Je had hem aan mij kunnen geven, dan had ik in ruil daarvoor leuke gifjes van je gemaaktquote:Op zondag 26 april 2009 23:22 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik heb het inmiddels gezien, maar ik heb zelf geen account genomen, beetje zinloos aangezien je moeilijk streams van jezelf kan kijken...
quote:Op maandag 27 april 2009 06:21 schreef marianne32 het volgende:
halloa,
Nou bart valt me van je tegen haha, maar tis ook even geleden.
roeleveld is mijn achternaam ben begonnen op zaterdag werken.
Komt dat belletje nu alweer hahahaha.
Nou spannend vandaag erin heb je er zin in.
xxxx
Succes Bobbyquote:Op maandag 27 april 2009 11:33 schreef BobbyRond het volgende:
FOK!kers, ik ga ervandoor!
Nu naar The Bunker dus jullie zien me vanavond op de stream.
Groeten!
Bobby
Hij heeft sinds binnenkomst zijn mond niet meer gehoudenquote:Op dinsdag 28 april 2009 03:38 schreef Pek het volgende:
Hij moet toch eens instorten zou je denken, wel de held van de nacht
Yeah, Mariane, het belletje rinkelt!quote:Op maandag 27 april 2009 06:21 schreef marianne32 het volgende:
halloa,
Nou bart valt me van je tegen haha, maar tis ook even geleden.
roeleveld is mijn achternaam ben begonnen op zaterdag werken.
Komt dat belletje nu alweer hahahaha.
Nou spannend vandaag erin heb je er zin in.
xxxx
hij bungelt wel ergens onderaan de hele tijdquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:07 schreef Stefan het volgende:
Bobby is zo'n jongen die je er best bij kunt hebben op een feestje. Rustige prettige uitstraling, hij gaat t ver schoppen.
wacht maar tot de echte stemming komtquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:09 schreef Danny het volgende:
[..]
hij bungelt wel ergens onderaan de hele tijd
In de poll hier doet ie het behoorlijk goed (lees: nul tegen) en terecht overigensquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:09 schreef Danny het volgende:
[..]
hij bungelt wel ergens onderaan de hele tijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |