Bobby is sowieso al koploper!!!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:11 schreef Danny het volgende:
ah, ik zie dat er nog iemand flink op Bobby aan het stemmen is
Dat is mooi, dat vergroot zijn kansen
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:50 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Bobby himself! We worden belazerd!!!!
Bobby ondertussen op plek 4quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:10 schreef Danny het volgende:
[..]
Bobby gaat er niet uit. credits staan al klaar hier en iedereen die Bobby sympathieker vindt dan Renate gaat gewoon op Bobby stemmen natuurlijk. Je moet je natuurlijk niet laten overhalen iemand eruit te stemmen die je er zelf helemaal niet uit WIL hebben.
dan gaan mijn puntjes vanavond dus naar iedereen die lager staat dan renatequote:
Nouja, nu alweer op 6.. blijf maar gewoon Bobby plussen hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:32 schreef Danny het volgende:
[..]
dan gaan mijn puntjes vanavond dus naar iedereen die lager staat dan renate
Kies wel het goede moment daarvoor. Dus niet nu alquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:47 schreef zer0s het volgende:
mijn punten naar renate, er moet chaos komen dus bobby eruit
de poll sloeg nergens op die ze lieten zien die had nog alle kanten op kunnen gaan met bijvoorbeeld Renate op 1 en jij een paar plekken hoger aangezien meerderen je nog omhoog wouden trekken op het laatste moment .....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Renate heeft binnen een uur tijd meer dan 1000 + votes gekregen, de betalingen komen niet overeen met de gebruikte credits.
Dan is het uitermate vreemd dat ze besloten hebben dat de deelnemers mochten kiezen tussen Renate en Bobby, had dan de exit morgen laten plaatsvinden zodat werkelijk iedereen nog een normale kans zou hebben Zonder Bobby is de *jonegnshumor* totaal weg, er zijn geen leuke discussies. Het ging af en toe ergens over, nu zit ik al een uur te luisteren naar nongesprekken over *wat willen/denken/voelen/zeggen/vinden de streamers...blablablaquote:
WTF?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:38 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Bobby is sowieso al koploper!!!!
Heeftzowel de meeste vóór-stemmen als de meeste tegen-stemmen!
Voegt dus blijkbaar wel wat toe aan het programma.....
Nee, die computer daar bij jullie in de Bunker heeft gewoon stiekem internet.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:52 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
WTF?
Heb ik m'n wachtwoord op m'n werk erin laten staan??? *dom*
Dus ik had wél kunnen FOK!ken daarbinnen!quote:Op zondag 3 mei 2009 11:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, die computer daar bij jullie in de Bunker heeft gewoon stiekem internet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |