Ik vraag niet in welke hoedanigheid het kan, maar met welke reden het kan!quote:Op maandag 20 april 2009 10:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je daarmee Huub bedoelt, waar ik vanuit ga, dan kan dat vrij makkelijk hoor!
Gewoon omdat ik hem irritant vond, en omdat ik niet het idee had dat Jaap meelifte op Huub, maar andersom.quote:Op maandag 20 april 2009 10:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vraag niet in welke hoedanigheid het kan, maar met welke reden het kan!
okay, een beetje vreemd is het wel aangezien jaap natuurlijk ook kei irritant was/isquote:Op maandag 20 april 2009 10:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik hem irritant vond, en omdat ik niet het idee had dat Jaap meelifte op Huub, maar andersom.
Geen idee, ik rook al 10 jaar en ben ondanks 3 longsonstekingen de afgelopen 3 jaar niet van plan te stoppen...quote:Op maandag 20 april 2009 11:03 schreef sjak het volgende:
Deze kandidaat ook gelezen. Je lijkt wat meer in de wereld te staan in vergelijking met de anderen die ik gelezen heb. Avontuurlijke vakanties en vervolgens het studentenleven. Mooi contrast...
Ga je dat redden een tijd niet roken Bobby?
Chesterfield... anders hebben we geen dealquote:Op maandag 20 april 2009 12:33 schreef Maanvis het volgende:
Als je binnen een week sex hebt met 1 van de dames gooi ik 3 pakjes marlboro in de luchtruimte, deal?
Maar roken is toch stoer?quote:Op maandag 20 april 2009 12:34 schreef Marrije het volgende:
Omdat het beter voor je zou zijn om te stoppen (duh) en dit is best een leuk moment.
ook goedquote:Op maandag 20 april 2009 13:10 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Chesterfield... anders hebben we geen deal
Zelfde fabriek, zelfde troepquote:Op maandag 20 april 2009 13:10 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Chesterfield... anders hebben we geen deal
I know, maar toch is er smaakverschil. Beetje hetzelfde als Coca Cola en Fantaquote:Op maandag 20 april 2009 16:37 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zelfde fabriek, zelfde troep(LM ook alleen die's goedkoper
<)
quote:Op maandag 20 april 2009 10:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik hem irritant vond, en omdat ik niet het idee had dat Jaap meelifte op Huub, maar andersom.
Als ie maar wel met z'n tengels van Elinequote:Op maandag 20 april 2009 12:33 schreef Maanvis het volgende:
Als je binnen een week sex hebt met 1 van de dames gooi ik 3 pakjes marlboro in de luchtruimte, deal?
gaan we nu al claimen ?quote:Op woensdag 22 april 2009 00:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ie maar wel met z'n tengels van Elineafblijft!!!!
1. Grof geweldquote:Op woensdag 22 april 2009 00:39 schreef snetje het volgende:
[..]
gaan we nu al claimen ?
Bobby grijp der !!!![]()
ff serieus .... (vraag aan Bobby ) aangezien jij ook al zon xbox fanaat bent .....
nog tips hoe ik mijn puber meer aan het huiswerk krijg en minder achter de xbox ?
kijk hier heb ik wat aan !quote:Op woensdag 22 april 2009 10:49 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
1. Grof geweld
2. Controllers achter slot en grendel en pas geven als ze klaar zijn met het huiswerk
3. Laat ze niet meer dan een uur per dag spelen, ongeacht de hoeveelheid schoolwerk
4. Stop ze in een bunker met schoolwerk
5. Ga op internet op zoek naar artikelen o.i.d. waarin staat dat mensen met een XBOX sneu zijn. Pubers zijn daar vatbaar voor
6. Ga zelf de hele tijd XBOX'en, pubers vinden het niet tof als hun ouders interesses delen.
Hoop dat het werkt!
Koop Viva Pinata, een spel voor 3+, maar sneu genoeg toch erg leuk om te spelenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:08 schreef snetje het volgende:
[..]
kijk hier heb ik wat aan !
1 2 en 3 kan ik oplossen dmv de xbox aan zijn grote zus mee te geven ... die wil hem ook wel een tijdje![]()
4. hij is nog te jong![]()
5. waar zouden we zijn zonder google etc ..![]()
6. is ook wel een optie .... maar dan lacht hij me alleen maar uit .. ik knal nl. altijd de verkeerde dood...burnout is op zich ook wel leuk maar niet als je steeds tegen alle muren opknalt ...
![]()
ik ga geloof ik maar eens dreigen met zijn grote zus
Ja, ik las het net op de Amber-topic... M'n telefoon is leeg, dus B&B zullen nu wel in de stress zitten dat ze me niet kunnen bereikenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:11 schreef Stefan het volgende:
Hey Bobby. Je moet er zondag al zijn dus. Weet je hoe en wat en waarom en waar jullie dan gaan slapen?
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:13 schreef As_33 het volgende:
Voor punt 6, koop Baldur's Gate en zeg dat het je zo geweldig lijkt eens wat ouder-kind quality time door te brengen door de multiplayer samen te spelen: geen geknal, maar gehak, en je kan nooit de verkeerde neerhakken.
Nog beschamender: Viva Pinata.
Bedankt he, oud klasgenootje van me!quote:Op woensdag 22 april 2009 11:10 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Koop Viva Pinata, een spel voor 3+, maar sneu genoeg toch erg leuk om te spelen
Ik denk het tijdschrift, omdat Peter toch voor de gel gaat, hoop dat ik die mag moochen van emquote:Op woensdag 22 april 2009 11:17 schreef AmberTheBunker het volgende:
En Bobby, wordt het de gel of het tijdschrift??
Crosspost iddquote:Op woensdag 22 april 2009 11:16 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
[..]
Bedankt he, oud klasgenootje van me!Van je vrienden moet je het hebben hahaha
Ik ben een beetje doorgeslagen met games kopen, alles wordt ook zo goedkoop met personeelskortingquote:Op woensdag 22 april 2009 11:19 schreef As_33 het volgende:
[..]
Crosspost iddErgste is nogal wel dat ik Viva Pinata zelf ook in de kast heb staan, uiteraard wel naast Halo, Fall Out III, Too Human enz. om het goed te maken, maar toch.
ja die zit er ook tussen .... hij heeft geloof ik alle spellen al ..... jemigquote:Op woensdag 22 april 2009 11:10 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Koop Viva Pinata, een spel voor 3+, maar sneu genoeg toch erg leuk om te spelen
Hmmm, dan toch de grote zus inschakelen. Sowieso zitten er Familiy Settings op dat ding. Daar kan je denk ik best wel wat dingen op instellen... Give it a try:quote:Op woensdag 22 april 2009 11:28 schreef snetje het volgende:
[..]
ja die zit er ook tussen .... hij heeft geloof ik alle spellen al ..... jemig
hey die heeft tie nog niet ...quote:Op woensdag 22 april 2009 11:13 schreef As_33 het volgende:
Voor punt 6, koop Baldur's Gate en zeg dat het je zo geweldig lijkt eens wat ouder-kind quality time door te brengen door de multiplayer samen te spelen: geen geknal, maar gehak, en je kan nooit de verkeerde neerhakken.
Nog beschamender: Viva Pinata.
Succes met de puber zou ik zeggen!quote:Op woensdag 22 april 2009 11:35 schreef snetje het volgende:
[..]
hey die heeft tie nog niet ...
maar ik ben er al uit .... guitar hero lijkt me wel wat
Ik denk dat het mijn financiele ondergang zou betekenenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:21 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik ben een beetje doorgeslagen met games kopen, alles wordt ook zo goedkoop met personeelskorting
komt goed ! en als tie begint te zeuren dan ga ik wel dreigen met zijn gears of war mutsje ... kookwas of zoiets ...quote:Op woensdag 22 april 2009 11:36 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Succes met de puber zou ik zeggen!
Zijn er mensen die dat ding dragen joh?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:41 schreef snetje het volgende:
[..]
komt goed ! en als tie begint te zeuren dan ga ik wel dreigen met zijn gears of war mutsje ... kookwas of zoiets ...
ja jij straks als je niet oppast !quote:Op woensdag 22 april 2009 11:42 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat ding dragen joh?
Kreeft en Rat (ja, sorry, m'n moeder heeft af en toe zo'n zweefbui...quote:Op woensdag 22 april 2009 11:46 schreef tuinfluiter het volgende:
Aan de achtste bewoner durf ik het haast niet te vragen, dus eerst maar even in dit topic.
Bobby wat is je sterrenbeeld ?
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:49 schreef BobbyRond het volgende:
Kreeft en Rat (ja, sorry, m'n moeder heeft af en toe zo'n zweefbui...)
Zelf ben ik nou niet echt van de sterrenbeelden, fortune tellers en handlezers... Doe mij maar gewoon feiten en zo...
- Twee blauwe spijkerbroekenquote:Op woensdag 22 april 2009 12:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
![]()
Bedankt.
Nog wat vraagjes.
Wat mag je meenemen naar The Bunker aan kleding , spullen?
Ik dacht nog steeds maandag, maar ik hoor Amber net zondag zeggen? I really dont know...quote:Wanneer ga je The Bunker in?
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:29 schreef Copycat het volgende:
En ga je voor het tijdschrift of voor de gel?
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:19 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik denk het tijdschrift, omdat Peter toch voor de gel gaat, hoop dat ik die mag moochen van em
Anders loop ik een maand met een petje op, of misschien scheer ik m'n kop wel kaal voor sigaretten...![]()
Het tijdschrift wordt wel een Slagwerkkrant,dus voor jullie totaal a-boeiend I'm afraid...
Wat staat er onderaan de pagina bij dat * ?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:19 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
- Twee paar schoenen zonder hakken*
Ja, die heb ik ook nog gezocht, maar dat * verwijst nergens naarquote:Op woensdag 22 april 2009 12:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat staat er onderaan de pagina bij dat * ?
Het wordt stinken daar of er wordt vaak gewassen.
Iedereen mag een favoriete CD meenemen, maar vind het wel heel pretentieus als ik daar met m'n eigen CD sta.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:36 schreef elientje7 het volgende:
Hey Bobby![]()
Thanks voor het compliment over de muziek! Heb jij niet een of andere opname van je band? Ben wel benieuwd![]()
X
hallo broer van Bobbyquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:15 schreef RemyRond het volgende:
...vooral die zanger was waardeloos...![]()
Hallo allemaal, hier de broer van Bobby.
Heb het forum tot heden teruggelezen, zo te zien heeft Bob nu toe geen woord gelogen.
Behalve dan over de band, die was echt waanzinnig.Oh, Bob, als je het maar uit je botte hoofd laat om onze eerste opnames te verspreiden hahaha! Tenzij je ze wil inzetten als psychologische oologvoering in de bunker.
Dusss... Nog iemand vragen over Bob die ik beter kan beantwoorden?
dus het is beter dat hij het bovenste gedeelte neemt van het stapelbed ...quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:33 schreef RemyRond het volgende:
Hmmm...
Om te beginnen heeft ie er een soort hobby van gemaakt om met zijn hoofd tegen dingen aan te knallen die harder zijn dan zijn hoofd.
Ik noem een radiator, een waterkan, een tramrails... heeft de nodige schade aan zijn schedel toegebracht.
Op zich een prima alternatief voor lobotomie...
Zijn er nog laaghangende stalen objecten in de bunker?![]()
Ja heb er nog steeds zin in!quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:40 schreef 5thencounter het volgende:
En hoe voelt dat nou? dat die "BN'ers" daar het hele weekend Júllie programma zitten te bestieren? Denk je dat er Maandag nog liefhebbers zijn om jullie prijzenpot te gaan spekken na dit eigengeile gebeuren??
Ik hoopte op het luxe tweepersoonsbed, die nu ook een stapelbed blijkt te zijn (zie 2e deel interview met B&B)quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:43 schreef snetje het volgende:
[..]
dus het is beter dat hij het bovenste gedeelte neemt van het stapelbed ...
Gaat lastig worden om die die-hard BB'ers die er nu zitten te overtreffen in populariteit.. nou ja één voordeel, ik heb al een abbootje voor 25 dagen maar of JIJ daar wat aan gaat hebben gaan we volgende week wel zien denk ikquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:08 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ja heb er nog steeds zin in!
Ik vind het bijna jammer dat ik The Bunker in ga, ik loop nu standaard met m'n laptop onder de arm continu streams te kijken
edit: vandaar ook de langdurige stilte mijnerzijds, moet al het FOK! leeswerk sinds gistermiddag inhalen![]()
Daar komen we maar op 1 manier achter ja...quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat lastig worden om die die-hard BB'ers die er nu zitten te overtreffen in populariteit.. nou ja één voordeel, ik heb al een abbootje voor 25 dagen maar of JIJ daar wat aan gaat hebben gaan we volgende week wel zien denk ik...
ik dacht ook al ... wat zijn alle bunkers stilquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:08 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ja heb er nog steeds zin in!
Ik vind het bijna jammer dat ik The Bunker in ga, ik loop nu standaard met m'n laptop onder de arm continu streams te kijken
edit: vandaar ook de langdurige stilte mijnerzijds, moet al het FOK! leeswerk sinds gistermiddag inhalen![]()
let jij straks een beetje op Elientje .... als ik Dido zo hoor gaat ze het moeilijk krijgen ...quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:10 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik hoopte op het luxe tweepersoonsbed, die nu ook een stapelbed blijkt te zijn (zie 2e deel interview met B&B)
Cool, I can't wait!quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:41 schreef snetje het volgende:
[..]
ik dacht ook al ... wat zijn alle bunkers stil![]()
nah we nemen het meeste wel op ... dus je kan terug kijken
Zallikdoen!quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:43 schreef snetje het volgende:
[..]
let jij straks een beetje op Elientje .... als ik Dido zo hoor gaat ze het moeilijk krijgen ...![]()
Jep! Dat klopt!quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:52 schreef marianne32 het volgende:
ben jij toevallig familie van bart(kapper)
Hahaha, wat cool! Ik zit ff te graven, maar er is aardig wat volk de revue gepasseerd. Misschien als ik je zie dat er dan weer een beletje gaat rinkelen.quote:
Jep je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 26 april 2009 12:49 schreef marianne32 het volgende:
ben jij de zoon van b en m?
voor mij is het al een hele tijd geleden zeker 16 jaar
kindertjes waren toen nog klein hahah.
b weet nog wel wie ik ben wilde niet dat ik wegging toen hihi
Die kan je ook zien als je geristreerd bent. Via control panelquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:46 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Daar komen we maar op 1 manier achter ja...
Wat ik wel jammer vind, is dat er nu op de site alleen maar de top 3 staat (ook al worden de tellers op nul gezet maandag, ik wil de stemmen van alle 8 zien
Ik heb het inmiddels gezien, maar ik heb zelf geen account genomen, beetje zinloos aangezien je moeilijk streams van jezelf kan kijken...quote:Op zondag 26 april 2009 20:06 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Die kan je ook zien als je geristreerd bent. Via control panel
Je had hem aan mij kunnen geven, dan had ik in ruil daarvoor leuke gifjes van je gemaaktquote:Op zondag 26 april 2009 23:22 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik heb het inmiddels gezien, maar ik heb zelf geen account genomen, beetje zinloos aangezien je moeilijk streams van jezelf kan kijken...
quote:Op maandag 27 april 2009 06:21 schreef marianne32 het volgende:
halloa,
Nou bart valt me van je tegen haha, maar tis ook even geleden.
roeleveld is mijn achternaam ben begonnen op zaterdag werken.
Komt dat belletje nu alweer hahahaha.
Nou spannend vandaag erin heb je er zin in.
xxxx
Succes Bobbyquote:Op maandag 27 april 2009 11:33 schreef BobbyRond het volgende:
FOK!kers, ik ga ervandoor!
Nu naar The Bunker dus jullie zien me vanavond op de stream.
Groeten!
Bobby
Hij heeft sinds binnenkomst zijn mond niet meer gehoudenquote:Op dinsdag 28 april 2009 03:38 schreef Pek het volgende:
Hij moet toch eens instorten zou je denken, wel de held van de nacht
Yeah, Mariane, het belletje rinkelt!quote:Op maandag 27 april 2009 06:21 schreef marianne32 het volgende:
halloa,
Nou bart valt me van je tegen haha, maar tis ook even geleden.
roeleveld is mijn achternaam ben begonnen op zaterdag werken.
Komt dat belletje nu alweer hahahaha.
Nou spannend vandaag erin heb je er zin in.
xxxx
hij bungelt wel ergens onderaan de hele tijdquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:07 schreef Stefan het volgende:
Bobby is zo'n jongen die je er best bij kunt hebben op een feestje. Rustige prettige uitstraling, hij gaat t ver schoppen.
wacht maar tot de echte stemming komtquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:09 schreef Danny het volgende:
[..]
hij bungelt wel ergens onderaan de hele tijd
In de poll hier doet ie het behoorlijk goed (lees: nul tegen) en terecht overigensquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:09 schreef Danny het volgende:
[..]
hij bungelt wel ergens onderaan de hele tijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |