Nog niet eens eigenlijk. Afrika moet gewoon weer werkende gemaakt worden. Hebben we meer dan genoeg voor de volgende 6 miljard inwoners.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ach welnee. Er is plaats genoeg en ook genoeg voedsel. Maar de manier waarop voedsel gebruikt wordt zou moeten veranderen.
Ahaaaa, nou kan ik een vergelijking maken tussen Nazi-duitsland en Hitler en jou, net zoals in de video uit de OP gedaan wordtquote:Op maandag 13 juli 2009 16:14 schreef Ticker het volgende:
En toch is kinderbeperking geen gek idee als we puur denken aan de toekomst van de wereld.
En meteen aannemen dat het waar is he? Niet één kritische noot of slag om de arm. Je gelooft het bij voorbaat onvoorwaardelijk. Hoe kun je jezelf serieus nemen?quote:
Het zou slechts een serieuze doodsverwensing zijn als het beleid echt bestond. Nu is het slechts ijdele hoop op een betere wereld.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:34 schreef ToT het volgende:
Boel beetje opgeschoond. Doodsverwensingen naar andere users en naar moddy's maken is niet lief.
Waarom? Je hebt alleen het woord van die man, of heb je al uitgezocht wie het is en nagekeken in onafhankelijke bronnen of zijn beweringen en interpretaties juist zijn?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:46 schreef ToT het volgende:
Ik vind dit filmpje een aardige wake-up call!
Dat oordeel je enkel op het woord van de oppositie? Lijkt me niet zo handig.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:46 schreef ToT het volgende:
Anyway, ik heb het filmpje van de OP bekeken en ik heb echt zoiets van: OMGWTFBBQ?!?!?!?!!!!11!!EINZ!!1
Dit is serieuze shit, dit gaat echt niet zomaar over euthenasie in het algemeen, maar inderdaad daadwerkelijk om de selectie van: "Wie verdient het om gered te worden?" en laat de rest maar afsterven, want het wordt te duur om oudjes, zwakkerren en minder belangrijke mensen van de bevolking te redden!
(Jezus, waar betaal je dan ziektekostenverzekering voor?)
Tja, je weet het dus nooit totdat het er echt is en wat dan dus niet zoveel ter zake meer doet mocht er een panepidemie/oorlog uitbreken. Dan hebben we wel andere dingen aan ons hoofd + dat nu al de armen geen tot slechte healthcare hebben etc maar wel heel veel geld naar de rijken gaat (zie wallstreet), klinkt dat nog geeneens zo raar in de oren. Maar wat je nu voor waar moet nemen, weet je dus niet..quote:Op maandag 13 juli 2009 18:48 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt alleen het woord van die man, of heb je al uitgezocht wie het is en nagekeken in onafhankelijke bronnen of zijn beweringen en interpretaties juist zijn?
ToT, Engels is mijn tweede moedertaal, en geloof me maar dat de emphasis in dit gesprek anders ligt. Hij vergelijkt het legaliseren van euthanasie met het stopzetten van medische behandelingen. Daarom noemt hij ook die groepen die voor euthanasie "in aanmerking" komen. Met wat montage en knippen lijkt het alsof die man dan ook wegloopt voor die vraag.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:46 schreef ToT het volgende:
Anyway, ik heb het filmpje van de OP bekeken en ik heb echt zoiets van: OMGWTFBBQ?!?!?!?!!!!11!!EINZ!!1
Dit is serieuze shit, dit gaat echt niet zomaar over euthenasie in het algemeen, maar inderdaad daadwerkelijk om de selectie van: "Wie verdient het om gered te worden?" en laat de rest maar afsterven, want het wordt te duur om oudjes, zwakkerren en minder belangrijke mensen van de bevolking te redden!
Diezelfde vragen heb ik dus ook.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:25 schreef ToT het volgende:
"The apparatus here is to deny medical care to elderly, chronically ill and poor people, and thus save as the president says 2 to 3 trillion dollars by taking lives concidered not worthy to be lived as the Nazi-doctors said."
Hmmm die zin loopt van het heden ineens door naar het verleden! :S
"...to let physicians help kill patients whose medical care is now rappidly being withdrawn in the universal health disaster."
Dus er wordt euthenasie uitgeoefend op patiënten die geen behandelingen meer krijgen.
Dan is de vraag: waarom krijgen ze geen behandeling meer? Zijn ze uitbehandeld omdat ze stervende zijn en het toch niet meer zal helpen, of omdat er 2 tot 3 trillion dollars bespaard moet worden?
wij westerlingen gooien 40+% onberoerd weg.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ach welnee. Er is plaats genoeg en ook genoeg voedsel. Maar de manier waarop voedsel gebruikt wordt zou moeten veranderen.
Jij sterke gezonde man struikelt en je verbreiselt je knie of enkel. Dan ben je dus rijp voor de eeuwige jachtvelden. Daar komt het op neer. Economisch gezien ben je niet meer interessant. En dat is waar het om draait.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:46 schreef ToT het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |