abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59395238
Eventjes iets van me afschrijven

Eind april ben ik via een een online dating site een leuke meid tegengekomen. Ze was helemaal mijn type, knap, blond haar, blauwe ogen. Ze heeft ook een zoontje maar dat vond ik geen probleem.

Na een weekje met elkaar via msn gesproken te hebben, leek het me een goed idee om eens in de echte wereld met elkaar af te spreken.

We spraken af in een groot stadspark. Het was lekker weer, we hadden drankjes en hapjes meegenomen en het klikte van beide kanten.

Na die eerste date hebben we vaker met elkaar afgesproken, we zijn bij elkaar thuis geweest en we groeiden langzaam maar zeker naar een relatie toe.

Na een maand veranderde ze ineens. Spraken we daarvoor dagelijks met elkaar via msn, telefoon of gewoon omdat we bij elkaar waren, ineens liet ze niets meer van zich horen. Ze reageerde niet meer op mijn smsjes, en als ik belde kreeg ik gelijk de voicemail te horen. MSN was sowieso een probleem omdat ze verhuisd was en geen internetaansluiting meer had.

Toen ze vorige week online kwam en ik haar vroeg wat er aan de hand was, was ze niet heel erg spraakzaam, en was er volgens haar niets aan de hand. Ze zat er gewoon even doorheen vanwege de verhuizing en het gedoe er omheen.

Ook daarna bleef ik lauwe reacties op mijn smsjes krijgen en ik heb haar maar telefonisch met rust gelaten.

Langzaam maar zeker begon ik daar genoeg van te krijgen. Als zij problemen heeft dan vind ik dat wij daar samen uit moeten kunnen komen en als dat niet lukt dan passen wij niet bij elkaar en zit er niets anders op om uit elkaar te gaan.

Vandaag had ik het gehad en ik wilde een afspraak met haar forceren. Mijn DVD-speler had ik bij haar staan en ik smste haar dat ik die graag wilde komen ophalen en wanneer dat uit zou komen.

Ik kreeg een hele vreemde reactie van haar terug, die ik niet thuis kon brengen en ik vroeg haar wat ze er mee bedoelde.

Toen kreeg ik het volgende smsje van haar terug:
quote:
Dat ik geen geld heb voor mensen die gewoon maar blijven eten en drinken elke keer, zoals jij. En omdat je me niet één keer iets hebt gegeven, vind ik dit een goede ruil. Ik heb een klein kind om te verzorgen hoor, als die zegt ik heb honger, is dat genoeg.
Ik was echt met stomheid geslagen na het lezen hiervan en het is niet eens waar.

Eigenlijk wilde ik gelijk naar haar toegaan om met haar hierover te praten maar ze is naar een verjaardag, mogelijk dat ik haar morgen zie.

Ik kan niet begrijpen dat iemand zoiets kan zeggen en vooral ook menen. Het is volslagen kolder en ik vraag me af waarom zij zichzelf dat heeft aangepraat.

Ik geloof er eigenlijk niet meer in dat wij een toekomst samen hebben, maar ik ben bereid om haar kant van het verhaal aan te horen en vervolgens te kijken waar we staan.

Suggesties zijn welkom!
Acht Cola, Acht Bier!
pi_59395405
DVD-speler ophalen en wegwezen, je hebt het toch een beetje oppervlakkig beschreven.
Wat heb je in die maand nou allemaal gedaan met haar?
Beneath the gold, bitter steel
  zaterdag 14 juni 2008 @ 21:47:48 #3
103012 Nies
Die hekse
pi_59395425
Ik zou die DVD-speler er lekker laten staan en het hier bij laten.
Iemand met dergelijke uitspraken en leipe gedachtengangen krijg je alleen nog maar meer gezeik van.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  zaterdag 14 juni 2008 @ 21:47:58 #4
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_59395430
Hoezo had je je dvd speler daar al zo snel staan

tevens: oprotten met dat wijf
I have no rival, no man can be my equal. ♥
  zaterdag 14 juni 2008 @ 21:49:49 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_59395471
Die heeft gewoon echt geen zin meer om jou nog te zien.
The love you take is equal to the love you make.
pi_59395475
En eigenlijk moet ze niet zeiken, ze heeft die DVD-speler toch
Als ik nu haar SMS-je lees, lijkt het alsof ze die DVD-speler zag als ''vergoeding'' ofzo voor de dingen die je bij haar gegeten en gedronken hebt
oh, waarom heb je Lexa reclame in je signature staan?
Beneath the gold, bitter steel
  zaterdag 14 juni 2008 @ 21:50:37 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_59395490
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:49 schreef Fingon het volgende:
En eigenlijk moet ze niet zeiken, ze heeft die DVD-recorder toch
Als ik nu haar SMS-je lees, lijkt het alsof ze die DVD-rec zag als ''vergoeding'' ofzo voor de dingen die je bij haar gegeten en gedronken hebt :S
DVD-speler.
The love you take is equal to the love you make.
pi_59395526
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:47 schreef MaddoxX het volgende:
Hoezo had je je dvd speler daar al zo snel staan

tevens: oprotten met dat wijf
Na de verhuizing heeft ze haar dvd-speler bij haar moeder laten staan en we wilden samen een filmpje kijken
Acht Cola, Acht Bier!
pi_59395601
Die dvd-speler interesseert me niet. Ik wilde haar gewoon zien en spreken bij het ophalen daarvan. En ik wilde haar een signaal geven dat het wat mij betreft over is. Maar dat is natuurlijk niet wat ik echt wil.
Acht Cola, Acht Bier!
  FOK!Babe zaterdag 14 juni 2008 @ 21:55:55 #10
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_59395624
Ik zou die DVD-speler én dat mens lekker vergeten.
  PR/Manusje van alles zaterdag 14 juni 2008 @ 22:00:17 #11
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_59395738
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:55 schreef right_turn het volgende:
Die dvd-speler interesseert me niet. Ik wilde haar gewoon zien en spreken bij het ophalen daarvan. En ik wilde haar een signaal geven dat het wat mij betreft over is. Maar dat is natuurlijk niet wat ik echt wil.
Dat signaal heeft zij inmiddels al gegeven
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zaterdag 14 juni 2008 @ 22:00:53 #12
210501 right_turn
It's my turn
pi_59395748
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:49 schreef Fingon het volgende:
En eigenlijk moet ze niet zeiken, ze heeft die DVD-speler toch
Als ik nu haar SMS-je lees, lijkt het alsof ze die DVD-speler zag als ''vergoeding'' ofzo voor de dingen die je bij haar gegeten en gedronken hebt
oh, waarom heb je Lexa reclame in je signature staan?
Ja, zo lees ik haar smsje ook!

Maar dat slaat nergens op. Ik heb wel eens bij haar gegeten en als ik langskwam dronk ik een biertje. Maar dat was andersom ook. Zij heeft een kleine dus het ligt voor de hand dat ik vaker bij haar was dan zij bij mij. Ik heb ook voorgesteld om een bijdrage te doen in die onkosten maar dat wuifde ze weg.

Zal wel fok-reclame zijn
Acht Cola, Acht Bier!
  zaterdag 14 juni 2008 @ 22:01:34 #13
185631 Guncta
En un momento dado
pi_59395759
Verkeerd gelzen
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 22:11:37 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59395987
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 22:00 schreef right_turn het volgende:
Ik heb ook voorgesteld om een bijdrage te doen in die onkosten maar dat wuifde ze weg.
En dan nu zeiken en je DVDspeler als onderpand zien?
Raar mens. Lekker laten voor wat 't is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 14 juni 2008 @ 22:16:52 #15
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_59396131
Als ze echt die dvd speler wil houden is dat vreselijk kinderachtig, laag en eerloos. Maargoed, blijkbaar wil zij zich zo laten kennen. Als ze zelf niet voor dat grut kan zorgen had ze dat maar moeten bedenken voordat ze eraan begon.

Natuurlijk is het wel zo dat als je vaak bij iemand blijft eten het fatsoenlijk is om afentoe eens iets terug te doen, iets meebrengen of haar mee uit eten nemen o.i.d. Maar al had je dat niet gedaan dan nog zou het heel kinderachtig zijn van haar om die dvd speler te willen houden.

Ik zou zelf heel huiverig zijn om iets te beginnen met een vrouw met kinderen. D'r kinderen zijn belangrijker voor haar dan jij ooit zult zijn en zodoende wordt je niet meer dan een middel om haar kroost te verzorgen/onderhouden. M.a.w. ze wil niet jou maar je geld. Ik gok dat zij tienermoeder is/was en laagopgeleid, en jij een (redelijk) goede baan hebt.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 22:22:13 #16
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_59396281
wat een raar verhaal

ik zou toch uit principe er eens langs om dat ding op te halen
kan je meteen een laatste poging doen om te vragen wat er aan de hand is
an urge to help mankind overcomes me
  zaterdag 14 juni 2008 @ 22:30:42 #17
210501 right_turn
It's my turn
pi_59396485
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 22:16 schreef Heremeteit het volgende:
Als ze echt die dvd speler wil houden is dat vreselijk kinderachtig, laag en eerloos. Maargoed, blijkbaar wil zij zich zo laten kennen. Als ze zelf niet voor dat grut kan zorgen had ze dat maar moeten bedenken voordat ze eraan begon.
Ze kan 'm vast beter gebruiken dan ik, ze mag 'm houden. Ik gebruikte de DVD-speler als een soort van breekijzer.
quote:
Natuurlijk is het wel zo dat als je vaak bij iemand blijft eten het fatsoenlijk is om afentoe eens iets terug te doen, iets meebrengen of haar mee uit eten nemen o.i.d. Maar al had je dat niet gedaan dan nog zou het heel kinderachtig zijn van haar om die dvd speler te willen houden.
We hebben vaker afgesproken, ik heb ijsjes gekocht voor de kleine, entree voor het zwembad, bloemetje meegenomen, wijn meegenomen. Ik weet niet waarom zij zo denkt.
quote:
Ik zou zelf heel huiverig zijn om iets te beginnen met een vrouw met kinderen. D'r kinderen zijn belangrijker voor haar dan jij ooit zult zijn en zodoende wordt je niet meer dan een middel om haar kroost te verzorgen/onderhouden. M.a.w. ze wil niet jou maar je geld. Ik gok dat zij tienermoeder is/was en laagopgeleid, en jij een (redelijk) goede baan hebt.
Nee, zo is zij niet. Ze viel gewoon op me voor diegene die ik ben. Geen tienermoeder, hbo-niveau en ik zoek een redelijk goede baan.

[ Bericht 0% gewijzigd door right_turn op 14-06-2008 22:36:00 ]
Acht Cola, Acht Bier!
  zaterdag 14 juni 2008 @ 22:36:03 #18
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_59396620
gewoon een raar wijf dus
an urge to help mankind overcomes me
pi_59396819
Soms hebben mensen gewoon iets onzinnigs nodig om onbewuste gevoelens te versterken. Dan doet ze dat in haar hoofd en wordt steeds maar meer kwaad op jou zonder dat je er bij hoeft te zijn
A little bit hateful
pi_59397775
Vreemd figuur. Zeer asociaal als je het mij vraagt.

Ik kan er ook weinigs zinnigs van maken. Ik kan er simpelweg niet bij waarom iemand zich zo zou gedragen. Even wat hersenspinsels van mijn kant. Financieel zit ze momenteel aan de grond. De verhuizing in combinatie met andere negatieve invloeden hebben er voor gezorgd dat ze zich erg slecht voelt op het moment. Ook is ze er achter gekomen dat jij eigenlijk niet zo leuk bent. Die constante SMSjes en telefoontjes irriteren haar op een gegeven moment mateloos. Vervolgens krijgt ze te horen dat jij je DVD-speler op wilt komen halen. Dat is lastig, ze heeft namelijk helemaal geen zin om je weer te zien. Ook weet ze zo snel niet hoe ze hier dan weer onderuit kan komen. En dan heeft ze het ! Als ze nou aangeeft dat zij het wel verdient om die DVD-speler te houden hoeft ze jou niet meer onder ogen te komen én ze heeft dan ineens een DVD-speler die ze zichzelf niet kan veroorloven. Op die manier snijdt het mes aan twee kanten.

Ok, het klinkt als een verschrikkelijk slecht verhaal. Kan er verder ook geen verklaring voor geven.

Ik zou er uit principe langs gaan om die DVD-speler terug te halen. Ik vind het van geen stijl getuigen dat ze je zoiets flikt. Ik zou haar dus laten weten wanneer je langskomt om die DVD-speler op te halen en met een beetje geluk kan ze dan ook haar verhaal doen. Eventuele hoop dat het nog iets zou kunnen worden tussen jullie zou ik vergeten. Dit mens weet nauwelijks waar ze mee bezig is en is zeker niet toe aan een relatie.

Ook kan ik me vinden in een hierboven genoemd punt. Het zou heel goed kunnen dat ze een man zocht die voor haar de centen kon verdienen. Het is gebleken dat jij daar niet de juiste persoon voor bent. Jammer, maar helaas.

Het blijft natuurlijk gissen. Er is maar weinig informatie waar we het mee moeten doen. Des te meer een gelegenheid voor mij om er iets van te maken .
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  zaterdag 14 juni 2008 @ 23:49:31 #21
12644 secret17
To go even further beyond
pi_59398099
Ik kan me aardig vinden in de reactie van Karammel, maar nog aanvullend op:
quote:
Ik zou er uit principe langs gaan om die DVD-speler terug te halen. Ik vind het van geen stijl getuigen dat ze je zoiets flikt. Ik zou haar dus laten weten wanneer je langskomt om die DVD-speler op te halen en met een beetje geluk kan ze dan ook haar verhaal doen.
...zou ik die DVD-speler desnoods bij het naar buiten lopen voor haar neus in tweeën breken en rustig in een afvalbak deponeren om het subtiele statement te maken dat t je absoluut niet om dat ding gaat.
Life is all about development
  zondag 15 juni 2008 @ 00:10:46 #22
210501 right_turn
It's my turn
pi_59398536
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 23:34 schreef Karammel het volgende:
Vreemd figuur. Zeer asociaal als je het mij vraagt.
Tot voor kort een warme, spontane, enthousiaste vrouw met wie ik het goed kon vinden.
quote:
Ik kan er ook weinigs zinnigs van maken. Ik kan er simpelweg niet bij waarom iemand zich zo zou gedragen. Even wat hersenspinsels van mijn kant. Financieel zit ze momenteel aan de grond. De verhuizing in combinatie met andere negatieve invloeden hebben er voor gezorgd dat ze zich erg slecht voelt op het moment.
Aan de grond zitten is overdreven. Ze werkt twee dagen per week. Daarnaast krijgt ze een uitkering. Ze heeft het natuurlijk niet breed. Binnenkort gaat ze vier dagen per week werken en gaat de kleine wat vaker naar de crèche.
quote:
Ook is ze er achter gekomen dat jij eigenlijk niet zo leuk bent. Die constante SMSjes en telefoontjes irriteren haar op een gegeven moment mateloos.
Ik ben uiteraard heel leuk en ik ben niet iemand die constant smst of belt en ook niet dagelijks.
quote:
Vervolgens krijgt ze te horen dat jij je DVD-speler op wilt komen halen. Dat is lastig, ze heeft namelijk helemaal geen zin om je weer te zien. Ook weet ze zo snel niet hoe ze hier dan weer onderuit kan komen. En dan heeft ze het ! Als ze nou aangeeft dat zij het wel verdient om die DVD-speler te houden hoeft ze jou niet meer onder ogen te komen én ze heeft dan ineens een DVD-speler die ze zichzelf niet kan veroorloven. Op die manier snijdt het mes aan twee kanten.
Een goeie hypothese. Ik vind dat ze me in ieder geval nog één keer onder ogen moet komen. Om het uit te praten of om het uit te praten
quote:
Ok, het klinkt als een verschrikkelijk slecht verhaal. Kan er verder ook geen verklaring voor geven.

Ik zou er uit principe langs gaan om die DVD-speler terug te halen. Ik vind het van geen stijl getuigen dat ze je zoiets flikt. Ik zou haar dus laten weten wanneer je langskomt om die DVD-speler op te halen en met een beetje geluk kan ze dan ook haar verhaal doen. Eventuele hoop dat het nog iets zou kunnen worden tussen jullie zou ik vergeten. Dit mens weet nauwelijks waar ze mee bezig is en is zeker niet toe aan een relatie.
Ik heb een berichtje van haar ontvangen, waar ik met wat goeie wil in kan lezen dat ik morgen langs kan komen.
quote:
Ook kan ik me vinden in een hierboven genoemd punt. Het zou heel goed kunnen dat ze een man zocht die voor haar de centen kon verdienen. Het is gebleken dat jij daar niet de juiste persoon voor bent. Jammer, maar helaas.
Ik zie haar er niet voor aan een golddigger te zijn, mogelijk een silverdigger
quote:
Het blijft natuurlijk gissen. Er is maar weinig informatie waar we het mee moeten doen. Des te meer een gelegenheid voor mij om er iets van te maken .
Ik heb ook maar beperkte informatie waar ik het mee moet doen, ik dacht meer aan het scenario dat ze in elkaar gerost was door haar ex en dat ze nu met blauwe ogen rondliep en niet zou willen dat ik hem zou terugpakken of zo.
Acht Cola, Acht Bier!
pi_59399357
je hebt een plaat voor je kop
ze wil je niet
pi_59403588
Een alleenstaande (knappe volgens TS) moeder met jong kind die leeft van een partimebaan + uitkering.

Ik zou me een ding afvragen:
Waarom zou een verstandige vent een knappe vrouw (lekkerwijf) verlaten waarbij hij net een kind heeft verwekt.
Je kan de vraag natuurlijk ook omdraaien, waarom heeft die kanppe vrouw die vent verlaten terwijl ze ene kind van hem heeft.

Hier klopt iets niet.
  zondag 15 juni 2008 @ 12:38:53 #25
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59403853
Knap is een relatief begrip he, wat jij lekker vind, kan ik een ranzig lelijke snol vinden
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')