nooit meer van me leven, ik weet nou eindelijk weer hoe het voelt om gezond te zijn, dat laat ik liever zo.quote:
Na 3 wekenquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:09 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
nooit meer van me leven, ik weet nou eindelijk weer hoe het voelt om gezond te zijn, dat laat ik liever zo.
Net alsof je na 3 weken niet gerookt te hebben ineens gezond bentquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:09 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
nooit meer van me leven, ik weet nou eindelijk weer hoe het voelt om gezond te zijn, dat laat ik liever zo.
ik heb 7 jaar gerookt ik weet wel beterquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:10 schreef Gupje het volgende:
[..]
Na 3 weken![]()
[ afbeelding ]
Kijk hoe lekker
Je voelt je wel beterquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof je na 3 weken niet gerookt te hebben ineens gezond bent
quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:13 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
ik heb 7 jaar gerookt ik weet wel beter
roken is zo kansloos eigenlijk.
gezond te zijn?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:09 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
Inderdaad. TS z'n longen zien er nog steeds zo uit ongeveer:quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof je na 3 weken niet gerookt te hebben ineens gezond bent
exactly my pointquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:16 schreef Marurk het volgende:
[..]
Inderdaad. TS z'n longen zien er nog steeds zo uit ongeveer:
[ afbeelding ]
Die van jou is nog niet wit en dat gaat hij ook nog lang niet worden, daar gaat zo'n tijd overheenquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:16 schreef multivitamine88 het volgende:
[ afbeelding ]
Joepie
edit : te laat
Niet waar, dat heeft meer tijd nodig ..quote:
Je snapt er niets van hé?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:19 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
Niet waar, dat heeft meer tijd nodig ..
ik dacht iets van 15 jaar ofzo hangt er ook vanaf hoeveel je per dag rookt.
ik rookte per dag 5 sigaretten en in het weekend meer als ik uit ga.
valt allemaal wel mee
Ja ga jij daar 15 jaar op wachten?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:19 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
valt allemaal wel mee
En je hebt er 7 jaar over gedaan om daar achter te komen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:06 schreef multivitamine88 het volgende:
ik ben al 3 weken gestopt met roken het gaat prima
ik heb zeker 7 jaar gerookt
alleen de rest van me familie rookt nog
nu merk ik pas hoe erg dat stinkt
me klacht is : ( -> Zie signature)
sigaretteN stinken
Kap nou eensquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:21 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja ga jij daar 15 jaar op wachten?
Kom op man.![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik zat vroeger op een lomp school, vandaar dat ik er nu pas achter kom dat roken slecht isquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En je hebt er 7 jaar over gedaan om daar achter te komen?Tering hè.. Stevie Wonder kon dat nog wel zien
![]()
Daarnaast roken vanaf je 14e. Stoer hoor
Kankerkindquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:23 schreef Kopbal het volgende:
Je rookt al 7 jaar en nog steeds kan je sigaretten niet goed spellen, pauper.
Flikker toch opquote:
5 sigaretten per dagquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:19 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
valt allemaal wel mee
Eens.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker toch op
Dat is de grootste flauwekul die ze je je maar blijven voeren.
"Je houdt geld over" Nee hoor, dat gaat gewoon mee in het huishouden, peuken hoorden gewoon bij de dagelijkse inkopen. Je houdt er heus niks aan over, of je moet het echt doelbewust wegleggen dagelijks.
"Je ruikt beter" dat deed ik al tijdens het roken
"je eten smaakt beter"dat eten heeft me altijd goed gesmaakt en ik merk totaal geen verschil.
Op de stivoro site staat nog meer ergerlijke nonsens die te achterlijk voor woorden is.
M'n kansen op een hartinfarct zijn nú al minder
Fuck off, bullshit gezeik
30+ jaar gerookt dus ik weet ongeveer wel waar ik het over heb
Wat een belachelijke redenering zeg.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker toch op
"Je houdt geld over" Nee hoor, dat gaat gewoon mee in het huishouden, peuken hoorden gewoon bij de dagelijkse inkopen. Je houdt er heus niks aan over, of je moet het echt doelbewust wegleggen dagelijks.
"je eten smaakt beter"dat eten heeft me altijd goed gesmaakt en ik merk totaal geen verschil.
Op de stivoro site staat nog meer ergerlijke nonsens die te achterlijk voor woorden is.
Jij kan nooit meer stoppen, of wel ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker toch op
Jij ook niet, je rookte maarliefst 5 hele sigaretten per dag.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:32 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
Jij kan nooit meer stoppen, of wel ?
Leer eens lezen?!quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:32 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
Jij kan nooit meer stoppen, of wel ?
Je vergeet het weekend!quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Jij ook niet, je rookte maarliefst 5 hele sigaretten per dag.Je zat er zwaar aan.
Fixedquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:31 schreef Jenglejack het volgende:
Alleen zwakkelingen starten met roken.
dan rookte hij er 7 + een affoe van 1 van zijn mattie'squote:
ik ben gestopt, ik heb geen eens meer de behoefte om ze te kopen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Jij ook niet, je rookte maarliefst 5 hele sigaretten per dag.Je zat er zwaar aan.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:38 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
ik ben gestopt, ik heb geen eens meer de behoefte om ze te kopen.
Je wilt niet weten hoe erg je stinkt als je een roker bent.
En de sex is ook beroert als je een roker bent.
Waar of niet ?
Als ik met me vriendin neuk dan wil ik dat lang vol kunnen houden, en niet om de 10 minuten pauze nemen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:40 schreef genakt het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan ook af en toe onder de douche gaan
De sex ligt toch echt aan jezelf amateur
HOAXXX TS is nog maagd
Dan moet je maar eens gaan sporten, met je dikke lijf.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:42 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
Als ik met me vriendin neuk dan wil ik dat lang vol kunnen houden, en niet om de 10 minuten pauze nemen.
Is het nou waar dat rokers een kleinere lul hebben?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:42 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
Als ik met me vriendin neuk dan wil ik dat lang vol kunnen houden, en niet om de 10 minuten pauze nemen.
Ow zo flauw.. Maar toch erom moeten grinnikkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:30 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hou je mond joh, mijn opa is overleden aan kind.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:42 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
In dit geval is jouw vriendin jouw voorwerp...quote:Het is niet me *voorwerp*!! --> MIJN!
Jippie.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:38 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
ik ben gestopt, ik heb geen eens meer de behoefte om ze te kopen.
Nee inderdaad. Het maakt mij namelijk niet zo uit.quote:Je wilt niet weten hoe erg je stinkt als je een roker bent.
Euhm.. Nee?quote:En de sex is ook beroert als je een roker bent.
Waar of niet ?
Kwestie van je orgamse timen op 9 minuten en 50 seconden ..quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:42 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:42 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
My thoughts exactly..quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:25 schreef Marurk het volgende:
Toepasselijke username trouwens, dat multivitamine._!
Je moet omdat je 5 sigaretten per dag rookte bij het batsen om de 10 minuten pauze nemen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:42 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
hoeveel rookte jij er dan 6 pakjes per dag?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je moet omdat je 5 sigaretten per dag rookte bij het batsen om de 10 minuten pauze nemen?![]()
Ik denk dat je of 120 kilo weegt of het laatste stadium van SARS hebt, succes.
Ja hoor..quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je moet omdat je 5 sigaretten per dag rookte bij het batsen om de 10 minuten pauze nemen?![]()
Ik denk dat je of 120 kilo weegt of het laatste stadium van SARS hebt, succes.
Kanker toch een end op; Al die kanker tyfus mensen hier die in plaats van multivitamientje aan te moedigen en bij te staan hem zogenaamd weer te laten roken. Het gebruik van het woord kanker wat eigelijk aan onderontwikkelde proleten toebehoort is in deze context gerechtvaardigd vanwege het wetenschappelijk onderbouwde relatie met roken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker toch op
En die over 2 weken gewoon weer een peukie opsteekt wanneer hij erachter komt dat hij het nog steeds 34 seconden volhoudt in bed. Zo zwak is TS dan ook wel weer.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:05 schreef -skippybal- het volgende:
TS is zo'n aap van een ex-roker (3 weken gestopt) die nu op iedere roker begint te kankeren omdat 'ie zich heulemaal de shit voelt
Fapverbod dan maar?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:07 schreef fysicus het volgende:
[..]
Kanker toch een end op; Al die kanker tyfus mensen hier die in plaats van multivitamientje aan te moedigen en bij te staan hem zogenaamd weer te laten roken. Het gebruik van het woord kanker wat eigelijk aan onderontwikkelde proleten toebehoort is in deze context gerechtvaardigd vanwege het wetenschappelijk onderbouwde relatie met roken.
Roken is een van de meest kansloze bezigheden ook bedacht.
Erger dan fappen
Ach gosquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:07 schreef fysicus het volgende:
[..]
Kanker toch een end op; Al die kanker tyfus mensen hier die in plaats van multivitamientje aan te moedigen en bij te staan hem zogenaamd weer te laten roken. Het gebruik van het woord kanker wat eigelijk aan onderontwikkelde proleten toebehoort is in deze context gerechtvaardigd vanwege het wetenschappelijk onderbouwde relatie met roken.
Roken is een van de meest kansloze bezigheden ook bedacht.
Erger dan fappen
Pas maar op, word je blind en doof van!quote:Erger dan fappen
Probeer maar eens een paar dagen geen sigaret aanteraken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:05 schreef -skippybal- het volgende:
TS is zo'n aap van een ex-roker (3 weken gestopt) die nu op iedere roker begint te kankeren omdat 'ie zich heulemaal de shit voelt
Doe ik zo vaak. En nu?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:11 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
Probeer maar eens een paar dagen geen sigaret aanteraken.
Nee, ik studeer op het WO en heb dit week tentamenweek in tegenstelling tot jou die met deze mentaliteit het niet ver zal stoppen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach gos
Jullie hebben beide een tussenuur?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:13 schreef fysicus het volgende:
[..]
Nee, ik studeer op het WO en heb dit week tentamenweek in tegenstelling tot jou die met deze mentaliteit het niet ver zal stoppen.
Door roken?!quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:13 schreef fysicus het volgende:
[..]
Nee, ik studeer op het WO en heb dit week tentamenweek in tegenstelling tot jou die met deze mentaliteit het niet ver zal stoppen.
[..]
[..]
Nee. Je hebt genoeg slimmer WO'ers die roken. Vroeger, toen er nog geen wetenschappelijke studies waren uitgevoerd waren er veel rokende fysici. Maar nu zijn het er natuurlijk wel minder.quote:
Waar de fuck staat dat?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:17 schreef fysicus het volgende:
[..]
Mn punt is: De mentaliteit van Yvonne, dat roken zgn. stoer is en dat er niks mis mee is en dat ze miss wel jaloers is op multivitamientje etc etc.
Wat voor een holbewoners zijn jullie wel door te beweren dat er niks mis mee is met roken?
Ik ga toch ook niet beweren dat de aarde plat is..
Grappig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:20 schreef fysicus het volgende:
Met mijn superieure inzicht die ik te danken heb aan mijn studie op WO niveau, heb ik dat feit eruit gehaald.
Jep, en hierbij wil ik van harte aanmoedigen bij je stoppen met roken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:20 schreef multivitamine88 het volgende:
het is fok he
de omgedraaide wereld
wat slecht is, is hier goed.
Waar staat dat oh gij knappe WO-er?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:17 schreef fysicus het volgende:
[..]
Mn punt is: De mentaliteit van Yvonne, dat roken zgn. stoer is en dat er niks mis mee is en dat ze miss wel jaloers is op multivitamientje etc etc.
Inzicht heb je, dat verschaf je niet door een studie. Of je hebt het natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:20 schreef fysicus het volgende:
Met mijn superieure inzicht die ik te danken heb aan mijn studie op WO niveau, heb ik dat feit eruit gehaald.
Ik als MBO loonslaaf durf dat wel aan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:31 schreef Kopbal het volgende:
Ik denk dat ik me maar niet meer in deze discussie ga mengen nu er een WO'er in het spel is.
En je wordt er nog dik van ook.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:29 schreef yvonne het volgende:
Kom ik help je even: het ging over petjepitamientje die beweerde dat hij zich stukken beter voelde en ik antwoord daarop:quote:
Een WO'er kan het niet winnen van een bloedmooie rooie dame met al 64 jaar levenservaringquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kom ik help je even: het ging over petjepitamientje die beweerde dat hij zich stukken beter voelde en ik antwoord daarop:
Flikker toch op
---------------------------------------------------------------------------------------
En nu nog eens goed lezen WO-er van me
Inderdaadquote:
Leeftijd even aangepast, krijg je met dat niet roken hè, zie je er jonger uitquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:41 schreef genakt het volgende:
[..]
Een WO'er kan het niet winnen van een bloedmooie rooie dame met al 64 76 jaar levenservaring
Beter als jou. Jij staat wekelijks samen met mannen onder de douchequote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Leeftijd even aangepast, krijg je met dat niet roken hè, zie je er jonger uit
Níet van het stoppen met roken iigquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
En je wordt er nog dik van ook.
ojaquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:48 schreef genakt het volgende:
[..]
Beter als jou. Jij staat wekelijks samen met mannen onder de douche
Tuurlijk niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
wou je het ontkennen dan ?quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Moet ik daar ook al posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond 1 topic in LIF eik al genoeg
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
maar hey ik heb een vriendin, licht ik die dan op?quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:25 schreef Ascendancy het volgende:
TS, je weet dat de meeste mensen na een maandje-anderhalve maand toch weer opgeven he?
Pas na een jaar ben je fysiek afgekickt, en je kickt nooit psychisch af
Dat rokers-haten van ex-rokers is dan ook meer jezelf beschermen, onbewust.
Maar TS gaat toch wel falen. Met zo'n zwakke geest kan het echt niet
Mensen doen meer nutteloze , irrationele dingen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:18 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
Ik zie het nut er niet van in om weer een sigaret optesteken.
En ook al 'dit' week i.p.v. 'deze' week...in elk bericht dat je in dit topic post beweer je te studeren op WO-niveau. Dat is heel fijn, maar loop er niet zo mee te pronken als je net zo kaka bent op het gebied van verwijswoorden als de gemiddelde lageropgeleide.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:20 schreef fysicus het volgende:
Deze moet ik even quoten, aangezien het de grootste onzin is die ik hier de afgelopen maand heb gelezenquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker toch op
Neem er nog eentjequote:Op maandag 20 april 2009 18:19 schreef Koskesh het volgende:
Alleen pussies stoppen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TS, huilie, en fysicus, WO, omg, ik durf al niks meer te zeggen, alles wat je zegt is namelijk superieur aan alles wat iemand zegt die niet een WO-opleiding doet. hahaha
om erover optescheppen dat je mannelijk genoeg bent om te kunnen stoppen.quote:Op maandag 20 april 2009 18:48 schreef Koskesh het volgende:
Dood gaan we allemaal, vraag is of je dood gaat als een huilende watje, of als een echte man.
Trouwens stel ik stop ooit, waarom zou ik op een fucking forum gaan huilen dat mensen roken?
Ik drink heul geen wijnquote:Op maandag 20 april 2009 19:01 schreef Koskesh het volgende:
Als je mannelijk genoeg bent hou je ook gewoon je bek en laat je anderen doen waar ze zin in hebben.
Whineboy
Net zoals Whine hetzelfde is als Wine en Sigarette hetzelfde als sigaretten? en Heul...??quote:
Ik heb eerder het idee dat jij sex had met die sigaretten dan dat je ze rookte.quote:Op maandag 20 april 2009 18:57 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
om erover optescheppen dat je mannelijk genoeg bent om te kunnen stoppen.
quote:Op maandag 20 april 2009 18:19 schreef Koskesh het volgende:
Alleen pussies stoppen,( en huilen daarover als ze zijn gestopt).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik zeg ook niet rook anderhalve pak per dag tot je doodgaat. Met alle dingen moet je matigen, als jij 2 flessen wodka per dag drinkt ben je ook snel dood.quote:
Inderdaad, dat is ook slechtquote:Op maandag 20 april 2009 22:53 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook niet rook anderhalve pak per dag tot je doodgaat. Met alle dingen moet je matigen, als jij 2 flessen wodka per dag drinkt ben je ook snel dood.
Bijna grappigquote:Op maandag 20 april 2009 19:21 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat jij sex had met die sigaretten dan dat je ze rookte.
En toen dumpte je pakje jou, in plaats van jij het pakje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |