abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juli 2009 @ 01:13:48 #226
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71138365
quote:
Op maandag 20 juli 2009 00:22 schreef slackster het volgende:
Ok stel je neemt de stelling in dat er niets maar dan ook niets vreemd überhaupt te bedenken valt aan de wereld, dat moet kunnen vind ik.
Ik schrijf:
quote:
Mijn probleem is ook niet dat er überhaupt geen samenzwering zou kunnen zijn, sterker nog, er zijn best wat samenzweringen op te noemen
En daaruit concludeer jij bovenstaande? De holocaust is ook niet iets wat in mijn rijtje van normale dingen staat. Maar het is niet alsof ik daar nu aan twijfel. Er is opportunisme genoeg, maar het gaat erom dat sommige samenzwering gewoonweg fysisch onmogelijk zijn.
quote:
Dan hoef je toch geen zwakbegaafde te zijn om jezelf af te vragen van de watz kebeurt?

Er kan toch een addertje onder het gras zitten? Dat is waar de conspiracywereld over gaat, meer is het niet eigenlijk.
Natuurlijk kan er best een addertje onder het gras zitten, maar nogmaals, het gaat mij erom dat de doelen die ‘men’ zou willen bereiken doorgaans een stuk makkelijker te bereiken zouden zijn dan in het verleden is gebeurd. We hadden WO 2. Als men de wereldbevolking zo graag wilde afslachten, waarom dan stoppen voordat Hitler een atoombom had? Dat is toch het middel om veel mensen uit te roeien?

Zelfs als 9/11 een inside-job was, waarom dan zo omslachtig met die vliegtuigen en alles? Dat is mijn punt. De plannen zijn altijd megalomaan van aard, en hoogst ongelukkig uitgevoerd. Zo ook deze poging tot genocide. De uitvoering is hoogst knullig, mocht het waar zijn. Zo knullig dat de aanname dat er geen complot is een stuk plausibeler is m.i.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  maandag 20 juli 2009 @ 01:15:27 #227
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71138384
Heb zelf met nogal duistere organisaties te maken gehad in het verleden en zou je best versteld staan waar de denk patronen van bepaalde mensen in hoge posities binnen de maatschappij op zijn gebaseerd.

Word een beetje laat nu maar sluit af met dit, de hele truc zit em juist in de geheimhouding. Op die manier kun je hele hordes elkaar de kop in laten slaan. Als je het eenmaal door hebt is het geen truc meer, het niet doorhebben brengt potentieel vele in gevaar.

Als je het zo bekijkt zijn wij complottheorie aanhangers nog helemaal de kwaadste niet en zit er meer logic behind the madness dan je denkt. maar voorlopig blijft het nog even bij voldoende wees gegroetjes, want voor het zover is, zucht...
pi_71138632
quote:
Op maandag 20 juli 2009 01:13 schreef Iblis het volgende:

[..]

Ik schrijf:
[..]

En daaruit concludeer jij bovenstaande? De holocaust is ook niet iets wat in mijn rijtje van normale dingen staat. Maar het is niet alsof ik daar nu aan twijfel. Er is opportunisme genoeg, maar het gaat erom dat sommige samenzwering gewoonweg fysisch onmogelijk zijn.
Ik denk dat je hier je voorstellingsvermogen als grens hanteert en dat is niet per se de juiste.
quote:
Natuurlijk kan er best een addertje onder het gras zitten, maar nogmaals, het gaat mij erom dat de doelen die ‘men’ zou willen bereiken doorgaans een stuk makkelijker te bereiken zouden zijn dan in het verleden is gebeurd.
Hoe weet jij dat? Ken jij precies alle doelen? Weet jij precies hoe men ze heeft gerealiseerd/wil realiseren?
quote:
We hadden WO 2. Als men de wereldbevolking zo graag wilde afslachten, waarom dan stoppen voordat Hitler een atoombom had? Dat is toch het middel om veel mensen uit te roeien?
Omdat dat niet gepland was, het was er de tijd niet voor. WO2 was voor het opbouwen van communisme, een staat Israel vestigen, de vernietiging van nationalisme, meer Europese samenwerking en een Verenigde Naties.
quote:
Zelfs als 9/11 een inside-job was, waarom dan zo omslachtig met die vliegtuigen en alles? Dat is mijn punt.
Voor het shock-effect. Voor het kunnen invoeren van allerlei verregaande terrorisme wetgeving. Voor de verzekering van meneer Silverstein. Wat had jij als alternatief in gedachten? Een kernbom? Dan was het een heel andere strijd geworden dan een strijd tegen het terrorisme. Dan had je een wereldoorlog.

edit: overigens zijn er al meerdere pogingen gedaan vóór 9/11, zoals met de Oklahoma City bombing waarna men meer antiterrorisme wetgeving in wilde voeren. Dit werkte echter niet, 9/11 was extreem dramatisch en daarom zo effectief om het gewenste effect bij de bevolking te veroorzaken. Plus is er een hoop geld aan verdiend door zowel belanghebbenden van het WTC en de luchtvaartmaatschappij.
quote:
De plannen zijn altijd megalomaan van aard, en hoogst ongelukkig uitgevoerd. Zo ook deze poging tot genocide. De uitvoering is hoogst knullig, mocht het waar zijn. Zo knullig dat de aanname dat er geen complot is een stuk plausibeler is m.i.
Als dit de manier gaat zijn waarop ze veel mensen willen doden, is dit denk ik pas het begin. Het zou best een testronde kunnen zijn om te zien hoe mensen reageren.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ali_Kannibali op 20-07-2009 01:48:27 ]
pi_71138713
quote:
Op maandag 20 juli 2009 01:35 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Voor de verzekering van meneer Silverstein.
Enge gast, net wat gelezen op wikipedia, bleek 3 maanden voor 9/11 eigenaar geworden te zijn van het WTC.
quote:
WTC

Het lease-contract had betrekking op de WTC-torens één,twee (die op 11 September 2001 tijdens de aanslagen verwoest werden) , vier en vijf, ook ongeveer 39,500 m2 kantoorruimte, Silverstein betaalde zelf $14 miljoen uit eigenzak De overeenkomst omvatte ook het recht van Silverstein, alszijnde leaseholder, het recht om de gebouwen te herbouwen, mochten ze verwoest worden.

Nadat de deal gesloten was, verzekerde hij de WTC-torens (4 gebouwen) De verzekeringspolis werd ondertekend door 24 verzekeringsaanbieders voor een totaal van 3,55 Miljard US Dollar per geval van zaakschade

Op CBS zei Larry Silverstein dat WTC gebouw 7, in gecontrolleerde demolitie vakjargon dat ze het gebouw maar moesten "pull it", wat betekent dat ie naar beneden gehaald moest worden door explosieven. Het gebouw is op dezelfde dag nog in gestort als de Twin towers. De vraag die dan onbeantwoord blijft is, wanneer zijn de explosieven geplaatst?
Bron http://nl.wikipedia.org/wiki/Larry_Silverstein
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_71138825
quote:
Op maandag 20 juli 2009 01:42 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Enge gast, net wat gelezen op wikipedia, bleek 3 maanden voor 9/11 eigenaar geworden te zijn van het WTC.
[..]

Bron http://nl.wikipedia.org/wiki/Larry_Silverstein
Bedankt voor weer een herinnering om de Nederlandse Wikipedia niet te gebruiken, wat een suggestief en in slecht Nederlands geschreven stukje.

Als ik dat stukje goed begrijp heeft die man gezegd dat ze het gebouw maar moesten opblazen omdat het zo beschadigd was en is het vervolgens al uitzichzelf ingestort (vanwege de opgelopen schade toevallig?). En dan is het verdacht omdat niemand gezien heeft dat er explosieven geplaatst zijn?
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_71138865
Laten we er geen 9/11 discussie van maken.
pi_71139754
quote:
Op maandag 20 juli 2009 01:53 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Bedankt voor weer een herinnering om de Nederlandse Wikipedia niet te gebruiken, wat een suggestief en in slecht Nederlands geschreven stukje.

Als ik dat stukje goed begrijp heeft die man gezegd dat ze het gebouw maar moesten opblazen omdat het zo beschadigd was en is het vervolgens al uitzichzelf ingestort (vanwege de opgelopen schade toevallig?). En dan is het verdacht omdat niemand gezien heeft dat er explosieven geplaatst zijn?
Nee, omdat het mooi toeval is dat hij het op 9-11 zei.

Maargoed zoals ali zegt. Dit is een andere discussie.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  maandag 20 juli 2009 @ 05:09:37 #233
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71139839
Er gaat een grootschalige machtsverschuiving plaatsvinden omdat de economie van de V.S. de komende herfst door de hoeven zakt de nationale schuld van de V.S. zal dan iets van 9.1 triljoen zijn.

Voor diegenen die een bepaalde machtspositie hebben valt er uit elke crisis wel een slaatje te slaan, dit is mogelijk doordat men voorkennis heeft m.b.t. wat er gaat gebeuren wanneer en waar.

Op dat moment kun je bijtijds verkopen en na verloop van tijd hetzelfde tegen een fractie v/d verkoop prijs weer terugkopen en ben je ook nog eens wederom eigenaar van al de bezittingen die zijn verkocht plus zit je op een enorme berg geld, de manier waarop bepaalde bankier families zich vrijwel tot aan de troon des werelds hebben toegewerkt.

Nu staan we voor een periode dat de eeuwenlange strijd voor de kop positie tot een hoogtepunt gebracht zou moeten worden, en word ook wel liefkozend de NWO genoemd.

In dit verband praten we over een crisis op dusdanig grote schaal dat men nu de kans schoon ziet om in dit kader extra uit te pakken.

Men wil de gelegenheid aangrijpen om af te rekenen met elke vorm van verzet die tegen die plannen in het geweer zouden kunnen worden gebracht.

Hetgeen op spel staat is de christelijke rol van betekenis wereldwijd. Het gaat mij niet om het religieuze aspect erbij te betrekken maar speelt een rol. Het is me opgevallen b.v. dat een aantal integere Moslims die ik ken ook behoorlijk goed op de hoogte zijn over dit soort onderwerpen al zij het vanuit een ander invalshoek, het kan ook geen toeval zijn dat de Islamitische medemens er ook niet makkelijk vanaf komt in de regulieren media. Vandaar ook dat die 2 bevolking groepen enorm tegen elkaar worden uitgespeeld waarom? om dat ze meer met elkaar op de zelfde lijn liggen dan ze weten en dat moet vooral zo blijven, wie is de 3de partij die dit zo wil? strikvraag voor het hogere school IQ niveau (moooeilijk).

Gaat mij meer om het e.e.a. uiteen zetten over de mysterieuze complot visie maar hoeft lang niet te betekenen dat je zelf praktiseren christen voor hoeft te zijn, vaak een christelijke traditie of achtergrond kan voldoende zijn maar ook alle andere vormen van een integere belevenis van het hogere of alomvattende, althans voor het diepere inzicht is dit van belang maar allerhande kruisbestuivingen zijn ontstaan vooral er sinds enige tijd zoiets als internet bestaat natuurlijk.

Waarom heeft Jane Burgermeister een punt? Omdat het grootste verzet zou kunnen komen uit de landen die verzet kunnen bieden, namelijk de Christelijke landen. In de EU is het halve werk al gedaan maar het grote gevaar in dit verband is natuurlijk de V.S. dat is de rede waarom het op de knieën zal worden gebracht met behulp van de grootste economische crisis aller tijden, nog iets dat weinigen zich realiseren.

Alle overigen landen hebben geen weet van een democratisch menswaardig bestaan. En weten niets anders dan dictatoriale corrupte regimes, hebben nooit veiligheid meegemaakt waar mensenrechten worden nageleefd. Wensen weinig meer dan een droge korst brood te kunnen eten voor zichzelf en hun naasten. Deze landen vallen al vele decennia zo niet eeuwen onder die wereld orde omdat er voor die mensen toch geen enkele vorm verzet daartegen mogelijk is.

Een crisis op een zo groot mogelijke schaal moet een bepaald momentum teweeg brengen die een Nieuwe Wereld orde in het zadel zou moeten helpen.

Die lui lopen laat op schema, waarom laat? omdat er volgens velen die zich in dit specifieke onderwerp hebben verdiept rondom 2012 een kosmisch gebeuren zich zal voordoen die een ongekend verhoogd bewustzijn niveau teweeg zal brengen en dit wereldwijd.

Hoe vraag je je af?

Dit verhoogte bewustzijn niveau wat het ook moge zijn zal diegene (bepaalde bloedlijnen) die zonder enig middel te schuwen die macht door de eeuwen heen hebben verworven, bedreigt worden met deze macht op de valreep door die kosmische gebeurtenis los te moeten laten wegens anders ontmaskerd te worden, althans zo heb ik het begrepen.

Het enige dat die lui onderscheid v/d rest is een grotere kennis van het occulte, dit is een exacte wetenschap en doet niet onder voor wis en natuurkunde iets dat weinig mensen zich realiseren, dit gekoppeld aan onbegrensde macht en met geld kun je daar heel wat mee uitvreten en beperkt zich niet tot een gehypnotiseerde staat teweeg te brengen via hun lieveling speeltje die vierkante doos waar vele dagelijks heel wat uurtjes voor zitten waardoor zij ( de "Sheeple") in een soort waan wereld leven ook wel de Matrix genoemd. Verder komt het gefluorideerde water hen goed uit plus zware metalen via verschillende wegen geïntroduceerd hetgeen je neurologisch systeem verstoord.

Probeer een gehypnotiseerd iemand die geprogrammeerd is om een citroen te ervaren als een perzik te overtuigen dat het zuur smaakt, gaat je niet lukken. Dit omdat het idee dat een perzik zuur smaakt het voorstellingsvermogen in die conditie overstijgt en is men daarom niet in staat te realiseren dat men een citroen aan het eten is.

Zoals ik al eerder zei de grote truc zit in de geheimhouding, zodra je dat doorhebt vervalt die occulte greep op je verstand en word alles duidelijk, het niet doorhebben betekend in een gehypnotiseerde staat verder leven.

Wat maakt de berichtgevingen van Jane Burgermeister voor de doorgewinterde complottisten zo interessant? omdat dit "the big picture" als het ware in beeld brengt, een complot van ongekend grootschalige omvang die niemand behalve dan de getergde hersencellen van een handjevol tot hun grote ongenoegen heeft opgemerkt. Een relatief klein deel van de mensen die ondanks voor alles en nog wat te zijn uitgemaakt door de jaren heen dit altijd al diep van binnen heeft geweten maar nog niet zoveel aanwijzingen tegelijkertijd op een presenteerblaadje heeft aangereikt gekregen dankzij de zeer moedige inspanningen van een zekere Oostenrijkse journaliste.

Wat zij laat zien is een van de zoveelste wanhoop pogingen om die apocalyptische tijden zo snel als mogelijk te realiseren door een opeenstapeling van zoveel mogelijk rampen tegelijkertijd te veroorzaken.met als doel de troon des werelds te kunnen bestijgen.

Waarom grijpt men nu niet gewoon de kans? Omdat de geheimhouding niet overschreden kan worden, men kan hiermee maar tot zover gaan anders werkt de magische werking die ermee gepaard gaat niet, het enige wat het niet kan verdragen is een hogere mate van bekendheid bij de onderdanige m.b.t. hetgeen er werkelijk aan de hand is.

Want zodra dat het geval is en er teveel achter de schermen gezien en gekeken kan worden, kan men niet meer rekenen op een vrijwillige participatie van de vele miljoenen die ervoor nodig zijn om het gehele plan tot in detail precies uit te voeren.

Want de enige manier waarop dit werkt is de vrijwillige participatie van de onderdanige, er moet een illusie gecreëerd worden dat de onderdanige in vrijheid leven totdat het te laat is natuurlijk, daarna maakt dit niet meer uit.

Zodra men bewust wordt van hun slavernij ontbreekt namelijk de motivatie om te dienen omdat men dan weet dat hetgeen waaraan men medewerking verleend een deel uitmaakt hun eigen gevangenis muur en deze ook alleen maar hoger en hoger zal maken.

Dat is niet de gewenste uitwerking en zou geleidelijk aan leiden tot meer en meer verzet, het gewenste eindresultaat is een wereldorde die minsten 5000 jaar zou kunnen meegaan liefst nog langer.

Zoals eerder gezegd hebben zij vele malen eerder geprobeerd de laatste hand te leggen aan hun plannen voor een 3de WW, eerst via Georgië, dan weer Noord Korea, dan weer door middel v/d V.S. economie om zeep te helpen en een conflict te forceren met Iran.

Het zou kunnen dat dit verhoogde bewustzijn vervroegd is ingetreden waarom het ze nog steeds niet is gelukt en hun plannen alsmaar op niets uitlopen, maar dit is wel het onderwerp dat de complot denker bezig houd totdat er overtuigend bewijs is dat dit gevaar geweken is.

Vrees wel dat het voorlopig nog niet zover is en het nog voor veel problemen zou kunnen zorgen voordat de show over is maar de tijd zal dat vanzelf uitwijzen.

Voelde me geroepen deze spoedcursus complot theorieën nog even uit de doeken te doen op dit late uur alvorens nog wat slaap te vatten, dit ondanks het volledig boven de pet zal gaan van een ieder die dit leest, nou ja althans 90% in ieder geval.

Truth is stranger then fiction.

[ Bericht 4% gewijzigd door slackster op 20-07-2009 17:44:46 ]
pi_71142587
quote:
Op maandag 20 juli 2009 05:09 schreef slackster het volgende:
Er gaat een grootschalige machtsverschuiving plaatsvinden omdat de economie van de V.S. de komende herfst door de hoeven zakt de nationale schuld van de V.S. zal dan iets van 9.1 triljoen zijn.

Voor diegenen die een bepaalde machtspositie hebben valt er uit elke crisis wel een slaatje te slaan, dit is mogelijk doordat men voorkennis heeft m.b.t. wat er gaat gebeuren wanneer en waar.

Op dat moment kun je bijtijds verkopen en na verloop van tijd hetzelfde tegen een fractie v/d verkoop prijs weer terugkopen en ben je ook nog eens wederom eigenaar van al de bezittingen die zijn verkocht plus zit je op een enorme berg geld, de manier waarop bepaalde bankier families zich vrijwel tot aan de troon des werelds hebben toegewerkt.

Nu staan we voor een periode dat de eeuwenlange strijd voor de kop positie tot een hoogtepunt gebracht zou moeten worden, en word ook wel liefkozend de NWO genoemd.

In dit verband praten we over een crisis op dusdanig grote schaal dat men nu de kans schoon ziet om in dit kader extra uit te pakken.

Men wil de aanleiding aangrijpen om af te rekenen met elke vorm van verzet die tegen die plannen in het geweer zouden kunnen worden gebracht.

Hetgeen op spel staat is de christelijke rol van betekenis wereldwijd. Het gaat mij niet om het religieuze aspect erbij te betrekken maar speelt een rol. Het is me opgevallen b.v. dat een aantal integere Moslims die ik ken ook behoorlijk goed op de hoogte zijn over dit soort onderwerpen al zij het vanuit een ander invalshoek, het kan ook geen toeval zijn dat de Islamitische medemens er ook niet makkelijk vanaf komt in de regulieren media. Vandaar ook dat die 2 bevolking groepen enorm tegen elkaar worden uitgespeeld waarom? om dat ze meer met elkaar op de zelfde lijn liggen dan ze weten en dat moet vooral zo blijven, wie is de 3de partij die dit zo wil? strikvraag voor het hogere school IQ niveau (moooeilijk).

Gaat mij meer om het e.e.a. uiteen zetten over de mysterieuze complot visie maar hoeft lang niet te betekenen dat je zelf praktiseren christen voor hoeft te zijn, vaak een christelijke traditie of achtergrond kan voldoende zijn maar ook alle andere vormen van een integere belevenis van het hogere of alomvattende, althans voor het diepere inzicht is dit van belang maar aller hande kruisbestuivingen zijn ontstaan vooral er sinds enige tijd zoiets als internet bestaat natuurlijk.

Waarom heeft Jane Burgermeister een punt? Omdat het grootste verzet zou kunnen komen uit de landen die verzet kunnen bieden, namelijk de Christelijke landen. In de EU is halve werk al gedaan maar het grote gevaar in dit verband is natuurlijk de V.S. dat is de rede waarom het op de knieën zal worden gebracht met behulp van de grootste economische crisis aller tijden, nog iets dat weinigen zich realiseren.

Alle overigen landen hebben geen weet van een democratisch menswaardig bestaan. En weten niets anders dan dictatoriale corrupte regimes, hebben nooit veiligheid meegemaakt waar mensenrechten worden nageleefd. Wensen weinig meer dan een droge korst brood te kunnen eten voor zichzelf en hun naasten. Deze landen vallen al vele decennia zo niet eeuwen onder die wereld orde omdat er voor die mensen toch geen enkele vorm verzet daartegen mogelijk is.

Een crisis op een zo groot mogelijke schaal moet een bepaald momentum teweeg brengen die een Nieuwe Wereld orde in het zadel zou moeten helpen.

Die lui lopen laat op schema, waarom laat? omdat er volgens velen die zich in dit specifieke onderwerp hebben verdiept rondom 2012 een kosmisch gebeuren zich zal voordoen die een ongekend verhoogd bewustzijn niveau teweeg zal brengen en dit wereldwijd.

Hoe vraag je je af?

Dit verhoogte bewustzijn niveau wat het ook moge zijn zal diegene (bepaalde bloedlijnen) die zonder enig middel te schuwden die macht door de eeuwen heen hebben verworven, bedreigt worden met deze macht op de valreep door die kosmische gebeurtenis los te moeten laten wegens anders ontmaskerd te worden, althans zo heb ik het begrepen.

Het enige dat die lui onderscheid v/d rest is een grotere kennis van het occulte, dit is een exacte wetenschap en doet niet onder voor wis en natuurkunde iets dat weinig mensen zich realiseren, dit gekoppeld aan onbegrensde macht en met geld kun je daar heel wat mee uitvreten en beperkt zich niet tot een gehypnotiseerde staat teweeg te brengen via hun lieveling speeltje die vierkante doos waar vele dagelijks heel wat uurtjes voor zitten waardoor zij ( de "Sheeple") in een soort waan wereld leven ook wel de Matrix genoemd. Verder komt het gefluorideerde water hen goed uit plus zware metalen via verschillende wegen geïntroduceerd hetgeen je neurologisch systeem verstoord.

Probeer een gehypnotiseerd iemand die geprogrammeerd is om een citroen te ervaren als een perzik te overtuigen dat het zuur smaakt, gaat je niet lukken. Dit omdat het idee dat een perzik zuur smaakt het voorstellingsvermogen in die conditie overstijgt en is men daarom niet in staat te realiseren dat men een citroen aan het eten is.

Zoals ik al eerder zei de grote truc zit in de geheimhouding, zodra je dat doorhebt vervalt die occulte greep op je verstand en word alles duidelijk, het niet doorhebben betekend in een gehypnotiseerde staat verder leven.

Wat maakt de berichtgevingen van Jane Burgermeister voor de doorgewinterde complottisten zo interessant? omdat dit "the big picture" als het ware in beeld brengt, een complot van ongekend grootschalige omvang die niemand behalve dan de getergde hersencellen van een handjevol tot hun grote ongenoegen heeft opgemerkt. Een relatief klein deel van de mensen die ondanks voor alles en nog wat te zijn uitgemaakt door de jaren heen dit altijd al diep van binnen heeft geweten maar nog niet zoveel aanwijzingen tegelijkertijd op een presenteerblaadje heeft aangereikt gekregen dankzij de zeer moedige inspanningen van een zekere Oostenrijkse journaliste.

Wat zij laat zien is een van de zoveelste wanhoop pogingen om die apocalyptische tijden zo snel als mogelijk te realiseren door een opeenstapeling van zoveel mogelijk rampen tegelijkertijd te veroorzaken.met als doel de troon des werelds te kunnen bestijgen.

Waarom grijpt men nu niet gewoon de kans? Omdat de geheimhouding niet overschreden kan worden, men kan hiermee maar tot zover gaan anders werkt de magische werking die ermee gepaard gaat niet, het enige wat het niet kan verdragen is een hogere mate van bekendheid bij de onderdanige m.b.t. hetgeen er werkelijk aan de hand is.

Want zodra dat het geval is en er teveel achter de schermen gezien en gekeken kan worden, kan men niet meer rekenen op een vrijwillige participatie van de vele miljoenen die ervoor nodig zijn om het gehele plan tot in detail precies uit te voeren.

Want de enige manier waarop dit werkt is de vrijwillige participatie van de onderdanige, er moet een illusie gecreëerd worden dat de onderdanige in vrijheid leven totdat het te laat is natuurlijk, daarna maakt dit niet meer uit.

Zodra men bewust word van hun slavernij ontbreekt namelijk de motivatie om te dienen omdat men dan weet dat hetgeen waaraan men medewerking verleend een deel uitmaakt hun eigen gevangenis muur ook alleen maar hoger en hoger zal maken.

Dat is niet de gewenste uitwerking en zou geleidelijk aan leiden tot meer en meer verzet, het gewenste eindresultaat is een wereldorde die minsten 5000 jaar zou kunnen meegaan liefst nog langer.

Zoals eerder gezegd hebben zij dit vele malen eerder geprobeerd de laatste hand te leggen aan hun plannen voor een 3de WW, eerst via Georgië, dan weer Noord Korea, dan weer door middel v/d V.S. economie om zeep te helpen en een conflict te forceren met Iran.

Het zou kunnen dat dit verhoogde bewustzijn vervroegd is ingetreden waarom het ze nog steeds is gelukt en hun plannen alsmaar op niets uitlopen, maar dit is wel het onderwerp dat de complot denker bezig houd totdat er overtuigend bewijs is dat dit gevaar geweken is.

Vrees wel dat het voorlopig nog niet zover is en het nog voor veel problemen zou kunnen zorgen voordat de show over is maar de tijd zal dat vanzelf uitwijzen.

Voelde me geroepen deze spoedcursus complot theorieën nog even uit de doeken te doen op dit late uur alvorens nog wat slaap te vatten, dit ondanks het volledig boven de pet zal gaan van een ieder die dit leest, nou ja althans 90% in ieder geval.

Truth is stranger then fiction.
Mooie post.

Ik zou alleen 1 ding willen nuanceren en dat is niet dat de 'christelijke landen' het probleem zijn, maar de protestants-christelijke landen. Waarvan de VS het grootste bolwerk is.

Het protestantse westen is sinds de jaren 50 zo'n beetje kapot gemaakt, de natuurlijke orde overhoop gegooid door culturele revoluties. En wat hebben we nu? Kijk eens naar een groot deel van de jongeren vandaag, het nihilisme, het hedonisme, volgevreten amerikanen, het banale en platte, gebrek aan moraal overal, en zijn we er werkelijk beter en gelukkiger van geworden? Dit is een spirituele en culturele verkrachting gericht op de gewone mensen zelf, omdat protestantisme de grootste doorn in het oog is van de macht die overal achter zit. De VS wordt nu het hardst getroffen, zal denk ik de nieuwe gulag worden. Het is het enige land in de wereld in de menselijke geschiedenis waarin mensen werkelijk als vrije soevereinen kunnen leven, waarin dat gegarandeerd wordt door de grondwet die onze door God gegeven rechten respecteert ipv uitgaat van door mensen gegeven mensenrechten. Dit is uniek maar het land is gekaapt, geïnfiltreerd door diezelfde mensen waarvoor men toen Europa is ontvlucht, en wordt nu idd op de knieën gebracht.
pi_71147171
Bedankt voor een kijkje in het denken van een complottheorist.
pi_71147265
(Deze vraag ff verplaatst van het "Verplicht?" topic hier naar toe aangezien het hier beter op z'n plaats is.)

Hey ff een vraagje tussendoor: stel dat het varkensgriepvirus en de daarbij behorende vaccinatie allemaal 1 grote samenzwering zou zijn om de wereldbevolking te decimeren, waarom hebben ze dan niet gewoon meteen een variant van het virus gecreëerd dat al meteen een enorme mortaliteitsgraad heeft? Beetje het Spaanse griep idee, of (en ik weet dat veel Believers niet in de schadelijke werking van het HIV-virus geloven): een airborne versie van het HIV-virus of iets wat net zo schadelijk is?

Waarom eerst een relatief onschuldig virus verspreiden dat zou KUNNEN muteren tot iets ernstigs om vervolgens de mensheid via vaccinaties te vergiftigen, terwijl de mensheid ook al door een killervirus zelf gedecimeerd zou kunnen worden?
  maandag 20 juli 2009 @ 13:40:41 #237
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71147760
En daarbij, waarom een ziekte nemen met zulke duidelijke symptomen? Zieke mensen vallen erg op. Mensen met HIV niet zo, ook al zijn ze al besmet.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_71147859
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:25 schreef ToT het volgende:
(Deze vraag ff verplaatst van het "Verplicht?" topic hier naar toe aangezien het hier beter op z'n plaats is.)

Hey ff een vraagje tussendoor: stel dat het varkensgriepvirus en de daarbij behorende vaccinatie allemaal 1 grote samenzwering zou zijn om de wereldbevolking te decimeren, waarom hebben ze dan niet gewoon meteen een variant van het virus gecreëerd dat al meteen een enorme mortaliteitsgraad heeft? Beetje het Spaanse griep idee, of (en ik weet dat veel Believers niet in de schadelijke werking van het HIV-virus geloven): een airborne versie van het HIV-virus of iets wat net zo schadelijk is?

Waarom eerst een relatief onschuldig virus verspreiden dat zou KUNNEN muteren tot iets ernstigs om vervolgens de mensheid via vaccinaties te vergiftigen, terwijl de mensheid ook al door een killervirus zelf gedecimeerd zou kunnen worden?
Ja, dan zouden ze net zo goed "chemtrails" kunnen gebruiken boven gebieden die ze willen decimeren. Niemand die een directe dader kan aanwijzen omdat het globale vliegverkeer zo enorm is.

Gelukkig is er in Nederland (op dit moment) nog geen sprake van grootschalige besmetting!
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71149291
Hmmm op de weblog stond er een keer een game, iets van Pandemia of zo, waarmee je zelf een ultra killer ziektekiem kon ontwikkelen om de wereldbevolking mee uit te roeien. Een virus die sterk zichtbare eigenschappen had waardoor besmette personen meteen als de pest gemeden werden, werd al snel in de kiem gesmoord, wat uiteraard ook logisch is.
pi_71149414
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:27 schreef ToT het volgende:
Hmmm op de weblog stond er een keer een game, iets van Pandemia of zo, waarmee je zelf een ultra killer ziektekiem kon ontwikkelen om de wereldbevolking mee uit te roeien. Een virus die sterk zichtbare eigenschappen had waardoor besmette personen meteen als de pest gemeden werden, werd al snel in de kiem gesmoord, wat uiteraard ook logisch is.
Dat hadden ze in de tijd van de builenpest ook al "vrij snel" door.
Rare tijd moet dat zijn geweest, zonder de hedendaagse (medische) wetenschap.
Mr. Prolapse 2009
  maandag 20 juli 2009 @ 14:30:50 #241
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71149416
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:27 schreef ToT het volgende:
Pandemic 2:
Spel: Pandemic 2

pi_71149576
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:30 schreef Iblis het volgende:

[..]

Pandemic 2:
Spel: Pandemic 2

[ afbeelding ]
Pandemic 2!

De maker wist toen al dat de volgende griepuitbraak ergens uit Amerika zou komen
pi_71149706
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:35 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Pandemic 2!

De maker wist toen al dat de volgende griepuitbraak ergens uit Amerika zou komen
Bij mij begon mijn BNW-virus in China
Mr. Prolapse 2009
pi_71149887
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:39 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Bij mij begon mijn BNW-virus in China
Bij mij sloot Madagascar steeds zijn grenzen zodra ik Mexico besmette
pi_71150379
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:22 schreef Cerbie het volgende:
Bedankt voor een kijkje in het denken van een complottheorist.
Check liever na of er iets van waar is.
pi_71150509
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:40 schreef Iblis het volgende:
En daarbij, waarom een ziekte nemen met zulke duidelijke symptomen? Zieke mensen vallen erg op. Mensen met HIV niet zo, ook al zijn ze al besmet.
Dat zou kunnen zijn omdat griep een self-quarantine effect heeft. Mensen met Aids blijven niet thuis in bed liggen, aids is besmettelijk maar anders. Mensen die geen vaccinatie willen zijn daarom ook makkelijker 'voor hun eigen veiligheid en die van de rest van de populatie' 'op te sluiten', men noemt vaan de FEMA kampen als reden daarvoor. Bij een ziekte als Aids is dat anders.

Overigens vermoed ik dat dit slechts het begin is, een testronde, als men griep wil gebruiken voor het laten sterven van grote aantallen mensen. Al denk ik ook niet dat het de enige manier zou zijn. Oorlogen en hongersnoden als gevolg van de economische crisis zullen waarschijnlijk het grootste aantal doden opleveren.
pi_71150588
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Check liever na of er iets van waar is.
Hoe hypocriet.

Ik heb het stuk wel gelezen trouwens, maar geloof verder niet wat er gezegd wordt. Ja ik geloof best dat dit interessant is voor een complotdenker, maar ik geloof niet dat het ook echt zo is. Nu behoor ik zeker tot de 90% "wiens pet dit te boven gaat".
pi_71150625
quote:
aids is besmettelijk maar anders.
Hoe bedoel je dit? Er zit een verschil tussen besmettelijkheid van griep en van AIDS he
Mr. Prolapse 2009
pi_71152126
quote:
Op maandag 20 juli 2009 15:07 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Hoe hypocriet.
Hypocriet? Ongeveer 90% van alles wat ik zeg is gebaseerd op bronnen, studie, feiten nachecken. Dit zijn niet 'mijn gedachten', alsof ik het zelf bedacht heb, verzonnen.
quote:
Ik heb het stuk wel gelezen trouwens, maar geloof verder niet wat er gezegd wordt. Ja ik geloof best dat dit interessant is voor een complotdenker, maar ik geloof niet dat het ook echt zo is. Nu behoor ik zeker tot de 90% "wiens pet dit te boven gaat".
Nee, je hoeft het niet te geloven. Maar is er dan niets bij wat enigszins logisch is en niet strookt met je huidige wereld beeld? Iets wat je kritisch doet nadenken over waar je in gelooft?
pi_71152587
quote:
Op maandag 20 juli 2009 15:55 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Hypocriet? Ongeveer 90% van alles wat ik zeg is gebaseerd op bronnen, studie, feiten nachecken. Dit zijn niet 'mijn gedachten', alsof ik het zelf bedacht heb, verzonnen.
[..]
Het is dan ook meer tegen de complotdenkers in dit topic in het algemeen. Een complot wordt aangesneden, Iblis/Dragorius/Switchboy/ikzelf (en dan vergeet ik nog wat namen) reageren onderbouwd, hier wordt niet meer op gereageerd maar er wordt een nieuw complot of een ad hominem bijgesleept. Maar wij moeten natuurlijk wel op elk van deze topicwendingen reageren. Het begint een beetje vervelend te worden.
quote:
Nee, je hoeft het niet te geloven. Maar is er dan niets bij wat enigszins logisch is en niet strookt met je huidige wereld beeld? Iets wat je kritisch doet nadenken over waar je in gelooft?
Nee. Als ik naar zijn post kijk zie ik een irritant opgemaakte, in slecht Nederlands geschreven lap tekst zonder duidelijke introducties of conclusies, een normale paragraaf-per-onderwerp structuur zou al een goed begin zijn.

Kijk ik dan naar de inhoud zelf, voor zover die te begrijpen is, dan zou ik moeten geloven dat er een occulte wetenschap is, net zo exact als de natuur- en wiskunde zelf, door een duistere groep elite mensen gebruikt wordt om de rest van de wereld te onderdrukken en er zelf beter van te worden. Dit gemixed met een vleugje christenenhaat en globale genocide.

Probeer het nog eens in een begrijpelijk stuk tekst, misschien dat je me dan van iets kan overtuigen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')