abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 juli 2009 @ 18:52:30 #51
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_70941340
quote:
Op maandag 13 juli 2009 18:46 schreef ToT het volgende:
Anyway, ik heb het filmpje van de OP bekeken en ik heb echt zoiets van: OMGWTFBBQ?!?!?!?!!!!11!!EINZ!!1

Dit is serieuze shit, dit gaat echt niet zomaar over euthenasie in het algemeen, maar inderdaad daadwerkelijk om de selectie van: "Wie verdient het om gered te worden?" en laat de rest maar afsterven, want het wordt te duur om oudjes, zwakkerren en minder belangrijke mensen van de bevolking te redden!

(Jezus, waar betaal je dan ziektekostenverzekering voor?)

Ik vind dit filmpje een aardige wake-up call!
Dat oordeel je enkel op het woord van de oppositie? Lijkt me niet zo handig.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_70941461
Ja het is wel zo dat het antwoord er uit geknipt is, maar dat die man er zo plotseling vandoor ging is ook vreemd. Ik zou sowieso de reactie wel eens willen horen.
pi_70941573
quote:
Op maandag 13 juli 2009 18:48 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Waarom? Je hebt alleen het woord van die man, of heb je al uitgezocht wie het is en nagekeken in onafhankelijke bronnen of zijn beweringen en interpretaties juist zijn?
Tja, je weet het dus nooit totdat het er echt is en wat dan dus niet zoveel ter zake meer doet mocht er een panepidemie/oorlog uitbreken. Dan hebben we wel andere dingen aan ons hoofd + dat nu al de armen geen tot slechte healthcare hebben etc maar wel heel veel geld naar de rijken gaat (zie wallstreet), klinkt dat nog geeneens zo raar in de oren. Maar wat je nu voor waar moet nemen, weet je dus niet..

Feit is wel dat ze kunnen doen wat ze willen, aangezien de gemiddelde burger is als een schaap momenteel.
Martelingen etc en bv: http://finance.yahoo.com/news/New-Evidence-that-Bush-prnews-1726207029.html?x=0&.v=1 (dat verhaal was normaal ten tijde van WO 2?)
Verzet hier tegen bij de burgers zie je niet..

[ Bericht 9% gewijzigd door Billary op 13-07-2009 19:15:44 ]
pi_70941793
quote:
Anyway, ik heb het filmpje van de OP bekeken en ik heb echt zoiets van: OMGWTFBBQ?!?!?!?!!!!11!!EINZ!!1

Dit is serieuze shit, dit gaat echt niet zomaar over euthenasie in het algemeen, maar inderdaad daadwerkelijk om de selectie van: "Wie verdient het om gered te worden?" en laat de rest maar afsterven, want het wordt te duur om oudjes, zwakkerren en minder belangrijke mensen van de bevolking te redden!

ToT, Engels is mijn tweede moedertaal, en geloof me maar dat de emphasis in dit gesprek anders ligt. Hij vergelijkt het legaliseren van euthanasie met het stopzetten van medische behandelingen. Daarom noemt hij ook die groepen die voor euthanasie "in aanmerking" komen. Met wat montage en knippen lijkt het alsof die man dan ook wegloopt voor die vraag.

Als iemand een directe transcriptie heeft van het gesprek, zou dat nog mooier zijn, kan ik de key sentences highlighten
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  maandag 13 juli 2009 @ 19:24:22 #55
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_70942390
Ik kan, op wat nieuwsberichten na, niks relevants hierover vinden.
Obama praises drug industry deal to cut costs for elderly

Ik wil punten zien, niet een globale blik op de toekomst.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_70942427
"The apparatus here is to deny medical care to elderly, chronically ill and poor people, and thus save as the president says 2 to 3 trillion dollars by taking lives concidered not worthy to be lived as the Nazi-doctors said."

Hmmm die zin loopt van het heden ineens door naar het verleden! :S

"...to let physicians help kill patients whose medical care is now rapidly being withdrawn in the universal health disaster."

Dus er wordt euthenasie uitgeoefend op patiënten die geen behandelingen meer krijgen.
Dan is de vraag: waarom krijgen ze geen behandeling meer? Zijn ze uitbehandeld omdat ze stervende zijn en het toch niet meer zal helpen, of omdat er 2 tot 3 trillion dollars bespaard moet worden?

"Doctors should no longer only serve the needs of the patient."
Wat dan wel?

[ Bericht 2% gewijzigd door ToT op 13-07-2009 19:29:13 (Typfoutje en iets toegevoegd) ]
  maandag 13 juli 2009 @ 19:26:33 #57
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_70942465
quote:
Op maandag 13 juli 2009 19:25 schreef ToT het volgende:
"The apparatus here is to deny medical care to elderly, chronically ill and poor people, and thus save as the president says 2 to 3 trillion dollars by taking lives concidered not worthy to be lived as the Nazi-doctors said."

"...to let physicians help kill patients whose medical care is now rappidly being withdrawn in the universal health disaster."

Dus er wordt euthenasie uitgeoefend op patiënten die geen behandelingen meer krijgen.
Dan is de vraag: waarom krijgen ze geen behandeling meer? Zijn ze uitbehandeld omdat ze stervende zijn en het toch niet meer zal helpen, of omdat er 2 tot 3 trillion dollars bespaard moet worden?
Diezelfde vragen heb ik dus ook.
Ik wordt er soms gek van dat je niet altijd de informatie volledig kan uitdiepen!
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_70943497
Komt ook door de vraagstelling van die man, in van die vaagheden praten is makkelijker dan het lijkt. Daarom, met alle respect, maar deze man die probeert zo rare uitspraken uit te lokken.
Mr. Prolapse 2009
  maandag 13 juli 2009 @ 20:09:33 #59
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_70943857
quote:
Op maandag 13 juli 2009 16:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ach welnee. Er is plaats genoeg en ook genoeg voedsel. Maar de manier waarop voedsel gebruikt wordt zou moeten veranderen.
wij westerlingen gooien 40+% onberoerd weg.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 13 juli 2009 @ 20:11:51 #60
52357 Lambiekje
pi_70943942
quote:

Jij sterke gezonde man struikelt en je verbreiselt je knie of enkel. Dan ben je dus rijp voor de eeuwige jachtvelden. Daar komt het op neer. Economisch gezien ben je niet meer interessant. En dat is waar het om draait.

Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_70943968
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

komt er dus op neer, jij sterke gezonde man struikelt en je verbreiseld je knie. Dan ben je dus exit. Daar komt het op neer.
Nee, zo wil hij dat verhaal omdraaien, het gaat gewoon om legaal maken van euthanasie.
Mr. Prolapse 2009
  maandag 13 juli 2009 @ 20:19:58 #62
52357 Lambiekje
pi_70944218
quote:
Op maandag 13 juli 2009 19:25 schreef ToT het volgende:

"...to let physicians help kill patients whose medical care is now rapidly being withdrawn in the universal health disaster."

"Doctors should no longer only serve the needs of the patient."
Wat dan wel?
Je moet het dus niet als een losstaand iets zien. De hele aanloop van 911. Patriot Acts. Bedrog met de oorlog. Moslims zwart maken. FEMA camps. Idiote campagne van miljarden ten tijden van zware fin.crisis
Amero / North American Union. New World Order die presidenten in de mond nemen. Idiote bail outs. Rendition, martelingen. Noem het maar op.
  maandag 13 juli 2009 @ 20:22:03 #63
52357 Lambiekje
pi_70944302
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:12 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Nee, zo wil hij dat verhaal omdraaien, het gaat gewoon om legaal maken van euthanasie.
Het is sowieso al bespottelijk dat je als 80 jarige geen recht hebt om te zeggen en nu heb ik er genoeg van.
Of dat zelfmoord strafbaar is. Het draait alleemaal om ditte
Nergens anders om. Je bent stront voor de overheid. Consumeren moet je en zal je. Het is een geld kwestie en je bent staatseigendom en zelfbeschikking hoort daar niet bij.
Think about.

Dit gesprek van TT gaat over doelbewust uitmoorden. PUNT
pi_70945389
Nee, niks "PUNT". Het gaat hier om het legaliseren van euthanasie. Een zeer goed iets. Mensen moeten hun vrije keus hebben m.b.t. het leven. Of wil jij iedereen verplichten pijn te lijden tot het einde van hun leven? Dat is misschien wel wat erger....

Aan de ene kant begrijp ik dat jij de holocaust zou ontkennen maar dit vind jij dan wel plausibel?
Obama's regering is sowieso een zegen, hij laat eindelijk weer stamcel onderzoek toe. Dan kunnen we de problemen en erfelijke ziekten aanpakken vanuit het menselijk lichaam zelf, zonder chemicalien. Dat is toch ook wat jullie willen? IPV al die "verderfelijke" medicijnen een lichaamseigen oplossing? Of is dat dan ineens ook slecht en gebaseerd op geld verdienen?
Mr. Prolapse 2009
  maandag 13 juli 2009 @ 21:00:27 #65
52357 Lambiekje
pi_70945721
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:51 schreef Dragorius het volgende:
Nee, niks "PUNT". Het gaat hier om het legaliseren van euthanasie. Een zeer goed iets. Mensen moeten hun vrije keus hebben m.b.t. het leven. Of wil jij iedereen verplichten pijn te lijden tot het einde van hun leven? Dat is misschien wel wat erger....

Aan de ene kant begrijp ik dat jij de holocaust zou ontkennen maar dit vind jij dan wel plausibel?
Obama's regering is sowieso een zegen, hij laat eindelijk weer stamcel onderzoek toe. Dan kunnen we de problemen en erfelijke ziekten aanpakken vanuit het menselijk lichaam zelf, zonder chemicalien. Dat is toch ook wat jullie willen? IPV al die "verderfelijke" medicijnen een lichaamseigen oplossing? Of is dat dan ineens ook slecht en gebaseerd op geld verdienen?
Wat zeg ik nu! het zou SOWIESO al buiten de verrotte politiek moeten zijn. Het zou geheel geen agendapunt moeten zijn. Als je dood wil met of zonder hulp IS geen politiek issue. PUNT.

Dat ze het er nu over hebben is niets anders dan decimatie. Obama is dan ook dit maar dan wel slechter en zieker
pi_70945749
Geweldig, dit blijft echt een van de meest vermakelijke subfora.
pi_70945954
quote:
Op maandag 13 juli 2009 21:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat zeg ik nu! het zou SOWIESO al buiten de verrotte politiek moeten zijn. Het zou geheel geen agendapunt moeten zijn. Als je dood wil met of zonder hulp IS geen politiek issue. PUNT.

Dat ze het er nu over hebben is niets anders dan decimatie. Obama is dan ook <ziek en dom en verwerpelijk plaatje>maar dan wel slechter en zieker
Obama slechter en zieker dan dat monster? Misschien moet je wat vaker naar buiten en met de mensen praten

Ik vind dat echt een grove belediging, naar die man (Obama) en zijn gedachtegoed. Hij is juist die frisse wind in de Amerikaanse politiek. En uiteraard moet de politiek wel bij het euthanasie-vraagstuk betrokken zijn omdat dit altijd gevoelig ligt bij de bevolking. Er zijn zat mensen tegen, en daarom moet de politiek een statement innemen en ook regulering in de wet regelen. Anders krijg je anarchie en dan gaat je land naar de kloten, basisprincipelen van het bestuur van een land.
Mr. Prolapse 2009
  maandag 13 juli 2009 @ 21:10:32 #68
52357 Lambiekje
pi_70946031
quote:
Op maandag 13 juli 2009 21:07 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Obama slechter en zieker dan dat monster? Misschien moet je wat vaker naar buiten en met de mensen praten

Ik vind dat echt een grove belediging, naar die man (Obama) en zijn gedachtegoed. Hij is juist die frisse wind in de Amerikaanse politiek. En uiteraard moet de politiek wel bij het euthanasie-vraagstuk betrokken zijn omdat dit altijd gevoelig ligt bij de bevolking. Er zijn zat mensen tegen, en daarom moet de politiek een statement innemen en ook regulering in de wet regelen. Anders krijg je anarchie en dan gaat je land naar de kloten, basisprincipelen van het bestuur van een land.
kan nog wel beter hoor. of videootjes

Zal ik je wat zeggen mensen werden ook furieus in midjaren 30 als je Hitler bestempelde als fout. Leert men dan echt niet van de fouten uit het verleden,
pi_70946095
Nu ga je echt te ver, kap daar mee.
Ga lekker op stormfront de holocaust ontkennen ofzo maar betrek dit soort zaken niet in een euthanasie-topic. Jij weet een discussie weer lekker tot de grond toe af te branden.
Mr. Prolapse 2009
pi_70946128
quote:
Op maandag 13 juli 2009 21:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat ze het er nu over hebben is niets anders dan decimatie. Obama is dan ook dit maar dan wel slechter en zieker
Hier in Nederland inmiddels niet meer zo heel erg (tenminste als we geen SGP/Cu/CDA kabinet krijgen) in de VS leeft de discussie op dit moment volop daar is het namelijk nu zo dat artsen die helpen met zelfdoding ongeachte de situatie en omstandigheden altijd vervolgd zullen worden.

In Nederland bestaat er voor dit soort gevallen een euthanasie wet. Waarin kort door de bocht staat dat als de doodswens van de patiënt er langer is, er sprake is van uitzichtloos lijden en het is goedgekeurd door een commissie een arts mag helpen bij actieve zelfdoding.

Nederland is hier vrij liberaal en redelijk uniek in. Obama wil dit nu iets soortgelijks (ik weet niet precies of het hier om passieve of actieve euthanasie gaat?) in de VS ook mogelijk maken. De conservatievelingen vinden dit tegen Gods wil en maken hier een hoop oproer over. Zie dit filmpje
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  maandag 13 juli 2009 @ 21:13:44 #71
52357 Lambiekje
pi_70946136
quote:
Op maandag 13 juli 2009 21:12 schreef Dragorius het volgende:
Nu ga je echt te ver, kap daar mee.
Nee ik ruk je uit je zolder kamer. Wake Up
  maandag 13 juli 2009 @ 21:15:06 #72
52357 Lambiekje
pi_70946195
quote:
Op maandag 13 juli 2009 21:13 schreef switchboy het volgende:

[..]

Hier in Nederland inmiddels niet meer zo heel erg (tenminste als we geen SGP/Cu/CDA kabinet krijgen) in de VS leeft de discussie op dit moment volop daar is het namelijk nu zo dat artsen die helpen met zelfdoding ongeachte de situatie en omstandigheden altijd vervolgd zullen worden.

In Nederland bestaat er voor dit soort gevallen een euthanasie wet. Waarin kort door de bocht staat dat als de doodswens van de patiënt er langer is, er sprake is van uitzichtloos lijden en het is goedgekeurd door een commissie een arts mag helpen bij actieve zelfdoding.

Nederland is hier vrij liberaal en redelijk uniek in. Obama wil dit nu iets soortgelijks (ik weet niet precies of het hier om passieve of actieve euthanasie gaat?) in de VS ook mogelijk maken. De conservatievelingen vinden dit tegen Gods wil en maken hier een hoop oproer over. Zie dit filmpje
ja dat is Nederland zeker. Die verpleegster die wel en weer niet vast zat.
Nee Nederland is bekrompen. 2 maten meten enzo.
pi_70946215
Passief of actief weet ik ook niet, maar hij snijdt dit tenminste weer aan als onderwerp en dat kan ik alleen maar toejuichen. Maarja, die rasconservatieven hadden liever ook nog slavernij gezien.
Mr. Prolapse 2009
pi_70946220
quote:
Op maandag 13 juli 2009 21:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Doe het zelf. En zie het grote beeld eens ipv een uit z'n verband gerukt stukje waarin een vergelijking gemaakt wordt die als een tang op een varken slaat
  maandag 13 juli 2009 @ 21:16:38 #75
52357 Lambiekje
pi_70946255
quote:
Op maandag 13 juli 2009 21:15 schreef Dragorius het volgende:
Passief of actief weet ik ook niet, maar hij snijdt dit tenminste weer aan als onderwerp en dat kan ik alleen maar toejuichen. Maarja, die rasconservatieven hadden liever ook nog slavernij gezien.
oh wees maar niet gerust dat gebeurd nog hoor. Zelfs Nederland doet er leuk aan mee.
pi_70946270
quote:
Op maandag 13 juli 2009 21:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Gast, echt waar, wat heb jij voor "fantasien" mbt een zolderkamer.
En als je Nederland zo bekrompen vindt, waarom ga je dan niet naar een land dat beter bij je past? Iran, daar schijnen ze ook niet zo te geloven in de grootste jodenvervolging en executie van de afgelopen eeuwen.
Discussie ok, maar laster nee
Mr. Prolapse 2009
pi_70946300
quote:
Op maandag 13 juli 2009 21:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja dat is Nederland zeker. Die verpleegster die wel en weer niet vast zat.
Nee Nederland is bekrompen. 2 maten meten enzo.
Daar ging het niet echt om vrijwille euthanasie om om moord door Lucia de B. Dat zijn twee hele verschillende dingen. misschien dat je je even in moet lezen. Ik zou beginnen met euthanasie op te zoeken in een woordenboek
pi_70947598
quote:

En dat terwijl de inhoud al eerder gepost is in dit topic:
Journalist klaagt de VN e.a aan voor poging tot genocide
Kennelijk loont het toch de moeite om 'n nieuw topic te openen, indien mensen zich verslapen oid.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  maandag 13 juli 2009 @ 22:13:21 #79
52357 Lambiekje
pi_70948535
quote:
Op maandag 13 juli 2009 21:49 schreef Resonancer het volgende:

[..]

En dat terwijl de inhoud al eerder gepost is in dit topic:
Journalist klaagt de VN e.a aan voor poging tot genocide
Kennelijk loont het toch de moeite om 'n nieuw topic te openen, indien mensen zich verslapen oid.
Er gebeurt ook zo veel de laatste tijd wat echt niet door de beugel kan. Lijkt wel of NWO alles te gelijk loslaat zodat wij de complotters de weg zoek zijn en daar door de bigpicture missen en Obama foute wetten kan doorvoeren.
  maandag 13 juli 2009 @ 22:35:35 #80
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_70949431
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Er gebeurt ook zo veel de laatste tijd wat echt niet door de beugel kan. Lijkt wel of NWO alles te gelijk loslaat zodat wij de complotters de weg zoek zijn en daar door de bigpicture missen en Obama foute wetten kan doorvoeren.
En wat als 2/3 door puur toeval gebeurd? Dan heb je 1/3 van de belangrijkste feiten om ze allemaal uit te pluizen. Scheelt je veel tijd. Een man die de VN aanklaagt voor genocide; boeien. Mis de big picture gewoon niet
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_70949614
Euthanasia - Eugenetics

Het ging over de nazi wetenschap die eugenetica heet. Deze wetenschap omvat oa. het vermoorden van alle homo's, down-patienten, joden, zigeuners, noem maar op. Alles wat in hun optiek niet waardig genoeg was om te leven moest dood. Dit omdat onze genenpool bevlekt is met slechte genen, en dat we op deze manier ons complete ras de ondergang in werken, puur omdat we de zwakkere genen accepteren. Dit respect gaat zelfs zo ver dat we bijvoorbeeld down-patienten sex laten hebben, en ze hierdoor dus een kans geven om zich voor te planten.

Ik ben er dan ook geen fan van om over dit onderwerp na te denken, laat dat duidelijk zijn.

Het engste van het verhaal is overigens dat ze dit legaal aan het proberen zijn dmv. de zorg duur te maken en er flink in te gaan snijden. Die mensen zijn volgens mij zo dol van macht in hun hoofd dat ze gewoon niet meer weten waar ze mee bezig zijn. Gelukkig is er in dit verhaal dan ook 1 goede uitweg: ga zelf op onderzoek uit en kom erachter hoe je zelf zoveel mogelijk kunt doen om je lichaam gezond te houden!
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_70949770
Ethanasie is dus niet Eugenetics, maar dat probeer ik in dit en een ander topic de hele middag/avond al duidelijk te maken.
pi_70949870
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:44 schreef switchboy het volgende:
Ethanasie is dus niet Eugenetics, maar dat probeer ik in dit en een ander topic de hele middag/avond al duidelijk te maken.
Daar heb je zeker gelijk in, heb er dan ook geen = teken tussengezet, maar een -. Echter euthanasie is imo een middel, en eugenetica een wetenschap. Ze hebben dan ook beiden met hetzelfde onderwerp te maken, namelijk de dood. Of ze jou vermoorden via omwegen, of jou overtuigen dat je dood wil. Daar zit weinig verschil in volgens mij.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  maandag 13 juli 2009 @ 23:10:46 #84
52357 Lambiekje
pi_70950836
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:39 schreef mediaconsument het volgende:
Euthanasia - Eugenetics

Het ging over de nazi wetenschap die eugenetica heet. Deze wetenschap omvat oa. het vermoorden van alle homo's, down-patienten, joden, zigeuners, noem maar op. Alles wat in hun optiek niet waardig genoeg was om te leven moest dood. Dit omdat onze genenpool bevlekt is met slechte genen, en dat we op deze manier ons complete ras de ondergang in werken, puur omdat we de zwakkere genen accepteren. Dit respect gaat zelfs zo ver dat we bijvoorbeeld down-patienten sex laten hebben, en ze hierdoor dus een kans geven om zich voor te planten.
Sex is dan wel oké. Baren, dat vind ik dan ook zéér verwerpelijk.

overigens werden in de middeleeuwen deze mensen in de bossen achtergelaten waar de leuk kaboutersprookjes van kwamen.
quote:
Ik ben er dan ook geen fan van om over dit onderwerp na te denken, laat dat duidelijk zijn.

Het engste van het verhaal is overigens dat ze dit legaal aan het proberen zijn dmv. de zorg duur te maken en er flink in te gaan snijden. Die mensen zijn volgens mij zo dol van macht in hun hoofd dat ze gewoon niet meer weten waar ze mee bezig zijn. Gelukkig is er in dit verhaal dan ook 1 goede uitweg: ga zelf op onderzoek uit en kom erachter hoe je zelf zoveel mogelijk kunt doen om je lichaam gezond te houden!
Niet luisteren naar reclame, voedingswijzer en overheid.
  maandag 13 juli 2009 @ 23:14:32 #85
52357 Lambiekje
pi_70950968
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:44 schreef switchboy het volgende:
Als het over euthanasie gaat voor mensen met een hun eigen wil tot sterven. Dan hadden ze wel GOD en Jezus er bij gehaald en niet Hitler. Aangezien Hitler en zijn ideologie wordt aangehaald gaat het dus om een heel ander punt, datgene wat jij niet onder ogen wil zien. Waar het over gaat in het filmpje gaat ook over mensen die dus struikelen en hun enkel verbrijzelen niet economisch interessant meer zijn en dus exit. Vandaar ook dat Hitler wordt aangehaald.
pi_70951653
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als het over euthanasie gaat voor mensen met een hun eigen wil tot sterven. Dan hadden ze wel GOD en Jezus er bij gehaald en niet Hitler. Aangezien Hitler en zijn ideologie wordt aangehaald gaat het dus om een heel ander punt, datgene wat jij niet onder ogen wil zien. Waar het over gaat in het filmpje gaat ook over mensen die dus struikelen en hun enkel verbrijzelen niet economisch interessant meer zijn en dus exit. Vandaar ook dat Hitler wordt aangehaald.
Nee dat is het doemscenario wat de conservatieven voor ogen hebben het echte pklan is alleen euthanasie uit vrije wil
  maandag 13 juli 2009 @ 23:55:19 #87
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_70952597
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Lambiekje toch, wat ben je naief bezig Waarom geloof je (waarschijnlijk streng gelovig/conservatief ingestelde) oppositie op hun woord? Waar haal je het blinde vertrouwen vandaan dat ze Obama eerlijk aanvallen? Of weet jij ondertussen meer dan wij?
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 14 juli 2009 @ 00:12:46 #88
52357 Lambiekje
pi_70953183
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Lambiekje toch, wat ben je naief bezig Waarom geloof je (waarschijnlijk streng gelovig/conservatief ingestelde) oppositie op hun woord? Waar haal je het blinde vertrouwen vandaan dat ze Obama eerlijk aanvallen? Of weet jij ondertussen meer dan wij?
Jullie willen echt niet zien dat wereldleiders met NWO bezig zijn?
  dinsdag 14 juli 2009 @ 00:33:45 #89
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_70953744
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 00:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Jullie willen echt niet zien dat wereldleiders met NWO bezig zijn?
Voorspelbaar 'antwoord'.
Onikaan ni ov dovah
pi_70957459
Lambiekje, waarom ga je dan niet in een ander land wonen als je zo'n hekel hebt aan deze regering en dat hier alleen maar depopulatie-propaganda wordt verspreid. Ga je toch op een eiland zitten ergens, je eigen landje starten?

Euthanasie zien die conservatieven wel als het werk van Hitler, omdat je mensen de kans geeft te sterven. Zij zien het als het verplichten van sterven omdat de mensen geen uitzicht meer hebben op een goed leven.
Dat ze god er niet bijhalen is heel wat anders, dat is niet schokkend genoeg. Dit heeft "impact"

Maar Lambiekje, nu geef je dus wel toe dat Hitler al die joden heeft laten vermoorden? Jij bent ook een en al tegenstrijdigheid. En slavernij dat weer terug zou komen Waar haal je die "wijsheden" vandaan? Zijn dat jouw geheime bronnen?
Mr. Prolapse 2009
  Moderator dinsdag 14 juli 2009 @ 10:33:35 #91
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_70959211
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dus jij ziet jezelf (want je rekent jezelf tot de complotters) en de rest van de complotters als een soort Messias die de laatste barriere is tussen 'de schapen' en 'obama' ? Want als 'jullie' de weg kwijt zijn dan heeft Obama vrij spel.

Inderdaad, Obama zal zich lekker laten beinvloeden door een paar nutcases die youtubefilmpjes fout (willen) interpreteren ook. Je vind jezelf een hele pief.

Breitling - Instruments for Professionals
pi_70959318
Obama belt Lambiekje dagelijks om te controleren of hij op de hoogte is. Als hij dat niet is kan hij het in de Senaat doorsturen, want dan is er niemand die oplet, toch?
Mr. Prolapse 2009
pi_70959584
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 10:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus jij ziet jezelf (want je rekent jezelf tot de complotters) en de rest van de complotters als een soort Messias die de laatste barriere is tussen 'de schapen' en 'obama' ? Want als 'jullie' de weg kwijt zijn dan heeft Obama vrij spel.

Inderdaad, Obama zal zich lekker laten beinvloeden door een paar nutcases die youtubefilmpjes fout (willen) interpreteren ook. Je vind jezelf een hele pief.

Dat zal idd niet, hopelijk laat hij zich ook niet door deze man beinvloeden, uh, wacht ff dat is nu juist wel de bedoeling bij de functie die hij heeft..
quote:
The fact that the chief scientific advisor to the President of the United States, a man with his finger on the pulse of environmental policy, once openly advocated the mass sterilization of the U.S. public through the food and water supply, along with the plethora of other disgusting proposals highlighted in Ecoscience, is a frightening prospect that wouldn’t be out of place in some kind of futuristic sci-fi horror movie, and a startling indictment of the true source of what manifests itself today as the elitist controlled top-down environmental movement.
http://www.prisonplanet.c(...)ontrol-measures.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_70959625
Dat wordt ook weer gequote uit Ecoscience, en daar heb ik al over gesproken (in dit topic meen ik) oftewel, het is weer eens verkeerd gequote.

Maarja, blijf vooral die "bronnen" geloven in plaats van zelf dat boek bijvoorbeeld te lezen
Mr. Prolapse 2009
pi_70960058
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 10:50 schreef Dragorius het volgende:
Dat wordt ook weer gequote uit Ecoscience, en daar heb ik al over gesproken (in dit topic meen ik) oftewel, het is weer eens verkeerd gequote.

Maarja, blijf vooral die "bronnen" geloven in plaats van zelf dat boek bijvoorbeeld te lezen
Verkeerd gequote ?, Er staan n.b. 'n aantal pagina's uit dat boek letterlijk in dat artikel, niet lezen..
quote:
A program of sterilizing women after their second or third child, despite the relatively greater difficulty of the operation than vasectomy, might be easier to implement than trying to sterilize men.

The development of a long-term sterilizing capsule that could be implanted under the skin and removed when pregnancy is desired opens additional possibilities for coercive fertility control. The capsule could be implanted at puberty and might be removable, with official permission, for a limited number of births.”
Maar nu moet ik het natuurlijk heel anders zien, deze onbeduidende man wil dat natuurlijk niet echt maar denkt er gewoon 'n btje over na. right ?
Eisenhower1961.
pi_70960682
quote:

Hier staat anders dat Obama aan het kijken is hoe, en vooral met welk geld, hij de gezondheidszorg vlot kan trekken.

Deze grafiek laat mooi zien dat enkel veel geld uitgeven geen garantie is voor een goede zorg, in dit geval gemeten naar de kosten per levensjaar.

Een snelle blik leert ons dat ze in Japan voor goed 1/3 van het Amerikaanse bedrag beduidend meer/betere zorg leveren. Er is dus nog wel wat te verbeteren daar..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_70960972
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 11:06 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Maar nu moet ik het natuurlijk heel anders zien, deze onbeduidende man wil dat natuurlijk niet echt maar denkt er gewoon 'n btje over na. right ?
Heb je heel Ecoscience gelezen? Hij is niet de enige auteur he. Weet je uberhaupt wat Ecoscience moet voorstellen?
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 14 juli 2009 @ 12:07:43 #98
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_70962029
Lambiekje, geloof jij in het bestaan van parallelle werelden?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_70964246
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 11:36 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Heb je heel Ecoscience gelezen?

Nog niet alles, zijn meer dan 1000 pagina's , heb wat gefilterd, heb jij dit al helemaal gelezen ?
http://www.cleanairandwater.net/burgermeister-document.html
quote:
Hij is niet de enige auteur he.

Nee, ik weet het, maar zij zijn vrij unaniem hoor:
quote:
The neo-Malthusiasn view proposes...population limitation and redistribution of wealth." They concluded, "On these points, we find ourselves firmly in the neo-Malthusian camp"
Dit is vanzelfsprekend ook niet de enige publicatie waaraan hij heeft meegewerkt.
quote:
Weet je uberhaupt wat Ecoscience moet voorstellen?
N samenvatting van filosofische gedachten mbt bevolkingsgroei, het milieu en hulpbronnen?
Eisenhower1961.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 13:34:48 #100
52357 Lambiekje
pi_70964797
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 12:07 schreef TitusPullo het volgende:
Lambiekje, geloof jij in het bestaan van parallelle werelden?
omnipresent in meerdere dimensies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')