quote:
Van je Russische chick..quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:weer een reactie. Dit keer zit er geen foto bij
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij deze
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
ze wil zelfs nieuwe foto's van mijquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Van je Russische chick..![]()
She loves you long time
Handig copy/paste mailtjesquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ze wil zelfs nieuwe foto's van mij![]()
Maar ik heb nog helemaal geen oude foto's gestuurd![]()
idd.quote:
Dan vraag je dat toch nog een keer. Of is dat geen optie.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
idd.![]()
Ze heeft niet eens antwoord gegeven op mijn vraag wat typische Russische gerechten zijn.
Ik gok met veel wodka er inquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
idd.![]()
Ze heeft niet eens antwoord gegeven op mijn vraag wat typische Russische gerechten zijn.
Een man die hoopt dat je geld gaat sturenquote:
nee, vraag het gewoon nog een keer.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:18 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dan vraag je dat toch nog een keer. Of is dat geen optie.
grote kans idd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een man die hoopt dat je geld gaat sturen
Gaat wel goed. Eerste week van de stage was wel wennen. Het was zo rustig in de pauzes.quote:
Wat voor stage loop je?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:04 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Gaat wel goed. Eerste week van de stage was wel wennen. Het was zo rustig in de pauzes.
Ik loop stage voor school. Ik doe de opleiding administrateur. Ik loop stage bij Huiskes Verswaren te Almelo. Moet nog stagelopen tot en met 12 juni.quote:
Klinkt wel leuk ergensquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:07 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik loop stage voor school. Ik doe de opleiding administrateur. Ik loop stage bij Huiskes Verswaren te Almelo. Moet nog stagelopen tot en met 12 juni.
Zal even kijkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
PB, weet jij nog met welk e-mail adres ze dat allereerste mailtje stuurde?
dank u. google geeft geen hits op dat e-mail adresquote:
zo vroeg al?quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:14 schreef PieterBas het volgende:
Oh ja... Ik mag nu officieel mijn scriptie gaan verdedigen![]()
Migraine aanval op komstquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zo vroeg al?
Zou ik eigenlijk ook moeten doen.
Nu nog het goede nieuws vertellen op mijn afstudeerstagequote:
tot straksquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:25 schreef Puala het volgende:
[..]
ff uurtje slapen en dan weer klaar. Of ik slaap gewoon tot morgen 7 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |