Good point, ik ben het er ook niet mee eens. Ik kijk wel even wat ik er mee doe.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:33 schreef ATuin-hek het volgende:
Medicatie is in zijn algeheelheid slecht #2
Wat ik daar al schreef. Hoe zinnig is het om zoiets door te laten gaan als de TS al aangeeft dat het niet voor een discussie maar voor een monoloog bedoelt is?
\o/quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:40 schreef ToT het volgende:Lieve
alu-hoedjes
en
debunkers!
![]()
Weent niet langer: ik ben wedergekeerd!
Stiekem wel jaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:48 schreef ToT het volgende:
Bijna al zijn posts zijn ge-edit, dus kun je er weinig meer van terugvinden (Vuile sensatiezoeker!![]()
![]()
)
Ah oke, zal eens kijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:48 schreef ToT het volgende:Anyway, het is allemaal samengevat in het centrale psychiatrie-topic dat naar R&P is gekicked: http://forum.fok.nl/topic/12911971
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:08 schreef slackster het volgende:
[..]
Rare kwal, een handjevol aluhoedjes roept "inside job" en meneer Terecht trolt er de rest van z'n leven op los om maar aan te geven dat het juist al die "inside job" lieden zijn die de "echte" problemen veroorzaken in de wereld.
...
Omdat mijn logica en die van velen met mij daar niet omheen kan, maar jij dat middels wat niet te verifiëren formules wel aan elkaar kan praten, maakt dat jou zeker een al wetende en de rest een stel analfabeten? Slechts omwille van het feit dat zij jou visie niet delen? Nee zo werkt dat niet achterlijke malloot.
Als de beweringen van de Complottisten zo nergen over zouden gaan, waarom dan steeds zoveel van jouw quasi intellectuele borst getrommel over dit soort topics uitstorten?
Om weer een van je domme modjes op te geilen en er weer een slotje op te laten gooien, mensen die Terecht gewoon negeren, = professional troll.![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:20 schreef slackster het volgende:
[..]
Oh ja? leg uit dan.. (stilte) zie je wel? je snapt er zelf geen ruk van domme eikel![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:22 schreef slackster het volgende:
[..]
Mafkees, omdat niemand de macht heeft om de voormalige Bush regering voor het Internationale Gerechtshof in Den Haag te slepen, is dat onkunde?
quote:Op zondag 28 juni 2009 16:25 schreef 123fokacount het volgende:
kan een mod het niets toevoegende plaatje topic wissen: Hoe word ik lid van de Illuminati??
Done.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:25 schreef 123fokacount het volgende:
kan een mod het niets toevoegende plaatje wissen uit Hoe word ik lid van de Illuminati??
Ik doe mijn best, maar zoals ik al eerder aangaf, doktoren vergelijken met mengele-aanhangers en moordenaars gaat mij te ver. Ik zeg toch ook niet dat I(C)T'ers luie mensen zijn die slechte ziekenhuissystemen maken waardoor mensen overlijden? Zou een soortgelijke claim zijn.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:38 schreef ToT het volgende:
Er wordt deze dagen lekker veel gepost zeg! Fijn te zien dat BNW zo goed loopt en dat er zulke interessante discussies zijn!![]()
Af en toe zijn de bewoordingen echter een beetje pittig. Ik hoop dat we een beetje op de nuance letten?
Ik heb het deze dagen helaas een beetje druk, dus hoop ik dat we ook elkaar even een beetje willen aanspreken op o.a. de toon waarop dingen worden gezegd.
Dat is inderdaad net zo eerlijk, en zoals eerder aangegeven, zodra je het idee hebt dat ik echt over de schreef ga, trek dan aub de handrem aan, dan moet ik mijn toon matigenquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:21 schreef ToT het volgende:
SalvadOR mag tot ergens in het weekend gaan nadenken over hoe hij genuanceerder kan discussiëren.
Ik wil iedereen, van alle partijen / kanten / overtuigingen even oproepen om ook zelf even over hun bewoordingen na te gaan denken.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:34 schreef THEFXR het volgende:
De echte reden of de officiële reden?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:46 schreef -skippybal- het volgende:
Gast, wat maak jij voor een kuttopics? Open deuren intrappen, woeppie...
En dan ook nog op een manier brengen alsof niemand dat hier weetSad...
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:55 schreef Steven.seagal het volgende:
De echte reden is binnenkort niet meer relevant omdat de NWO zijn intrede doet. Afghanistan & taliban en dergelijke zullen verwikkeld raken in de vergetelheid, dus verloren in de tijd.
quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:30 schreef ToT het volgende:
Ga maar verder in het Irak topic; daar kan dit ook wel bij.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:00 schreef ToT het volgende:
Laat ik het zo zeggen: het liefst gooi ik ze allebei op slot, maar geef je gewoon 1 platform om toch je verhaal te doen.
De OP's zijn ruk, dat is dus in ieder geval al een overeenkomst tussen beide topics.
Normaal sluiten we hier op Fok topics die ruk zijn, maar ik geef je gewoon toch nog graag een kans!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |