Ja natuurlijk zou je dat denken, ik in jouw plaats misschien ook, heb zelf familie leden die in die branche werkzaam zijn hoor, alsof ik je een schuldgevoel zou willen aanpraten.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:47 schreef Re het volgende:
nou loop ik al 15 jaar rond in het grote BigPharma, maar zoiets belachelijks heb ik nog nooit meegemaakt of gezien.
Waarom verbaast mij dit niet?quote:Maar goed altijd prettig om bij het grote kwaad te horen.
Gebeurt dat dan?quote:Op zondag 26 juli 2009 17:55 schreef slackster het volgende:
Ga het alleen niet verplicht stellen weet je....![]()
En verkoper van boeken.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:57 schreef slackster het volgende:
P.S. Ron Paul is behalve politicus ook een MD (medical doctor).
Er is wel iets bekend over hoe dergelijke besmettingen in het verleden werden bestreden.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:59 schreef slackster het volgende:
[..]
Is er iets bekent over hoe deze besmettingen worden bestreden, en of er al gevallen bekent zijn van mensen die inmiddels zijn genezen van deze besmettingen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spaanse_griepquote:De Spaanse griep was een beruchte grieppandemie uit de jaren 1918-1919. Deze wereldwijde epidemie eiste naar schatting 20 tot 100 miljoen doden, een aantal dat het totale dodental van de Eerste Wereldoorlog ruimschoots overtreft. Het virus dat de Spaanse griep veroorzaakte was van het type H1N1.
Gezien dat het ontstaan v/d boekdruk kunst vergelijkbaar is met de uitvinding v/h wiel en minstens zo belangrijk m.b.t. de evolutie v/d mens.quote:
Ben zelf geen aanhanger v/h communistische gedachtegoed maar ieder mens moet zijn huur betalen en zijn gezin onderhouden. meer dan 90% v/d mensheid leeft van de kruimels die v/h bord v/h handjevol zonnekoningen in de wereld afvallen, de superrijken de miljardairs, ja die vind ik ook wel verdacht maar hoor ik op mijn beurt jullie debunksters nooit over..quote:Op zondag 26 juli 2009 19:25 schreef switchboy het volgende:
Nee meer gezien van dat je hele ze verdienen er geld aan hypocriet gelul is als je zelf ook niet vies bent van geld verdienen over de ruggen van complot denkenters die allemaal jou boek moeten kopen om je waan iedeën te kunnen lezen. Maar daar hoor je ze weer nooit over
Maar waar is die BNW feedback? ik krijg ongelooflijk achterlijke reacties soms!quote:Op zondag 26 juli 2009 21:38 schreef ToT het volgende:
Okee allereerst denk ik dat we nu wel weer lang genoeg over het Smurfengoedje hebben gehad in dit specifieke topic: het gaat hier over de vaccinatie zelf.
Ten tweede word ik een beetje moe van dat gedram over dat iemand zit te trollen als-ie alleen met duidelijke statements komt waarin hij aangeeft dat je volgens hem ongelijk hebt.
Dat heet DISCUSSIËREN, en niet TROLLEN.
Continu nodeloos lopen te roepen dat je discussiepartner zit te trollen is daarentegen WEL weer trollen, vind ik!
En ja: ik weet dat mensen het gevoel hebben dat ik partijdig ben, maar wat wil je als 1 partij zich gewoon steeds netjes opstelt in de discussie en de andere continu woest om zich heen loopt te slaan van dat de ander loopt te slapen en zit te trollen enz.
Wees nou alsjeblieft een volwaardige discussiepartner en leg je argumenten op een volwassen manier op tafel en luister (lees, uiteraard) gewoon normaal naar wat de ander te zeggen heeft.
Het punt dat daar gemaakt wordt maar wat blijkbaar niet doordringt is dat wanneer wij aankomen met onderzoeksgegevens jullie altijd beweren, zonder ook maar een letter ervan gelezen te hebben, dat het onderzoek van BigPharma is en omdat die geld willen verdienen het onderzoek dus gebiast is.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:01 schreef slackster het volgende:
[..]
Maar waar is die BNW feedback? ik krijg ongelooflijk achterlijke reacties soms!en als ik iets terugzeg ben ik de boeman, dat kan toch ook niet?
Die ene gast zei over een verwijzing naar Ron Paul over silver, ja die verkoopt boeken! alsof te zeggen die loopt lekker te verdienen aan die boeken, dus MOET wat hij zegt bij voorbaat in twijfel getrokken worden...
![]()
Zoiets zou dan toch ook verboden moeten worden? dat is toch geen niveau ?
Weet ik dus waar je naartoe wil, en ten dele heb je wel gelijk. De richting waar je naartoe wil is het volgende, ieder zijn wetenschappelijke expertise.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:48 schreef switchboy het volgende:
[..]
Het punt dat daar gemaakt wordt maar wat blijkbaar niet doordringt is dat wanneer wij aankomen met onderzoeksgegevens jullie altijd beweren, zonder ook maar een letter ervan gelezen te hebben, dat het onderzoek van BigPharma is en omdat die geld willen verdienen het onderzoek dus gebiast is.
Alsjeblief Dragorius drop niet steeds je ongevraagde commentaar bij mijn posts, ik had het helemaal niete tegen jou.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:34 schreef Dragorius het volgende:
Je vergeet daarbij te vermelden dat er natuurlijk wel voortdurend controles zijn op het vaccin. Net zoals bij (zoals in je voorbeeld) een vliegtuig,
Is dat 100% foolproof? Nee, het enige in dit leven dat 100% foolproof is, is de dood uiteindelijk.
Je trekt mijn verhaal uit zijn verband door het meteen over die chip te hebben, het gaat om veel meer dan datquote:Op maandag 27 juli 2009 13:36 schreef ToT het volgende:
Dude....je hebt het over een hypotetisch scenario dat er een nanochip bij je geïnjecteerd zou kunnen worden.
Dan kan ik ook een hypotetisch scenario verzinnen dat elke timmerman op tijdstip "x" de schedels van de klanten gaan inslaan, de tramconducteur hun trams op datzelfde tijdstip laten ontsporen en de artsen hun patiënten cyaankali toedienen.
Je gaat volledig in de aanval over iets wat misschien zou kunnen zijn in een hypothetisch scenario.
Want moderator zijn betekent geen eigen mening meer mogen hebben? Beetje rare redenatie. Anyway, on-topic!quote:Bijzondere gedachtegang voor iemand die de belangen van zowel believers en debunkers tegemoet zou moeten komen.
Nu is de luchtvaart toevallig één van mijn hobbies maar ik kan me voorstellen dat Jan Modaal even veel weet wat de kansen zijn van het neerstorten van die kist waar hij instapt als hij op reis gaat als dat Jan Modaal weet wat de kansen zijn op een bijwerking van een vaccin.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:27 schreef slackster het volgende:
[..]
Weet ik dus waar je naartoe wil, en ten dele heb je wel gelijk. De richting waar je naartoe wil is het volgende, ieder zijn wetenschappelijke expertise.
De timmerman timmert, de tram chauffeur rijdt een tram, de dokter geneest etc etc..
Dan komen we op het hypothetische scenario waarin een vaccine fabrikant voor wat voor rede dan ook, ongestoord miljoenen om zeep zou kunnen helpen door middel van een Bio wapen toe te dienen of iets anders zonder dat de ontvanger van die vaccin daar enige mogelijke vorm van protest daartegen zou kunnen ten toon spreiden, waarom?
Omdat het expertise gebied van de ontvanger van het vaccin b.v. hoofdzakelijk is gericht op Telecommunicatie, maar en op gebied van het ontwikkelen van vaccinaties nooit een lokaal of internationaal erkend diploma in ontvangst heeft genomen.
Moment dat ik in een vliegtuig stap zonder alles te weten over de piloten of het toestel waarmee ik vlieg of de regelmaat waarmee de luchtvaart maatschappij ziijn kisten inspecteert en onderhoud is dat een risico die een ieder wel of niet wil nemen indien men binnen een bepaald tijdsbestek wel of niet op een bestemming wil arriveren.
By al means ga je gang. Ik wil je hierbij zelfs wel op gang helpen door een pubmed search voor je op te stellen waarin je meteen een overzicht krijgt van de vrij beschikbare wetenschappelijke literatuur hierover.quote:In het geval dat iemand een naald in je arm wil steken onder naar mijns inziens verdachte omstandigheden zou je dan geen risico analyse kunnen of mogen maken, dit omdat je geen gediplomeerd vervaardiger bent van griep vaccins?
Om je luchtvaart analoog voort te zetten. de piloot waarbij je in het vliegtuig stapt kan ook suicidaal zijn.quote:Met die redenatie stel je jezelf namelijk bloot aan het gelegitimeerd en ongelimiteerd laten toedienen van een X variabel chemische stof, of een andere X variabel b.v. een op nano grote vervaardigde computer chip bijvoorbeeld, in ieder geval iets waarvan je mogelijkerwijs de gevolgen niet zou kunnen overzien.
In Nederland is een vaccin nooit verplicht geweest en gaat ook nooit verplicht worden. Wij hebben namelijk ooit eens met elkaar afgesproken dat we de lichamelijke integriteit van de mens respecteren. Dit houd in dat het de patiënt ten alle tijden vrij staat om behandeling om wat voor reden dan ook te weigeren mits deze wilsbekwaam is.quote:Dat zou een ultieme vorm van slavernij zijn, namelijk van een internationale organisatie, in dit geval WHO.
Waarom? omdat je de verhoudingen zodanig hebt geformuleerd en wettelijk hebt vastgelegd dat ergens ter wereld aan een vergadertafel kan worden besloten dat burgers woonachtig in een bepaald land, stad, dorp of woonwijk zich op een bepaald tijdstip zich ergens moeten melden om een X variabel toegedient te krijgen in hun bloedbaan middels een naald die tot in je ader holte binnendringt en waaruit die X variabel zich mengt met jou bloed en vervolgens zijn werkt doet in jou lichaam.
Je hebt daarmee dan of het eigendom van je eigen lichaam overgedragen aan een andere eigenaar die voor jou mag bepalen wat er met dat lichaam van jou gaat gebeuren of ben je nooit eigenaar geweest van je eigen lichaam zonder dat te weten.
Komt aardig in de buurt van een vorm van slavernij, uitgaand van de gedachte dat een van de meest kenmerkende eigenschappen van slavernij is geen zelfbeschikking hebben over je eigen lichaam in welke vorm dan ook en voor welk doel dan ook.
Ik had het im mijn post niet persé over jou, maar er zijn een boel believers met enorme oogkleppen op. Alles wat niet in hun wereldbeeld past wordt gewoon genegeerd. En op die manier heeft een discussie weinig zin. Omdat je dan in cirkels rond blijft gaan.quote:Daar gaat het mij om snappie, ik ben niet zozeer uit op muggen ziften over wie nu eigenlijk wel of niet een paar munten heeft ontvangen in ruil voor een boekje van zijn hand, dat is me namelijk een veel te kleingeestige kijk op de zaak.
Ik zou denken dat het eerder in ieders belang is dat er over word gesproken, en niet een wellis nietus spelletje om elkaar op futiliteiten af te vangen vanuit een rancune emotie over en weer.
M.a.w. hetgeen ik hierboven en elders op BNW uiteen heb gezet lijkt me toch niet vallen onder een kleingeestige kijk op de wereld en iets waarop ik met gelijke maat afgerekend zou horen te worden?
Hoor je me toch niet zeggen? ik wil gelijk krijgen wanneer ik gelijk heb en dat heb ik, ik word steeds met boe geroep af geserveerd maakt niet uit wat ik zeg, dat zit me nu al maanden dwars hier.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:00 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Want moderator zijn betekent geen eigen mening meer mogen hebben? Beetje rare redenatie. Anyway, on-topic!
Ze mogen die belasting centen hebben van mij, en is een geheel ander hoofdstuk..quote:Wat ze zouden moeten doen, naast dat dit vaccin uiteraard op kosten van de Staat is (lees: onze belastingcentjes) zouden ze ook eens moeten opschieten bij het kabinet met het laten vergoeden van Tamiflu. Nu valt dat nog onder eigen risico zoals elk medicijn, maar gezien de aard van het virus zouden ze dit toch moeten samenpakken onder een algemene noemer en volledig vergoedbaar moeten laten zijn.
Maar, wat wil je nu voor info over en voorwaarden voor het vaccin?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:40 schreef slackster het volgende:
Als ik een shot neem wil ik het full proof en niet 'fool" proof, mag dat dan niet volgens jou? heb ik niets verder tegen je te zeggen.
Waarin heb je dan gelijk? Dat je het zelf mag bepalen m.b.t. dit vaccin? Dat klopt, daar heb je inderdaad gelijk in. In Nederland is iedereen vrij om te kiezen of hij/zij gevaccineerd wil worden.quote:ik wil gelijk krijgen wanneer ik gelijk heb en dat heb ik
je beantwoord mijn vraag niet, dus stel ik het nogmaals, "wie is de baas van mijn lichaam"?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:12 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Waarin heb je dan gelijk? Dat je het zelf mag bepalen m.b.t. dit vaccin? Dat klopt, daar heb je inderdaad gelijk in. In Nederland is iedereen vrij om te kiezen of hij/zij gevaccineerd wil worden.
Al die andere claims (o.a. met betrekking tot de ingerdienten etc.) die hebben we al aantoonbaar weerlegd. Meer is er niet van te zeggen. Je hebt gelijk als het gaat om de niet-verplichting van het vaccin. En ja, je bent vrij om te kiezen, en nee, ik hoop niet dat je besmet raakt, en ja, ik hoop dat je toch voor het vaccin gaat indien de kans zich aandient. Gewoon puur mijn mening
a.j.b. verwijs me naar de dichtst bijzijnde site of kantoor waar ik een verzoek tot een verbod op ongevraagd injecteren tegen de varkensgriep kan indien.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:11 schreef Iblis het volgende:
[..]
Maar, wat wil je nu voor info over en voorwaarden voor het vaccin?
Het is niet verplicht. Waarom zou je een verbod willen op iets wat er niet is? Dat kan niet eens.quote:a.j.b. verwijs me naar de dichtst bijzijnde site of kantoor waar ik een verzoek tot een verbod op ongevraagd injecteren tegen de varkensgriep kan indien.
Zou ik zeer op prijs stellen.
Dat ben je zelf. En die vraag had ik al beantwoordquote:Op maandag 27 juli 2009 14:15 schreef slackster het volgende:
[..]
je beantwoord mijn vraag niet, dus stel ik het nogmaals, "wie is de baas van mijn lichaam"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |