Rustig maarquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:51 schreef Bootje84 het volgende:
Weekendrust? Ken ik niet. Ik heb een actief weekend!
Kanquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:51 schreef Bootje84 het volgende:
Weekendrust? Ken ik niet. Ik heb een actief weekend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:56 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga naar de sportschool![]()
Fijn weekend alvast!
uiteraardquote:
echt hoorquote:
sportse en fijn weekendquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:56 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga naar de sportschool![]()
Fijn weekend alvast!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kan
Sue me for being WestlandsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
voorspelbaarquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:02 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dacht ik al![]()
Mijn laatste uurtjes tikken hier weg
het klopte toch gewoon?quote:
LOl, je hebt nog gelijk ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
voorspelbaar
Ga je het missen?
[..]
het klopte toch gewoon?
zo heel af en toe heb ik wel eens gelijk, maar ik ging er vanuit dat het van Milou een geintje wasquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
LOl, je hebt nog gelijk ook
Fail Milou__ !
Ik dacht dat hij 'kan ik niet' wou zeggenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zo heel af en toe heb ik wel eens gelijk, maar ik ging er vanuit dat het van Milou een geintje was
WILDE!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij 'kan ik niet' wou zeggen
Ah kan wel, maar wil ik niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
aaah.. Is het niet mogelijk om daar te blijven werken of wil je dat ook gewoon niet?
dat had gekundquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij 'kan ik niet' wou zeggen
quote:
Mja.. ik had hier ook gewoon aangegeven dat ik eerst een maandje ging nixen. Dat was geen probleem. Maar als je daar niet wil bijven, dan is dat ook niets natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ah kan wel, maar wil ik niet.
Ik wil wel ff paar weken niet zo veel te doen hebben
Ik moet mijn zakenpartner scherp blijven houden hequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:16 schreef jna het volgende:
[..]
Gewoon verbeterd door een Surinamer.
Genant!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:15 schreef Psychonikeo het volgende:
Mja.. ik had hier ook gewoon aangegeven dat ik eerst een maandje ging nixen. Dat was geen probleem. Maar als je daar niet wil bijven, dan is dat ook niets natuurlijk.
Overigens zat ik die maand lang gewoon te werken door die kutdocent die 2 dagen voor mijn verdediging liet weten dat er iets nog niet helemaal goed was!!![]()
Daar heb ik zwaar van gebaald ja. Het ergste was nog dat toen we het met een paar klasgenoten gingen vieren dat we het gehaald hadden, toevallig die ene docent per ongeluk in de mailinglist zat.. En die kwam dus als enige docent opdagen in die tent.. Ging die trouwens nog dure wiskey zitten drinken ook als wij een rondje gavenquote:
Typisch een leraar dus.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daar heb ik zwaar van gebaald ja. Het ergste was nog dat toen we het met een paar klasgenoten gingen vieren dat we het gehaald hadden, toevallig die ene docent per ongeluk in de mailinglist zat.. En die kwam dus als enige docent opdagen in die tent.. Ging die trouwens nog dure wiskey zitten drinken ook als wij een rondje gaven
Dat was pas een kutavond en toen heb ik me een partij veel moeten zuipen.
eensch.. alleen was hij daarvan zelfs nog een overtreffende trapquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Typisch een leraar dus.
Leraren zijn rare mensen
Crocsquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
eensch.. alleen was hij daarvan zelfs nog een overtreffende trap
Droeg standaard crocs en kleedde zicht te fleurig. Met bijvoorbeeld groene crocs, blauwe broek, oranje trui en elke dag wat anders, in een andere combinatie zeg maar... en hij kon geen lesgeven, maar goed.. genoeg geklaagd. ik ben er vanaf
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
eensch.. alleen was hij daarvan zelfs nog een overtreffende trap
Droeg standaard crocs en kleedde zicht te fleurig. Met bijvoorbeeld groene crocs, blauwe broek, oranje trui en elke dag wat anders, in een andere combinatie zeg maar... en hij kon geen lesgeven, maar goed.. genoeg geklaagd. ik ben er vanaf
Krullen FTW!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Wij hebben ook zo'n leraar!
En hij heeft ook nog van die onverzorgde krullen van middelbare lengte![]()
oh.. die is gewoon een pinda met een blokhead verderquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Wij hebben ook zo'n leraar!
En hij heeft ook nog van die onverzorgde krullen van middelbare lengte![]()
da had ik ook bij jouw vorige opmerking...quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Whehe het is hier altijd oppassen wat je zegt
mja.. jna weet allang hoe verschrikkelijk geil ik m vind, dus dat is het probleem nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Whehe het is hier altijd oppassen wat je zegt
jij bent echt nep. Jij corrigeert Nederlandse spelling en je bent sneller.quote:
Ik was dus niet de enigequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
da had ik ook bij jouw vorige opmerking...
hoofd.. hoofd.. hoofd..:')
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
da had ik ook bij jouw vorige opmerking...
hoofd.. hoofd.. hoofd..
Ah oke dan is het goedquote:[..]
mja.. jna weet allang hoe verschrikkelijk geil ik m vind, dus dat is het probleem niet
Hij is een vieze wankerquote:[..]
jij bent echt nep. Jij corrigeert Nederlandse spelling en je bent sneller.
Je bedoelt wigger?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
whehe
[..]
Ah oke dan is het goed![]()
[..]
Hij is een vieze wanker
Die opmerking kreeg ik al een keer naar m'n hoofd geslingerdquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:53 schreef Psychonikeo het volgende:
jna.. vieze wanker!!
volgens mij is het gewoon echt allemaal een dekmantel en heet hij gewoon jna gewoon een anagram van jan!!
Ah ik weet meer over je dan je denktquote:
'Hij is een doodnormale, doorsnee jongen uit een klein dorp'quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:53 schreef Psychonikeo het volgende:
jna.. vieze wanker!!
volgens mij is het gewoon echt allemaal een dekmantel en heet hij gewoon jna gewoon een anagram van jan!!
Reageer je op nico's eerste of tweede zin?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:54 schreef jna het volgende:
[..]
Die opmerking kreeg ik al een keer naar m'n hoofd geslingerd![]()
Ik dacht al dat die schroef in de muur verdacht veel op een camera leekquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ah ik weet meer over je dan je denkt![]()
[..]
'Hij is een doodnormale, doorsnee jongen uit een klein dorp'
Nou beide aangezien jij het ook al zeiquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Reageer je op nico's eerste of tweede zin?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:57 schreef jna het volgende:
[..]
Ik dacht al dat die schroef in de muur verdacht veel op een camera leek
Ik kwam je tmf-profiel tegen toen ik googlede op doodnormale jongenquote:
inclusief spelfout in de eerste zinquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik kwam je tmf-profiel tegen toen ik googlede op doodnormale jongen![]()
http://www.tmf.nl/profiel/Ni-lo/
quote:Ni-lo
DOODNORMALE JONGEN DIE VAN MUZIEK HOUD,
En in de rest van de tekstquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inclusief spelfout in de eerste zin
[..]
Nee oke. Maar daar staan de kwalitatief mindere filmpjes opquote:
In die 3 seconde is niet veel te zien neequote:Op vrijdag 17 april 2009 15:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee oke. Maar daar staan de kwalitatief mindere filmpjes op![]()
Is ook niet de moeite waard om te kijken
ruim voldoende toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:04 schreef jna het volgende:
[..]
In die 3 seconde is niet veel te zien nee
Ik had wel geluk dat het nu na 3 seconde was. Soms hoef ik er niet eens aan te zittenquote:
Hoef je ook niet je handen te wassen als je gaat etenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:07 schreef jna het volgende:
[..]
Ik had wel geluk dat het nu na 3 seconde was. Soms hoef ik er niet eens aan te zitten
stofwolken?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:07 schreef jna het volgende:
[..]
Ik had wel geluk dat het nu na 3 seconde was. Soms hoef ik er niet eens aan te zitten
Nee maar mikken gaat dan ook zo lastigquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hoef je ook niet je handen te wassen als je gaat eten
Boh, dan ben ik wel heel ge-siertquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:05 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Imperfectie siert de mens. jeweetzelluf
Hey Dean.quote:
quote:
Wil je een lijstje met andere merken voor de volgende keer?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hey Dean.
Ik heb gister een heel gesprek met iemand over Metal gehad.
En toen zei ik heel stoer dat ik het gitaarmerk 'Dean' kende
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hey Dean.
Ik heb gister een heel gesprek met iemand over Metal gehad.
En toen zei ik heel stoer dat ik het gitaarmerk 'Dean' kende
Weet ik ondertussen alquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:12 schreef jna het volgende:
[..]
Wil je een lijstje met andere merken voor de volgende keer?
Zal ik een foto maken van alle gitaren van m'n pa. Kan je opscheppen dat ze allemaal van jou zijnquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Weet ik ondertussen al![]()
We gaan zijn band ook managen
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:15 schreef jna het volgende:
[..]
Zal ik een foto maken van alle gitaren van m'n pa. Kan je opscheppen dat ze allemaal van jou zijn![]()
Dan wil ie ons zeker als management
quote:
Ik begin een bedrijf en Milou wordt mijn secretaressequote:Op vrijdag 17 april 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Maar jullie starten echt een bedrijf?
Of praat Milou over waar ze nu zit?
Nooit.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:20 schreef jna het volgende:
[..]
Ik begin een bedrijf en Milou wordt mijn secretaresse
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 17 april 2009 15:20 schreef jna het volgende:
[..]
Ik begin een bedrijf en Milou wordt mijn secretaresse
quote:
Maar ik ben niet blond dus ik kan geen secretaresse zijnquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
een lekkere secretaresse is het visitekaartje van het bedrijf
das waarquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maar ik ben niet blond dus ik kan geen secretaresse zijn
Ik heb de hele show dubbel gelegenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zijn show viel mij ook erg tegen idd.
Bert Visscher?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb de hele show dubbel gelegen
En dan gezellig met alle nederlanders in de lobby van het hotel zitten klessebessenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:37 schreef Milou__ het volgende:
Ik voel me alsof ik op vakantie ben, alle spullen al gepakt hebt maar nog een uur moet wachen de bus naar het vliegveld komt
Jullie hebben gewoon goede geluidsinstallatie en akoestiekquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Bert Visscher?
Ik vond hem echt tegenvallen! Ik had zoveel meer van hem verwacht![]()
Allemaal van die te flauwe grappen en hij praat zo onduidelijk
Ja en dan aanhoren hoeveel euro ze op hun nieuwe kleren hebben afgedongenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:39 schreef jna het volgende:
[..]
En dan gezellig met alle nederlanders in de lobby van het hotel zitten klessebessen
Niet super neequote:Op vrijdag 17 april 2009 15:40 schreef jna het volgende:
[..]
Jullie hebben gewoon goede geluidsinstallatie en akoestiek
En dat ze het eten niet lekker vondenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja en dan aanhoren hoeveel euro ze op hun nieuwe kleren hebben afgedongen
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:37 schreef Milou__ het volgende:
Ik voel me alsof ik op vakantie ben, alle spullen al gepakt hebt maar nog een uur moet wachen de bus naar het vliegveld komt
mja.. waarschijnlijk ligt flauwe humor mij beterquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Bert Visscher?
Ik vond hem echt tegenvallen! Ik had zoveel meer van hem verwacht![]()
Allemaal van die te flauwe grappen en hij praat zo onduidelijk
Rij 6 zou juist slechter geluid moeten geven danquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. waarschijnlijk ligt flauwe humor mij beter
Ik kon m wel goed verstaan. Zat wel op rij 6, maar dat zou niet mogen uitmaken natuurlijk..
En dan zeuren hoe verbrand ze de eerste 3 dagen wel niet waren. En dat de liftboy juanes van het hotel zo schattig wasquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:42 schreef jna het volgende:
[..]
En dat ze het eten niet lekker vonden![]()
Dat zijn dan van die types die 2 weken lang elke avond bij piet patat eten
Lul nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:44 schreef jna het volgende:
[..]
Rij 6 zou juist slechter geluid moeten geven dan
Hebben jouw hotels een liftboy?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
En dan zeuren hoe verbrand ze de eerste 3 dagen wel niet waren. En dat de liftboy juanes van het hotel zo schattig was
uhm.. geen idee, maar ik had gewoon goed geluidquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:44 schreef jna het volgende:
[..]
Rij 6 zou juist slechter geluid moeten geven dan
Over het algemeen hangen geluidsinstallaties hoog dus dan gaan ze over de eerste paar rijen heen om zo te zeggen. Vaak zie je ook kleine speakers op de rand van het podium staan naar de zaal gericht oom de eerst paar rijen te bereiken.quote:
Bij ons nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:48 schreef jna het volgende:
[..]
Over het algemeen hangen geluidsinstallaties hoog dus dan gaan ze over de eerste paar rijen heen om zo te zeggen. Vaak zie je ook kleine speakers op de rand van het podium staan naar de zaal gericht oom de eerst paar rijen te bereiken.
Ssst, ik kan niet lezenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee.. juanes! lees nou eens man!
Als je het over de duivel hebt; hij komt net binnenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. waarschijnlijk ligt flauwe humor mij beter
Ik kon m wel goed verstaan. Zat wel op rij 6, maar dat zou niet mogen uitmaken natuurlijk..
zeg ff dat ie waardeloos wasquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Als je het over de duivel hebt; hij komt net binnen
Milou: "Bertje Vis, je was waardeloos vorige keer"quote:
de ballen!quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:55 schreef Milou__ het volgende:
Ik ga afsluiten en nog ff een rondje lopen
die is oldschoolquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:05 schreef jna het volgende:
[..]
laat ze niet vallen, laat ze niet glippen, anders kan je niet meer wippen
Scuzi!quote:
quote:
Van je Russische chick..quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:weer een reactie. Dit keer zit er geen foto bij
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij deze
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
ze wil zelfs nieuwe foto's van mijquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Van je Russische chick..![]()
She loves you long time
Handig copy/paste mailtjesquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ze wil zelfs nieuwe foto's van mij![]()
Maar ik heb nog helemaal geen oude foto's gestuurd![]()
idd.quote:
Dan vraag je dat toch nog een keer. Of is dat geen optie.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
idd.![]()
Ze heeft niet eens antwoord gegeven op mijn vraag wat typische Russische gerechten zijn.
Ik gok met veel wodka er inquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
idd.![]()
Ze heeft niet eens antwoord gegeven op mijn vraag wat typische Russische gerechten zijn.
Een man die hoopt dat je geld gaat sturenquote:
nee, vraag het gewoon nog een keer.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:18 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dan vraag je dat toch nog een keer. Of is dat geen optie.
grote kans idd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een man die hoopt dat je geld gaat sturen
Gaat wel goed. Eerste week van de stage was wel wennen. Het was zo rustig in de pauzes.quote:
Wat voor stage loop je?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:04 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Gaat wel goed. Eerste week van de stage was wel wennen. Het was zo rustig in de pauzes.
Ik loop stage voor school. Ik doe de opleiding administrateur. Ik loop stage bij Huiskes Verswaren te Almelo. Moet nog stagelopen tot en met 12 juni.quote:
Klinkt wel leuk ergensquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:07 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik loop stage voor school. Ik doe de opleiding administrateur. Ik loop stage bij Huiskes Verswaren te Almelo. Moet nog stagelopen tot en met 12 juni.
Zal even kijkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
PB, weet jij nog met welk e-mail adres ze dat allereerste mailtje stuurde?
dank u. google geeft geen hits op dat e-mail adresquote:
zo vroeg al?quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:14 schreef PieterBas het volgende:
Oh ja... Ik mag nu officieel mijn scriptie gaan verdedigen![]()
Migraine aanval op komstquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zo vroeg al?
Zou ik eigenlijk ook moeten doen.
Nu nog het goede nieuws vertellen op mijn afstudeerstagequote:
tot straksquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:25 schreef Puala het volgende:
[..]
ff uurtje slapen en dan weer klaar. Of ik slaap gewoon tot morgen 7 uur
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
tot straksen anders tot morgen
![]()
dat ->kan je beter niet doen
Heb je tips hoe we zelf ons bandje [beter] kunnen managen?quote:
Geen idee, weet niet hoe jullie het nu doen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb je tips hoe we zelf ons bandje [beter] kunnen managen?
Uh, nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:34 schreef jna het volgende:
[..]
Geen idee, weet niet hoe jullie het nu doen?
of gewoon heel fout aan X-factor of Holland got Talent meedoen.. krijg je opeens veel exposurequote:Op vrijdag 17 april 2009 19:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Uh, niet
Gewoon wat zaken mailen, gare demo +bio en een foto opsturen en dan hopen dat ze bellen
En aan bandwedstrijdjes meedoen.
Wel aan zitten denken inderdaadquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
of gewoon heel fout aan X-factor of Holland got Talent meedoen.. krijg je opeens veel exposure
Oh, dat was Idols...quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:48 schreef eer-ik het volgende:
JvT en Nick en Simon hebben toch niet met x-factor meegedaan oid?
Nick en Simon hebben weer een nummer 1 hit las ik.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:43 schreef PieterBas het volgende:
Falend of niet...
De jeugd van Tegenwoordig en Nick en Simon hebben er anders toch goed meer gescoord
Zorgen dat je zoveel mogelijk mag en kan optreden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb je tips hoe we zelf ons bandje [beter] kunnen managen?
Het is niet mijn favoriete muziek.. maar ze maken best leuke liedjesquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:49 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Nick en Simon hebben weer een nummer 1 hit las ik.
veni vidi vici (deel 1) Maar is intussen afgelopen.quote:
Ja, maar hoe komen we zover?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zorgen dat je zoveel mogelijk mag en kan optreden.
Zorg dat mensen je kennen
Nou ja, zoiets werd wel een aantal keer door verschillende media gemeld... maar het kan dus ook gewoon een broodje aap verhaal zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:08 schreef jna het volgende:
De jeugd van tegenwoordig heeft nooit meegedaan aan idols toch?
Dat verhaal in die interviews is inderdaad gewoon een onzin verhaal. Sowieso kan je nooit een serieus interview houden met DJVTquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nou ja, zoiets werd wel een aantal keer door verschillende media gemeld... maar het kan dus ook gewoon een broodje aap verhaal zijn.
Je kan altijd nog met je poes in de playboy..quote:
Anders had RTL wel materiaalquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:24 schreef jna het volgende:
[..]
Dat verhaal in die interviews is inderdaad gewoon een onzin verhaal. Sowieso kan je nooit een serieus interview houden met DJVT
Zou k hem wel eerst ff scherenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je kan altijd nog met je poes in de playboy..
Morgen maar even naar de dierenwinkel dusquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:25 schreef PieterBas het volgende:
Je kan altijd nog met je poes in de playboy..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
dat komt misschien omdat je een wazig persoon bentquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb nog maar ff een mailtje gestuurd naar die waarschijnlijke scammer.wat een nat mailtje zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Signature.
hmm... zou dat het zijn..quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat komt misschien omdat je een wazig persoon bent![]()
dat was een niet te missen kopkans![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb nog maar ff een mailtje gestuurd naar die waarschijnlijke scammer.Je had ook kunnen vragen wat haar favoriete nummer was...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"My love won't cost a thing" van j lo.. zal dat niet zijn
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Ja, nogal veel bla erin.quote:
daar ging ik ook al vanuit toen PB en ik hetzelfde mailtje ontvangen hadden. Maar was wel benieuwd naar de reacties en mailtjes.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, nogal veel bla erin.
Het moge toch duidelijk wezen dat het niet bepaald echt is allemaal...
ik zou alleen geen moeite steken in een relatief lief mailtje naar zo iemand.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daar ging ik ook al vanuit toen PB en ik hetzelfde mailtje ontvangen hadden. Maar was wel benieuwd naar de reacties en mailtjes.
nee, waarschijnlijk niet neequote:Op vrijdag 17 april 2009 22:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je had ook kunnen vragen wat haar favoriete nummer was...
"My love won't cost a thing" van j lo.. zal dat niet zijn
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
het zijn maar woorden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zou alleen geen moeite steken in een relatief lief mailtje naar zo iemand.
voor haar een inkomenquote:
Even opgeschreven wat je bedoelde.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga naar de kroeg, want is alweer vrijdag
quote:
maar 't is weekend.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar duik toch echt mijn mandje in. Ga al een hele week te laat naar bed en de wekker gaat iedere morgen weer te vroeg
Valt meequote:Op zaterdag 18 april 2009 02:33 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dit maakt je wakker
http://z0r.de/?id=693
Half tien pas? Deze hoek van Friesland begint het beunen altijd om 07:00quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:50 schreef Psychonikeo het volgende:
anders ga je godverrededomme om half 10 lopen zagen en timmeren onder mijn raam![]()
Zei toch dat ik er niks aan kan doen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:53 schreef MarijeH het volgende:Goedemorgen. Ben een beetje teleurgesteld in iemand denk ik.
![]()
gelukkig woon in niet in die hoek van Frieslandquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Half tien pas? Deze hoek van Friesland begint het beunen altijd om 07:00
ik probeerde het ook te negeren, maar het lukte nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:10 schreef The_Dean het volgende:
Ach, dat went ook wel weer hoor, op een gegeven moment hoor je het niet eens zo erg meer
Als die gaat sta ik er eigenlijk meteen naastquote:
hehe.. dat is nog vervelender aan de dag beginnenquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik schrok vanmorgen om 6:30 uur wakker en dacht dat ik naar mijn werk moest
Ik stond al bijna naast mijn bed, toen ik mij bedacht dat het zaterdag is, en dat ik dus nog even mocht blijven liggenquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Als die gaat sta ik er eigenlijk meteen naast
[..]
hehe.. dat is nog vervelender aan de dag beginnen
Mag jij op je stageplek niet werken aan je verslag?? Dat mag ik wel.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:57 schreef jslavenburg het volgende:
Vandaag moet ik veel aan mijn stageverslag werken, maar totaal geen zin in
Jawel, maar dan moet ik er wel tijd/zin voor vindenquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:58 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Mag jij op je stageplek niet werken aan je verslag?? Dat mag ik wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |