daar ging ik ook al vanuit toen PB en ik hetzelfde mailtje ontvangen hadden. Maar was wel benieuwd naar de reacties en mailtjes.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, nogal veel bla erin.
Het moge toch duidelijk wezen dat het niet bepaald echt is allemaal...
ik zou alleen geen moeite steken in een relatief lief mailtje naar zo iemand.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daar ging ik ook al vanuit toen PB en ik hetzelfde mailtje ontvangen hadden. Maar was wel benieuwd naar de reacties en mailtjes.
nee, waarschijnlijk niet neequote:Op vrijdag 17 april 2009 22:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je had ook kunnen vragen wat haar favoriete nummer was...
"My love won't cost a thing" van j lo.. zal dat niet zijn
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
het zijn maar woorden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zou alleen geen moeite steken in een relatief lief mailtje naar zo iemand.
voor haar een inkomenquote:
Even opgeschreven wat je bedoelde.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga naar de kroeg, want is alweer vrijdag
quote:
maar 't is weekend.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar duik toch echt mijn mandje in. Ga al een hele week te laat naar bed en de wekker gaat iedere morgen weer te vroeg
Valt meequote:Op zaterdag 18 april 2009 02:33 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dit maakt je wakker
http://z0r.de/?id=693
Half tien pas? Deze hoek van Friesland begint het beunen altijd om 07:00quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:50 schreef Psychonikeo het volgende:
anders ga je godverrededomme om half 10 lopen zagen en timmeren onder mijn raam![]()
Zei toch dat ik er niks aan kan doen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:53 schreef MarijeH het volgende:Goedemorgen. Ben een beetje teleurgesteld in iemand denk ik.
![]()
gelukkig woon in niet in die hoek van Frieslandquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Half tien pas? Deze hoek van Friesland begint het beunen altijd om 07:00
ik probeerde het ook te negeren, maar het lukte nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:10 schreef The_Dean het volgende:
Ach, dat went ook wel weer hoor, op een gegeven moment hoor je het niet eens zo erg meer
Als die gaat sta ik er eigenlijk meteen naastquote:
hehe.. dat is nog vervelender aan de dag beginnenquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik schrok vanmorgen om 6:30 uur wakker en dacht dat ik naar mijn werk moest
Ik stond al bijna naast mijn bed, toen ik mij bedacht dat het zaterdag is, en dat ik dus nog even mocht blijven liggenquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Als die gaat sta ik er eigenlijk meteen naast
[..]
hehe.. dat is nog vervelender aan de dag beginnen
Mag jij op je stageplek niet werken aan je verslag?? Dat mag ik wel.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:57 schreef jslavenburg het volgende:
Vandaag moet ik veel aan mijn stageverslag werken, maar totaal geen zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |