Nee, alleen vandaag om 13.00quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:29 schreef Uro het volgende:
Juist. Nog steeds een beetje in het rauwproces?
het rauwproces is het proces dat je je eigen helemaal suf rukt als het uit is?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:29 schreef Uro het volgende:
Juist. Nog steeds een beetje in het rauwproces?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:35 schreef right_turn het volgende:
Ik ga zo maar eens een bommelding doen
dat kan nog steedsquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:33 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ja, ik had haar nog een wel tijdje willen aanhouden als vriendinnetje
Trouwen met je ex lijkt me ook geen goed begin van een huwelijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:28 schreef right_turn het volgende:
... en niet met mij.
Mensen die nog in een kerk trouwenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:48 schreef Multivitamine het volgende:
Ga erheen en zeg dat je het er niet mee eens bent tegen de pastoor.
Oh, dit gebeurt alleen in Amerikaanse films?
lekker voor je vriendin dan dat je loopt te rouwen om het feit dat je ex gaat trouwen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:36 schreef right_turn het volgende:
[..]
Check, dubbelcheck... baan en vriendin!
Prachtig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:43 schreef BroesWillems het volgende:
*insert tranentrekker*
Ik zal dansen op je bruiloft
Nee, niemand zal mijn tranen zien
Toen je man vroeg wie ik was
Zei jij een oude vriend
Ook al is m'n hart gebroken
Ik doe net alsof ik lach
Maar ik weet, ik zal je missen
Het einde kwam zo onverwacht
Als dat geen lucas en gea isquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:43 schreef BroesWillems het volgende:
*insert tranentrekker*
Ik zal dansen op je bruiloft
Nee, niemand zal mijn tranen zien
Toen je man vroeg wie ik was
Zei jij een oude vriend
Ook al is m'n hart gebroken
Ik doe net alsof ik lach
Maar ik weet, ik zal je missen
Het einde kwam zo onverwacht
Wat klaag je danquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:36 schreef right_turn het volgende:
[..]
Tot je zakie er rauw van wordt dus...quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
het rauwproces is het proces dat je je eigen helemaal suf rukt als het uit is?
even terug draaienquote:
Dat is mijn laatste ex ook, niet de trouw ex. Nog wel van haar ex-vriendje, die nu niet meer haar ex is. ( de dvdspeler exquote:
we kunnen ook nog een half uurtje sex hebbenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:27 schreef right_turn het volgende:
[..]
Je hebt nog een half uurtje de tijd om van gedachten te veranderen!
Ik wil 50 jaar sex hebben!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:28 schreef Leanne het volgende:
[..]
we kunnen ook nog een half uurtje sex hebben
Ik heb hier geen fotosoepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:47 schreef Ticker het volgende:
Nee nee, ik heb een beter idee! Je moet er een film momentje van maken.. zo van.
"en zijn er hier nog mensen die daar bezwaar tegen hebben, die moeten dan nu spreken of voor altijd zwijgen.."
En dan kom jij zo binnen rennen, extra kabaal weet je wel, en dan zo van:
Bep!!! Neeeee!! BEP! Je bent me alles! Ik hou nog steeds van jou!
En dan sla je zo die gozer op z'n bek man!
quote:Je bent onze wip van vorige week toch nog niet vergeten?!!
Nee, ik ben gek op mijn vriendin. Die ex is van drie jaar geledenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:44 schreef Basp1 het volgende:
Je bent dus eigenlijk nog steeds verliefd op je Ex maar hebt wel weer een nieuwe vriendin genomen omdat dat zo hoort.
quote:
Waarom loop je dan te huilen dat je ex getrouwd is als je een vriendin hebt? Tenzij je nog niet over die trouwende ex heen bent of gewoon een waardeloze vriendin hebt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:07 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ik heb het mijn vriendin voorgesteld. Zij wil een vrouw, ik een meisje
Wie heeft dit gemaakt? Is dit een parodie ergens op? Echt geweldig!quote:
Dat filmpje was ik kwijt! Geweldig!quote:
Zij schijnbaar dus niet met jouquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:41 schreef right_turn het volgende:
[..]
Maar ik wil lief en leed met haar delen, tot de dood ons scheidt!
En jij was 'zogenaamd' verdrietig omdat je ex ging trouwen...quote:
Een half uurtje ongeremde, passionele sex met Leanne is welquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:45 schreef Mistahlilg het volgende:
[..]
En jij was 'zogenaamd' verdrietig omdat je ex ging trouwen...
wat een verandering in slechts een aantal minuten..
De jeugd van tegenwoording
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:51 schreef right_turn het volgende:
[..]
Een half uurtje ongeremde, passionele sex met Leanne is welhoor!
Zit niet zo te janken en laat je opsluiten in een TBS kliniek.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:46 schreef right_turn het volgende:
Eigenlijk was dit wel een prima moment om het ouderlijk huis van mijn ex in de fik te zetten!
Zij waren tegen de relatie en haar vader sprak niet met mij. Alleen maar omdat ik iets ouder dan dochterlief benquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:55 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Zit niet zo te janken en laat je opsluiten in een TBS kliniek.
ibtl
Gigiquote:
Ja, alles is dan weer vergeten en vergeven.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:11 schreef Maikuuul het volgende:
Stel ze zou het uitmaken met haar huidige vriend, zou jij haar dan weer terugpakken ?
Ik zou t niet doen
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:25 schreef Fortitudo het volgende:
TS had van die hele trieste topics in het subforum van relaties en psychologie enzo. wie kan ze terugvinden?
Een leuke avond en nacht bij mijn vriendinnetje. Enig minpuntje... ik faalde!quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:13 schreef Shoombak het volgende:
Whehe je ex wordt vanavond door haar nieuwe man keihard genomen, en jij zit met je leuter in je hand te fappen op lelijke oostblokwijven
Je bent dus nog gewoon verliefd ...quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:27 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ja, alles is dan weer vergeten en vergeven.
Deze foto is van voor haar gezichtsreconstructie!quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Ach TS, troost je, je mist er niks aan:
[ afbeelding ]
idd.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Ach TS, troost je, je mist er niks aan:
[ afbeelding ]
wat is je klacht, gezien deze fotoquote:
quote:
Dat is toch gewoon het gezicht van Femke Halsema erin geshopt?quote:
Ja, nou je het zegtquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:00 schreef Daniane het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon het gezicht van Femke Halsema erin geshopt?![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:01 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Met draai (en verbeelding) was mooier
Daar kon je op wachten, als het een mooie niet-random verdraaiing is...quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:47 schreef right_turn het volgende:
[..]
Crap, het is iemand gelukt om de foto terug te draaien!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:08 schreef BigKahuna het volgende:
Koop een megafoon en ga naar die bruiloft. Net als het ja-woord is gegeven, schreeuw je door de megafoon: "HAHAHAHAHAHA IK HEB JE VROUW GENEUKT![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Succes gegarandeerd.
ik zou haar doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
OMG!!! Nu de foto ontcijferd is neem ik mijn woorden terugquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!1!!!1!!1#"§"!!!!""""!!!1!one!quote:Op zondag 19 april 2009 16:11 schreef B.. het volgende:
Mijn vrouw op FOK!! Wat doen jullie!!
Uhm, dat is het gezicht van Femke Halsema. Mijn ex lijkt meer op Chantal Janzenquote:Op zondag 19 april 2009 16:51 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
OMG!!! Nu de foto ontcijferd is neem ik mijn woorden terug
quote:
quote:
Wat is het probleem dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:36 schreef right_turn het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |