ga dan niet op dezelfde voet door Helpt niet in de discussie.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:22:58 #47
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71206766
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:46 schreef vanwelleer het volgende:

[..]

toevallig dat je het nou net niet hebt ogeslagen he
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_71206884
Ik kan nergens (ook niet in caches) vinden dat ze die regels zouden hebben aangepast speciaal hiervoor. Die richtlijnen zijn in 2007 toendertijd opgesteld met het oog op lange termijn.
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:47:47 #49
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71207428
quote:
Op maandag 20 juli 2009 10:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Mooie post.

Ik zou alleen 1 ding willen nuanceren en dat is niet dat de 'christelijke landen' het probleem zijn, maar de protestants-christelijke landen. Waarvan de VS het grootste bolwerk is.
Je hebt helemaal gelijk idd, dat onderwerp zou verder uitgewerkt moeten worden.
Dan hebben we het over de rol v/h Vaticaan, Jezuiten en De ridderorde Nights of Malta in relatie tot de NWO. Dit omdat het doorn in het oog nr. 1 v/h Vaticaan = het ontstaan en groei & bloei v/d Protestantse Kerk.
quote:
Het protestantse westen is sinds de jaren 50 zo'n beetje kapot gemaakt, de natuurlijke orde overhoop gegooid door culturele revoluties. En wat hebben we nu? Kijk eens naar een groot deel van de jongeren vandaag, het nihilisme, het hedonisme, volgevreten amerikanen, het banale en platte, gebrek aan moraal overal, en zijn we er werkelijk beter en gelukkiger van geworden? Dit is een spirituele en culturele verkrachting gericht op de gewone mensen zelf, omdat protestantisme de grootste doorn in het oog is van de macht die overal achter zit. De VS wordt nu het hardst getroffen, zal denk ik de nieuwe gulag worden. Het is het enige land in de wereld in de menselijke geschiedenis waarin mensen werkelijk als vrije soevereinen kunnen leven, waarin dat gegarandeerd wordt door de grondwet die onze door God gegeven rechten respecteert ipv uitgaat van door mensen gegeven mensenrechten. Dit is uniek maar het land is gekaapt, geïnfiltreerd door diezelfde mensen waarvoor men toen Europa is ontvlucht, en wordt nu idd op de knieën gebracht.

[ Bericht 0% gewijzigd door slackster op 22-07-2009 11:37:51 ]
pi_71207936
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:47 schreef slackster het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk idd, dat onderwerp zou verder uitgewerkt moeten worden.
Dan hebben we het over de rol v/h Vaticaan, Jezuiten en De ridderorde Nights of Malta in relatie tot de NWO. Dit omdat het doorn in het oog nr. 1 v/h Vaticaan, het ontstaan en groei v/d Protestantse Kerk.
[..]

Maar dit staat los van dit vaccinatie-topic

Ik zal eens kijken of er wat meer nieuws is m.b.t. het vaccin in ontwikkeling.
Mr. Prolapse 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')