Nee, alleen vandaag om 13.00quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:29 schreef Uro het volgende:
Juist. Nog steeds een beetje in het rauwproces?
het rauwproces is het proces dat je je eigen helemaal suf rukt als het uit is?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:29 schreef Uro het volgende:
Juist. Nog steeds een beetje in het rauwproces?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:35 schreef right_turn het volgende:
Ik ga zo maar eens een bommelding doen
dat kan nog steedsquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:33 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ja, ik had haar nog een wel tijdje willen aanhouden als vriendinnetje
Trouwen met je ex lijkt me ook geen goed begin van een huwelijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:28 schreef right_turn het volgende:
... en niet met mij.
Mensen die nog in een kerk trouwenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:48 schreef Multivitamine het volgende:
Ga erheen en zeg dat je het er niet mee eens bent tegen de pastoor.
Oh, dit gebeurt alleen in Amerikaanse films?
lekker voor je vriendin dan dat je loopt te rouwen om het feit dat je ex gaat trouwen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:36 schreef right_turn het volgende:
[..]
Check, dubbelcheck... baan en vriendin!
Prachtig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:43 schreef BroesWillems het volgende:
*insert tranentrekker*
Ik zal dansen op je bruiloft
Nee, niemand zal mijn tranen zien
Toen je man vroeg wie ik was
Zei jij een oude vriend
Ook al is m'n hart gebroken
Ik doe net alsof ik lach
Maar ik weet, ik zal je missen
Het einde kwam zo onverwacht
Als dat geen lucas en gea isquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:43 schreef BroesWillems het volgende:
*insert tranentrekker*
Ik zal dansen op je bruiloft
Nee, niemand zal mijn tranen zien
Toen je man vroeg wie ik was
Zei jij een oude vriend
Ook al is m'n hart gebroken
Ik doe net alsof ik lach
Maar ik weet, ik zal je missen
Het einde kwam zo onverwacht
Wat klaag je danquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:36 schreef right_turn het volgende:
[..]
Check, dubbelcheck... baan en vriendin!
Tot je zakie er rauw van wordt dus...quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
het rauwproces is het proces dat je je eigen helemaal suf rukt als het uit is?
even terug draaienquote:
Dat is mijn laatste ex ook, niet de trouw ex. Nog wel van haar ex-vriendje, die nu niet meer haar ex is. ( de dvdspeler exquote:
we kunnen ook nog een half uurtje sex hebbenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:27 schreef right_turn het volgende:
[..]
Je hebt nog een half uurtje de tijd om van gedachten te veranderen!
Ik wil 50 jaar sex hebben!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:28 schreef Leanne het volgende:
[..]
we kunnen ook nog een half uurtje sex hebben
Ik heb hier geen fotosoepquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |