Ja, of niet natuurlijk.quote:
Ik weet niet waar je nu op doelt, maar dit is een forum, geen website om essays te schrijven.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het is dan ook meer tegen de complotdenkers in dit topic in het algemeen. Een complot wordt aangesneden, Iblis/Dragorius/Switchboy/ikzelf (en dan vergeet ik nog wat namen) reageren onderbouwd, hier wordt niet meer op gereageerd maar er wordt een nieuw complot of een ad hominem bijgesleept. Maar wij moeten natuurlijk wel op elk van deze topicwendingen reageren. Het begint een beetje vervelend te worden.
[..]
Nee. Als ik naar zijn post kijk zie ik een irritant opgemaakte, in slecht Nederlands geschreven lap tekst zonder duidelijke introducties of conclusies, een normale paragraaf-per-onderwerp structuur zou al een goed begin zijn.
Hier mix je mijn woorden met andermans woorden.quote:Kijk ik dan naar de inhoud zelf, voor zover die te begrijpen is, dan zou ik moeten geloven dat er een occulte wetenschap is, net zo exact als de natuur- en wiskunde zelf, door een duistere groep elite mensen gebruikt wordt om de rest van de wereld te onderdrukken en er zelf beter van te worden. Dit gemixed met een vleugje christenenhaat en globale genocide.
Ik heb er eerlijk gezegd geen vertrouwen in dat het iets uitmaakt. Welke text bedoel je uberhaupt.quote:Probeer het nog eens in een begrijpelijk stuk tekst, misschien dat je me dan van iets kan overtuigen.
Dooddoener, als hij begrepen wil worden moet hij eerst iets leesbaars produceren.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je nu op doelt, maar dit is een forum, geen website om essays te schrijven.
[..]
quote:Hier mix je mijn woorden met andermans woorden.
[..]
Ik heb er eerlijk gezegd geen vertrouwen in dat het iets uitmaakt. Welke text bedoel je uberhaupt.
De lap half begrijpbare tekst van Slackster natuurlijk, die waar je het een paar regels omhoog zelf nog over hebt. Over jouw woorden in de gequote post valt vrij weinig te zeggen, over je andere posts hier heb ik niets gezegd.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Check liever na of er iets van waar is.
Een tekst schrijf je om door iemand anders gelezen te worden. Als deze vol met taal en stijlfouten staat nodigt dat niet uit om hem te lezen en het getuigd van disrespect naar je lezer toe.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je nu op doelt, maar dit is een forum, geen website om essays te schrijven.
quote:Op maandag 20 juli 2009 17:17 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dooddoener, als hij begrepen wil worden moet hij eerst iets leesbaars produceren.
Over het belabberde Nederlands moet ik je gelijk gevenquote:Op maandag 20 juli 2009 16:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het is dan ook meer tegen de complotdenkers in dit topic in het algemeen. Een complot wordt aangesneden, Iblis/Dragorius/Switchboy/ikzelf (en dan vergeet ik nog wat namen) reageren onderbouwd, hier wordt niet meer op gereageerd maar er wordt een nieuw complot of een ad hominem bijgesleept. Maar wij moeten natuurlijk wel op elk van deze topicwendingen reageren. Het begint een beetje vervelend te worden.
[..]
Nee. Als ik naar zijn post kijk zie ik een irritant opgemaakte, in slecht Nederlands geschreven lap tekst zonder duidelijke introducties of conclusies, een normale paragraaf-per-onderwerp structuur zou al een goed begin zijn.
Onwaar. De griep verspreidt zich namelijk buitengewoon snel.quote:
Onwaar. De WHO zelf houdt het niet bij, maar roept landen op het wel te doen.quote:Het aantal doden en gevallen wordt niet meer nauwkeurig geteld. (zou nochtans goed zijn voor het onderzoek)
Onwaar. De vaccins zijn nog niet af. Pas als bewezen si dat ze werken worden ze gemaakt. Verder is er elk jaar een seizoensgriep, en daar is ook elk jaar vaccinatie voor. Dus alleen daarvoor zou het al nodig zijn.quote:Toch gaan allerlei landen vaccins inslaan, die ten eerste niet nodig zijn gezien de ersnt van de griep en ten tweede nog niet bewezen hebben dat ze werken.
Onwaar. Er is volgens mij nog nergens gedwongen vaccinatie. Ook dat bericht van België sloeg niet daarop.quote:Verscheidene landen gaan hun wetten aanpassen zodat gedwongen vaccinaties mogelijk zijn. Wetten die speciaal gemaakt werden om WOII-toestanden uit de wereld te helpen. Voor een stomme griep ?
Met alle respect zou het ook wel eens fijn zijn dat hetgeen ons verweten wordt m.b.t. het aandragen van naslagwerken, bewijs, hyperlinks en ga zo maar door dit ook eens van 2 kanten zou gelden.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:32 schreef Re het volgende:
kenmerkend is alleen de halsstarrigheid van de doomdenkers, als ik zo eens lees door de discussie heen. Niets wordt aangenomen qua bronnen/argumenten of er wordt weer vanalles bijgesleept.
Ik neem aan dat er best wel fouten worden gemaakt door mensen met bepaalde verantwoordelijkheden die de menseheid ernstig kunnen besschadigen, maar nergens lees ik of zie ik bewijs dat dit een vooropgezet plan is.
Het vaccin is nog niet eens gemaakt maar men weet nu al dat het ingezet gaat worden voor de grootste genocide ooit...
Ik vind dus zeker niet dat een discussie altijd is om te overtuigen. Dat kan ook haast niet, mensen nemen over het algemeen niets van een ander aan. Het is een onrealistisch doel.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:35 schreef switchboy het volgende:
Een doel van een discussie is altijd om de ander te overtuigen of in ieder geval tot nieuwe inzichten te brengen. Als je daar niet open voor staat dan heeft een discussie verder vrij weinig zin.
Het probleem is dat je alleen komt met de informatie die je gevonden hebt een niet waar je die gevonden hebt. Op die manier kost het ons verschrikkelijk veel tijd om dat erbij te zoeken met het risico dat we ook niet helemaal jouw bron tegenkomen. Daardoor is die informatie heel moeilijk op waarde te schatten.
Bijles nodig? brand maar losquote:Op maandag 20 juli 2009 17:17 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dooddoener, als hij begrepen wil worden moet hij eerst iets leesbaars produceren.
[..]
[..]
De lap half begrijpbare tekst van Slackster natuurlijk, die waar je het een paar regels omhoog zelf nog over hebt. Over jouw woorden in de gequote post valt vrij weinig te zeggen, over je andere posts hier heb ik niets gezegd.
En de wereld leidersquote:Op maandag 20 juli 2009 22:28 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik wacht even af of de makers het zelf ook gaan gebruiken
Sluit ik me bij aan. En even m.b.t. de immuniteit voor vervolging > Logisch, stel dat er een vaag sterfgeval is ergens, dan heb je geen rechtszaak die ontzettend veel onnodig geld kost.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:30 schreef Iblis het volgende:
[..]
Onwaar. De griep verspreidt zich namelijk buitengewoon snel.
[..]
Onwaar. De WHO zelf houdt het niet bij, maar roept landen op het wel te doen.
[..]
Onwaar. De vaccins zijn nog niet af. Pas als bewezen si dat ze werken worden ze gemaakt. Verder is er elk jaar een seizoensgriep, en daar is ook elk jaar vaccinatie voor. Dus alleen daarvoor zou het al nodig zijn.
[..]
Onwaar. Er is volgens mij nog nergens gedwongen vaccinatie. Ook dat bericht van België sloeg niet daarop.
Deze constructie schijnt niet abnormaal te zijn. De overheid zet dan een fonds op voor gedupeerden. Toelating is echter nog steeds in handen van desbetreffende Amerikaanse en Europese instanties.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:22 schreef vanwelleer het volgende:
The US Secretary of Health and Human Services, Kathleen Sebelius, has just signed a decree granting vaccine makers total legal immunity from any lawsuits that result from any new “Swine Flu” vaccine. Moreover, the $7 billion US Government fast-track program to rush vaccines onto the market in time for the Autumn flu season is being done without even normal safety testing. Is there another agenda at work in the official WHO hysteria campaign to declare so-called H1N1 virus—which has yet to be rigorously scientifically isolated, characterized and photographed with an electron microscope—the scientifically accepted procedure—a global “pandemic” threat?
Alumuniumhydroxide is niet giftig in doseringen zoals die in vaccins worden gebruikt. Overigens wordt er in de andere topic juist geroepen dat het probleem is dat er squaleen als adjuvant wordt gebruikt.quote:With no legal liability, could it be that Baxter is preparing to sell hundreds of millions of doses containing highly toxic aluminium hydroxide as adjuvant?
Het is zo dat een gedeelte van de test van de medicatie of vaccin pas na het uitrollen op de markt plaatsvindt. De laatste fase van de veiligheidstest. Je kunt namelijk niet simpelweg op iedereen testen zonder iedereen te geven. Dat is ook niet zo vreemd.quote:No Safety Test? Don’t worry, be happy…
The story gets worse. Now that the Obama Administration has signed a document of immunity from legal prosecution, the FDA in the United States and UK health authorities have decided to let Big Pharma put vaccine products onto the market before any tests of the possible harmful side effects of the vaccines are even known.
Nogmaals. Full data is pas beschikbaar nadat het medicijn uitgerold is, dat is bij elk medicijn zo.quote:The first doses of swine flu vaccine will be given to the public before full data on its safety and effectiveness become available. The untested “pandemic” vaccines will be spread over two doses in a higher quantity, and one brand reportedly will contain a chemical additive, an adjuvant, to make it “go further,” dramatically potentially increasing the risk of side-effects.
Children will be among those first in line for the shots and may get the vaccine more than a month before trial results are received.
Dit bijt elkaar niet. Een vaccin beschermt ook tegen mutaties. Niet oneindig natuurlijk, maar deels wel. Squaleen schijnt kruisactiviteit zelfs te verhogen. In die zin is er goede reden om aan te nemen dat het vaccin nog wel werkzaam zal zijn ondanks eventuele mutaties.quote:In the UK the government’s National Health Service, NHS, has been ordered to plan for a worst-case scenario in which swine flu might cause 65,000 deaths over the coming winter, including several thousand deaths among children.
The British Government has placed advance orders for 132 million doses of vaccine with two manufacturers, GlaxoSmithKline and Baxter, who have licensed “in advance” three “core” vaccines in preparation for a pandemic, conveniently enough even though we are told by WHO and epidemiologists that we cannot prepare in advance for what could be a more ominous mutation of the currently very mild H1N1 problem.
H1N1 als virus is niet onbekend. Het is de strain die nieuw is. Dat er al een patent is waarin die term genoemd wordt is niet zo vreemd dus.quote:Curiously enough, a full year before any reported case of the current alleged H1N1, the major pharmaceutical company, Baxter, filed for a patent for H1N1 vaccine: Baxter Vaccine Patent Application US 2009/0060950 A1. Their application states, “the composition or vaccine comprises more than one antigen…..such as influenza A and influenza B in particular selected from of one or more of the human H1N1, H2N2, H3N2, H5N1, H7N7, H1N2, H9N2, H7N2, H7N3, H10N7 subtypes, of the pig flu H1N1, H1N2, H3N1 and H3N2 subtypes, of the dog or horse flu H7N7, H3N8 subtypes or of the avian H5N1, H7N2, H1N7, H7N3, H13N6, H5N9, H11N6, H3N8, H9N2, H5N2, H4N8, H10N7, H2N2, H8N4, H14N5, H6N5, H12N5 subtypes.”
Influenza kan niet alleen mensen besmetten, ook dieren zoals vogels of varkens kunnen besmet raken. Verschillende organismen kunnen verschillend reageren op bepaalde adjuvanten. Wat voor het ene organisme veilig kan zijn, kan voor het andere schadelijk zijn.quote:The application further states, “Suitable adjuvants can be selected from mineral gels, aluminium hydroxide, surface active substances, lysolecithin, pluronic polyols, polyanions or oil emulsions such as water in oil or oil in water, or a combination thereof. Of course the selection of the adjuvant depends on the intended use. E.g. toxicity may depend on the destined subject organism and can vary from no toxicity to high toxicity.”
Aluminium-hydroxide is niet zozeer giftig in die concentratie. Hier geldt wat Paracelsus zegt: Alle Ding sind Gift, und nichts ohn Gift; allein die Dosis macht, daß ein Ding kein Gift ist.quote:With no legal liability, could it be that Baxter is preparing to sell hundreds of millions of doses containing highly toxic aluminium hydroxide as adjuvant?
Wat versta je onder really safe? Je kunt een vaccin natuurlijk uitstellen tot St. Juttemis, totdat het op elke bevolkingsgroep onder elke omstandigheid getest is. Onderwijl gaat de griep wel door. Dat is de afweging die je moet maken. Niets doen is ook gevaarlijk. En als er mutaties optreden nóg gevaarlijker.quote:Perhaps it is time to demand that all leading officials of WHO, SAGE and CDC, the US Obama Administration, Cabinet officials and members of Congress w, the US Obama Administration, Cabinet officials and members of Congress who voted the $7 billion H1N1 emergency funds and who have gone along with the declaration of pharmaceutical company immunity from subsequent prosecution for damage from their products. The same should apply as well for other national health bodies demanding its citizens take the H1N1 vaccine from GlaxoSmithKline or Baxter to see if it is really safe.
Dit heb ik ervan begrepen (cursief is jouw (geparafraseerde) tekst).quote:Op maandag 20 juli 2009 18:53 schreef slackster het volgende:
[..]
Bijles nodig? brand maar los![]()
P.S. Op voorwaarde de je specifiek bent over hetgeen niet leesbaar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |