Dat oordeel je enkel op het woord van de oppositie? Lijkt me niet zo handig.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:46 schreef ToT het volgende:
Anyway, ik heb het filmpje van de OP bekeken en ik heb echt zoiets van: OMGWTFBBQ?!?!?!?!!!!11!!EINZ!!1
Dit is serieuze shit, dit gaat echt niet zomaar over euthenasie in het algemeen, maar inderdaad daadwerkelijk om de selectie van: "Wie verdient het om gered te worden?" en laat de rest maar afsterven, want het wordt te duur om oudjes, zwakkerren en minder belangrijke mensen van de bevolking te redden!
(Jezus, waar betaal je dan ziektekostenverzekering voor?)
Ik vind dit filmpje een aardige wake-up call!
Tja, je weet het dus nooit totdat het er echt is en wat dan dus niet zoveel ter zake meer doet mocht er een panepidemie/oorlog uitbreken. Dan hebben we wel andere dingen aan ons hoofd + dat nu al de armen geen tot slechte healthcare hebben etc maar wel heel veel geld naar de rijken gaat (zie wallstreet), klinkt dat nog geeneens zo raar in de oren. Maar wat je nu voor waar moet nemen, weet je dus niet..quote:Op maandag 13 juli 2009 18:48 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt alleen het woord van die man, of heb je al uitgezocht wie het is en nagekeken in onafhankelijke bronnen of zijn beweringen en interpretaties juist zijn?
ToT, Engels is mijn tweede moedertaal, en geloof me maar dat de emphasis in dit gesprek anders ligt. Hij vergelijkt het legaliseren van euthanasie met het stopzetten van medische behandelingen. Daarom noemt hij ook die groepen die voor euthanasie "in aanmerking" komen. Met wat montage en knippen lijkt het alsof die man dan ook wegloopt voor die vraag.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:46 schreef ToT het volgende:
Anyway, ik heb het filmpje van de OP bekeken en ik heb echt zoiets van: OMGWTFBBQ?!?!?!?!!!!11!!EINZ!!1
Dit is serieuze shit, dit gaat echt niet zomaar over euthenasie in het algemeen, maar inderdaad daadwerkelijk om de selectie van: "Wie verdient het om gered te worden?" en laat de rest maar afsterven, want het wordt te duur om oudjes, zwakkerren en minder belangrijke mensen van de bevolking te redden!
Diezelfde vragen heb ik dus ook.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:25 schreef ToT het volgende:
"The apparatus here is to deny medical care to elderly, chronically ill and poor people, and thus save as the president says 2 to 3 trillion dollars by taking lives concidered not worthy to be lived as the Nazi-doctors said."
Hmmm die zin loopt van het heden ineens door naar het verleden! :S
"...to let physicians help kill patients whose medical care is now rappidly being withdrawn in the universal health disaster."
Dus er wordt euthenasie uitgeoefend op patiënten die geen behandelingen meer krijgen.
Dan is de vraag: waarom krijgen ze geen behandeling meer? Zijn ze uitbehandeld omdat ze stervende zijn en het toch niet meer zal helpen, of omdat er 2 tot 3 trillion dollars bespaard moet worden?
wij westerlingen gooien 40+% onberoerd weg.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ach welnee. Er is plaats genoeg en ook genoeg voedsel. Maar de manier waarop voedsel gebruikt wordt zou moeten veranderen.
Jij sterke gezonde man struikelt en je verbreiselt je knie of enkel. Dan ben je dus rijp voor de eeuwige jachtvelden. Daar komt het op neer. Economisch gezien ben je niet meer interessant. En dat is waar het om draait.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:46 schreef ToT het volgende:
Nee, zo wil hij dat verhaal omdraaien, het gaat gewoon om legaal maken van euthanasie.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
komt er dus op neer, jij sterke gezonde man struikelt en je verbreiseld je knie. Dan ben je dus exit. Daar komt het op neer.
Je moet het dus niet als een losstaand iets zien. De hele aanloop van 911. Patriot Acts. Bedrog met de oorlog. Moslims zwart maken. FEMA camps. Idiote campagne van miljarden ten tijden van zware fin.crisisquote:Op maandag 13 juli 2009 19:25 schreef ToT het volgende:
"The apparatus here is to deny medical care to elderly, chronically ill and poor people, and thus save as the president says 2 to 3 trillion dollars by taking lives concidered not worthy to be lived as the Nazi-doctors said."
Hmmm die zin loopt van het heden ineens door naar het verleden! :S
"...to let physicians help kill patients whose medical care is now rapidly being withdrawn in the universal health disaster."
Dus er wordt euthenasie uitgeoefend op patiënten die geen behandelingen meer krijgen.
Dan is de vraag: waarom krijgen ze geen behandeling meer? Zijn ze uitbehandeld omdat ze stervende zijn en het toch niet meer zal helpen, of omdat er 2 tot 3 trillion dollars bespaard moet worden?
"Doctors should no longer only serve the needs of the patient."
Wat dan wel?
Het is sowieso al bespottelijk dat je als 80 jarige geen recht hebt om te zeggen en nu heb ik er genoeg van.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:12 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee, zo wil hij dat verhaal omdraaien, het gaat gewoon om legaal maken van euthanasie.
Wat zeg ik nu! het zou SOWIESO al buiten de verrotte politiek moeten zijn. Het zou geheel geen agendapunt moeten zijn. Als je dood wil met of zonder hulp IS geen politiek issue. PUNT.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:51 schreef Dragorius het volgende:
Nee, niks "PUNT". Het gaat hier om het legaliseren van euthanasie. Een zeer goed iets. Mensen moeten hun vrije keus hebben m.b.t. het leven. Of wil jij iedereen verplichten pijn te lijden tot het einde van hun leven? Dat is misschien wel wat erger....
Aan de ene kant begrijp ik dat jij de holocaust zou ontkennen maar dit vind jij dan wel plausibel?
Obama's regering is sowieso een zegen, hij laat eindelijk weer stamcel onderzoek toe. Dan kunnen we de problemen en erfelijke ziekten aanpakken vanuit het menselijk lichaam zelf, zonder chemicalien. Dat is toch ook wat jullie willen? IPV al die "verderfelijke" medicijnen een lichaamseigen oplossing? Of is dat dan ineens ook slecht en gebaseerd op geld verdienen?
Obama slechter en zieker dan dat monster?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat zeg ik nu! het zou SOWIESO al buiten de verrotte politiek moeten zijn. Het zou geheel geen agendapunt moeten zijn. Als je dood wil met of zonder hulp IS geen politiek issue. PUNT.
Dat ze het er nu over hebben is niets anders dan decimatie. Obama is dan ook <ziek en dom en verwerpelijk plaatje>maar dan wel slechter en zieker
kan nog wel beter hoor. of videootjesquote:Op maandag 13 juli 2009 21:07 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Obama slechter en zieker dan dat monster?Misschien moet je wat vaker naar buiten en met de mensen praten
Ik vind dat echt een grove belediging, naar die man (Obama) en zijn gedachtegoed. Hij is juist die frisse wind in de Amerikaanse politiek. En uiteraard moet de politiek wel bij het euthanasie-vraagstuk betrokken zijn omdat dit altijd gevoelig ligt bij de bevolking. Er zijn zat mensen tegen, en daarom moet de politiek een statement innemen en ook regulering in de wet regelen. Anders krijg je anarchie en dan gaat je land naar de kloten, basisprincipelen van het bestuur van een land.
Hier in Nederland inmiddels niet meer zo heel erg (tenminste als we geen SGP/Cu/CDA kabinet krijgen) in de VS leeft de discussie op dit moment volop daar is het namelijk nu zo dat artsen die helpen met zelfdoding ongeachte de situatie en omstandigheden altijd vervolgd zullen worden.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat zeg ik nu! het zou SOWIESO al buiten de verrotte politiek moeten zijn. Het zou geheel geen agendapunt moeten zijn. Als je dood wil met of zonder hulp IS geen politiek issue. PUNT.
Dat ze het er nu over hebben is niets anders dan decimatie. Obama is dan ook dit maar dan wel slechter en zieker
Nee ik ruk je uit je zolder kamer. Wake Upquote:
ja dat is Nederland zeker. Die verpleegster die wel en weer niet vast zat.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:13 schreef switchboy het volgende:
[..]
Hier in Nederland inmiddels niet meer zo heel erg (tenminste als we geen SGP/Cu/CDA kabinet krijgen) in de VS leeft de discussie op dit moment volop daar is het namelijk nu zo dat artsen die helpen met zelfdoding ongeachte de situatie en omstandigheden altijd vervolgd zullen worden.
In Nederland bestaat er voor dit soort gevallen een euthanasie wet. Waarin kort door de bocht staat dat als de doodswens van de patiënt er langer is, er sprake is van uitzichtloos lijden en het is goedgekeurd door een commissie een arts mag helpen bij actieve zelfdoding.
Nederland is hier vrij liberaal en redelijk uniek in. Obama wil dit nu iets soortgelijks (ik weet niet precies of het hier om passieve of actieve euthanasie gaat?) in de VS ook mogelijk maken. De conservatievelingen vinden dit tegen Gods wil en maken hier een hoop oproer over. Zie dit filmpje
Doe het zelf. En zie het grote beeld eens ipv een uit z'n verband gerukt stukje waarin een vergelijking gemaakt wordt die als een tang op een varken slaatquote:Op maandag 13 juli 2009 21:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee ik ruk je uit je zolder kamer. Wake Up
oh wees maar niet gerust dat gebeurd nog hoor. Zelfs Nederland doet er leuk aan mee.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:15 schreef Dragorius het volgende:
Passief of actief weet ik ook niet, maar hij snijdt dit tenminste weer aan als onderwerp en dat kan ik alleen maar toejuichen. Maarja, die rasconservatieven hadden liever ook nog slavernij gezien.
Gast, echt waar, wat heb jij voor "fantasien" mbt een zolderkamer.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee ik ruk je uit je zolder kamer. Wake Up
Daar ging het niet echt om vrijwille euthanasie om om moord door Lucia de B. Dat zijn twee hele verschillende dingen. misschien dat je je even in moet lezen. Ik zou beginnen met euthanasie op te zoeken in een woordenboekquote:Op maandag 13 juli 2009 21:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja dat is Nederland zeker. Die verpleegster die wel en weer niet vast zat.
Nee Nederland is bekrompen. 2 maten meten enzo.
En dat terwijl de inhoud al eerder gepost is in dit topic:quote:Op maandag 13 juli 2009 18:46 schreef ToT het volgende:
Er gebeurt ook zo veel de laatste tijd wat echt niet door de beugel kan. Lijkt wel of NWO alles te gelijk loslaat zodat wij de complotters de weg zoek zijn en daar door de bigpicture missen en Obama foute wetten kan doorvoeren.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:49 schreef Resonancer het volgende:
[..]
En dat terwijl de inhoud al eerder gepost is in dit topic:
Journalist klaagt de VN e.a aan voor poging tot genocide
Kennelijk loont het toch de moeite om 'n nieuw topic te openen, indien mensen zich verslapen oid.
En wat als 2/3 door puur toeval gebeurd? Dan heb je 1/3 van de belangrijkste feiten om ze allemaal uit te pluizen. Scheelt je veel tijd. Een man die de VN aanklaagt voor genocide; boeien. Mis de big picture gewoon nietquote:Op maandag 13 juli 2009 22:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er gebeurt ook zo veel de laatste tijd wat echt niet door de beugel kan. Lijkt wel of NWO alles te gelijk loslaat zodat wij de complotters de weg zoek zijn en daar door de bigpicture missen en Obama foute wetten kan doorvoeren.
Daar heb je zeker gelijk in, heb er dan ook geen = teken tussengezet, maar een -. Echter euthanasie is imo een middel, en eugenetica een wetenschap. Ze hebben dan ook beiden met hetzelfde onderwerp te maken, namelijk de dood. Of ze jou vermoorden via omwegen, of jou overtuigen dat je dood wil. Daar zit weinig verschil in volgens mij.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:44 schreef switchboy het volgende:
Ethanasie is dus niet Eugenetics, maar dat probeer ik in dit en een ander topic de hele middag/avond al duidelijk te maken.
Sex is dan wel oké. Baren, dat vind ik dan ook zéér verwerpelijk.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:39 schreef mediaconsument het volgende:
Euthanasia - Eugenetics
Het ging over de nazi wetenschap die eugenetica heet. Deze wetenschap omvat oa. het vermoorden van alle homo's, down-patienten, joden, zigeuners, noem maar op. Alles wat in hun optiek niet waardig genoeg was om te leven moest dood. Dit omdat onze genenpool bevlekt is met slechte genen, en dat we op deze manier ons complete ras de ondergang in werken, puur omdat we de zwakkere genen accepteren. Dit respect gaat zelfs zo ver dat we bijvoorbeeld down-patienten sex laten hebben, en ze hierdoor dus een kans geven om zich voor te planten.
Niet luisteren naar reclame, voedingswijzer en overheid.quote:Ik ben er dan ook geen fan van om over dit onderwerp na te denken, laat dat duidelijk zijn.
Het engste van het verhaal is overigens dat ze dit legaal aan het proberen zijn dmv. de zorg duur te maken en er flink in te gaan snijden. Die mensen zijn volgens mij zo dol van macht in hun hoofd dat ze gewoon niet meer weten waar ze mee bezig zijn. Gelukkig is er in dit verhaal dan ook 1 goede uitweg: ga zelf op onderzoek uit en kom erachter hoe je zelf zoveel mogelijk kunt doen om je lichaam gezond te houden!
Als het over euthanasie gaat voor mensen met een hun eigen wil tot sterven. Dan hadden ze wel GOD en Jezus er bij gehaald en niet Hitler. Aangezien Hitler en zijn ideologie wordt aangehaald gaat het dus om een heel ander punt, datgene wat jij niet onder ogen wil zien. Waar het over gaat in het filmpje gaat ook over mensen die dus struikelen en hun enkel verbrijzelen niet economisch interessant meer zijn en dus exit. Vandaar ook dat Hitler wordt aangehaald.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:44 schreef switchboy het volgende:
Ethanasie is dus niet Eugenetics, maar dat probeer ik in dit en een ander topic de hele middag/avond al duidelijk te maken.
Nee dat is het doemscenario wat de conservatieven voor ogen hebben het echte pklan is alleen euthanasie uit vrije wilquote:Op maandag 13 juli 2009 23:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als het over euthanasie gaat voor mensen met een hun eigen wil tot sterven. Dan hadden ze wel GOD en Jezus er bij gehaald en niet Hitler. Aangezien Hitler en zijn ideologie wordt aangehaald gaat het dus om een heel ander punt, datgene wat jij niet onder ogen wil zien. Waar het over gaat in het filmpje gaat ook over mensen die dus struikelen en hun enkel verbrijzelen niet economisch interessant meer zijn en dus exit. Vandaar ook dat Hitler wordt aangehaald.
Lambiekje toch, wat ben je naief bezigquote:Op maandag 13 juli 2009 23:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als het over euthanasie gaat voor mensen met een hun eigen wil tot sterven. Dan hadden ze wel GOD en Jezus er bij gehaald en niet Hitler. Aangezien Hitler en zijn ideologie wordt aangehaald gaat het dus om een heel ander punt, datgene wat jij niet onder ogen wil zien. Waar het over gaat in het filmpje gaat ook over mensen die dus struikelen en hun enkel verbrijzelen niet economisch interessant meer zijn en dus exit. Vandaar ook dat Hitler wordt aangehaald.
Jullie willen echt niet zien dat wereldleiders met NWO bezig zijn?quote:Op maandag 13 juli 2009 23:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Lambiekje toch, wat ben je naief bezigWaarom geloof je (waarschijnlijk streng gelovig/conservatief ingestelde) oppositie op hun woord? Waar haal je het blinde vertrouwen vandaan dat ze Obama eerlijk aanvallen? Of weet jij ondertussen meer dan wij?
Voorspelbaar 'antwoord'.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jullie willen echt niet zien dat wereldleiders met NWO bezig zijn?
Dus jij ziet jezelf (want je rekent jezelf tot de complotters) en de rest van de complotters als een soort Messias die de laatste barriere is tussen 'de schapen' en 'obama' ? Want als 'jullie' de weg kwijt zijn dan heeft Obama vrij spel.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er gebeurt ook zo veel de laatste tijd wat echt niet door de beugel kan. Lijkt wel of NWO alles te gelijk loslaat zodat wij de complotters de weg zoek zijn en daar door de bigpicture missen en Obama foute wetten kan doorvoeren.
Dat zal idd niet, hopelijk laat hij zich ook niet door deze man beinvloeden, uh, wacht ff dat is nu juist wel de bedoeling bij de functie die hij heeft..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus jij ziet jezelf (want je rekent jezelf tot de complotters) en de rest van de complotters als een soort Messias die de laatste barriere is tussen 'de schapen' en 'obama' ? Want als 'jullie' de weg kwijt zijn dan heeft Obama vrij spel.
Inderdaad, Obama zal zich lekker laten beinvloeden door een paar nutcases die youtubefilmpjes fout (willen) interpreteren ook. Je vind jezelf een hele pief.
quote:The fact that the chief scientific advisor to the President of the United States, a man with his finger on the pulse of environmental policy, once openly advocated the mass sterilization of the U.S. public through the food and water supply, along with the plethora of other disgusting proposals highlighted in Ecoscience, is a frightening prospect that wouldn’t be out of place in some kind of futuristic sci-fi horror movie, and a startling indictment of the true source of what manifests itself today as the elitist controlled top-down environmental movement.
http://www.prisonplanet.c(...)ontrol-measures.html
Verkeerd gequote ?, Er staan n.b. 'n aantal pagina's uit dat boek letterlijk in dat artikel, niet lezen..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:50 schreef Dragorius het volgende:
Dat wordt ook weer gequote uit Ecoscience, en daar heb ik al over gesproken (in dit topic meen ik) oftewel, het is weer eens verkeerd gequote.
Maarja, blijf vooral die "bronnen" geloven in plaats van zelf dat boek bijvoorbeeld te lezen
Maar nu moet ik het natuurlijk heel anders zien, deze onbeduidende man wil dat natuurlijk niet echt maar denkt er gewoon 'n btje over na. right ?quote:A program of sterilizing women after their second or third child, despite the relatively greater difficulty of the operation than vasectomy, might be easier to implement than trying to sterilize men.
The development of a long-term sterilizing capsule that could be implanted under the skin and removed when pregnancy is desired opens additional possibilities for coercive fertility control. The capsule could be implanted at puberty and might be removable, with official permission, for a limited number of births.”
Hier staat anders dat Obama aan het kijken is hoe, en vooral met welk geld, hij de gezondheidszorg vlot kan trekken.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:46 schreef ToT het volgende:
Heb je heel Ecoscience gelezen? Hij is niet de enige auteur he. Weet je uberhaupt wat Ecoscience moet voorstellen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:06 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Maar nu moet ik het natuurlijk heel anders zien, deze onbeduidende man wil dat natuurlijk niet echt maar denkt er gewoon 'n btje over na. right ?
Nog niet alles, zijn meer dan 1000 pagina's , heb wat gefilterd, heb jij dit al helemaal gelezen ?quote:
Nee, ik weet het, maar zij zijn vrij unaniem hoor:quote:Hij is niet de enige auteur he.
Dit is vanzelfsprekend ook niet de enige publicatie waaraan hij heeft meegewerkt.quote:The neo-Malthusiasn view proposes...population limitation and redistribution of wealth." They concluded, "On these points, we find ourselves firmly in the neo-Malthusian camp"
N samenvatting van filosofische gedachten mbt bevolkingsgroei, het milieu en hulpbronnen?quote:Weet je uberhaupt wat Ecoscience moet voorstellen?
omnipresent in meerdere dimensies.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:07 schreef TitusPullo het volgende:
Lambiekje, geloof jij in het bestaan van parallelle werelden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |