quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
da had ik ook bij jouw vorige opmerking...
hoofd.. hoofd.. hoofd..
Ah oke dan is het goedquote:[..]
mja.. jna weet allang hoe verschrikkelijk geil ik m vind, dus dat is het probleem niet
Hij is een vieze wankerquote:[..]
jij bent echt nep. Jij corrigeert Nederlandse spelling en je bent sneller.
Je bedoelt wigger?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
whehe
[..]
Ah oke dan is het goed![]()
[..]
Hij is een vieze wanker
Die opmerking kreeg ik al een keer naar m'n hoofd geslingerdquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:53 schreef Psychonikeo het volgende:
jna.. vieze wanker!!
volgens mij is het gewoon echt allemaal een dekmantel en heet hij gewoon jna gewoon een anagram van jan!!
Ah ik weet meer over je dan je denktquote:
'Hij is een doodnormale, doorsnee jongen uit een klein dorp'quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:53 schreef Psychonikeo het volgende:
jna.. vieze wanker!!
volgens mij is het gewoon echt allemaal een dekmantel en heet hij gewoon jna gewoon een anagram van jan!!
Reageer je op nico's eerste of tweede zin?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:54 schreef jna het volgende:
[..]
Die opmerking kreeg ik al een keer naar m'n hoofd geslingerd![]()
Ik dacht al dat die schroef in de muur verdacht veel op een camera leekquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ah ik weet meer over je dan je denkt![]()
[..]
'Hij is een doodnormale, doorsnee jongen uit een klein dorp'
Nou beide aangezien jij het ook al zeiquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Reageer je op nico's eerste of tweede zin?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:57 schreef jna het volgende:
[..]
Ik dacht al dat die schroef in de muur verdacht veel op een camera leek
Ik kwam je tmf-profiel tegen toen ik googlede op doodnormale jongenquote:
inclusief spelfout in de eerste zinquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik kwam je tmf-profiel tegen toen ik googlede op doodnormale jongen![]()
http://www.tmf.nl/profiel/Ni-lo/
quote:Ni-lo
DOODNORMALE JONGEN DIE VAN MUZIEK HOUD,
En in de rest van de tekstquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inclusief spelfout in de eerste zin
[..]
Nee oke. Maar daar staan de kwalitatief mindere filmpjes opquote:
In die 3 seconde is niet veel te zien neequote:Op vrijdag 17 april 2009 15:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee oke. Maar daar staan de kwalitatief mindere filmpjes op![]()
Is ook niet de moeite waard om te kijken
ruim voldoende toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:04 schreef jna het volgende:
[..]
In die 3 seconde is niet veel te zien nee
Ik had wel geluk dat het nu na 3 seconde was. Soms hoef ik er niet eens aan te zittenquote:
Hoef je ook niet je handen te wassen als je gaat etenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:07 schreef jna het volgende:
[..]
Ik had wel geluk dat het nu na 3 seconde was. Soms hoef ik er niet eens aan te zitten
stofwolken?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:07 schreef jna het volgende:
[..]
Ik had wel geluk dat het nu na 3 seconde was. Soms hoef ik er niet eens aan te zitten
Nee maar mikken gaat dan ook zo lastigquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hoef je ook niet je handen te wassen als je gaat eten
Boh, dan ben ik wel heel ge-siertquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:05 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Imperfectie siert de mens. jeweetzelluf
Hey Dean.quote:
quote:
Wil je een lijstje met andere merken voor de volgende keer?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hey Dean.
Ik heb gister een heel gesprek met iemand over Metal gehad.
En toen zei ik heel stoer dat ik het gitaarmerk 'Dean' kende
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hey Dean.
Ik heb gister een heel gesprek met iemand over Metal gehad.
En toen zei ik heel stoer dat ik het gitaarmerk 'Dean' kende
Weet ik ondertussen alquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:12 schreef jna het volgende:
[..]
Wil je een lijstje met andere merken voor de volgende keer?
Zal ik een foto maken van alle gitaren van m'n pa. Kan je opscheppen dat ze allemaal van jou zijnquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Weet ik ondertussen al![]()
We gaan zijn band ook managen
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:15 schreef jna het volgende:
[..]
Zal ik een foto maken van alle gitaren van m'n pa. Kan je opscheppen dat ze allemaal van jou zijn![]()
Dan wil ie ons zeker als management
quote:
Ik begin een bedrijf en Milou wordt mijn secretaressequote:Op vrijdag 17 april 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Maar jullie starten echt een bedrijf?
Of praat Milou over waar ze nu zit?
Nooit.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:20 schreef jna het volgende:
[..]
Ik begin een bedrijf en Milou wordt mijn secretaresse
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 17 april 2009 15:20 schreef jna het volgende:
[..]
Ik begin een bedrijf en Milou wordt mijn secretaresse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |