quote:
Maar ik ben niet blond dus ik kan geen secretaresse zijnquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
een lekkere secretaresse is het visitekaartje van het bedrijf
das waarquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maar ik ben niet blond dus ik kan geen secretaresse zijn
Ik heb de hele show dubbel gelegenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zijn show viel mij ook erg tegen idd.
Bert Visscher?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb de hele show dubbel gelegen
En dan gezellig met alle nederlanders in de lobby van het hotel zitten klessebessenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:37 schreef Milou__ het volgende:
Ik voel me alsof ik op vakantie ben, alle spullen al gepakt hebt maar nog een uur moet wachen de bus naar het vliegveld komt
Jullie hebben gewoon goede geluidsinstallatie en akoestiekquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Bert Visscher?
Ik vond hem echt tegenvallen! Ik had zoveel meer van hem verwacht![]()
Allemaal van die te flauwe grappen en hij praat zo onduidelijk
Ja en dan aanhoren hoeveel euro ze op hun nieuwe kleren hebben afgedongenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:39 schreef jna het volgende:
[..]
En dan gezellig met alle nederlanders in de lobby van het hotel zitten klessebessen
Niet super neequote:Op vrijdag 17 april 2009 15:40 schreef jna het volgende:
[..]
Jullie hebben gewoon goede geluidsinstallatie en akoestiek
En dat ze het eten niet lekker vondenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja en dan aanhoren hoeveel euro ze op hun nieuwe kleren hebben afgedongen
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:37 schreef Milou__ het volgende:
Ik voel me alsof ik op vakantie ben, alle spullen al gepakt hebt maar nog een uur moet wachen de bus naar het vliegveld komt
mja.. waarschijnlijk ligt flauwe humor mij beterquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Bert Visscher?
Ik vond hem echt tegenvallen! Ik had zoveel meer van hem verwacht![]()
Allemaal van die te flauwe grappen en hij praat zo onduidelijk
Rij 6 zou juist slechter geluid moeten geven danquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. waarschijnlijk ligt flauwe humor mij beter
Ik kon m wel goed verstaan. Zat wel op rij 6, maar dat zou niet mogen uitmaken natuurlijk..
En dan zeuren hoe verbrand ze de eerste 3 dagen wel niet waren. En dat de liftboy juanes van het hotel zo schattig wasquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:42 schreef jna het volgende:
[..]
En dat ze het eten niet lekker vonden![]()
Dat zijn dan van die types die 2 weken lang elke avond bij piet patat eten
Lul nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:44 schreef jna het volgende:
[..]
Rij 6 zou juist slechter geluid moeten geven dan
Hebben jouw hotels een liftboy?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
En dan zeuren hoe verbrand ze de eerste 3 dagen wel niet waren. En dat de liftboy juanes van het hotel zo schattig was
uhm.. geen idee, maar ik had gewoon goed geluidquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:44 schreef jna het volgende:
[..]
Rij 6 zou juist slechter geluid moeten geven dan
Over het algemeen hangen geluidsinstallaties hoog dus dan gaan ze over de eerste paar rijen heen om zo te zeggen. Vaak zie je ook kleine speakers op de rand van het podium staan naar de zaal gericht oom de eerst paar rijen te bereiken.quote:
Bij ons nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:48 schreef jna het volgende:
[..]
Over het algemeen hangen geluidsinstallaties hoog dus dan gaan ze over de eerste paar rijen heen om zo te zeggen. Vaak zie je ook kleine speakers op de rand van het podium staan naar de zaal gericht oom de eerst paar rijen te bereiken.
Ssst, ik kan niet lezenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee.. juanes! lees nou eens man!
Als je het over de duivel hebt; hij komt net binnenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. waarschijnlijk ligt flauwe humor mij beter
Ik kon m wel goed verstaan. Zat wel op rij 6, maar dat zou niet mogen uitmaken natuurlijk..
zeg ff dat ie waardeloos wasquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Als je het over de duivel hebt; hij komt net binnen
Milou: "Bertje Vis, je was waardeloos vorige keer"quote:
de ballen!quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:55 schreef Milou__ het volgende:
Ik ga afsluiten en nog ff een rondje lopen
die is oldschoolquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:05 schreef jna het volgende:
[..]
laat ze niet vallen, laat ze niet glippen, anders kan je niet meer wippen
Scuzi!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |