Iedereen mag een favoriete CD meenemen, maar vind het wel heel pretentieus als ik daar met m'n eigen CD sta.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:36 schreef elientje7 het volgende:
Hey Bobby![]()
Thanks voor het compliment over de muziek! Heb jij niet een of andere opname van je band? Ben wel benieuwd![]()
X
hallo broer van Bobbyquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:15 schreef RemyRond het volgende:
...vooral die zanger was waardeloos...![]()
Hallo allemaal, hier de broer van Bobby.
Heb het forum tot heden teruggelezen, zo te zien heeft Bob nu toe geen woord gelogen.
Behalve dan over de band, die was echt waanzinnig.Oh, Bob, als je het maar uit je botte hoofd laat om onze eerste opnames te verspreiden hahaha! Tenzij je ze wil inzetten als psychologische oologvoering in de bunker.
Dusss... Nog iemand vragen over Bob die ik beter kan beantwoorden?
dus het is beter dat hij het bovenste gedeelte neemt van het stapelbed ...quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:33 schreef RemyRond het volgende:
Hmmm...
Om te beginnen heeft ie er een soort hobby van gemaakt om met zijn hoofd tegen dingen aan te knallen die harder zijn dan zijn hoofd.
Ik noem een radiator, een waterkan, een tramrails... heeft de nodige schade aan zijn schedel toegebracht.
Op zich een prima alternatief voor lobotomie...
Zijn er nog laaghangende stalen objecten in de bunker?![]()
Ja heb er nog steeds zin in!quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:40 schreef 5thencounter het volgende:
En hoe voelt dat nou? dat die "BN'ers" daar het hele weekend Júllie programma zitten te bestieren? Denk je dat er Maandag nog liefhebbers zijn om jullie prijzenpot te gaan spekken na dit eigengeile gebeuren??
Ik hoopte op het luxe tweepersoonsbed, die nu ook een stapelbed blijkt te zijn (zie 2e deel interview met B&B)quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:43 schreef snetje het volgende:
[..]
dus het is beter dat hij het bovenste gedeelte neemt van het stapelbed ...
Gaat lastig worden om die die-hard BB'ers die er nu zitten te overtreffen in populariteit.. nou ja één voordeel, ik heb al een abbootje voor 25 dagen maar of JIJ daar wat aan gaat hebben gaan we volgende week wel zien denk ikquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:08 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ja heb er nog steeds zin in!
Ik vind het bijna jammer dat ik The Bunker in ga, ik loop nu standaard met m'n laptop onder de arm continu streams te kijken
edit: vandaar ook de langdurige stilte mijnerzijds, moet al het FOK! leeswerk sinds gistermiddag inhalen![]()
Daar komen we maar op 1 manier achter ja...quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat lastig worden om die die-hard BB'ers die er nu zitten te overtreffen in populariteit.. nou ja één voordeel, ik heb al een abbootje voor 25 dagen maar of JIJ daar wat aan gaat hebben gaan we volgende week wel zien denk ik...
ik dacht ook al ... wat zijn alle bunkers stilquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:08 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ja heb er nog steeds zin in!
Ik vind het bijna jammer dat ik The Bunker in ga, ik loop nu standaard met m'n laptop onder de arm continu streams te kijken
edit: vandaar ook de langdurige stilte mijnerzijds, moet al het FOK! leeswerk sinds gistermiddag inhalen![]()
let jij straks een beetje op Elientje .... als ik Dido zo hoor gaat ze het moeilijk krijgen ...quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:10 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik hoopte op het luxe tweepersoonsbed, die nu ook een stapelbed blijkt te zijn (zie 2e deel interview met B&B)
Cool, I can't wait!quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:41 schreef snetje het volgende:
[..]
ik dacht ook al ... wat zijn alle bunkers stil![]()
nah we nemen het meeste wel op ... dus je kan terug kijken
Zallikdoen!quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:43 schreef snetje het volgende:
[..]
let jij straks een beetje op Elientje .... als ik Dido zo hoor gaat ze het moeilijk krijgen ...![]()
Jep! Dat klopt!quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:52 schreef marianne32 het volgende:
ben jij toevallig familie van bart(kapper)
Hahaha, wat cool! Ik zit ff te graven, maar er is aardig wat volk de revue gepasseerd. Misschien als ik je zie dat er dan weer een beletje gaat rinkelen.quote:
Jep je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 26 april 2009 12:49 schreef marianne32 het volgende:
ben jij de zoon van b en m?
voor mij is het al een hele tijd geleden zeker 16 jaar
kindertjes waren toen nog klein hahah.
b weet nog wel wie ik ben wilde niet dat ik wegging toen hihi
Die kan je ook zien als je geristreerd bent. Via control panelquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:46 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Daar komen we maar op 1 manier achter ja...
Wat ik wel jammer vind, is dat er nu op de site alleen maar de top 3 staat (ook al worden de tellers op nul gezet maandag, ik wil de stemmen van alle 8 zien
Ik heb het inmiddels gezien, maar ik heb zelf geen account genomen, beetje zinloos aangezien je moeilijk streams van jezelf kan kijken...quote:Op zondag 26 april 2009 20:06 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Die kan je ook zien als je geristreerd bent. Via control panel
Je had hem aan mij kunnen geven, dan had ik in ruil daarvoor leuke gifjes van je gemaaktquote:Op zondag 26 april 2009 23:22 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik heb het inmiddels gezien, maar ik heb zelf geen account genomen, beetje zinloos aangezien je moeilijk streams van jezelf kan kijken...
quote:Op maandag 27 april 2009 06:21 schreef marianne32 het volgende:
halloa,
Nou bart valt me van je tegen haha, maar tis ook even geleden.
roeleveld is mijn achternaam ben begonnen op zaterdag werken.
Komt dat belletje nu alweer hahahaha.
Nou spannend vandaag erin heb je er zin in.
xxxx
Succes Bobbyquote:Op maandag 27 april 2009 11:33 schreef BobbyRond het volgende:
FOK!kers, ik ga ervandoor!
Nu naar The Bunker dus jullie zien me vanavond op de stream.
Groeten!
Bobby
Hij heeft sinds binnenkomst zijn mond niet meer gehoudenquote:Op dinsdag 28 april 2009 03:38 schreef Pek het volgende:
Hij moet toch eens instorten zou je denken, wel de held van de nacht
Yeah, Mariane, het belletje rinkelt!quote:Op maandag 27 april 2009 06:21 schreef marianne32 het volgende:
halloa,
Nou bart valt me van je tegen haha, maar tis ook even geleden.
roeleveld is mijn achternaam ben begonnen op zaterdag werken.
Komt dat belletje nu alweer hahahaha.
Nou spannend vandaag erin heb je er zin in.
xxxx
hij bungelt wel ergens onderaan de hele tijdquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:07 schreef Stefan het volgende:
Bobby is zo'n jongen die je er best bij kunt hebben op een feestje. Rustige prettige uitstraling, hij gaat t ver schoppen.
wacht maar tot de echte stemming komtquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:09 schreef Danny het volgende:
[..]
hij bungelt wel ergens onderaan de hele tijd
In de poll hier doet ie het behoorlijk goed (lees: nul tegen) en terecht overigensquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:09 schreef Danny het volgende:
[..]
hij bungelt wel ergens onderaan de hele tijd
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:48 schreef Spooky4u het volgende:
Sorry Bobby, zonder jou zijn er veel meer kansen op escalaties.
Om het spel interessant te maken, ja. Er is genoeg over nagedacht.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:51 schreef Dylanesque het volgende:
ff 2 dagen niet meer gekeken, maar iedereen is Bobby er opeens aan het uitstemmen?
Dat heb ik dus inderdaad gemistquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Om het spel interessant te maken, ja. Er is genoeg over nagedacht.
Sinds dag 1 stond hij al op een lage plaats eigenlijk. Renate er in houden betekent dat ze misschien met de remmen los gaan en haar flink aanpakken, vooral als de in hun ogen 'populaire' Bobby eruit gaat.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat heb ik dus inderdaad gemist
Maar dan krijg je waarschijnlijk dat Renate er alsnog vrijwillig uitgaat, of is die ondertussen bijgekomen van d'r breakdown?
Wel jammer als Bobby eruit moet trouwens, ik ken 'm als erg sympathiek en zo zie ik 'm ook in de bunker terug.
Ik had gehoopt dat er nog anders gestemd zou worden, maar helaasquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Sinds dag 1 stond hij al op een lage plaats eigenlijk. Renate er in houden betekent dat ze misschien met de remmen los gaan en haar flink aanpakken, vooral als de in hun ogen 'populaire' Bobby eruit gaat.
open een topic over renate met der wasbak of zoiets ....en laat alle andere topics eens met rust met je gespam .....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Sinds dag 1 stond hij al op een lage plaats eigenlijk. Renate er in houden betekent dat ze misschien met de remmen los gaan en haar flink aanpakken, vooral als de in hun ogen 'populaire' Bobby eruit gaat.
Bobby gaat er niet uit. credits staan al klaar hier en iedereen die Bobby sympathieker vindt dan Renate gaat gewoon op Bobby stemmen natuurlijk. Je moet je natuurlijk niet laten overhalen iemand eruit te stemmen die je er zelf helemaal niet uit WIL hebben.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat heb ik dus inderdaad gemist
Maar dan krijg je waarschijnlijk dat Renate er alsnog vrijwillig uitgaat, of is die ondertussen bijgekomen van d'r breakdown?
Wel jammer als Bobby eruit moet trouwens, ik ken 'm als erg sympathiek en zo zie ik 'm ook in de bunker terug.
Topactie! Oprichter Fok powned kutusers,quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:10 schreef Danny het volgende:
[..]
Bobby gaat er niet uit. credits staan al klaar hier en iedereen die Bobby sympathieker vindt dan Renate gaat gewoon op Bobby stemmen natuurlijk. Je moet je natuurlijk niet laten overhalen iemand eruit te stemmen die je er zelf helemaal niet uit WIL hebben.
mja, of ik zeg 't alleen maar zodat er meer credits verkocht worden. da's afwachten geblazen. En wil je het risico lopen dat ik wel 1000 credits heb staan terwijl je ervan uitgaat dat dat niet het geval is, of andersom?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:12 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Topactie! Oprichter Fok powned kutusers,
Je zou beter dan aansturen op een vrijwillige exit van Renate, dat scheelt B&B weer 2500 euro. Sneller verdient dan de creditsquote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:21 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, of ik zeg 't alleen maar zodat er meer credits verkocht worden. da's afwachten geblazen. En wil je het risico lopen dat ik wel 1000 credits heb staan terwijl je ervan uitgaat dat dat niet het geval is, of andersom?
nee, want dan heb je het risico dat de er nog iemand opstapt omdat de prijzenpot te laag wordt, waardoor er nog een opstapt en nog een en het programma vroegtijdig eindigt. En ik vind 't leuk dus het moet doorgaanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:01 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Je zou beter dan aansturen op een vrijwillige exit van Renate, dat scheelt B&B weer 2500 euro. Sneller verdient dan de credits
Symphatie is overrated. Je kent deze mensen ook alleen maar van de streams, ze zitten er alleen om geld te winnen. Wat heb je aan symphatie, iemand expres erin houden heb je nog liol aan misschienquote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:10 schreef Danny het volgende:
[..]
Bobby gaat er niet uit. credits staan al klaar hier en iedereen die Bobby sympathieker vindt dan Renate gaat gewoon op Bobby stemmen natuurlijk. Je moet je natuurlijk niet laten overhalen iemand eruit te stemmen die je er zelf helemaal niet uit WIL hebben.
dan verschillen onze definities van lol. Of niet afhankelijk van hoe serieus ik benquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Symphatie is overrated. Je kent deze mensen ook alleen maar van de streams, ze zitten er alleen om geld te winnen. Wat heb je aan symphatie, iemand expres erin houden heb je nog liol aan misschien
Het is wel rg grappig om te zien dat er 2 soorten kijkers zijn: die wie er voor de deelnemers zijn en die vinden dat de deelnemers er voor h;en zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:10 schreef Danny het volgende:
[..]
dan verschillen onze definities van lol. Of niet afhankelijk van hoe serieus ik ben
Bobby is sowieso al koploper!!!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:11 schreef Danny het volgende:
ah, ik zie dat er nog iemand flink op Bobby aan het stemmen is
Dat is mooi, dat vergroot zijn kansen
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:50 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Bobby himself! We worden belazerd!!!!
Bobby ondertussen op plek 4quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:10 schreef Danny het volgende:
[..]
dan gaan mijn puntjes vanavond dus naar iedereen die lager staat dan renatequote:
Nouja, nu alweer op 6.. blijf maar gewoon Bobby plussen hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:32 schreef Danny het volgende:
[..]
dan gaan mijn puntjes vanavond dus naar iedereen die lager staat dan renate
Kies wel het goede moment daarvoor. Dus niet nu alquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:47 schreef zer0s het volgende:
mijn punten naar renate, er moet chaos komen dus bobby eruit
de poll sloeg nergens op die ze lieten zien die had nog alle kanten op kunnen gaan met bijvoorbeeld Renate op 1 en jij een paar plekken hoger aangezien meerderen je nog omhoog wouden trekken op het laatste moment .....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Renate heeft binnen een uur tijd meer dan 1000 + votes gekregen, de betalingen komen niet overeen met de gebruikte credits.
Dan is het uitermate vreemd dat ze besloten hebben dat de deelnemers mochten kiezen tussen Renate en Bobby, had dan de exit morgen laten plaatsvinden zodat werkelijk iedereen nog een normale kans zou hebben Zonder Bobby is de *jonegnshumor* totaal weg, er zijn geen leuke discussies. Het ging af en toe ergens over, nu zit ik al een uur te luisteren naar nongesprekken over *wat willen/denken/voelen/zeggen/vinden de streamers...blablablaquote:
WTF?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:38 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Bobby is sowieso al koploper!!!!
Heeftzowel de meeste vóór-stemmen als de meeste tegen-stemmen!
Voegt dus blijkbaar wel wat toe aan het programma.....
Nee, die computer daar bij jullie in de Bunker heeft gewoon stiekem internet.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:52 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
WTF?
Heb ik m'n wachtwoord op m'n werk erin laten staan??? *dom*
Dus ik had wél kunnen FOK!ken daarbinnen!quote:Op zondag 3 mei 2009 11:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, die computer daar bij jullie in de Bunker heeft gewoon stiekem internet.
Ja goed, baal als een stekker en mis die gasten nu al... Maar it's a game en had ik er nu niet uitgelegen, dan misschien wel later in het spel... No one knows...quote:
Vind je Amber ook zo'n pestkop? Ik kan haar niet uitstaan. Dat mag je haar vertellen als je er toch nog terug in gaat.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:14 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ja goed, baal als een stekker en mis die gasten nu al... Maar it's a game en had ik er nu niet uitgelegen, dan misschien wel later in het spel... No one knows...
Dat ik dat nou nog mag lezen van jou, "als je er toch nog terug in gaat"quote:Op zondag 3 mei 2009 12:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Vind je Amber ook zo'n pestkop? Ik kan haar niet uitstaan. Dat mag je haar vertellen als je er toch nog terug in gaat.
Amber klinkt af en toe bitchy, maar het is echt een schatje!quote:Op zondag 3 mei 2009 12:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Vind je Amber ook zo'n pestkop? Ik kan haar niet uitstaan. Dat mag je haar vertellen als je er toch nog terug in gaat.
Ik had toch wel verwacht dat jij voor een kleine 300 euro aan credits had gekocht...quote:Op zondag 3 mei 2009 12:31 schreef Dylanesque het volgende:
Nou Bobby, welkom terug
Maffe situatie zeg, die Renate had er gewoon uitgemoeten.. maar dat zal al wel tot in den treuren zijn besproken hier
Heb ik ookquote:Op zondag 3 mei 2009 12:34 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik had toch wel verwacht dat jij voor een kleine 300 euro aan credits had gekocht...
quote:Op zondag 3 mei 2009 12:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Heb ik ookJe stond ook helemaal niet onderaan volgens mij
Ik heb nog niet gefapt, sorry... Vond de scanman topic niet naar verwachtingquote:Op zondag 3 mei 2009 12:39 schreef Stefan het volgende:
Hoe was het om weer te kunnen masturberen zonder camera's en zeven anderen om je heen?
Ze draaien net steeds op tijd wegquote:Op zondag 3 mei 2009 13:16 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gefapt, sorry... Vond de scanman topic niet naar verwachting
voorkeur?quote:Op zondag 3 mei 2009 13:41 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Misschien bunker ik d'r nog wel eentje als ze weer buiten staat
Meer ontberingen! En geen min 2500 euro bij een vrijwillige exit. Dan kan het spel veel harder worden gespeeld. Ik merk dat je je als speler gaat inhouden om niet aan populariteit in te boeten en om de gezelligheid binnen de groep te behouden. En blijkbaar wil de kijker ook geen feelgood spel, maar gewoon suffering...quote:Op zondag 3 mei 2009 19:02 schreef Spooky4u het volgende:
Iets anders: Heb je nu op- of aanmerkingen om de bunker te verbeteren?
En de vraag erboven?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:04 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Meer ontberingen! En geen min 2500 euro bij een vrijwillige exit. Dan kan het spel veel harder worden gespeeld. Ik merk dat je je als speler gaat inhouden om niet aan populariteit in te boeten en om de gezelligheid binnen de groep te behouden. En blijkbaar wil de kijker ook geen feelgood spel, maar gewoon suffering...
Jeppert, maar ik kom zeker nog een keer buurten!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:05 schreef Copycat het volgende:
Bobby!
Ben je veilig thuisgekomen, zaterdag?
Marielin heeft een mooi lichaam en een bijzonder gezicht, maar ze is mij te fel... En ik heb zo het idee dat haar vriendje het van mij wint hahahaquote:
Waren er 4 dames?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:12 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Marielin heeft een mooi lichaam en een bijzonder gezicht, maar ze is mij te fel... En ik heb zo het idee dat haar vriendje het van mij wint hahaha
Eline is echt een schatje, maar ik denk toch dat ik over haar heen zou lopen. Wel een mooie meid om te zien.
Amber vind ik bijzonder, lekker pittig, verschrikkelijk mooi koppie, mooi lichaam...
Dame 4 lijkt me duidelijk...
Ik heb je ff een PM gestuurdquote:Op maandag 4 mei 2009 16:10 schreef BobbyRond het volgende:
Jeppert, maar ik kom zeker nog een keer buurten!
Nee, ze was beledigd over het feit dat ik niet gefapt had op de posts van het scanman topic. Haar cap stond er per slot van rekening ook bijquote:
Ik heb daar ook niet op gefapt. Was niet nodig ook, mijn broek plakte meteen.....quote:Op maandag 4 mei 2009 16:19 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Nee, ze was beledigd over het feit dat ik niet gefapt had op de posts van het scanman topic. Haar cap stond er per slot van rekening ook bij
Ik heb gewoon een zwak voor RLS-ersquote:
Ja en daarom mocht je niet met me mee naar huis. Dát zal je leren!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:19 schreef BobbyRond het volgende:
Nee, ze was beledigd over het feit dat ik niet gefapt had op de posts van het scanman topic. Haar cap stond er per slot van rekening ook bij
Komt er ook een camera in de slaapruimte van de regie? Anders kunnen we daar stoeienquote:Op maandag 4 mei 2009 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja en daarom mocht je niet met me mee naar huis. Dát zal je leren!
Ja hoor, nou komen de praatjesquote:Op maandag 4 mei 2009 16:32 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Komt er ook een camera in de slaapruimte van de regie? Anders kunnen we daar stoeien
ik stem voor.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:08 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jullie kunnen me ook van FOK! wegstemmen hoor als je me hier ook té aanwezig vindt
Ben je gek. Hoe kun je nou té aanwezig zijn op een forum als Fokquote:Op maandag 4 mei 2009 17:08 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jullie kunnen me ook van FOK! wegstemmen hoor als je me hier ook té aanwezig vindt
Hij heeft anders de afsluitende smiley al goed afgekeken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ben je gek. Hoe kun je nou té aanwezig zijn op een forum als Fok
Dan moet je toch wel van hele goede huize komen hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |