Nee, ze was beledigd over het feit dat ik niet gefapt had op de posts van het scanman topic. Haar cap stond er per slot van rekening ook bijquote:
Ik heb daar ook niet op gefapt. Was niet nodig ook, mijn broek plakte meteen.....quote:Op maandag 4 mei 2009 16:19 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Nee, ze was beledigd over het feit dat ik niet gefapt had op de posts van het scanman topic. Haar cap stond er per slot van rekening ook bij
Ik heb gewoon een zwak voor RLS-ersquote:
Ja en daarom mocht je niet met me mee naar huis. Dát zal je leren!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:19 schreef BobbyRond het volgende:
Nee, ze was beledigd over het feit dat ik niet gefapt had op de posts van het scanman topic. Haar cap stond er per slot van rekening ook bij
Komt er ook een camera in de slaapruimte van de regie? Anders kunnen we daar stoeienquote:Op maandag 4 mei 2009 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja en daarom mocht je niet met me mee naar huis. Dát zal je leren!
Ja hoor, nou komen de praatjesquote:Op maandag 4 mei 2009 16:32 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Komt er ook een camera in de slaapruimte van de regie? Anders kunnen we daar stoeien
ik stem voor.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:08 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jullie kunnen me ook van FOK! wegstemmen hoor als je me hier ook té aanwezig vindt
Ben je gek. Hoe kun je nou té aanwezig zijn op een forum als Fokquote:Op maandag 4 mei 2009 17:08 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jullie kunnen me ook van FOK! wegstemmen hoor als je me hier ook té aanwezig vindt
Hij heeft anders de afsluitende smiley al goed afgekeken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ben je gek. Hoe kun je nou té aanwezig zijn op een forum als Fok
Dan moet je toch wel van hele goede huize komen hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |