Ja, of niet natuurlijk.quote:
Ik weet niet waar je nu op doelt, maar dit is een forum, geen website om essays te schrijven.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het is dan ook meer tegen de complotdenkers in dit topic in het algemeen. Een complot wordt aangesneden, Iblis/Dragorius/Switchboy/ikzelf (en dan vergeet ik nog wat namen) reageren onderbouwd, hier wordt niet meer op gereageerd maar er wordt een nieuw complot of een ad hominem bijgesleept. Maar wij moeten natuurlijk wel op elk van deze topicwendingen reageren. Het begint een beetje vervelend te worden.
[..]
Nee. Als ik naar zijn post kijk zie ik een irritant opgemaakte, in slecht Nederlands geschreven lap tekst zonder duidelijke introducties of conclusies, een normale paragraaf-per-onderwerp structuur zou al een goed begin zijn.
Hier mix je mijn woorden met andermans woorden.quote:Kijk ik dan naar de inhoud zelf, voor zover die te begrijpen is, dan zou ik moeten geloven dat er een occulte wetenschap is, net zo exact als de natuur- en wiskunde zelf, door een duistere groep elite mensen gebruikt wordt om de rest van de wereld te onderdrukken en er zelf beter van te worden. Dit gemixed met een vleugje christenenhaat en globale genocide.
Ik heb er eerlijk gezegd geen vertrouwen in dat het iets uitmaakt. Welke text bedoel je uberhaupt.quote:Probeer het nog eens in een begrijpelijk stuk tekst, misschien dat je me dan van iets kan overtuigen.
Dooddoener, als hij begrepen wil worden moet hij eerst iets leesbaars produceren.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je nu op doelt, maar dit is een forum, geen website om essays te schrijven.
[..]
quote:Hier mix je mijn woorden met andermans woorden.
[..]
Ik heb er eerlijk gezegd geen vertrouwen in dat het iets uitmaakt. Welke text bedoel je uberhaupt.
De lap half begrijpbare tekst van Slackster natuurlijk, die waar je het een paar regels omhoog zelf nog over hebt. Over jouw woorden in de gequote post valt vrij weinig te zeggen, over je andere posts hier heb ik niets gezegd.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Check liever na of er iets van waar is.
Een tekst schrijf je om door iemand anders gelezen te worden. Als deze vol met taal en stijlfouten staat nodigt dat niet uit om hem te lezen en het getuigd van disrespect naar je lezer toe.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je nu op doelt, maar dit is een forum, geen website om essays te schrijven.
quote:Op maandag 20 juli 2009 17:17 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dooddoener, als hij begrepen wil worden moet hij eerst iets leesbaars produceren.
Over het belabberde Nederlands moet ik je gelijk gevenquote:Op maandag 20 juli 2009 16:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het is dan ook meer tegen de complotdenkers in dit topic in het algemeen. Een complot wordt aangesneden, Iblis/Dragorius/Switchboy/ikzelf (en dan vergeet ik nog wat namen) reageren onderbouwd, hier wordt niet meer op gereageerd maar er wordt een nieuw complot of een ad hominem bijgesleept. Maar wij moeten natuurlijk wel op elk van deze topicwendingen reageren. Het begint een beetje vervelend te worden.
[..]
Nee. Als ik naar zijn post kijk zie ik een irritant opgemaakte, in slecht Nederlands geschreven lap tekst zonder duidelijke introducties of conclusies, een normale paragraaf-per-onderwerp structuur zou al een goed begin zijn.
Onwaar. De griep verspreidt zich namelijk buitengewoon snel.quote:
Onwaar. De WHO zelf houdt het niet bij, maar roept landen op het wel te doen.quote:Het aantal doden en gevallen wordt niet meer nauwkeurig geteld. (zou nochtans goed zijn voor het onderzoek)
Onwaar. De vaccins zijn nog niet af. Pas als bewezen si dat ze werken worden ze gemaakt. Verder is er elk jaar een seizoensgriep, en daar is ook elk jaar vaccinatie voor. Dus alleen daarvoor zou het al nodig zijn.quote:Toch gaan allerlei landen vaccins inslaan, die ten eerste niet nodig zijn gezien de ersnt van de griep en ten tweede nog niet bewezen hebben dat ze werken.
Onwaar. Er is volgens mij nog nergens gedwongen vaccinatie. Ook dat bericht van België sloeg niet daarop.quote:Verscheidene landen gaan hun wetten aanpassen zodat gedwongen vaccinaties mogelijk zijn. Wetten die speciaal gemaakt werden om WOII-toestanden uit de wereld te helpen. Voor een stomme griep ?
Met alle respect zou het ook wel eens fijn zijn dat hetgeen ons verweten wordt m.b.t. het aandragen van naslagwerken, bewijs, hyperlinks en ga zo maar door dit ook eens van 2 kanten zou gelden.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:32 schreef Re het volgende:
kenmerkend is alleen de halsstarrigheid van de doomdenkers, als ik zo eens lees door de discussie heen. Niets wordt aangenomen qua bronnen/argumenten of er wordt weer vanalles bijgesleept.
Ik neem aan dat er best wel fouten worden gemaakt door mensen met bepaalde verantwoordelijkheden die de menseheid ernstig kunnen besschadigen, maar nergens lees ik of zie ik bewijs dat dit een vooropgezet plan is.
Het vaccin is nog niet eens gemaakt maar men weet nu al dat het ingezet gaat worden voor de grootste genocide ooit...
Ik vind dus zeker niet dat een discussie altijd is om te overtuigen. Dat kan ook haast niet, mensen nemen over het algemeen niets van een ander aan. Het is een onrealistisch doel.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:35 schreef switchboy het volgende:
Een doel van een discussie is altijd om de ander te overtuigen of in ieder geval tot nieuwe inzichten te brengen. Als je daar niet open voor staat dan heeft een discussie verder vrij weinig zin.
Het probleem is dat je alleen komt met de informatie die je gevonden hebt een niet waar je die gevonden hebt. Op die manier kost het ons verschrikkelijk veel tijd om dat erbij te zoeken met het risico dat we ook niet helemaal jouw bron tegenkomen. Daardoor is die informatie heel moeilijk op waarde te schatten.
Bijles nodig? brand maar losquote:Op maandag 20 juli 2009 17:17 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dooddoener, als hij begrepen wil worden moet hij eerst iets leesbaars produceren.
[..]
[..]
De lap half begrijpbare tekst van Slackster natuurlijk, die waar je het een paar regels omhoog zelf nog over hebt. Over jouw woorden in de gequote post valt vrij weinig te zeggen, over je andere posts hier heb ik niets gezegd.
En de wereld leidersquote:Op maandag 20 juli 2009 22:28 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik wacht even af of de makers het zelf ook gaan gebruiken
Sluit ik me bij aan. En even m.b.t. de immuniteit voor vervolging > Logisch, stel dat er een vaag sterfgeval is ergens, dan heb je geen rechtszaak die ontzettend veel onnodig geld kost.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:30 schreef Iblis het volgende:
[..]
Onwaar. De griep verspreidt zich namelijk buitengewoon snel.
[..]
Onwaar. De WHO zelf houdt het niet bij, maar roept landen op het wel te doen.
[..]
Onwaar. De vaccins zijn nog niet af. Pas als bewezen si dat ze werken worden ze gemaakt. Verder is er elk jaar een seizoensgriep, en daar is ook elk jaar vaccinatie voor. Dus alleen daarvoor zou het al nodig zijn.
[..]
Onwaar. Er is volgens mij nog nergens gedwongen vaccinatie. Ook dat bericht van België sloeg niet daarop.
Deze constructie schijnt niet abnormaal te zijn. De overheid zet dan een fonds op voor gedupeerden. Toelating is echter nog steeds in handen van desbetreffende Amerikaanse en Europese instanties.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:22 schreef vanwelleer het volgende:
The US Secretary of Health and Human Services, Kathleen Sebelius, has just signed a decree granting vaccine makers total legal immunity from any lawsuits that result from any new “Swine Flu” vaccine. Moreover, the $7 billion US Government fast-track program to rush vaccines onto the market in time for the Autumn flu season is being done without even normal safety testing. Is there another agenda at work in the official WHO hysteria campaign to declare so-called H1N1 virus—which has yet to be rigorously scientifically isolated, characterized and photographed with an electron microscope—the scientifically accepted procedure—a global “pandemic” threat?
Alumuniumhydroxide is niet giftig in doseringen zoals die in vaccins worden gebruikt. Overigens wordt er in de andere topic juist geroepen dat het probleem is dat er squaleen als adjuvant wordt gebruikt.quote:With no legal liability, could it be that Baxter is preparing to sell hundreds of millions of doses containing highly toxic aluminium hydroxide as adjuvant?
Het is zo dat een gedeelte van de test van de medicatie of vaccin pas na het uitrollen op de markt plaatsvindt. De laatste fase van de veiligheidstest. Je kunt namelijk niet simpelweg op iedereen testen zonder iedereen te geven. Dat is ook niet zo vreemd.quote:No Safety Test? Don’t worry, be happy…
The story gets worse. Now that the Obama Administration has signed a document of immunity from legal prosecution, the FDA in the United States and UK health authorities have decided to let Big Pharma put vaccine products onto the market before any tests of the possible harmful side effects of the vaccines are even known.
Nogmaals. Full data is pas beschikbaar nadat het medicijn uitgerold is, dat is bij elk medicijn zo.quote:The first doses of swine flu vaccine will be given to the public before full data on its safety and effectiveness become available. The untested “pandemic” vaccines will be spread over two doses in a higher quantity, and one brand reportedly will contain a chemical additive, an adjuvant, to make it “go further,” dramatically potentially increasing the risk of side-effects.
Children will be among those first in line for the shots and may get the vaccine more than a month before trial results are received.
Dit bijt elkaar niet. Een vaccin beschermt ook tegen mutaties. Niet oneindig natuurlijk, maar deels wel. Squaleen schijnt kruisactiviteit zelfs te verhogen. In die zin is er goede reden om aan te nemen dat het vaccin nog wel werkzaam zal zijn ondanks eventuele mutaties.quote:In the UK the government’s National Health Service, NHS, has been ordered to plan for a worst-case scenario in which swine flu might cause 65,000 deaths over the coming winter, including several thousand deaths among children.
The British Government has placed advance orders for 132 million doses of vaccine with two manufacturers, GlaxoSmithKline and Baxter, who have licensed “in advance” three “core” vaccines in preparation for a pandemic, conveniently enough even though we are told by WHO and epidemiologists that we cannot prepare in advance for what could be a more ominous mutation of the currently very mild H1N1 problem.
H1N1 als virus is niet onbekend. Het is de strain die nieuw is. Dat er al een patent is waarin die term genoemd wordt is niet zo vreemd dus.quote:Curiously enough, a full year before any reported case of the current alleged H1N1, the major pharmaceutical company, Baxter, filed for a patent for H1N1 vaccine: Baxter Vaccine Patent Application US 2009/0060950 A1. Their application states, “the composition or vaccine comprises more than one antigen…..such as influenza A and influenza B in particular selected from of one or more of the human H1N1, H2N2, H3N2, H5N1, H7N7, H1N2, H9N2, H7N2, H7N3, H10N7 subtypes, of the pig flu H1N1, H1N2, H3N1 and H3N2 subtypes, of the dog or horse flu H7N7, H3N8 subtypes or of the avian H5N1, H7N2, H1N7, H7N3, H13N6, H5N9, H11N6, H3N8, H9N2, H5N2, H4N8, H10N7, H2N2, H8N4, H14N5, H6N5, H12N5 subtypes.”
Influenza kan niet alleen mensen besmetten, ook dieren zoals vogels of varkens kunnen besmet raken. Verschillende organismen kunnen verschillend reageren op bepaalde adjuvanten. Wat voor het ene organisme veilig kan zijn, kan voor het andere schadelijk zijn.quote:The application further states, “Suitable adjuvants can be selected from mineral gels, aluminium hydroxide, surface active substances, lysolecithin, pluronic polyols, polyanions or oil emulsions such as water in oil or oil in water, or a combination thereof. Of course the selection of the adjuvant depends on the intended use. E.g. toxicity may depend on the destined subject organism and can vary from no toxicity to high toxicity.”
Aluminium-hydroxide is niet zozeer giftig in die concentratie. Hier geldt wat Paracelsus zegt: Alle Ding sind Gift, und nichts ohn Gift; allein die Dosis macht, daß ein Ding kein Gift ist.quote:With no legal liability, could it be that Baxter is preparing to sell hundreds of millions of doses containing highly toxic aluminium hydroxide as adjuvant?
Wat versta je onder really safe? Je kunt een vaccin natuurlijk uitstellen tot St. Juttemis, totdat het op elke bevolkingsgroep onder elke omstandigheid getest is. Onderwijl gaat de griep wel door. Dat is de afweging die je moet maken. Niets doen is ook gevaarlijk. En als er mutaties optreden nóg gevaarlijker.quote:Perhaps it is time to demand that all leading officials of WHO, SAGE and CDC, the US Obama Administration, Cabinet officials and members of Congress w, the US Obama Administration, Cabinet officials and members of Congress who voted the $7 billion H1N1 emergency funds and who have gone along with the declaration of pharmaceutical company immunity from subsequent prosecution for damage from their products. The same should apply as well for other national health bodies demanding its citizens take the H1N1 vaccine from GlaxoSmithKline or Baxter to see if it is really safe.
Dit heb ik ervan begrepen (cursief is jouw (geparafraseerde) tekst).quote:Op maandag 20 juli 2009 18:53 schreef slackster het volgende:
[..]
Bijles nodig? brand maar los![]()
P.S. Op voorwaarde de je specifiek bent over hetgeen niet leesbaar is
Gaat niet om een enkel sterfgeval maar om sterfgevallen waarvan de oorzaak in verband zou kunnen worden gebracht met de vaccins.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:57 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan. En even m.b.t. de immuniteit voor vervolging > Logisch, stel dat er een vaag sterfgeval is ergens, dan heb je geen rechtszaak die ontzettend veel onnodig geld kost.
Een vaccin is nooit 100% veilig. Een geneesmiddel ook niet. Elke persoon zit anders in elkaar. Je weet niet hoe het reageert op jou totdat je het test. Fabrikanten doen hun best het op een verscheidenheid aan personen te testen zodat ze redelijk zeker weten dat het gemiddeld genomen heel weinig risico heeft. Bepaalde personen met allergieën zullen het vaccin echter moeten mijden. Zo zullen er wat risicogroepen geïdentificeerd worden.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:23 schreef slackster het volgende:
Zou jij dan een koelkast kopen zonder garantieIemand die een vaccin toegediend krijgt wil op voorhand weten hoe het zit met de veiligheid en wie daar garant voor staat. In geval van immuniteit betekend het wel of niet garant staan niets omdat er geen consequenties meer verbonden zijn aan mogelijke negatieve bijwerkingen van het vaccin. Wel garant staan in dit geval zou het betekenen forse schadevergoedingen uitkeren in geval van foutieve vaccins. Het laatste lijkt me toch meer redelijk.
Ik heb in de Journal du Dimanche gezocht, en ik vermoed dat het dit artikel is.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:36 schreef vanwelleer het volgende:
Frankrijk is bezig met een verplichte vaccinatie, duitsland idem, engeland idem.
Mensen die hebben opgelet bij Frans op school, zullen zien dat de zin met Als… begint. Als landen vaccinatie verplicht stellen, dan zullen speciale vaccinatiecentra ingericht worden …quote:8. Où se feront les vaccinations?
Si les pays décrètent la vaccination obligatoire, des centres de vaccination spécifiques seront installés et des médecins évalueront s'il existe une éventuelle contre-indication.
bron.quote:Letztere stellen die größte Risikogruppe dar. Laut Schmidt leiden rund 21 Millionen Menschen in Deutschland unter einer Grunderkrankung wie Diabetes, Asthma oder auch krankhaftem Übergewicht. Für den Grippeschutz sind zwei Impfungen pro Person notwendig. Schmidt betonte, das Angebot sei freiwillig, eine verpflichtende Impfung werde es nicht geben.
quote:Compulsory vaccination
One way of ensuring high vaccine uptake is to make vaccination compulsory. Some countries, such as USA,
Canada and France have some form of compulsory vaccination either in general or for entrance to nursery/school. Neither the DH nor medical profession compulsory vaccination as an option for the UK .The BMA rejected a call for compulsory childhood immunisation at its 2002 annual conference.
Ik heb je ridiculiserende smileys er even uitgelaten, dat lijkt me wel handig om de discussie niet direct in het belachelijke te trekken. Die symptomen zijn accuraat natuurlijk, alhoewel dat natuurlijk niet voldoende is voor een diagnose.quote:What we know conclusively is that the people who died often had prior respiratory complications of an undisclosed nature. People die every day with respiratory diseases. In the USA alone some 36,000 flu-related deaths are recorded yearly with no undue panic or alarm. Most are elderly or patients with lung diseases.
To date in all France, 24 people have been identified by health authorities as even having ‘symptoms’ of H1N1. It is worth noting that the WHO and CDC list the symptoms of H1N1: temperature, coughing, headache, runny nose. Hmmmmm. Do you know anyone with such Swine Flu symptoms?
Also worth noting is that in the counting of the more than 15,000 ‘confirmed’ H1N1 Swine Flu cases worldwide the vast majority made miraculous recovery within three to seven days, just as in the case of a bad cold.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus als medicijnen zo schadelijk zijn, dan denk je toch niet dat ik mijn eigen vriendin dat laat nemen?Even als algemeen zijspoortje m.b.t. medicijnen en hun werking/gebruik/veiligheid.
@ slackster, bij "reguliere" medicijnen zitten daarom ook die bijsluiters, dat is tweeledig. Ten eerste zodat de patient op de hoogte is wat de eventuele bijwerkingen kunnen zijn en hoe te handelen, ten tweede om te zorgen dat een fabrikant niet aangeklaagd wordt ivm die bijwerkingen. Dat lijkt me ook niet meer dan logisch, anders was de farmaceutische industrie nu helemaal kapot geprocedeerd. Bijwerkingen zullen altijd blijven bestaan.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:09 schreef Dragorius het volgende:
Laat ik het anders even zo stellen. Mijn vriendin ligt nu thuis ziek op bed, voor het eerst in 5 jaar. Klachten zijn > hoofdpijn, misselijkheid, eenmalig braken en waterige gele ontlasting/diarree (lekkere post zo 's morgens)
Daarvoor heeft ze nu een minimale dosis van 2 tabletten Ciprofloxacine gekregen. Een anti-bioticum.Maar nu gaan we ervan uit dat er gezegd wordt dat alle medicijnen en alle zooi van de Big Pharma slecht is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus als medicijnen zo schadelijk zijn, dan denk je toch niet dat ik mijn eigen vriendin dat laat nemen?Even als algemeen zijspoortje m.b.t. medicijnen en hun werking/gebruik/veiligheid.
@ slackster, bij "reguliere" medicijnen zitten daarom ook die bijsluiters, dat is tweeledig. Ten eerste zodat de patient op de hoogte is wat de eventuele bijwerkingen kunnen zijn en hoe te handelen, ten tweede om te zorgen dat een fabrikant niet aangeklaagd wordt ivm die bijwerkingen. Dat lijkt me ook niet meer dan logisch, anders was de farmaceutische industrie nu helemaal kapot geprocedeerd. Bijwerkingen zullen altijd blijven bestaan.
Dat is onlogisch natuurlijk want dan zouden we al enkele jaren massaal en chronisch ziek zijn.
Het probleem zit hem in het hier en nu.- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
Dan heerst er onder de complotdenkers dus ook verdeeldheid. Ik weet dat o.a. Lambiekje maar ik meen nog andere users tegen elke vorm van medcijnen zijn. Die geloven enkel en alleen in voeding en dat de huidige medicijnen puur symptomen bestrijden en ons bewust ziek houden.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:59 schreef Ticker het volgende:
[..]
Maar nu gaan we ervan uit dat er gezegd wordt dat alle medicijnen en alle zooi van de Big Pharma slecht is.
Dat is onlogisch natuurlijk want dan zouden we al enkele jaren massaal en chronisch ziek zijn.
Het probleem zit hem in het hier en nu.
Maar je kan niet telkens Lambiekje de schuld geven omdat je alles in zijn hoekje probeert te duwen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:02 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan heerst er onder de complotdenkers dus ook verdeeldheid. Ik weet dat o.a. Lambiekje maar ik meen nog andere users tegen elke vorm van medcijnen zijn. Die geloven enkel en alleen in voeding en dat de huidige medicijnen puur symptomen bestrijden en ons bewust ziek houden.
Het probleem zit hem in het feit dat er nog geen officiele lijst kan worden uitgegeven vanuit de WHO m.b.t. het vaccin omdat het nog niet gereed is. Zodra dat wel zo is zal dat gewoon openbaar zijn.
Maar, die vraag stel ik nu voor de 10e keer () wanneer is die vermeende rechtszaak dan? Want nergens is dat te vinden...
Nee hoor, dat is een algemene reactie omdat ik vanuit BNW sterk de indruk krijg dat medicijnen in hun geheel als slecht worden bestempeld. Sorry dat je dat dan verkeerd hebt kunnen interpreteren, misschien moet ik het voortaan nog duidelijker verwoordenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:05 schreef Ticker het volgende:
[..]
Maar je kan niet telkens Lambiekje de schuld geven omdat je alles in zijn hoekje probeert te duwen.
Hoe lang geleden heeft hij gereageerd in dit topic? Toch is je post een directe reactie op hem, gezien je reactie hierboven.
Anyways, geen idee, ik vraag me dat zelf eigenlijk ook af.
Sinds 1986 is er al de National Childhood Vaccine Injury Act. Mits fabrikanten bijwerkingen melden, dan kan er uit een fonds gecompenseerd worden. Het probleem was in de VS namelijk dat ouders massaal begonnen fabrikanten aan te klagen dat nadat hun zoon of dochter een vaccin had gekregen, hij of zij ziek was geworden en dat het door het vaccin kwam.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:27 schreef mediaconsument het volgende:
Het feit dat ze immuniteit krijgen, zegt mij alleen maar dat ze de boel zelf niet vertrouwen. Ze zijn bang dat er een rechtzaak komt, daardoor zorgen ze ervoor dat dit van tevoren geen kans heeft. Op deze manier is er niemand meer verantwoordelijk en zal de oorsprong van een eventuele genocide erg moeilijk te achterhalen zijn.
De WHO zei: Als regeringen er al mee beginnen moeten ze bedenken dat het niet voldoende getest is. Onderzoeken lopen nog, dus het niet zo vreemd dat die nog niet bekend zijn.quote:Het is mijns inziens dan ook lastig om te beoordelen of dit vaccin nu te vertrouwen is of niet, of het wel doet wat het zegt, en of het veilig is. Hierover is nogsteeds geen uitsluitsel vanuit een neutraal onderzoek. Daarom vind ik het ook des te enger dat op het moment ik onderzoeken lees die van een andere bron dan de maker/regering zelf, alle bronnen negatief zijn en dat als je goed oplet, ook de WHO zichzelf al aan het indekken is om buiten de verantwoordelijkheid te vallen, dit was te lezen in het bericht over het vaccin dat blijkbaar niet op tijd getest kan worden.
Novartis begon, als de eerste geloof ik, met klinische trials in juli. Novartis meldt nu echter al op z'n site dat er een MF59 adjuvant inzit (dan weet je dat vast), dan kun jij, in ieder geval al informatie opzoeken daarover.quote:Daarbij het hekelste punt imo, waarom kunnen wij niet gedetailleerd controleren wat we daadwerkelijk binnengespoten krijgen? Het is allemaal leuk en aardig om hierover te discussieren en conclusies te trekken, ik vind dan ook dat de bronnen die wij voor onze kiezen krijgen vaak erg subjectief zijn en het moeilijk te bepalen is welke bron een eerlijk overzicht geeft.
Dat treft, want inenting is niet verplicht. Iedereen die zich in Nederland heeft laten inenten heeft dat vrijwillig gedaan, of er is vrijwillig door zijn of haar ouders toe besloten het te doen.quote:
quote:
Stel jij krijgt een lijst met ingredienten (want dat komt nog wel hoor, zodra het af is) wat kun jij daar dan uit afleiden zonder medische achtergrond? Ok, je kunt zaken google-en maar hoe weet je dan wat betrouwbaar is? Neem dat squaleen voorbeeld. Iedereen riep gevaar boe boe, maar het is notabene een lichaamseigen stof.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:27 schreef mediaconsument het volgende:
Het feit dat ze immuniteit krijgen, zegt mij alleen maar dat ze de boel zelf niet vertrouwen. Ze zijn bang dat er een rechtzaak komt, daardoor zorgen ze ervoor dat dit van tevoren geen kans heeft. Op deze manier is er niemand meer verantwoordelijk en zal de oorsprong van een eventuele genocide erg moeilijk te achterhalen zijn.
Het is mijns inziens dan ook lastig om te beoordelen of dit vaccin nu te vertrouwen is of niet, of het wel doet wat het zegt, en of het veilig is. Hierover is nogsteeds geen uitsluitsel vanuit een neutraal onderzoek. Daarom vind ik het ook des te enger dat op het moment ik onderzoeken lees die van een andere bron dan de maker/regering zelf, alle bronnen negatief zijn en dat als je goed oplet, ook de WHO zichzelf al aan het indekken is om buiten de verantwoordelijkheid te vallen, dit was te lezen in het bericht over het vaccin dat blijkbaar niet op tijd getest kan worden.
Daarbij het hekelste punt imo, waarom kunnen wij niet gedetailleerd controleren wat we daadwerkelijk binnengespoten krijgen? Het is allemaal leuk en aardig om hierover te discussieren en conclusies te trekken, ik vind dan ook dat de bronnen die wij voor onze kiezen krijgen vaak erg subjectief zijn en het moeilijk te bepalen is welke bron een eerlijk overzicht geeft.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:52 schreef Iblis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Volgens mij had hij die expres veroorzaakt. Hij wist dat hij geband zou worden door wat hij deed, maar daardoor kon-ie zich mooi onttrekken aan het beantwoorden van vragen die zijn bronnen oproepen en onvolkomenheden die erin zitten. Het is gewoon een complot.
[ afbeelding ]
Dat dus, vrije keuze.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:39 schreef Iblis het volgende:
[..]
Een vaccin is nooit 100% veilig. Een geneesmiddel ook niet. Elke persoon zit anders in elkaar. Je weet niet hoe het reageert op jou totdat je het test. Fabrikanten doen hun best het op een verscheidenheid aan personen te testen zodat ze redelijk zeker weten dat het gemiddeld genomen heel weinig risico heeft. Bepaalde personen met allergieën zullen het vaccin echter moeten mijden. Zo zullen er wat risicogroepen geïdentificeerd worden.
Op het laatst is er echter een keus: Of je kiest voor niet inenten, wat een risico heeft dat je de griep krijgt en daar ernstig ziek van wordt, en misschien zelfs sterft (wat een kleine kans is), of je neemt het vaccin, en daar kun je ook ernstig ziek van worden, en misschien zelfs van sterven. De kans op het laatste geval is echter veel kleiner dan de kans dat je sterft door griep.
Natuurlijk, als het jou treft, is het heel naar. Maar goed, die afweging moet je zelf maken. Als je het vaccin niet neemt en je krijgt de griep, dan kun je ook niemand aanklagen.
Goede reis! En bij verre bestemmingen niet je vaccinaties vergeten hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:57 schreef slackster het volgende:
zo he, verplicht inentingen! en als je het loodje legt jammer danjaaa hoor
ik ben weg
[ afbeelding ]
misschien heb ik het verkeerd hoor, maar zijn er sowieso vaccinaties die verplicht zijn, en hoe wilde je verplichte vaccinatie invoeren, de vaccinatie politie eropafsturen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:57 schreef slackster het volgende:
ik ben weg
[ afbeelding ]
Nee nee, ze zijn en worden niet verplichtquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:57 schreef slackster het volgende:
ik ben weg
[ afbeelding ]
Ik geloof dat ze in Frankrijk verplicht zijn om toegelaten te worden tot bepaalde medische opleidingen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:07 schreef Re het volgende:
[..]
misschien heb ik het verkeerd hoor, maar zijn er sowieso vaccinaties die verplicht zijn, en hoe wilde je verplichte vaccinatie invoeren, de vaccinatie politie eropafsturen?
En als je daar nu eens één bron voor zou kunnen vinden?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:54 schreef vanwelleer het volgende:
inderdaad, niet verplicht, maar als je niet bent ingeent, ben je straks een gevaar voor de volksgezondheid, en kun je worden opgepakt en in quarantaine gezet.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |