Misschien eens een bezoek brengen aan een neuropsycholoog? Als je dat allemaal gelooft is er iets goed mis in je bovenkamerquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:47 schreef Salvad0R het volgende:
- Compulsory inoculation of vaccines containing a deadly virus;
- Massive and targeted reduction of the world population;
- Through vaccines, possible introduction of tiny microchips for mind control;
- Establishment of martial law and police state;
- Activation of the concentration camps built to accommodate the rebellious;
- Transfer of power from all nations to a single United Nations government;
- Fulfilment of the NWO (New World Order).
^ Met alle bovengenoemde punten is de USA bruut bezig, at the moment.
Lekker goedkoop, willekeurig zinnetjes selecteren en daar je conclusie op baseren.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:46 schreef switchboy het volgende:
Het boek: http://www.scribd.com/doc/15282549/THE-MEDICAL-MAFIA
het begint al met dit:
"... My aim is not to convince you but to inform you. Having said that:
-Either your inner voice will tell you that it is true and, therefore you will not need any proof."
Ja een dokter die vertrouwd op stemmetjes in haar hoofd in plaats van gedegen onderzoek, daar zou ik mij echt door laten behandelen.![]()
"-Or, your inner voice will tell you that it is not true, and no amount of proof is going to convince you otherwise."
Ja lekker makkelijk zo. Duidelijkvoorbeeld van projectie lijkt me. Ik sta niet open voor ander bewijs dus zullen andere dat ook wel niet zijn. Een foute aanname. Als het bewijs overtuigend genoeg is pas ik zo mijn standpunt aan.
"-Or your innervoice will cause you te question and want to kwnow more, and I will cite books already full of references"
Oké gelukkig komen er nog wel bronnen in dit boek. Nu nog afwachten van de kwaliteit van deze bronnen.
Op een van de eerste pagina's doet ze de volgende uitspraak:
"...vaccines are ineffective and dangerous, the medical system kills people, medications are poisining us, and AIDS is not evena disease"
En dat noemt zich arts?AIDS geen ziekte? Vaccinaties ineffectief en gevaarlijk? En al die successen die er in het verleden mee zijn geboekt dan?
Oftwel het bewijst nu al dat ook daadwerkelijk je bronnen bekijken voordat je een stukje wat uit een boek gehaald is en wat je op een site vind voor waar aanneemt. Er kan wel eens helemaal niks van kloppen(uit context gerukt) of door een complete nut-case geschreven zijn. In dit geval blijkt duidelijk het tweede.
Meer hierover als ik dieper het boek induik.
Dat semi-grappig was ook niet een sneer ofzo, maar het heeft 2 kanten aan de ene kant kun je om zoiets lachen aangezien het ineens het tegenovergestelde is waar dit over gaat, aan de andere kant is het waar BNW om gaat.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:48 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Het was geen semi-grappige opmerking. Wie zegt dat Lambiekje niet een alt-med-fanaticus is die hiervoor "betaald" wordt? Dat kunnen we ontkennen noch bewijzen. The other way around dus.
Nee maar het had net zo goed je huisarts of doktor kunnen zijn, alleen wist je het dan 25 jaar lang niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:47 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Sorry maar een zo klungelig in elkaar gezet boek kan ik niet serieus nemen. Toen het begon over body, soul, spirit en vibrations wist ik al dat het gewoon 100% onzin was.
Kerel ik ben nog bezig aan het boek ik post alleen even wat ik tot nu toe ben tegengekomen. Ik ben nu al wat dieper in het boek en het wordt er niet echt beter op. Maar als je dat soort claims maakt moet daar bewijs achter zitten en geen zwak excuus met stemmetjes horen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:59 schreef Ticker het volgende:
[..]
Lekker goedkoop, willekeurig zinnetjes selecteren en daar je conclusie op baseren.
Echt weer typisch dit zeg.
Zeker te lui om een boek te lezen. Of moest je nog een computer spelletje afmaken?
Als ze mijn huisarts was dan zou ik gewoon verwachten dat ze me zou behandelen. Niks meer en niks minders. Als ze tegen me op de huisartsen praktijk zou benaderen over dit soort zaken zou ik haar aanraden om daar over op te houden. Als ze dat niet zou doen dan zou ik haar aangeven.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:02 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee maar het had net zo goed je huisarts of doktor kunnen zijn, alleen wist je het dan 25 jaar lang niet.
Wat een uitspraken weer zeg. Zelfde als van SwitchBoy..
- Compulsory inoculation of vaccines containing a deadly virus;quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:49 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja, want dat zeggen al die afgekeurde doktoren + een rancuneuze journalist, zonder dat ze bewijzen hebben
Wat gaan ze aandragen in de rechtbank? "My inner voice tells me it's the truth!!"
Wat is daar mis mee? Ze trekt gewoon keiharde conclusies daar, die werkelijk nergens op slaan.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:59 schreef Ticker het volgende:
[..]
Lekker goedkoop, willekeurig zinnetjes selecteren en daar je conclusie op baseren.
Echt weer typisch dit zeg.
Zeker te lui om een boek te lezen. Of moest je nog een computer spelletje afmaken?
Gast.. jouw en mijn manier van dingen interpeteren is zoooooooo anders.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:21 schreef splendor het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ze trekt gewoon keiharde conclusies daar, die werkelijk nergens op slaan.
Ik ben haar boek globaal aan het doorlezen.. wat een berg onzin zeg.
Over vaccins: "Sometimes as many as 20 are administered before they even start school. And then one wonders why they suffer reapeatedly from otitis (which one treats with antibiotics) and later in life, from allergies, cancers, multiple sclerosis, AIDS, etc. The list of illnesses is long and an immune-depressed population."
Nou nou, en dat zonder enige onderbouwing.. wat ongelofelijk respectloos naar de mensen die leiden aan deze ernstige ziekten.
Dan ben ik wel benieuwd hoe jij het interpreteert?quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:24 schreef Ticker het volgende:
[..]
Gast.. jouw en mijn manier van dingen interpeteren is zoooooooo anders.
Je gaat er namelijk NU al vanuit dat dit niet meer aanbod komt in het boek.
Respectloos?quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:21 schreef splendor het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ze trekt gewoon keiharde conclusies daar, die werkelijk nergens op slaan.
Ik ben haar boek globaal aan het doorlezen.. wat een berg onzin zeg.
Over vaccins: "Sometimes as many as 20 are administered before they even start school. And then one wonders why they suffer reapeatedly from otitis (which one treats with antibiotics) and later in life, from allergies, cancers, multiple sclerosis, AIDS, etc. The list of illnesses is long and an immune-depressed population."
Nou nou, en dat zonder enige onderbouwing.. wat ongelofelijk respectloos naar de mensen die lijden aan deze ernstige ziekten.
Held!!!!quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:13 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Als ze mijn huisarts was dan zou ik gewoon verwachten dat ze me zou behandelen. Niks meer en niks minders. Als ze tegen me op de huisartsen praktijk zou benaderen over dit soort zaken zou ik haar aanraden om daar over op te houden. Als ze dat niet zou doen dan zou ik haar aangeven.
Natuurlijk is zijn manier van interpreteren anders. Hij kijkt er neutraal naar en prikt door alle onzin heen (en er staat heel veel onzin in dat boek). Jij kijkt er naar en gaat er al vanuit dat ze gewoon gelijk heeft en daarmee zie je meteen alle onzin niet meer.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:24 schreef Ticker het volgende:
[..]
Gast.. jouw en mijn manier van dingen interpeteren is zoooooooo anders.
Je gaat er namelijk NU al vanuit dat dit niet meer aanbod komt in het boek.
1/3.. dat is wel heel erg snel, met meer dan 200 pagina's.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:25 schreef splendor het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd hoe jij het interpreteert?
Oh er kwam nog meer..
Dan moet ze niet van de hak op de tak springen, maar onderwerp voor onderwerp behandelen. Het enige wat ik na 1/3e van het boek heb gezien is een heleboel claims en conclusies en onsamenhangende verhaaltjes.. maar onderbouwing ontbreekt vrijwel overal. Ik hoop dat er nog enig bewijs komt verderop, maar ik vrees het ergste.
Maar jij weet je wachtwoord niet eens meer.. dus aantijgingen over mezelf hoef ik toch niet te pikken van iemand met een zeef als geheugen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:29 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Natuurlijk is zijn manier van interpreteren anders. Hij kijkt er neutraal naar en prikt door alle onzin heen (en er staat heel veel onzin in dat boek). Jij kijkt er naar en gaat er al vanuit dat ze gewoon gelijk heeft en daarmee zie je meteen alle onzin niet meer.
Ik ben het globaal aan het doorlezen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:29 schreef Ticker het volgende:
[..]
1/3.. dat is wel heel erg snel, met meer dan 200 pagina's.
Dusss...je bent zo gek als een deur.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:21 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
- Compulsory inoculation of vaccines containing a deadly virus;
http://www.usatoday.com/n(...)ine-flu-summit_N.htm
- Massive and targeted reduction of the world population;
http://www.schillerinstit(...)ss_nssm_jb_1995.html
http://www.news.com.au/story/0,23599,21684156-5009760,00.html
- Through vaccines, possible introduction of tiny microchips for mind control;
http://www.washingtonpost(...)AR2007011001399.html
- Establishment of martial law and police state;
http://www.liveleak.com/view?i=96b_1223513546
- Activation of the concentration camps built to accommodate the rebellious;
http://www.army.mil/usapa/epubs/pdf/r210_35.pdf
- Transfer of power from all nations to a single United Nations government;
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601083&sid=aeFVNYQpByU4
http://www.washingtonpost(...)41902242.html?sub=AR
http://www.usatoday.com/n(...)ope-encyclical_N.htm
http://www.thefinancialexpress-bd.com/search_index.php?page=detail_news&news_id=62661
- Fulfilment of the NWO (New World Order).
http://www.cfr.org/conten(...)nance_%20Program.pdf
http://blogs.ft.com/rachm(...)-a-world-government/
http://www.time.com/time/magazine/article/0,9171,1877388,00.html
Dusss.
Mooi document. Wat hier alleen maar beschreven staat is hoe het leger dient om te gaan met gevangen. Amerika is natuurlijk een staat met teveel gevangenen en het is niet ondenkbaar dat er ooit de vraag gaat komen of het leger op bepaalde groepen gevangen kan passen. Dit document beschrijft hoe ze dat moeten doen. Ik zie nergens ook maar een verwijzijng naar de zogenaamde NWO.quote:- Activation of the concentration camps built to accommodate the rebellious;
http://www.army.mil/usapa/epubs/pdf/r210_35.pdf
Daar is Harland Girard weer. Volgens mij de geheime leider van de alu-hoedjes. Ja het is theoretisch mogelijk om microchips via vaccinatie toe te dienen. Het is namelijk ook mogelijk om ze in kaas te verstoppen, of simpel in je heerlijke bruine brood. Als het mogelijk is om ze zo klein te maken moet het toch ook mogelijk maken om ze ongemerkt je bloedbaan te laten enteren. Terwijl de wetenschap amper weet hoe het brein werkt heeft de NWO blijkbaar de middelen in handen om niet alleen ongemerkt je lichaam binnen te komen maar om zelfs je gedachten aan te passen dmv microchips. Als je dat gelooft zou ik me in ieder geval geen zorgen meer maken. Want je ontbreekt namelijk het belangrijkste ingredient om te controleren en dat is een brein.quote:- Through vaccines, possible introduction of tiny microchips for mind control;
http://www.washingtonpost(...)AR2007011001399.html
Lees je de stukjes szelf wel. Wat hier staat is de wens van een Paus om tot 1 politieke macht te komen in de wereld. Gebaseerd op christelijke normen. Sinds het christendom is dat vreemd genoeg al de wens. Hetzelfde zie je bij moslims en de meeste andere geloven. Niks nieuws onder de zon dus.quote:- Transfer of power from all nations to a single United Nations government;
http://www.usatoday.com/n(...)ope-encyclical_N.htm
het standaard antwoord van mensen die geen verweer hebben.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:31 schreef Ticker het volgende:
[..]
Maar jij weet je wachtwoord niet eens meer.. dus aantijgingen over mezelf hoef ik toch niet te pikken van iemand met een zeef als geheugen?
Dank u.
In elk topic stromen er weer dezelfde mensen binnen die zich niet bewust zijn van het NWO verhaal.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:43 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Dusss...je bent zo gek als een deur.
Laat ik er een paar uitpakken
[..]
Mooi document. Wat hier alleen maar beschreven staat is hoe het leger dient om te gaan met gevangen. Amerika is natuurlijk een staat met teveel gevangenen en het is niet ondenkbaar dat er ooit de vraag gaat komen of het leger op bepaalde groepen gevangen kan passen. Dit document beschrijft hoe ze dat moeten doen. Ik zie nergens ook maar een verwijzijng naar de zogenaamde NWO.
[..]
Daar is Harland Girard weer. Volgens mij de geheime leider van de alu-hoedjes. Ja het is theoretisch mogelijk om microchips via vaccinatie toe te dienen. Het is namelijk ook mogelijk om ze in kaas te verstoppen, of simpel in je heerlijke bruine brood. Als het mogelijk is om ze zo klein te maken moet het toch ook mogelijk maken om ze ongemerkt je bloedbaan te laten enteren. Terwijl de wetenschap amper weet hoe het brein werkt heeft de NWO blijkbaar de middelen in handen om niet alleen ongemerkt je lichaam binnen te komen maar om zelfs je gedachten aan te passen dmv microchips. Als je dat gelooft zou ik me in ieder geval geen zorgen meer maken. Want je ontbreekt namelijk het belangrijkste ingredient om te controleren en dat is een brein.
[..]
Lees je de stukjes szelf wel. Wat hier staat is de wens van een Paus om tot 1 politieke macht te komen in de wereld. Gebaseerd op christelijke normen. Sinds het christendom is dat vreemd genoeg al de wens. Hetzelfde zie je bij moslims en de meeste andere geloven. Niks nieuws onder de zon dus.
Zo is iedere link die je post gewoon simpel te ontkrachten. Het enige dat je in overvloed hebt is verbeeldingskracht. je bent zo blind door je alu-hoedje geloof dat je de waarheid niet meer kunt zien.
En juist dan is ervover liegen en er sprookjes over vertellen respectvol?quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:28 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Respectloos?
Ik vind het juist respectvol, aangezien de werkelijke oorzaken voor al die ziektes nogal onduidelijk zijn.
Oke dus je gaat al uit van het bestaan van een NWO en gaat daar bewijzen bij zoeken. Jup dat levert echt betrouwbare resultaten op.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:47 schreef Ticker het volgende:
[..]
In elk topic stromen er weer dezelfde mensen binnen die zich niet bewust zijn van het NWO verhaal.
BNW en TRU gaan over de NWO, de FEMA camps, en in elk topic is er wel een nieuw persoon die zich wil laten informeren.
Man lees de topics, of onthoudt ze als je ze leest!
Nee.. doe me dit niet aan.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:51 schreef switchboy het volgende:
[..]
Oke dus je gaat al uit van het bestaan van een NWO en gaat daar bewijzen bij zoeken. Jup dat levert echt betrouwbare resultaten op.
Aids is ook niet zo boeiend.quote:Op een van de eerste pagina's doet ze de volgende uitspraak:
"...vaccines are ineffective and dangerous, the medical system kills people, medications are poisining us, and AIDS is not evena disease"
En dat noemt zich arts? AIDS geen ziekte? Vaccinaties ineffectief en gevaarlijk? En al die successen die er in het verleden mee zijn geboekt dan?
Ze hebben wel een punt, je moet ook de ruimte overlaten om een eventuele NWO te kunnen weerleggen. Anders had dit subforum ook wel geil-hier-op-NWO-theorien kunnen heten. Hoor / Wederhoor is toch niks mis mee? En alleen maar bezig zijn met 1 kant van het verhaal, dat helpt niet echt met het levendig houden van een forum.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:53 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee.. doe me dit niet aan.
Niet jij ook al.. de discussie was nog gangbaar.. maar nu heb je ook al geen flauw benul van een NWO (in de goede danwel slechte zin)....
Ik geloof niet in een NWO, nog geen enkel overtuigend bewijs van gezien. Jij claimt het bestaan ga je gang overtuig me.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:53 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee.. doe me dit niet aan.
Niet jij ook al.. de discussie was nog gangbaar.. maar nu heb je ook al geen flauw benul van een NWO (in de goede danwel slechte zin)....
Dat doe ik ook. Het probleem is alleen dat ik iedere keer dezelfde vage bewijzen langs zie komen. Iedere keer weer dezelfde plaatjes van de zogenaamde FEMA death camps. Als je dan zelf onderzoek gaat doen dan blijkt alles toch meestal een heel andere verklaring te hebben. Het grote probleem is alleen dat sommige mensen helemaal niet geintereseerd zijn in logische verklaringen, het lijkt er zelfs op dat sommige denken hoe onlogischer de verklaring hoe geloofwaardiger het is.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:47 schreef Ticker het volgende:
[..]
Man lees de topics, of onthoudt ze als je ze leest!
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:00 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Aids is ook niet zo boeiend.
Er zijn mensen die al 18 jaar hiv hebben en nog steeds geen last ervan hebben.
Mensen die aidsremmers slikken worden wel ziek dat is toch wel heel frapant.
Misschien komt dat wel door AIDS remmers zoals gebruikt in de HAART combinatie therapie. Hiermee kan je van HIV inderdaad een chronische aandoening maken. Zonder dat het escaleerd naar AIDS. Om het heel kort door de bocht te zeggen. Ook duurt het meestal een jaar of tien totdat het aantal CD4+ T-lymfocyten onder de 200 zakt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:00 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Aids is ook niet zo boeiend.
Er zijn mensen die al 18 jaar hiv hebben en nog steeds geen last ervan hebben.
Therapietrouw wordt hier wel combinatie therapie gegeven, domme pech om een resitente virusstam te hebben opgelopen/geslecteerd door verkeerd gebruik remmers.quote:Mensen die aidsremmers slikken worden wel ziek dat is toch wel heel frapant.
Sensitivieteit specificiteits verhaal. Een ideale test is 100% sensitief,zal alle zieken eruit pikken (geen vals negatieven). En 100% specifiek, als de uitslag positief is ben je ook echt ziek (geen vals positieve). Helaas is geen enkele test 100% sensitief en 100% specifiek. Het kan dus voorkomen dat een test positief is terwijl er geen ziekte aanwezig is, vervelend maar komt voor. Hierom wordt de diagnose HIV ook nooit op één test gesteld.quote:Tevens mensen die 5 keer een hiv test doen en dan 2 keer positief worden getest en 3 keer negatief.
Toch wel raar he?
Voor de meeste ziektes is het ook lastig om een duidelijke oorzaak te vinden. Wat wel een feit is dat er in het dieren rijk ook allerlei ziektes voorkomen, wat ook een feit is dat er fosielen worden gevonden die duidelijk de sporen tonen van ziektes die we vandaag de dag ook hebben. Het al dan niet krijgen van een ziekte is een gewoon natuurlijk proces. Heel simpel gezegd je kunt pech hebben of niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:28 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Respectloos?
Ik vind het juist respectvol, aangezien de werkelijke oorzaken voor al die ziektes nogal onduidelijk zijn.
Ze heeft een punt maar vergeet het belangrijkste (omdat dat niet past in haar wraak waarschijnlijk). De reden dat er echt een probleem is, is omdat de meeste mensen op veel te late leeftijd aan kinderen gaan beginnen. Vroeger begonnen mensen als ze 20 waren, tegenwoordig denken sommigen dat 40 nog wel een goede leeftijd is. De natuur heeft dit zelf perfect geregeld en als je lichaam niet meer in staat is om VERANTWOORD!!!! kinderen te krijgen dan lukt het inderdaad niet meer.quote:2. Sterility
This results in large part from pollution in the water, air, and foods that we eat yet this polution makes money for the industry. therefore, they don't touch it. Moreover, sterility opens the door to quite another lucrative business. That of iin virtro fertilization"
Emmm sorry maar dit is gewoon te gek voor woorden. Dus als ik me blij voel krijg ik geen kanker. Sterker nog volgens haar komt het door een uitzichtloos bestaan. Sorry maar dan spoor je echt niet en dit is gewoon een klap in het gezich van de vrouwen die borstkanker hebben gehad.quote:3. Breast Cancer
Cancer is the result of feeling hopelessness and helpnessless. Yet the authorities proclaim everywhere that 3...4...9 woman will have breast cancer. It is persistently impressed upon ourt mind so that it will happen. In addition they push mammograms which create fear of cancer and precipiate it. Which is good business
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:02 schreef switchboy het volgende:
[..]
Ik geloof niet in een NWO, nog geen enkel overtuigend bewijs van gezien. Jij claimt het bestaan ga je gang overtuig me.
Als je op jouw manier al een discussie ingaat is een goede discussie niet mogelijk nee.
Op het eerste zinntje na "je bent zo gek als een deur" Wat ik ook niet op die manier zou hebben geschreven, want het helpt niet echt bij het verder voeren van een discussiequote:Op donderdag 16 juli 2009 13:31 schreef Salvad0R het volgende:
Wat een prutsers hier... Stellen ze dat uitspraken ongefundeerd zijn, geef je de bronnen... gaan ze je op de man aanvallen.
Krijg lekker de kanker joh.
Alsof het te rationaliseren valt dat het Amerikaanse leger richtlijnen uitstelt, hoe de inwoners in FEMA camps te stoppen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:34 schreef switchboy het volgende:
[..]
Op het eerste zinntje na "je bent zo gek als een deur" Wat ik ook niet op die manier zou hebben geschreven, want het helpt niet echt bij het verder voeren van een discussie
Word er in die post verder wel inhoudelijk op die bronnen ingegaan.
Vertel me eens. Waarom vind je nooit tumoren/kankers in dieren die je in het wild schiet, terwijl dieren in gevangenschap uitpuilen van de wildgroei aan wazige cellen en kanker?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:20 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Voor de meeste ziektes is het ook lastig om een duidelijke oorzaak te vinden. Wat wel een feit is dat er in het dieren rijk ook allerlei ziektes voorkomen, wat ook een feit is dat er fosielen worden gevonden die duidelijk de sporen tonen van ziektes die we vandaag de dag ook hebben. Het al dan niet krijgen van een ziekte is een gewoon natuurlijk proces. Heel simpel gezegd je kunt pech hebben of niet.
Ik vind dit boek ook respectloos. Enkele voorbeelden uit het boek.
[..]
Ze heeft een punt maar vergeet het belangrijkste (omdat dat niet past in haar wraak waarschijnlijk). De reden dat er echt een probleem is, is omdat de meeste mensen op veel te late leeftijd aan kinderen gaan beginnen. Vroeger begonnen mensen als ze 20 waren, tegenwoordig denken sommigen dat 40 nog wel een goede leeftijd is. De natuur heeft dit zelf perfect geregeld en als je lichaam niet meer in staat is om VERANTWOORD!!!! kinderen te krijgen dan lukt het inderdaad niet meer.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:37 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Alsof het te rationaliseren valt dat het Amerikaanse leger richtlijnen uitstelt, hoe de inwoners in FEMA camps te stoppen.
das waar maar het punt wat daarna gemaakt wordt is daardoor niet minder waar.quote:Stellen dat een journalist van de Washington Times de leider van de alu-hoedjes dragers is, is ook zo suggestief en irrelevant als de tering.
Zo hee jij kunt goed discussieren. Vreemd genoeg zie je dat wel vaker bij types zoals jijzelf als ze in een hoekje komen. Die bronnen van je waren ook gewoon lachwekkend en hadden in de meste gevallen niks te mjaken met wat je wilde bewijzen. Als je er niet inhoudelijk op kunt ingaan reageer dan gewoon nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:31 schreef Salvad0R het volgende:
Wat een prutsers hier... Stellen ze dat uitspraken ongefundeerd zijn, geef je de bronnen... gaan ze je op de man aanvallen.
Wie zegt je dat er in wild geen kankers gevonden worden dan? om maar even een voorbeeld te geven, de tasmaanse duivel. Zo dat ook weer debunked NEXT!quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:43 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Vertel me eens. Waarom vind je nooit tumoren/kankers in dieren die je in het wild schiet, terwijl dieren in gevangenschap uitpuilen van de wildgroei aan wazige cellen en kanker?
Als je een boom alleen kan beoordelen op de kwaliteit van het fruit wat er af komt, kan je een overheid alleen beoordelen op het beleid wat zij uiteindelijk pushen, afgezien van alle retoriek van politici er omheen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:45 schreef switchboy het volgende:
[..]
Ja leuk om overal wat achter te gaan zoeken, zo kan ik ook de intentie om belgië aan te vallen lezen in een draaiboek die onze regering klaar heeftliggen voor het geval dat. Dat betekend ook niet dat we dat morgen of ooit gaan doen.
[..]
das waar maar het punt wat daarna gemaakt wordt is daardoor niet minder waar.
Het is leuk dat het je hobby is om overal wat achter te gaan zoeken, maar dit hoeft niet te beteken dat het waar is. En al helemaal niet als er logische verklaringen zijn of als je theorie onwaarschijnlijk is.
Als je hoefgtrappel hoort denk dan aan paarden niet aan zebra's of giraffen.
en nu weer terug naar vaccinaties bevuil het topic niet zo met die NWO bullshit
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:32 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Neem jij vooral zoveel mogelijk vaccins, kerel.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:31 schreef Salvad0R het volgende:
Vaag verhaal, die kankerepidemie onder tasmaanse duivels. Best vreemd, dat ze honderdduizenden jaren ongestoord konden evolueren, en opeens wordt de populatie in 10 jaar gehalveerd door een "vaag soort kanker".quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:48 schreef switchboy het volgende:
[..]
Wie zegt je dat er in wild geen kankers gevonden worden dan? om maar even een voorbeeld te geven, de tasmaanse duivel. Zo dat ook weer debunked NEXT!
Denk je dat een beest met bijvoorbeeld een leukemie het lang uit gaat houden in het wild? Ik denk het eerlijk gezegt niet dat levert zo'n nadeel op dat het eerste de beste roofdier zijn kans schoon ziet. Hierdoor zal de prevalentie van beesten die in leven zijn en een maligniteit hebben wel behoorlijk dalen ja.
Het is lastig, als mensen mij gaan kwalijk nemen wat journalisten van de Washington Times schrijven.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:54 schreef Dragorius het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor je zinvolle bijdrage aan de discussie!
Lastig he, dat je ineens mensen tegenover je hebt die die onzin niet als zoete koek slikken en mede door hun vakervaring en kennis wel echte antwoorden kunnen geven?
Ik wil je droomwereld niet in duigen trappen, maar zodra je jezelf zo laat gaan in een online discussie, dan weet ik weer waarom zaken als Valium en andere -pammetjes worden uitgeschreven.
Serieus. Waar haal je deze onzin vandaan? Weet je uberhaput wel wat kanker is?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:43 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Vertel me eens. Waarom vind je nooit tumoren/kankers in dieren die je in het wild schiet, terwijl dieren in gevangenschap uitpuilen van de wildgroei aan wazige cellen en kanker?
Natuurlijk Adolf. Je lijkt wel een dictator. Mensen mogen blijkbaar alleen maar praten als ze zeggen wat jij wilt horen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het is lastig, als mensen mij gaan kwalijk nemen wat journalisten van de Washington Times schrijven.
Je moet je bek houden.
Ohja, ik post één onvolledig inzicht en meteen is alles wat ik zeg onzin.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:56 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Serieus. Waar haal je deze onzin vandaan? Weet je uberhaput wel wat kanker is?
Kanker is in fosielen gevonden. Kanker komt in het wild ook gewoon voor. Wat wel meespeelt is dat kanker een dodelijke ziekte is en dat dieren die kanker hebben al vaak vroegtijdig doodgaan en dat het daarom lijkt dat het minder voorkomt.
http://www.ehponline.org/(...)tineau/abstract.html
http://news.yahoo.com/s/l(...)rkillswildanimalstoo
http://www.sciencedaily.com/videos/2006/0607-jurassic_docs.htm
Vertel me eens. Waarom blijf je onzin posten wat echt totaal nergens op slaat
quote:Is dat zo gek? De langetermijneffecten zijn bijvoorbeeld nog niet bekend.
"Dat klopt, maar dat is bij bijna alle nieuwe vaccins het geval. Dat wil niet zeggen dat het onveilig is. Er is veel onderzoek gedaan voordat het vaccin op de markt kwam. Als het kwaad had gekund, hadden we de prik echt niet aan zoveel meisjes gegeven. We weten dan wel niet helemaal zeker dat het vaccin echt baarmoederhalskanker voorkomt, maar we weten wél dat het voor zeventig procent tegen de voorstadia van de kanker beschermt. Het is dus ook heel aannemelijk dat het de ziekte tegenhoudt. Moeten we dan vijftien jaar wachten met inenten terwijl mensen er nu baat bij kunnen hebben?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |