Ik was echt met stomheid geslagen na het lezen hiervan en het is niet eens waar.quote:Dat ik geen geld heb voor mensen die gewoon maar blijven eten en drinken elke keer, zoals jij. En omdat je me niet één keer iets hebt gegeven, vind ik dit een goede ruil. Ik heb een klein kind om te verzorgen hoor, als die zegt ik heb honger, is dat genoeg.
DVD-speler.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:49 schreef Fingon het volgende:
En eigenlijk moet ze niet zeiken, ze heeft die DVD-recorder toch
Als ik nu haar SMS-je lees, lijkt het alsof ze die DVD-rec zag als ''vergoeding'' ofzo voor de dingen die je bij haar gegeten en gedronken hebt :S
Na de verhuizing heeft ze haar dvd-speler bij haar moeder laten staan en we wilden samen een filmpje kijkenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:47 schreef MaddoxX het volgende:
Hoezo had je je dvd speler daar al zo snel staan
tevens: oprotten met dat wijf
Dat signaal heeft zij inmiddels al gegevenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:55 schreef right_turn het volgende:
Die dvd-speler interesseert me niet. Ik wilde haar gewoon zien en spreken bij het ophalen daarvan. En ik wilde haar een signaal geven dat het wat mij betreft over is. Maar dat is natuurlijk niet wat ik echt wil.
Ja, zo lees ik haar smsje ook!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:49 schreef Fingon het volgende:
En eigenlijk moet ze niet zeiken, ze heeft die DVD-speler toch
Als ik nu haar SMS-je lees, lijkt het alsof ze die DVD-speler zag als ''vergoeding'' ofzo voor de dingen die je bij haar gegeten en gedronken hebt![]()
![]()
oh, waarom heb je Lexa reclame in je signature staan?
En dan nu zeiken en je DVDspeler als onderpand zien?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:00 schreef right_turn het volgende:
Ik heb ook voorgesteld om een bijdrage te doen in die onkosten maar dat wuifde ze weg.
Ze kan 'm vast beter gebruiken dan ik, ze mag 'm houden. Ik gebruikte de DVD-speler als een soort van breekijzer.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:16 schreef Heremeteit het volgende:
Als ze echt die dvd speler wil houden is dat vreselijk kinderachtig, laag en eerloos. Maargoed, blijkbaar wil zij zich zo laten kennen. Als ze zelf niet voor dat grut kan zorgen had ze dat maar moeten bedenken voordat ze eraan begon.
We hebben vaker afgesproken, ik heb ijsjes gekocht voor de kleine, entree voor het zwembad, bloemetje meegenomen, wijn meegenomen. Ik weet niet waarom zij zo denkt.quote:Natuurlijk is het wel zo dat als je vaak bij iemand blijft eten het fatsoenlijk is om afentoe eens iets terug te doen, iets meebrengen of haar mee uit eten nemen o.i.d. Maar al had je dat niet gedaan dan nog zou het heel kinderachtig zijn van haar om die dvd speler te willen houden.
Nee, zo is zij niet. Ze viel gewoon op me voor diegene die ik ben. Geen tienermoeder, hbo-niveau en ik zoek een redelijk goede baan.quote:Ik zou zelf heel huiverig zijn om iets te beginnen met een vrouw met kinderen. D'r kinderen zijn belangrijker voor haar dan jij ooit zult zijn en zodoende wordt je niet meer dan een middel om haar kroost te verzorgen/onderhouden. M.a.w. ze wil niet jou maar je geld. Ik gok dat zij tienermoeder is/was en laagopgeleid, en jij een (redelijk) goede baan hebt.
...zou ik die DVD-speler desnoods bij het naar buiten lopen voor haar neus in tweeën breken en rustig in een afvalbak deponeren om het subtiele statement te maken dat t je absoluut niet om dat ding gaat.quote:Ik zou er uit principe langs gaan om die DVD-speler terug te halen. Ik vind het van geen stijl getuigen dat ze je zoiets flikt. Ik zou haar dus laten weten wanneer je langskomt om die DVD-speler op te halen en met een beetje geluk kan ze dan ook haar verhaal doen.
Tot voor kort een warme, spontane, enthousiaste vrouw met wie ik het goed kon vinden.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:34 schreef Karammel het volgende:
Vreemd figuur. Zeer asociaal als je het mij vraagt.
Aan de grond zitten is overdreven. Ze werkt twee dagen per week. Daarnaast krijgt ze een uitkering. Ze heeft het natuurlijk niet breed. Binnenkort gaat ze vier dagen per week werken en gaat de kleine wat vaker naar de crèche.quote:Ik kan er ook weinigs zinnigs van maken. Ik kan er simpelweg niet bij waarom iemand zich zo zou gedragen. Even wat hersenspinsels van mijn kant. Financieel zit ze momenteel aan de grond. De verhuizing in combinatie met andere negatieve invloeden hebben er voor gezorgd dat ze zich erg slecht voelt op het moment.
Ik ben uiteraard heel leuk en ik ben niet iemand die constant smst of belt en ook niet dagelijks.quote:Ook is ze er achter gekomen dat jij eigenlijk niet zo leuk bent. Die constante SMSjes en telefoontjes irriteren haar op een gegeven moment mateloos.
Een goeie hypothese. Ik vind dat ze me in ieder geval nog één keer onder ogen moet komen. Om het uit te praten of om het uit te pratenquote:Vervolgens krijgt ze te horen dat jij je DVD-speler op wilt komen halen. Dat is lastig, ze heeft namelijk helemaal geen zin om je weer te zien. Ook weet ze zo snel niet hoe ze hier dan weer onderuit kan komen. En dan heeft ze het ! Als ze nou aangeeft dat zij het wel verdient om die DVD-speler te houden hoeft ze jou niet meer onder ogen te komen én ze heeft dan ineens een DVD-speler die ze zichzelf niet kan veroorloven. Op die manier snijdt het mes aan twee kanten.
Ik heb een berichtje van haar ontvangen, waar ik met wat goeie wil in kan lezen dat ik morgen langs kan komen.quote:Ok, het klinkt als een verschrikkelijk slecht verhaal. Kan er verder ook geen verklaring voor geven.
Ik zou er uit principe langs gaan om die DVD-speler terug te halen. Ik vind het van geen stijl getuigen dat ze je zoiets flikt. Ik zou haar dus laten weten wanneer je langskomt om die DVD-speler op te halen en met een beetje geluk kan ze dan ook haar verhaal doen. Eventuele hoop dat het nog iets zou kunnen worden tussen jullie zou ik vergeten. Dit mens weet nauwelijks waar ze mee bezig is en is zeker niet toe aan een relatie.
Ik zie haar er niet voor aan een golddigger te zijn, mogelijk een silverdiggerquote:Ook kan ik me vinden in een hierboven genoemd punt. Het zou heel goed kunnen dat ze een man zocht die voor haar de centen kon verdienen. Het is gebleken dat jij daar niet de juiste persoon voor bent. Jammer, maar helaas.
Ik heb ook maar beperkte informatie waar ik het mee moet doen, ik dacht meer aan het scenario dat ze in elkaar gerost was door haar ex en dat ze nu met blauwe ogen rondliep en niet zou willen dat ik hem zou terugpakken of zo.quote:Het blijft natuurlijk gissen. Er is maar weinig informatie waar we het mee moeten doen. Des te meer een gelegenheid voor mij om er iets van te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |