quote:De bunker is voor mij dé ultieme uitdaging. Ik ben altijd al gek op survivalen geweest, dus je in een rivier wassen is voor mij niets nieuws. Dit lijkt me echter een heel toffe uitdaging. Daarnaast is voor een student zo'n prijzenpot nooit vervelend. Tot slot vind ik het een onwijze uitdaging om te kijken of ik, als fervent gadget freak, 25 dagen zonder electronica overleef (da's misschien nog wel het engste!)
Er stroomt een rivier door de bunker?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:18 schreef Danny het volgende:
De bunker is voor mij dé ultieme uitdaging. Ik ben altijd al gek op survivalen geweest, dus je in een rivier wassen is voor mij niets nieuws.
Je adem inhouden op een 90 cm brede luchtplaats, en dan zou er maar iemand roken. Probeer dat maar te overleven jah.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er stroomt een rivier door de bunker?
Zo op het oog heeft Bob wel een sympathieke uitstraling.
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:24 schreef Juicyhil het volgende:
Je adem inhouden op een 90 cm brede luchtplaats, en dan zou er maar iemand roken.
Die Bobby rookt, dus...quote:Op donderdag 16 april 2009 21:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je adem inhouden op een 90 cm brede luchtplaats, en dan zou er maar iemand roken. Probeer dat maar te overleven jah.
niets belet je betere neer te zettenquote:Op donderdag 16 april 2009 22:25 schreef BobbyRond het volgende:
En hoe!
Wel weer m'n beste kiekjes erop zeg... :S:S:S
Ik vond die eerste foto van jou wel erg leuk, met die zonnebril en sigaretquote:Op donderdag 16 april 2009 22:25 schreef BobbyRond het volgende:
En hoe!
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:25 schreef BobbyRond het volgende:
En hoe!
Laat me raden, een dieeet met veel eiwitten en proteïnenquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:10 schreef Maanvis het volgende:
bobby,, kun je aub je lengte en gewicht in dit topic posten zodat ik daarop een dieet samen kan stellen?
Eentje maar, hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:27 schreef BobbyRond het volgende:
Ah, er zit dus ook een provocateur op Fok!
Je lijkt op foto 1 en 2 echt een andere kleur te hebbenquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:50 schreef BobbyRond het volgende:
@Xennia: Ik heb geen lenzen, al zou ik eigenlijk lenzen moeten hebben, heb +5.25 aan m'n linkeroog
Vooral blijven geloven. Zelfs als er volgende week streams zijn. Van tevoren opgenomen soap.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:40 schreef F_N het volgende:
Ik geloof er nog steeds geen fuck van. Ik kan me niet voorstellen dat Bart zich hier voor laat lenen. Wat mij betreft blijft het een grote stunt. Er is geen bunker. Het is allemaal nep.
Ja, we hadden met z'n alles een berg cash liggen en dachten 'laten we dat voor de grap eens over de balk smijten'quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:40 schreef F_N het volgende:
Ik geloof er nog steeds geen fuck van. Ik kan me niet voorstellen dat Bart zich hier voor laat lenen. Wat mij betreft blijft het een grote stunt. Er is geen bunker. Het is allemaal nep.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zelfs als er volgende week streams zijn. Van tevoren opgenomen soap.
Ik vind jouw avatar ook wel sympathiekquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht dat ik Pim het leukste vond, maar ik geloof dat ik Bobby ook wel leuk vind.!
Watvoor alcohol en drugs mag ik voor je op het lijstje zetten?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:45 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik vind jouw avatar ook wel sympathiekInsinueert toch een koekje in plaats van maden.
hmmm... One Tough Maggot klinkt wel stoer!
Mooi, maken we er een ham/kaas van en laten we ze eerst twee weken buiten liggen voor je ze op mag peuzelen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:41 schreef BobbyRond het volgende:
@Maanvis: Ja Maanvis, er mogen maden in de croissantjes...
Nooit hard-drugs gedaan, alleen beetje geblowd toen ik 14 was, maar dat ging van een paar hijsjes naar 8 joints per persoon per dag, dus ben na een half jaartje (en een goeie black-out) er cold turkey mee gestopt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Watvoor alcohol en drugs mag ik voor je op het lijstje zetten?
Puntje voor CC! Doorvragen! Heel goed! Volledige naam: Robert Hermann Rondquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:02 schreef Copycat het volgende:
Welk merk sigaretten rook je, Bobby?
En is het echt Bobby of Bob?
Ik zie je liever een maandje zonder sigarettenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:07 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Puntje voor CC! Doorvragen! Heel goed! Volledige naam: Robert Hermann Rond![]()
En sja... Hoe kom je dan bij Bobby, geeeeen idee... Robert -> Rob -> Bob -> Bobby I guess![]()
Enneh, Chesterfield
Maar mogen jullie die pakjes bestellen? Of moet ik gewoon een slof naar binnen nemen? Ik beuk er in het dagelijks leven een pakje per dag doorheen, maar als ik hele dag vrij weinig anders te doen heb, dan is het misschien beter om ook thermal camera's aan te schaffen omdat het bunkertje blauw gaat staan
Waarom dat dan? Internetuitzendingen vallen afaik buiten die rare reclameregels die we in Nederland kennen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:01 schreef BobbyRond het volgende:
Ik mag geen reclame op m'n shirts hebben
Je weet dat niet roken goed voor je is he?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zie je liever een maandje zonder sigaretten
Goede vraag, vraag het aan B&B...quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:09 schreef Danny het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Internetuitzendingen vallen afaik buiten die rare reclameregels die we in Nederland kennen.
Sadly so... Maar ik stond wel aan de kant van Rijkaard in de spuugactie van '88quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:10 schreef Copycat het volgende:
Doorvragen dat kan ik wel, tot vervelens toe, Robert.
Ik ben eigenlijk wel voor een rookverbod in DeBunker. Peuken zijn luxegoederen en die moet je verdienen. Die moeten wij je gunnen.
En dat zeg ik niet alleen omdat ik sinds anderhalve maand ex-roker ben.
![]()
En is Hermann echt met dubbel N?
Met je drie jaar oud toen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:12 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Sadly so... Maar ik stond wel aan de kant van Rijkaard in de spuugactie van '88
Tegen de juiste persoon verdien JIJ..quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:15 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jong geleerd is oud gedaan?
Misschien ga ik ook wel spugen in The Bunker
Dat was in 1990 op het WK. Ik ga even bij de andere kandidaten kijken ....quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:12 schreef BobbyRond het volgende:
Sadly so... Maar ik stond wel aan de kant van Rijkaard in de spuugactie van '88
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:45 schreef Bargain het volgende:
[..]
Dat was in 1990 op het WK. Ik ga even bij de andere kandidaten kijken ....
robby -->rond-->rubber-->rob--> rubber robbie !quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:07 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Puntje voor CC! Doorvragen! Heel goed! Volledige naam: Robert Hermann Rond![]()
En sja... Hoe kom je dan bij Bobby, geeeeen idee... Robert -> Rob -> Bob -> Bobby I guess![]()
Enneh, Chesterfield
Maar mogen jullie die pakjes bestellen? Of moet ik gewoon een slof naar binnen nemen? Ik beuk er in het dagelijks leven een pakje per dag doorheen, maar als ik hele dag vrij weinig anders te doen heb, dan is het misschien beter om ook thermal camera's aan te schaffen omdat het bunkertje blauw gaat staan
Mensen die niet op de maat kunnen klappenquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:43 schreef snetje het volgende:
[..]
robby -->rond-->rubber-->rob--> rubber robbie !![]()
je lult leuk ... het leest lekker weg ... maar nu ff wat anders ...
waar heb je echt een hekel aan ? waar gruwel je van ? ....
niet alleen ...maar deels al wel .... en ik haat rook verboden !!quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:10 schreef Copycat het volgende:
Doorvragen dat kan ik wel, tot vervelens toe, Robert.
Ik ben eigenlijk wel voor een rookverbod in DeBunker. Peuken zijn luxegoederen en die moet je verdienen. Die moeten wij je gunnen.
En dat zeg ik niet alleen omdat ik sinds anderhalve maand ex-roker ben![]()
![]()
En is Hermann echt met dubbel N?
ritmisch gestoorden dus ...quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:46 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Mensen die niet op de maat kunnen klappen
Ja, ik kan me gewoon niet voorstellen hoe het moet zijn om niet op de maat te kunnen klappen. Het frustreert die mensen ook niet, ze zijn zich er totaal niet van bewust. Sja, het is maar waar je je aan ergertquote:
Ik zou de tekst uit m'n hoofd leren, heb ik toch nog een beetje Japans geleerd als ik daar zit, niet verkeerd!quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:02 schreef ScharrelNeger het volgende:
Hoe zou je het vinden als dit nummer de hele dag op repeat stond?
Waarom dacht je dat het Japans is? De tekst is zweeds…quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:04 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik zou de tekst uit m'n hoofd leren, heb ik toch nog een beetje Japans geleerd als ik daar zit, niet verkeerd!
Ook ziet dat dansje er heel lastig uit... Dat nadoen is natuurlijk ook hilarisch...
Goed en nu echt... Ik zou de dagen aftellen tot ik die bunker uitmag, kijken wie verantwoordelijk was voor het op repeat zetten van dat liedje en dan heel lang, vaak en hard stompen.
Nog andere vragen?
De absolute onverstaanbaarheid ervan en de Manga stijl... Sorry, ben niet heel bekend als het gaat om dit soort top hits I'm afraidquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:05 schreef ScharrelNeger het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat het Japans is? De tekst is zweeds…
En om wat Japans te leren: oyasumi. Dat betekent: goedenacht.quote:Vi undrar är ni redo att vara med
Armarna upp nu ska ni få se
Kom igen
Vem som helst kan vara med
Så rör på era fötter
Oa-a-a
Och vicka era höfter
O-la-la-la
Gör som vi
Till denna melodi
Dansa med oss
Klappa era händer
Gör som vi gör
Ta några steg åt vänster
Lyssna och lär
Missa inte chansen
Nu är vi här med
Caramelldansen
O-o-oa-oa...
Det blir en sensation överallt förstås
På fester kommer alla att släppa loss
Kom igen
Nu tar vi stegen om igen
Så rör på era fötter
Oa-a-a
Och vicka era höfter
O-la-la-la
Gör som vi
Till denna melodi
Så kom och
Dansa med oss
Klappa era händer
Gör som vi gör
Ta några steg åt vänster
Lyssna och lär
Missa inte chansen
Nu är vi här med
Caramelldansen
Dansa med oss
Klappa era händer
Gör som vi gör
Ta några steg åt vänster
Lyssna och lär
Missa inte chansen
Nu är vi här med
Caramelldansen
Trusten! Ik ga ook slapen, dat wilde ik een uur geleden al doen... Ik kan straks lekker van FOK! afkicken als ik in The Bunker zitquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:08 schreef ScharrelNeger het volgende:
En om de tekst alvast te leren:
[..]
En om wat Japans te leren: oyasumi. Dat betekent: goedenacht.
Ik ga slapen
aha ! tuurlijk storen deze muziekgehaktballen zich er niet aan ... maakt het hun wat uit als ze net telkens 1 tel uit de maat zijn tijdens het dansen en dan net op jou zere teentje gaan staan ....quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:02 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ja, ik kan me gewoon niet voorstellen hoe het moet zijn om niet op de maat te kunnen klappen. Het frustreert die mensen ook niet, ze zijn zich er totaal niet van bewust. Sja, het is maar waar je je aan ergert
Ik drum al 17 jaar, maar moet wel zeggen, als ik meer discipline had gehad, was ik beter geweest dan dat ik nu ben, dus gemiste kans? Who knows...quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:15 schreef snetje het volgende:
[..]
aha ! tuurlijk storen deze muziekgehaktballen zich er niet aan ... maakt het hun wat uit als ze net telkens 1 tel uit de maat zijn tijdens het dansen en dan net op jou zere teentje gaan staan ....
maaru je bent dus ook nog eens musicaal begaafd ?
mooi ! ik heb hier nog een ingepakt drumstelletje staan ( toen ie hem had wou die niet meer ....)quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:18 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik drum al 17 jaar, maar moet wel zeggen, als ik meer discipline had gehad, was ik beter geweest dan dat ik nu ben, dus gemiste kans? Who knows...
Ik heb met de band waar ik 7 jaar in heb gespeeld in ieder geval een te gekke tijd gehad en veel toffe plaatsen gezien. En drummen doe ik nu dagelijks thuis, dus dat wordt ook nog wel een pittige kluif in The Bunker![]()
Wie is Pim dan? *hint*quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:53 schreef FuTilE het volgende:
Bobby had het al zo vaak gedaan, hij wist niet beter. Mevrouw De Vries op nummer 3, ze wilde het blad op de vensterbank. Meneer Tonnarjee op nummer 5, straatvrees, met een agressieve Duitse herder. Nummer 27, het moslimgezin met de vader die een drankprobleem had...Ja, Bobby wist het klappen van de zweep. Hij kende de routine; wist waar Abraham de mosterd haalde.
Maar die ene keer, die ene keer dat het misging, die ene keer dat zijn gedachten een loop met hem namen... Die keer kan Bobby nog niet achter zich laten. Niet zonder een wanhopige traan op het kussen. Niet zonder gesmoorde angstkreten in het dekbed, zijn eigen dekbed met de 4-kleurenopdruk van de Bluffers.
Bobby was die dag met ruzie van huis gegaan. Hij had zijn moeder een sloerie genoemd. Wist zelf niet waarom, wist niet eens wat een sloerie was. De afgelopen dagen waren te stressvol geweest. Zijn buurmeisje Shirley had een ongeluk gehad met de SRV-bus, zijn beste vriend Niels deed vreemde dingen met wasknijpers, kaarsvet en stukjes klitteband en had daar, na een onaangename confrontatie, begrip voor gevraagd aan Bobby. Bobby wist het allemaal niet meer. Hij was verward en zwierf door de straten, zijn vertrouwde huis-aan-huis-blad aan zijn zij.
Nummer 52, Bachstraat. Die lui hadden al sinds November een SBS-kersttrapje voor het raam staan. Het was verdomme April. Bobby gaf zichzelf een veelbetekenende klop op de borst en belde aan. Hij was vastbesloten om eindelijk eens wat helderheid in de zaken te scheppen, maar nog niet vastbesloten genoeg om te bepalen waarin hij precies helderheid wilde aanbrengen. Een warrige vrouw deed open, haar oogopslag een duidelijke indicatie van overmatig antidepressivumgebruik. "Je komt zeker een pakketje brengen?", bracht de bleke verschijning in het portaal uit. 'Nee, jij verrekt lamentabel spook', dacht Bobby, maar hij kon geen passend vervolg bedenken.... "Huis-aan-huis-blad", zei hij. "Het blad dat ik aan uw huis kom brengen". De oogleden van de vrouw rekten zich wat verder op. Wat was dit nu weer voor een figuur... "Bedankt", zei ze, en griste een van de kranten uit zijn handen. De vrouw sloot de deur behoedzaam en liep terug naar haar PC - Moest ze hier iets over schrijven op haar vaste forum?
Bobby liep de natuurstenen trap af, zijn schouders zakten een beetje af... Het was toch godverdomme altijd hetzelfde. Maar opeens wist hij het... Hij ging bij de marine! Een avontuurlijke toekomst; Fuck yeah! Geschikt/ongeschikt. Vrouwen, avontuur, onverantwoord veel drank drinken uit plastic maateenheden die boven zijn hoofd geplaatst waren en de anticiperende druk stukje bij beetje zouden opvoeren. Dat was de weg... Nu alleen nog even zorgen dat hij in die periode zijn hand niet zou kneuzen tijdens een snowboardvakantie.
Oeh! Daar ben ik geloof ik wel gevoelig voor!quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:01 schreef BobbyRond het volgende:
Maareuh, bier en sigaretten maak je mij happy mee. Ik mag geen reclame op m'n shirts hebben, maar ik kan "One Tough Cookie" met een viltstift op m'n arm schrijven
Interested?quote:
Is de nacht niet de ochtend?quote:Op maandag 20 april 2009 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
Hoi Bobby, ben jij een nacht of een ochtendmens?
quote:Op maandag 20 april 2009 00:50 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Is de nacht niet de ochtend?
Ik ben bij voorkeur een nachtmens en gedwongen een ochtendmens. Ik moet straks ook weer om 6 uur op om college te volgen om 9 uur in Amsterdam. Maar door de gezelligheid van FOK! zie ik mezelf niet voor 3'en naar bed gaan
Slapen in de trein I guess... Of een college missen
Ik heb een Logitech Harmony 1000 gekocht zodat ik met 1 afstandsbediening alles kan bedienen, zelfs m'n lichtquote:Op maandag 20 april 2009 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goed antwoord.
Zou je jezelf doorgaans omschrijven als lui?![]()
(Ik moet even kijken of ik mezelf met je kan identificeren enzo)
mwah die paar maandjes ... ennuh ik vind Eline wel bij je passen dus dat komt wel goedquote:Op maandag 20 april 2009 00:48 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Interested?
Hahaha, nee ben zo hetero als het maar kan. Moet daar wel aan toevoegen dat 2009 een slecht jaar is so far... Pffff, bah!
Oeh die universele afstandbedieningen vind ik verschrikkelijk. Wil ik tv kijken, zet ik de dvdspeler aan, wil ik iets opnemen gaat de tv uit, enzv.quote:Op maandag 20 april 2009 00:55 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik heb een Logitech Harmony 1000 gekocht zodat ik met 1 afstandsbediening alles kan bedienen, zelfs m'n licht
En het is dat ik nu 30 seconden van de Albert Heijn afwoon, voorheen bestelde ik Albert Bezorgservice
Zomer, ik ben een ui als het gaat om skiën of snowboarden, en vind dat er in de zomer altijd veel meer vrouwelijk schoon rondloopt. Ik geloof dan ook heilig in die Hoegaarden reclame dat ze elke lente een hele loods vol vrouwen de wijde wereld inlaten.quote:Op maandag 20 april 2009 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh die universele afstandbedieningen vind ik verschrikkelijk. Wil ik tv kijken, zet ik de dvdspeler aan, wil ik iets opnemen gaat de tv uit, enzv.
Welke AH woon je 30 seconden vandaag? Ik bestel geen boodschappen, maar ik ben altijd wel pas rond sluitingstijd aanwezig, en daar moet ik me dan altijd voor haasten.
Ik ga verhuizen, en mijn nieuwe AH is nog dichterbij!
Zomer of winter?
Ik ben nog nooit op wintersport geweest, dus dat weet ik niet, Wel weet ik dat ik gek ben op de zomer, lekker warm, en de mensen zijn allemaal een stukje blijer.quote:Op maandag 20 april 2009 01:03 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Zomer, ik ben een ui als het gaat om skiën of snowboarden, en vind dat er in de zomer altijd veel meer vrouwelijk schoon rondloopt. Ik geloof dan ook heilig in die Hoegaarden reclame dat ze elke lente een hele loods vol vrouwen de wijde wereld inlaten.
Jep, is gevraagd! Ook of ik mensen pijn zou doen voor geld, systematisch zou pesten voor geld en of ik gore dingen zou vreten voor geldquote:Op maandag 20 april 2009 01:01 schreef snetje het volgende:
[..]
mwah die paar maandjes ... ennuh ik vind Eline wel bij je passen dus dat komt wel goed![]()
hey !! hebben ze tijdens de screening nog gevraagd of je wilt sexen voor de camera ????
standaard vraag ondertussen en echt 1 die Bart zou kunnen vragen
Ben gek op strandtenten, heb een ziekelijke bloedhekel aan zand. Je kan 100 keer douchen en 6 maanden later zit er nog zand in je oorquote:Op maandag 20 april 2009 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op wintersport geweest, dus dat weet ik niet, Wel weet ik dat ik gek ben op de zomer, lekker warm, en de mensen zijn allemaal een stukje blijer.
Ga je graag naar het strand? En zo ja, ga je dan naar een strandtent, of lig je op het naaktstrand, bij de pier, of bij het surfstrand of op kijkduin?
quote:Op maandag 20 april 2009 01:14 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ben gek op strandtenten, heb een ziekelijke bloedhekel aan zand. Je kan 100 keer douchen en 6 maanden later zit er nog zand in je oor
Ben thuis!quote:Op maandag 20 april 2009 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hahahhahahah watje
Ik lig juist altijd op het strand, maar niet bij de pier, daar vind ik het verschrikkelijk.![]()
Eh....Wat wil ik nog meer weten.
Wat was je grootste blunder ooit?
systematisch pesten en pijn doen is toch hetzelfde ?quote:Op maandag 20 april 2009 01:13 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jep, is gevraagd! Ook of ik mensen pijn zou doen voor geld, systematisch zou pesten voor geld en of ik gore dingen zou vreten voor geld
Ik heb alleen op mensen pijn doen voor geld met nee beantwoord. Dit neemt echter niet weg dat ik mensen geen pijn doen if they have it coming for them
Leuk!quote:Op maandag 20 april 2009 01:37 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ben thuis!
Ga ik over nadenken, krijg je zo van me te horen!
Ik moest zo lachen om die bel-acties de hele tijd met de klik-lijnquote:Op maandag 20 april 2009 01:52 schreef snetje het volgende:
[..]
systematisch pesten en pijn doen is toch hetzelfde ?
nuja hier mag het vind ik .... je weet waar je aan begint .... eens kijken wat er gaat gebeuren als je de hele dag tegen Peter zegt dat zijn ingezakte kapsel er echt niet uitziet zonder gel .... oh nee dan wil hij natuurlijk weg! wat jullie weer 2500 gaat kosten ...dus dat wordt weer vastbinden ...en dat vastbinden is weer heel asociaal ... en dat mag niet want de doelstelling is om te laten zien hoe jullie het met zijn allen gemuutlich samen gaan oplossen ....*zucht* tijd voor een regelboek denk ik dan maar ..je weet wel zoneen als de gouden kooi ...met regels die ze constant weer veranderen ....
Ik was die hard jaapfan!quote:
Ja! Ik heb er één!quote:
Ik heb DGK niet echt gevolgd destijds, maar ik vond Jaap ook de tofste, al denk ik dat hij nooit zo had kunnen schitteren zonder de aanwezigheid van ons kaboutertjequote:Op maandag 20 april 2009 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was die hard jaapfan!![]()
Wie vond jij het leukst? Of is dat al gevraagd? Ik heb geen zin om terug te lezen,
quote:Op maandag 20 april 2009 04:05 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
zonder de aanwezigheid van ons kaboutertje
Als je daarmee Huub bedoelt, waar ik vanuit ga, dan kan dat vrij makkelijk hoor!quote:Op maandag 20 april 2009 10:22 schreef Maanvis het volgende:
hoe kun je wel fan van jaap zijn maar niet van zijn kaboutervormig aanhangsel!
Ik vraag niet in welke hoedanigheid het kan, maar met welke reden het kan!quote:Op maandag 20 april 2009 10:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je daarmee Huub bedoelt, waar ik vanuit ga, dan kan dat vrij makkelijk hoor!
Gewoon omdat ik hem irritant vond, en omdat ik niet het idee had dat Jaap meelifte op Huub, maar andersom.quote:Op maandag 20 april 2009 10:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vraag niet in welke hoedanigheid het kan, maar met welke reden het kan!
okay, een beetje vreemd is het wel aangezien jaap natuurlijk ook kei irritant was/isquote:Op maandag 20 april 2009 10:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik hem irritant vond, en omdat ik niet het idee had dat Jaap meelifte op Huub, maar andersom.
Geen idee, ik rook al 10 jaar en ben ondanks 3 longsonstekingen de afgelopen 3 jaar niet van plan te stoppen...quote:Op maandag 20 april 2009 11:03 schreef sjak het volgende:
Deze kandidaat ook gelezen. Je lijkt wat meer in de wereld te staan in vergelijking met de anderen die ik gelezen heb. Avontuurlijke vakanties en vervolgens het studentenleven. Mooi contrast...
Ga je dat redden een tijd niet roken Bobby?
Chesterfield... anders hebben we geen dealquote:Op maandag 20 april 2009 12:33 schreef Maanvis het volgende:
Als je binnen een week sex hebt met 1 van de dames gooi ik 3 pakjes marlboro in de luchtruimte, deal?
Maar roken is toch stoer?quote:Op maandag 20 april 2009 12:34 schreef Marrije het volgende:
Omdat het beter voor je zou zijn om te stoppen (duh) en dit is best een leuk moment.
ook goedquote:Op maandag 20 april 2009 13:10 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Chesterfield... anders hebben we geen deal
Zelfde fabriek, zelfde troepquote:Op maandag 20 april 2009 13:10 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Chesterfield... anders hebben we geen deal
I know, maar toch is er smaakverschil. Beetje hetzelfde als Coca Cola en Fantaquote:Op maandag 20 april 2009 16:37 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zelfde fabriek, zelfde troep(LM ook alleen die's goedkoper
<)
quote:Op maandag 20 april 2009 10:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik hem irritant vond, en omdat ik niet het idee had dat Jaap meelifte op Huub, maar andersom.
Als ie maar wel met z'n tengels van Elinequote:Op maandag 20 april 2009 12:33 schreef Maanvis het volgende:
Als je binnen een week sex hebt met 1 van de dames gooi ik 3 pakjes marlboro in de luchtruimte, deal?
gaan we nu al claimen ?quote:Op woensdag 22 april 2009 00:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ie maar wel met z'n tengels van Elineafblijft!!!!
1. Grof geweldquote:Op woensdag 22 april 2009 00:39 schreef snetje het volgende:
[..]
gaan we nu al claimen ?
Bobby grijp der !!!![]()
ff serieus .... (vraag aan Bobby ) aangezien jij ook al zon xbox fanaat bent .....
nog tips hoe ik mijn puber meer aan het huiswerk krijg en minder achter de xbox ?
kijk hier heb ik wat aan !quote:Op woensdag 22 april 2009 10:49 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
1. Grof geweld
2. Controllers achter slot en grendel en pas geven als ze klaar zijn met het huiswerk
3. Laat ze niet meer dan een uur per dag spelen, ongeacht de hoeveelheid schoolwerk
4. Stop ze in een bunker met schoolwerk
5. Ga op internet op zoek naar artikelen o.i.d. waarin staat dat mensen met een XBOX sneu zijn. Pubers zijn daar vatbaar voor
6. Ga zelf de hele tijd XBOX'en, pubers vinden het niet tof als hun ouders interesses delen.
Hoop dat het werkt!
Koop Viva Pinata, een spel voor 3+, maar sneu genoeg toch erg leuk om te spelenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:08 schreef snetje het volgende:
[..]
kijk hier heb ik wat aan !
1 2 en 3 kan ik oplossen dmv de xbox aan zijn grote zus mee te geven ... die wil hem ook wel een tijdje![]()
4. hij is nog te jong![]()
5. waar zouden we zijn zonder google etc ..![]()
6. is ook wel een optie .... maar dan lacht hij me alleen maar uit .. ik knal nl. altijd de verkeerde dood...burnout is op zich ook wel leuk maar niet als je steeds tegen alle muren opknalt ...
![]()
ik ga geloof ik maar eens dreigen met zijn grote zus
Ja, ik las het net op de Amber-topic... M'n telefoon is leeg, dus B&B zullen nu wel in de stress zitten dat ze me niet kunnen bereikenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:11 schreef Stefan het volgende:
Hey Bobby. Je moet er zondag al zijn dus. Weet je hoe en wat en waarom en waar jullie dan gaan slapen?
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:13 schreef As_33 het volgende:
Voor punt 6, koop Baldur's Gate en zeg dat het je zo geweldig lijkt eens wat ouder-kind quality time door te brengen door de multiplayer samen te spelen: geen geknal, maar gehak, en je kan nooit de verkeerde neerhakken.
Nog beschamender: Viva Pinata.
Bedankt he, oud klasgenootje van me!quote:Op woensdag 22 april 2009 11:10 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Koop Viva Pinata, een spel voor 3+, maar sneu genoeg toch erg leuk om te spelen
Ik denk het tijdschrift, omdat Peter toch voor de gel gaat, hoop dat ik die mag moochen van emquote:Op woensdag 22 april 2009 11:17 schreef AmberTheBunker het volgende:
En Bobby, wordt het de gel of het tijdschrift??
Crosspost iddquote:Op woensdag 22 april 2009 11:16 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
[..]
Bedankt he, oud klasgenootje van me!Van je vrienden moet je het hebben hahaha
Ik ben een beetje doorgeslagen met games kopen, alles wordt ook zo goedkoop met personeelskortingquote:Op woensdag 22 april 2009 11:19 schreef As_33 het volgende:
[..]
Crosspost iddErgste is nogal wel dat ik Viva Pinata zelf ook in de kast heb staan, uiteraard wel naast Halo, Fall Out III, Too Human enz. om het goed te maken, maar toch.
ja die zit er ook tussen .... hij heeft geloof ik alle spellen al ..... jemigquote:Op woensdag 22 april 2009 11:10 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Koop Viva Pinata, een spel voor 3+, maar sneu genoeg toch erg leuk om te spelen
Hmmm, dan toch de grote zus inschakelen. Sowieso zitten er Familiy Settings op dat ding. Daar kan je denk ik best wel wat dingen op instellen... Give it a try:quote:Op woensdag 22 april 2009 11:28 schreef snetje het volgende:
[..]
ja die zit er ook tussen .... hij heeft geloof ik alle spellen al ..... jemig
hey die heeft tie nog niet ...quote:Op woensdag 22 april 2009 11:13 schreef As_33 het volgende:
Voor punt 6, koop Baldur's Gate en zeg dat het je zo geweldig lijkt eens wat ouder-kind quality time door te brengen door de multiplayer samen te spelen: geen geknal, maar gehak, en je kan nooit de verkeerde neerhakken.
Nog beschamender: Viva Pinata.
Succes met de puber zou ik zeggen!quote:Op woensdag 22 april 2009 11:35 schreef snetje het volgende:
[..]
hey die heeft tie nog niet ...
maar ik ben er al uit .... guitar hero lijkt me wel wat
Ik denk dat het mijn financiele ondergang zou betekenenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:21 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik ben een beetje doorgeslagen met games kopen, alles wordt ook zo goedkoop met personeelskorting
komt goed ! en als tie begint te zeuren dan ga ik wel dreigen met zijn gears of war mutsje ... kookwas of zoiets ...quote:Op woensdag 22 april 2009 11:36 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Succes met de puber zou ik zeggen!
Zijn er mensen die dat ding dragen joh?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:41 schreef snetje het volgende:
[..]
komt goed ! en als tie begint te zeuren dan ga ik wel dreigen met zijn gears of war mutsje ... kookwas of zoiets ...
ja jij straks als je niet oppast !quote:Op woensdag 22 april 2009 11:42 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat ding dragen joh?
Kreeft en Rat (ja, sorry, m'n moeder heeft af en toe zo'n zweefbui...quote:Op woensdag 22 april 2009 11:46 schreef tuinfluiter het volgende:
Aan de achtste bewoner durf ik het haast niet te vragen, dus eerst maar even in dit topic.
Bobby wat is je sterrenbeeld ?
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:49 schreef BobbyRond het volgende:
Kreeft en Rat (ja, sorry, m'n moeder heeft af en toe zo'n zweefbui...)
Zelf ben ik nou niet echt van de sterrenbeelden, fortune tellers en handlezers... Doe mij maar gewoon feiten en zo...
- Twee blauwe spijkerbroekenquote:Op woensdag 22 april 2009 12:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
![]()
Bedankt.
Nog wat vraagjes.
Wat mag je meenemen naar The Bunker aan kleding , spullen?
Ik dacht nog steeds maandag, maar ik hoor Amber net zondag zeggen? I really dont know...quote:Wanneer ga je The Bunker in?
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:29 schreef Copycat het volgende:
En ga je voor het tijdschrift of voor de gel?
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:19 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik denk het tijdschrift, omdat Peter toch voor de gel gaat, hoop dat ik die mag moochen van em
Anders loop ik een maand met een petje op, of misschien scheer ik m'n kop wel kaal voor sigaretten...![]()
Het tijdschrift wordt wel een Slagwerkkrant,dus voor jullie totaal a-boeiend I'm afraid...
Wat staat er onderaan de pagina bij dat * ?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:19 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
- Twee paar schoenen zonder hakken*
Ja, die heb ik ook nog gezocht, maar dat * verwijst nergens naarquote:Op woensdag 22 april 2009 12:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat staat er onderaan de pagina bij dat * ?
Het wordt stinken daar of er wordt vaak gewassen.
Iedereen mag een favoriete CD meenemen, maar vind het wel heel pretentieus als ik daar met m'n eigen CD sta.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:36 schreef elientje7 het volgende:
Hey Bobby![]()
Thanks voor het compliment over de muziek! Heb jij niet een of andere opname van je band? Ben wel benieuwd![]()
X
hallo broer van Bobbyquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:15 schreef RemyRond het volgende:
...vooral die zanger was waardeloos...![]()
Hallo allemaal, hier de broer van Bobby.
Heb het forum tot heden teruggelezen, zo te zien heeft Bob nu toe geen woord gelogen.
Behalve dan over de band, die was echt waanzinnig.Oh, Bob, als je het maar uit je botte hoofd laat om onze eerste opnames te verspreiden hahaha! Tenzij je ze wil inzetten als psychologische oologvoering in de bunker.
Dusss... Nog iemand vragen over Bob die ik beter kan beantwoorden?
dus het is beter dat hij het bovenste gedeelte neemt van het stapelbed ...quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:33 schreef RemyRond het volgende:
Hmmm...
Om te beginnen heeft ie er een soort hobby van gemaakt om met zijn hoofd tegen dingen aan te knallen die harder zijn dan zijn hoofd.
Ik noem een radiator, een waterkan, een tramrails... heeft de nodige schade aan zijn schedel toegebracht.
Op zich een prima alternatief voor lobotomie...
Zijn er nog laaghangende stalen objecten in de bunker?![]()
Ja heb er nog steeds zin in!quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:40 schreef 5thencounter het volgende:
En hoe voelt dat nou? dat die "BN'ers" daar het hele weekend Júllie programma zitten te bestieren? Denk je dat er Maandag nog liefhebbers zijn om jullie prijzenpot te gaan spekken na dit eigengeile gebeuren??
Ik hoopte op het luxe tweepersoonsbed, die nu ook een stapelbed blijkt te zijn (zie 2e deel interview met B&B)quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:43 schreef snetje het volgende:
[..]
dus het is beter dat hij het bovenste gedeelte neemt van het stapelbed ...
Gaat lastig worden om die die-hard BB'ers die er nu zitten te overtreffen in populariteit.. nou ja één voordeel, ik heb al een abbootje voor 25 dagen maar of JIJ daar wat aan gaat hebben gaan we volgende week wel zien denk ikquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:08 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ja heb er nog steeds zin in!
Ik vind het bijna jammer dat ik The Bunker in ga, ik loop nu standaard met m'n laptop onder de arm continu streams te kijken
edit: vandaar ook de langdurige stilte mijnerzijds, moet al het FOK! leeswerk sinds gistermiddag inhalen![]()
Daar komen we maar op 1 manier achter ja...quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat lastig worden om die die-hard BB'ers die er nu zitten te overtreffen in populariteit.. nou ja één voordeel, ik heb al een abbootje voor 25 dagen maar of JIJ daar wat aan gaat hebben gaan we volgende week wel zien denk ik...
ik dacht ook al ... wat zijn alle bunkers stilquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:08 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ja heb er nog steeds zin in!
Ik vind het bijna jammer dat ik The Bunker in ga, ik loop nu standaard met m'n laptop onder de arm continu streams te kijken
edit: vandaar ook de langdurige stilte mijnerzijds, moet al het FOK! leeswerk sinds gistermiddag inhalen![]()
let jij straks een beetje op Elientje .... als ik Dido zo hoor gaat ze het moeilijk krijgen ...quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:10 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik hoopte op het luxe tweepersoonsbed, die nu ook een stapelbed blijkt te zijn (zie 2e deel interview met B&B)
Cool, I can't wait!quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:41 schreef snetje het volgende:
[..]
ik dacht ook al ... wat zijn alle bunkers stil![]()
nah we nemen het meeste wel op ... dus je kan terug kijken
Zallikdoen!quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:43 schreef snetje het volgende:
[..]
let jij straks een beetje op Elientje .... als ik Dido zo hoor gaat ze het moeilijk krijgen ...![]()
Jep! Dat klopt!quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:52 schreef marianne32 het volgende:
ben jij toevallig familie van bart(kapper)
Hahaha, wat cool! Ik zit ff te graven, maar er is aardig wat volk de revue gepasseerd. Misschien als ik je zie dat er dan weer een beletje gaat rinkelen.quote:
Jep je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 26 april 2009 12:49 schreef marianne32 het volgende:
ben jij de zoon van b en m?
voor mij is het al een hele tijd geleden zeker 16 jaar
kindertjes waren toen nog klein hahah.
b weet nog wel wie ik ben wilde niet dat ik wegging toen hihi
Die kan je ook zien als je geristreerd bent. Via control panelquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:46 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Daar komen we maar op 1 manier achter ja...
Wat ik wel jammer vind, is dat er nu op de site alleen maar de top 3 staat (ook al worden de tellers op nul gezet maandag, ik wil de stemmen van alle 8 zien
Ik heb het inmiddels gezien, maar ik heb zelf geen account genomen, beetje zinloos aangezien je moeilijk streams van jezelf kan kijken...quote:Op zondag 26 april 2009 20:06 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Die kan je ook zien als je geristreerd bent. Via control panel
Je had hem aan mij kunnen geven, dan had ik in ruil daarvoor leuke gifjes van je gemaaktquote:Op zondag 26 april 2009 23:22 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik heb het inmiddels gezien, maar ik heb zelf geen account genomen, beetje zinloos aangezien je moeilijk streams van jezelf kan kijken...
quote:Op maandag 27 april 2009 06:21 schreef marianne32 het volgende:
halloa,
Nou bart valt me van je tegen haha, maar tis ook even geleden.
roeleveld is mijn achternaam ben begonnen op zaterdag werken.
Komt dat belletje nu alweer hahahaha.
Nou spannend vandaag erin heb je er zin in.
xxxx
Succes Bobbyquote:Op maandag 27 april 2009 11:33 schreef BobbyRond het volgende:
FOK!kers, ik ga ervandoor!
Nu naar The Bunker dus jullie zien me vanavond op de stream.
Groeten!
Bobby
Hij heeft sinds binnenkomst zijn mond niet meer gehoudenquote:Op dinsdag 28 april 2009 03:38 schreef Pek het volgende:
Hij moet toch eens instorten zou je denken, wel de held van de nacht
Yeah, Mariane, het belletje rinkelt!quote:Op maandag 27 april 2009 06:21 schreef marianne32 het volgende:
halloa,
Nou bart valt me van je tegen haha, maar tis ook even geleden.
roeleveld is mijn achternaam ben begonnen op zaterdag werken.
Komt dat belletje nu alweer hahahaha.
Nou spannend vandaag erin heb je er zin in.
xxxx
hij bungelt wel ergens onderaan de hele tijdquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:07 schreef Stefan het volgende:
Bobby is zo'n jongen die je er best bij kunt hebben op een feestje. Rustige prettige uitstraling, hij gaat t ver schoppen.
wacht maar tot de echte stemming komtquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:09 schreef Danny het volgende:
[..]
hij bungelt wel ergens onderaan de hele tijd
In de poll hier doet ie het behoorlijk goed (lees: nul tegen) en terecht overigensquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:09 schreef Danny het volgende:
[..]
hij bungelt wel ergens onderaan de hele tijd
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:48 schreef Spooky4u het volgende:
Sorry Bobby, zonder jou zijn er veel meer kansen op escalaties.
Om het spel interessant te maken, ja. Er is genoeg over nagedacht.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:51 schreef Dylanesque het volgende:
ff 2 dagen niet meer gekeken, maar iedereen is Bobby er opeens aan het uitstemmen?
Dat heb ik dus inderdaad gemistquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Om het spel interessant te maken, ja. Er is genoeg over nagedacht.
Sinds dag 1 stond hij al op een lage plaats eigenlijk. Renate er in houden betekent dat ze misschien met de remmen los gaan en haar flink aanpakken, vooral als de in hun ogen 'populaire' Bobby eruit gaat.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat heb ik dus inderdaad gemist
Maar dan krijg je waarschijnlijk dat Renate er alsnog vrijwillig uitgaat, of is die ondertussen bijgekomen van d'r breakdown?
Wel jammer als Bobby eruit moet trouwens, ik ken 'm als erg sympathiek en zo zie ik 'm ook in de bunker terug.
Ik had gehoopt dat er nog anders gestemd zou worden, maar helaasquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Sinds dag 1 stond hij al op een lage plaats eigenlijk. Renate er in houden betekent dat ze misschien met de remmen los gaan en haar flink aanpakken, vooral als de in hun ogen 'populaire' Bobby eruit gaat.
open een topic over renate met der wasbak of zoiets ....en laat alle andere topics eens met rust met je gespam .....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Sinds dag 1 stond hij al op een lage plaats eigenlijk. Renate er in houden betekent dat ze misschien met de remmen los gaan en haar flink aanpakken, vooral als de in hun ogen 'populaire' Bobby eruit gaat.
Bobby gaat er niet uit. credits staan al klaar hier en iedereen die Bobby sympathieker vindt dan Renate gaat gewoon op Bobby stemmen natuurlijk. Je moet je natuurlijk niet laten overhalen iemand eruit te stemmen die je er zelf helemaal niet uit WIL hebben.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat heb ik dus inderdaad gemist
Maar dan krijg je waarschijnlijk dat Renate er alsnog vrijwillig uitgaat, of is die ondertussen bijgekomen van d'r breakdown?
Wel jammer als Bobby eruit moet trouwens, ik ken 'm als erg sympathiek en zo zie ik 'm ook in de bunker terug.
Topactie! Oprichter Fok powned kutusers,quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:10 schreef Danny het volgende:
[..]
Bobby gaat er niet uit. credits staan al klaar hier en iedereen die Bobby sympathieker vindt dan Renate gaat gewoon op Bobby stemmen natuurlijk. Je moet je natuurlijk niet laten overhalen iemand eruit te stemmen die je er zelf helemaal niet uit WIL hebben.
mja, of ik zeg 't alleen maar zodat er meer credits verkocht worden. da's afwachten geblazen. En wil je het risico lopen dat ik wel 1000 credits heb staan terwijl je ervan uitgaat dat dat niet het geval is, of andersom?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:12 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Topactie! Oprichter Fok powned kutusers,
Je zou beter dan aansturen op een vrijwillige exit van Renate, dat scheelt B&B weer 2500 euro. Sneller verdient dan de creditsquote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:21 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, of ik zeg 't alleen maar zodat er meer credits verkocht worden. da's afwachten geblazen. En wil je het risico lopen dat ik wel 1000 credits heb staan terwijl je ervan uitgaat dat dat niet het geval is, of andersom?
nee, want dan heb je het risico dat de er nog iemand opstapt omdat de prijzenpot te laag wordt, waardoor er nog een opstapt en nog een en het programma vroegtijdig eindigt. En ik vind 't leuk dus het moet doorgaanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:01 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Je zou beter dan aansturen op een vrijwillige exit van Renate, dat scheelt B&B weer 2500 euro. Sneller verdient dan de credits
Symphatie is overrated. Je kent deze mensen ook alleen maar van de streams, ze zitten er alleen om geld te winnen. Wat heb je aan symphatie, iemand expres erin houden heb je nog liol aan misschienquote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:10 schreef Danny het volgende:
[..]
Bobby gaat er niet uit. credits staan al klaar hier en iedereen die Bobby sympathieker vindt dan Renate gaat gewoon op Bobby stemmen natuurlijk. Je moet je natuurlijk niet laten overhalen iemand eruit te stemmen die je er zelf helemaal niet uit WIL hebben.
dan verschillen onze definities van lol. Of niet afhankelijk van hoe serieus ik benquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Symphatie is overrated. Je kent deze mensen ook alleen maar van de streams, ze zitten er alleen om geld te winnen. Wat heb je aan symphatie, iemand expres erin houden heb je nog liol aan misschien
Het is wel rg grappig om te zien dat er 2 soorten kijkers zijn: die wie er voor de deelnemers zijn en die vinden dat de deelnemers er voor h;en zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:10 schreef Danny het volgende:
[..]
dan verschillen onze definities van lol. Of niet afhankelijk van hoe serieus ik ben
Bobby is sowieso al koploper!!!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:11 schreef Danny het volgende:
ah, ik zie dat er nog iemand flink op Bobby aan het stemmen is
Dat is mooi, dat vergroot zijn kansen
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:50 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Bobby himself! We worden belazerd!!!!
Bobby ondertussen op plek 4quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:10 schreef Danny het volgende:
[..]
dan gaan mijn puntjes vanavond dus naar iedereen die lager staat dan renatequote:
Nouja, nu alweer op 6.. blijf maar gewoon Bobby plussen hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:32 schreef Danny het volgende:
[..]
dan gaan mijn puntjes vanavond dus naar iedereen die lager staat dan renate
Kies wel het goede moment daarvoor. Dus niet nu alquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:47 schreef zer0s het volgende:
mijn punten naar renate, er moet chaos komen dus bobby eruit
de poll sloeg nergens op die ze lieten zien die had nog alle kanten op kunnen gaan met bijvoorbeeld Renate op 1 en jij een paar plekken hoger aangezien meerderen je nog omhoog wouden trekken op het laatste moment .....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Renate heeft binnen een uur tijd meer dan 1000 + votes gekregen, de betalingen komen niet overeen met de gebruikte credits.
Dan is het uitermate vreemd dat ze besloten hebben dat de deelnemers mochten kiezen tussen Renate en Bobby, had dan de exit morgen laten plaatsvinden zodat werkelijk iedereen nog een normale kans zou hebben Zonder Bobby is de *jonegnshumor* totaal weg, er zijn geen leuke discussies. Het ging af en toe ergens over, nu zit ik al een uur te luisteren naar nongesprekken over *wat willen/denken/voelen/zeggen/vinden de streamers...blablablaquote:
WTF?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:38 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Bobby is sowieso al koploper!!!!
Heeftzowel de meeste vóór-stemmen als de meeste tegen-stemmen!
Voegt dus blijkbaar wel wat toe aan het programma.....
Nee, die computer daar bij jullie in de Bunker heeft gewoon stiekem internet.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:52 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
WTF?
Heb ik m'n wachtwoord op m'n werk erin laten staan??? *dom*
Dus ik had wél kunnen FOK!ken daarbinnen!quote:Op zondag 3 mei 2009 11:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, die computer daar bij jullie in de Bunker heeft gewoon stiekem internet.
Ja goed, baal als een stekker en mis die gasten nu al... Maar it's a game en had ik er nu niet uitgelegen, dan misschien wel later in het spel... No one knows...quote:
Vind je Amber ook zo'n pestkop? Ik kan haar niet uitstaan. Dat mag je haar vertellen als je er toch nog terug in gaat.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:14 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ja goed, baal als een stekker en mis die gasten nu al... Maar it's a game en had ik er nu niet uitgelegen, dan misschien wel later in het spel... No one knows...
Dat ik dat nou nog mag lezen van jou, "als je er toch nog terug in gaat"quote:Op zondag 3 mei 2009 12:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Vind je Amber ook zo'n pestkop? Ik kan haar niet uitstaan. Dat mag je haar vertellen als je er toch nog terug in gaat.
Amber klinkt af en toe bitchy, maar het is echt een schatje!quote:Op zondag 3 mei 2009 12:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Vind je Amber ook zo'n pestkop? Ik kan haar niet uitstaan. Dat mag je haar vertellen als je er toch nog terug in gaat.
Ik had toch wel verwacht dat jij voor een kleine 300 euro aan credits had gekocht...quote:Op zondag 3 mei 2009 12:31 schreef Dylanesque het volgende:
Nou Bobby, welkom terug
Maffe situatie zeg, die Renate had er gewoon uitgemoeten.. maar dat zal al wel tot in den treuren zijn besproken hier
Heb ik ookquote:Op zondag 3 mei 2009 12:34 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik had toch wel verwacht dat jij voor een kleine 300 euro aan credits had gekocht...
quote:Op zondag 3 mei 2009 12:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Heb ik ookJe stond ook helemaal niet onderaan volgens mij
Ik heb nog niet gefapt, sorry... Vond de scanman topic niet naar verwachtingquote:Op zondag 3 mei 2009 12:39 schreef Stefan het volgende:
Hoe was het om weer te kunnen masturberen zonder camera's en zeven anderen om je heen?
Ze draaien net steeds op tijd wegquote:Op zondag 3 mei 2009 13:16 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gefapt, sorry... Vond de scanman topic niet naar verwachting
voorkeur?quote:Op zondag 3 mei 2009 13:41 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Misschien bunker ik d'r nog wel eentje als ze weer buiten staat
Meer ontberingen! En geen min 2500 euro bij een vrijwillige exit. Dan kan het spel veel harder worden gespeeld. Ik merk dat je je als speler gaat inhouden om niet aan populariteit in te boeten en om de gezelligheid binnen de groep te behouden. En blijkbaar wil de kijker ook geen feelgood spel, maar gewoon suffering...quote:Op zondag 3 mei 2009 19:02 schreef Spooky4u het volgende:
Iets anders: Heb je nu op- of aanmerkingen om de bunker te verbeteren?
En de vraag erboven?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:04 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Meer ontberingen! En geen min 2500 euro bij een vrijwillige exit. Dan kan het spel veel harder worden gespeeld. Ik merk dat je je als speler gaat inhouden om niet aan populariteit in te boeten en om de gezelligheid binnen de groep te behouden. En blijkbaar wil de kijker ook geen feelgood spel, maar gewoon suffering...
Jeppert, maar ik kom zeker nog een keer buurten!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:05 schreef Copycat het volgende:
Bobby!
Ben je veilig thuisgekomen, zaterdag?
Marielin heeft een mooi lichaam en een bijzonder gezicht, maar ze is mij te fel... En ik heb zo het idee dat haar vriendje het van mij wint hahahaquote:
Waren er 4 dames?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:12 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Marielin heeft een mooi lichaam en een bijzonder gezicht, maar ze is mij te fel... En ik heb zo het idee dat haar vriendje het van mij wint hahaha
Eline is echt een schatje, maar ik denk toch dat ik over haar heen zou lopen. Wel een mooie meid om te zien.
Amber vind ik bijzonder, lekker pittig, verschrikkelijk mooi koppie, mooi lichaam...
Dame 4 lijkt me duidelijk...
Ik heb je ff een PM gestuurdquote:Op maandag 4 mei 2009 16:10 schreef BobbyRond het volgende:
Jeppert, maar ik kom zeker nog een keer buurten!
Nee, ze was beledigd over het feit dat ik niet gefapt had op de posts van het scanman topic. Haar cap stond er per slot van rekening ook bijquote:
Ik heb daar ook niet op gefapt. Was niet nodig ook, mijn broek plakte meteen.....quote:Op maandag 4 mei 2009 16:19 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Nee, ze was beledigd over het feit dat ik niet gefapt had op de posts van het scanman topic. Haar cap stond er per slot van rekening ook bij
Ik heb gewoon een zwak voor RLS-ersquote:
Ja en daarom mocht je niet met me mee naar huis. Dát zal je leren!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:19 schreef BobbyRond het volgende:
Nee, ze was beledigd over het feit dat ik niet gefapt had op de posts van het scanman topic. Haar cap stond er per slot van rekening ook bij
Komt er ook een camera in de slaapruimte van de regie? Anders kunnen we daar stoeienquote:Op maandag 4 mei 2009 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja en daarom mocht je niet met me mee naar huis. Dát zal je leren!
Ja hoor, nou komen de praatjesquote:Op maandag 4 mei 2009 16:32 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Komt er ook een camera in de slaapruimte van de regie? Anders kunnen we daar stoeien
ik stem voor.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:08 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jullie kunnen me ook van FOK! wegstemmen hoor als je me hier ook té aanwezig vindt
Ben je gek. Hoe kun je nou té aanwezig zijn op een forum als Fokquote:Op maandag 4 mei 2009 17:08 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jullie kunnen me ook van FOK! wegstemmen hoor als je me hier ook té aanwezig vindt
Hij heeft anders de afsluitende smiley al goed afgekeken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ben je gek. Hoe kun je nou té aanwezig zijn op een forum als Fok
Dan moet je toch wel van hele goede huize komen hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |