SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Lyzio op 16-04-2009 18:11:28 ]live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:57 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
AQ
[ afbeelding ]
AQ en moeder
[ afbeelding ]
AQ wist niet dat het een nep-ei was, kijk maar naar z'n tanden.
"Jij kleine rat"
[ afbeelding ]
AQ en zn kapper.
Meer familie prentjes :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij gelooft nog.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij mocht eigenlijk niet op de foto, maar ok..
[ afbeelding ]
Dit is de offtopic SC man. De ontopic SC staat ergens anders.quote:
Dat BOF Topic. Ofzoiets.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:09 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dit is de offtopic SC man. De ontopic SC staat ergens anders.
On topicquote:Op donderdag 16 april 2009 18:09 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dit is de offtopic SC man. De ontopic SC staat ergens anders.
Misschien als ze het BOFF genoemd hadden wel. We will never know.quote:
Check OPquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:15 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Misschien als ze het BOFF genoemd hadden wel. We will never know.
[..]
Check OP
Je hebt ook wat geleerd in KLB en ONZ?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:07 schreef Fallen het volgende:
Wat een kneuzenkermis is de SC geworden zeg...![]()
Die KLB SC is echt te kansloos geworden. Breathless zie je niet meer, Ananas zie je niet meer, UTWOL niet meer, Ricko niet meer. Wat een kansloos moderator-beleid daar zeg. Blij dat ik er weg ben. Met hun dramatische kaste-systeemquote:Op donderdag 16 april 2009 18:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je hebt ook wat geleerd in KLB en ONZ?
Ik kom er zelfs nooit..quote:Op donderdag 16 april 2009 18:18 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Die KLB SC is echt te kansloos geworden. Breathless zie je niet meer, Ananas zie je niet meer, UTWOL niet meer, Ricko niet meer. Wat een kansloos moderator-beleid daar zeg. Blij dat ik er weg ben. Met hun dramatische kaste-systeem
Ik kwam hier met een vraag over Hattrick en vond die gasten wel relax. Daarna nooit meer weggegaan.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:22 schreef Edwinuss het volgende:
Ach, we hebben de GAMSC nog.
Geen idee hoe ik hier ooit gekomen ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Ik vind het wel leuk ja. Het is moeilijk om in te stappen, maar als je het eenmaal een beetje onder de knie hebt wordt het echt leuk. Probeer het eensquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:52 schreef AQuila360 het volgende:
Deze SC is beter!
Laat die graftak edje maar in die van hem zitten! Dat is toch een stinkhol!
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:04 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben net een neger, maar dan zonder een fiets.
Dan ga ik naar die anderequote:Op donderdag 16 april 2009 19:08 schreef AQuila360 het volgende:
Kan in deze TT komen te staan > Met AQ
DOEIquote:Op donderdag 16 april 2009 19:20 schreef AQuila360 het volgende:
Ik kom vanaf nu niet meer in een topic waar edje ook is!
Ik kom nauwelijks buiten GAM, maar het zou kunnen...quote:Op donderdag 16 april 2009 18:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je hebt ook wat geleerd in KLB en ONZ?
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:43 schreef Lyzio het volgende:
GAM SC; 'cause nobody ever leaves...
insert eng muziekje
Er is nog een SC 92.1quote:Op donderdag 16 april 2009 19:29 schreef Lyzio het volgende:
Waarom staat er 92.2 in de TT? En AQuila, waar heb je het over met twee SC-kampen?
Mag er ook een 92.3 komen?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er is nog een SC 92.1
In die SC ben ik niet en in deze wel! Vandaar 2 kampen!
Moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 16 april 2009 20:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er is nog een SC 92.1
In die SC ben ik niet en in deze wel! Vandaar 2 kampen!
quote:
You get drunk with power. Geen goede zaakquote:
Wat een eervol offerquote:Op donderdag 16 april 2009 21:00 schreef Edwinuss het volgende:
Ja, dit is wel minder. Beter sluit je die van mij Bart en gaan we verder in deze.
COD4?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:03 schreef Pettigrew81 het volgende:
fixen jullie dit dan ga ik verder met gamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:07 schreef Reintji het volgende:
Stik, hier moest ik zijnIk heb totaal geen idee waar ik nu moet zijn. Maar als er niet snel een dicht gaat krijg je 2 sc die beide niet boeienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Ik word dronken van bier en ouzo op dit momentquote:Op donderdag 16 april 2009 20:51 schreef Lyzio het volgende:
[..]
You get drunk with power. Geen goede zaak
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:37 schreef AQuila360 het volgende:
Van Edje hoop ik het eerlijk gezegd niet!
Vind ik ook. Pluspunten voor Edjequote:
ouzoquote:Op donderdag 16 april 2009 21:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik word dronken van bier en ouzo op dit moment
Ik kwam gewoon heelhuids thuis. Het probleem was meer dat ik de volgende morgen zwemtraining had en ik iets langere banen als de rest zwom. Rechte lijnen zijn immers korterquote:Op donderdag 16 april 2009 21:43 schreef AQuila360 het volgende:
Wad dat toen je met je auto 3 keer over de kop bent geslagen petti?
Hij is zo stoerquote:
boeie.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:48 schreef AQuila360 het volgende:
Ik had toen die Power ranger cd met allemaal toffe muziekje en ook die theme!
Power Rangers was echt heel goed en die film was ook oke! Die wil ik nog wel eens zien eik!
Een gek idee, maar in de winkel. Winkels waar ze dvd`s verkopenquote:Op donderdag 16 april 2009 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
Weet iemand waar ik die film kan kopen? Die echte zeg maar die in de bios ook was?
Wisten jullie dat een acteur die vroeger een power ranger speelde nu veroordeeld is tot de doodstraf?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
Dude ik had ook zon plakboek en speelgoed van powerrangers!
Shit was best goed nog opzich ook met die robots enzo!
Weet iemand waar ik die film kan kopen? Die echte zeg maar die in de bios ook was?
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:52 schreef disjfa het volgende:
[..]
Een gek idee, maar in de winkel. Winkels waar ze dvd`s verkopen
Disjequote:Op donderdag 16 april 2009 21:52 schreef disjfa het volgende:
[..]
Een gek idee, maar in de winkel. Winkels waar ze dvd`s verkopen
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee maar ik kan die nergens vinden :S
Zag het ook net!quote:
quote:
Ga met je triangel achter het station staan dudequote:Op donderdag 16 april 2009 21:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zelfkennis. Daar beschik jij wel over.
Laat ik aan je moeder over.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga met je triangel achter het station staan dude
Die speelde helegaar geen power ranger, die speelde een keer een minikutbijrol in power rangers.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:52 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Wisten jullie dat een acteur die vroeger een power ranger speelde nu veroordeeld is tot de doodstraf?
De Power Rangers waren, correctie: zijn, gewoon stoer! Wij snappen dat kerelquote:Op donderdag 16 april 2009 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
Dude ik had ook zon plakboek en speelgoed van powerrangers!
Shit was best goed nog opzich ook met die robots enzo!
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga met je triangel achter het station staan dude
Hij liep al helemaal te kwijlen om het ons te vertellen. Stumpertje.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:01 schreef Lyzio het volgende:
[..]
De Power Rangers waren, correctie: zijn, gewoon stoer! Wij snappen dat kerel
Ik zou net zeggen..quote:Op donderdag 16 april 2009 22:03 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Dat waren godverdomme nog eens helden!
Nee, niet gezien. Moet ik nog eens downloadenquote:Op donderdag 16 april 2009 22:03 schreef AQuila360 het volgende:
Film gekocht en ook meteen maar weer ff XBL points!
Lz heb je die film ook gezien toen? Die was opzich best goed
Mooi verwoordquote:Op donderdag 16 april 2009 22:08 schreef Poit het volgende:
Los van de duidelijk té grote kansloosheidsfactor vind ik het wel een kwalitatief mooie tattoo.
Ga weg? Die was toen best hot kwam ook in de bios enzo en hij was opzich wel echt goed!quote:Op donderdag 16 april 2009 22:10 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nee, niet gezien. Moet ik nog eens downloaden
Ik heb hem gemistquote:Op donderdag 16 april 2009 22:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga weg? Die was toen best hot kwam ook in de bios enzo en hij was opzich wel echt goed!
Power Rangers zijn zo fucking nep en gejat!!quote:Op donderdag 16 april 2009 22:09 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Meteen is het over! MEGAZORD
Volgens mij kon ook nog die groene draak of die witte tijger er op maar dat weet ik niet meer...
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:28 schreef Poit het volgende:
Weer aardschok in Groningen
Is Lennart uit z'n stapelbedje gevallen?
old old OLD SCHOOL!!quote:
Old school, new school, get out of high school!quote:
Ach man, stiekem wil je ook terugquote:Op donderdag 16 april 2009 22:35 schreef Fallen het volgende:
[..]
Old school, new school, get out of high school!
AQquote:Op donderdag 16 april 2009 22:38 schreef Lyzio het volgende:
http://www.flabber.nl/linkdump/video/bizarre-playbackpoging-1025
Ja man... ik ben oud... 33...quote:
Damn, wat voel ik me opeens jongquote:
Gorden is sowieso een koningquote:
Oh god, komt ie weer met z'n stiekem geilheid op die gore geer en goor.quote:
Ach jongeh! Dat is humor!quote:Op donderdag 16 april 2009 22:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh god, komt ie weer met z'n stiekem geilheid op die gore geer en goor.
vertel....quote:
Ik zie net in de spiegel dat ik, net als toen ik een babytje was, weer kaal wordt!quote:
ow... ja, dat ben ik al sinds mijn 23e...quote:Op donderdag 16 april 2009 22:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zie net in de spiegel dat ik, net als toen ik een babytje was, weer kaal wordt!
Het zakt bij mij naar benedenquote:Op donderdag 16 april 2009 22:57 schreef Fallen het volgende:
[..]
ow... ja, dat ben ik al sinds mijn 23e...
Tering, je kan ook overal een probleem van maken.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh god, komt ie weer met z'n stiekem geilheid op die gore geer en goor.
euh... het gaat hangen?quote:
Teveel disjfa gelezen de laatste tijd...quote:Op donderdag 16 april 2009 23:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Tering, je kan ook overal een probleem van maken.
Nee joh, het gaat juist krullen..quote:
Ik heb nooit haar gehadquote:Op donderdag 16 april 2009 22:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zie net in de spiegel dat ik, net als toen ik een babytje was, weer kaal wordt!
Bart = http://fotoboek.fok.nl/Bartquote:
Dat dus.quote:
Die meid met die hoorntjes? Die zou ik ook wel kunnen volblaffen hoor.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:50 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft haar geneukt ja
Wat een avond
Ja.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Die meid met die hoorntjes? Die zou ik ook wel kunnen volblaffen hoor.
Het is omdat onze vriendschap een tijdje instabiel is geweest, maar anders had je op dit moment het antwoord ja gehoord.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:58 schreef Poit het volgende:
Zeer goede daar denk ik zo.. Je mocht niet filmen??
Dus nu heb je alleen een brak statisch webcam beeld??quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is omdat onze vriendschap een tijdje instabiel is geweest, maar anders had je op dit moment het antwoord ja gehoord.
Er is maar 1 met het exemplaar, dat was de afspraak. Ik ben het niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Dus nu heb je alleen een brak statisch webcam beeld??
Wat voor type band is dat?quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:33 schreef lennartb.nl het volgende:
Believeisadoubt is werkelijk waar de beste band van europa!als je die ooit live kan zien, keihard doen!
ik ken ze niet. En terwijl ik toch naar aardig wat bands luister uit Europaquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:33 schreef lennartb.nl het volgende:
Believeisadoubt is werkelijk waar de beste band van europa!als je die ooit live kan zien, keihard doen!
Die rechtsequote:Op vrijdag 17 april 2009 08:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
Somewhere, somehow, someone is doing something right.
Prima, neem ik die andere allemaal welquote:
Kies ik alle vrouwen die niet op de foto staanquote:
Deze dus ook:quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:36 schreef disjfa het volgende:
[..]
Kies ik alle vrouwen die niet op de foto staan
quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Deze dus ook:
Veel plezier met al je vrouwen
Oké! Nou das mooi, ik hou zelf meer van geile blonde neuksletten tussen de 14 en 30 jaren jong. Maar ik ben blij voor je dat je blij bent met alle andere vrouwenquote:
Exclusief de rechtste voor liz betekend dat 4 vrouwen voor jouw in totaalquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Oké! Nou das mooi, ik hou zelf meer van geile blonde neuksletten tussen de 14 en 30 jaren jong. Maar ik ben blij voor je dat je blij bent met alle andere vrouwen
Oh, daar hou ik het wel een weekendje mee vol hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:11 schreef disjfa het volgende:
[..]
Exclusief de rechtste voor liz betekend dat 4 vrouwen voor jouw in totaal
We hadden het niet over een weekendje, maar over altijdquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh, daar hou ik het wel een weekendje mee vol hoor.
Voor altijd, dat had je niet gezegd. Dus dat telt niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:13 schreef disjfa het volgende:
[..]
We hadden het niet over een weekendje, maar over altijdDe rest was namelijk al van mij en jij blijft met je tengels van mijn wijfen af !
Maar ik red het nét niet om alle vrouwen te bevredigen in een weekendjequote:Op vrijdag 17 april 2009 10:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Voor altijd, dat had je niet gezegd. Dus dat telt niet.
4 is nog altijd meer dan waar de rest van sc mee met doen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Voor altijd, dat had je niet gezegd. Dus dat telt niet.
Zijn te laat met kiezenquote:
Serieusquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:42 schreef Poit het volgende:
Disjfa, mag ik van jou, uit de categorie nederlands schoon de dames:
Daphne Bunskoek,
Angela Schijf,
Nicolette Kluijver,
Fabienne,
Jennifer Hofman,
Birgit Schuurman ennnn.... Gigi Ravelli
maar hij vroeg het daarom niet aan jouwquote:
Meer is niet nodig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:42 schreef Poit het volgende:
Disjfa, mag ik van jou, uit de categorie nederlands schoon de dames:
Jennifer Hofman,
Ai dat is wel een heel oud filmpje, de bezetting is nu compleet anders en de muziek veeeel beter. Maar je moet ze gewoon een keer live zien! MOET!quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:43 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ik ken ze niet. En terwijl ik toch naar aardig wat bands luister uit Europa
FabchannelMaar nee sorry na het zien van dat filmpje kan ik nou niet zeggen het beste wat Europa te bieden heeft
Maar zulke dingen roep ik nu eenmaal al helemaal niet snel
Jij wilt roeren waar de olifant is geweestquote:
Ja, maar vlak nadat ze d'r strot opentrok hoefde ik al niet meer. Dom, talentloos, gemiddeld op het vlak van uiterlijke schoonheid, perfect voor de NL acteerwereld dus.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:24 schreef Lyzio het volgende:
Boeit me niet, Jennifer is een mooie vrouw
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:25 schreef disjfa het volgende:
Mn oma ook, maar die rimpeld de wereld door
Smaken verschillen vriendquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, maar vlak nadat ze d'r strot opentrok hoefde ik al niet meer. Dom, talentloos, gemiddeld op het vlak van uiterlijke schoonheid, perfect voor de NL acteerwereld dus.
Elke willekeurige Nederlandse actrice.quote:
Maar wat zoek jij dan in een dame. Jij hult iedereen in genot omdat ze dom zijn en kunnen liggen. Nu kan er een dame dom zijn en liggen en dan is het weer niet goedquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Elke willekeurige Nederlandse actrice.
Die lust em vast wel.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:52 schreef Lyzio het volgende:
Jennifer Hofman. Dat neukertje van Daan Schuurmans.
You know what I really want in a girl?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:57 schreef disjfa het volgende:
[..]
Maar wat zoek jij dan in een dame. Jij hult iedereen in genot omdat ze dom zijn en kunnen liggen. Nu kan er een dame dom zijn en liggen en dan is het weer niet goed
En toch heb je een probleem met een blond meisjequote:Op vrijdag 17 april 2009 11:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
You know what I really want in a girl?
ME!
Dat is van de Bloodhound Gang!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
You know what I really want in a girl?
ME!
QFT.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:00 schreef disjfa het volgende:
[..]
En toch heb je een probleem met een blond meisje
Zie de onlogica
I'm a complicated person.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:00 schreef disjfa het volgende:
[..]
En toch heb je een probleem met een blond meisje
Zie de onlogica
nee hoor. Je bent gewoon een mannelijke man. Elke dame neuken tenzei je weet wie het is. Dan moet je namelijk op elk dingetje zeiken.quote:
quote:16-04-2009
Boekdatum : 16-04-2009
Verwerkingsdatum : 16-04-2009
sb 5455.26.000 MANPOWER BV bij
¤ 1787,25
Dus? Je hebt salaris gekregen.quote:
quote:Bedrag (euro) 1.763,52 Bij
Tegenrekening 5585 - LIANDER NV DUIVEN
Datum 15-04-2009
Mutatiesoort Verzamelbetaling
Naam / Omschrijving
Mededelingen SALARIS APRIL 2009 24096/0001
RNR 515473
NV NUON/ALLIANDER
Ik niet, want ik verdien minder dan Edwin, als ik wilde patsen had ik wel meer verdiend natuurlijkquote:
Laat zien wat jij van de gemeente krijgt per maand. Kom maar kom maarquote:
Alsof het wat boeitquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:11 schreef Lyzio het volgende:
Ik ga hier sowieso niet neerzetten wat ik verdien
Dat dus. Het boeit gewoon echt he-le-maal geen fuck, maar iedereen moet er altijd zo mysterieus over doenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:23 schreef disjfa het volgende:
Persoonlijk is of je een steenpuist op je aars heeft.
Je gemmiddelde inkomen kunnen we wel krijgen uit je branche en daar trekken we wat af en dan verdien je dat. Dat is niet echt spannend
Magische lopende quotesgenerators verdienen nou eenmaal niet wat ze napratenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:46 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik verdien 50K per maand netto.
Helaas vind m'n baas van niet.
Ik wist dat er nog vakantiegeld en vakantiedagen zouden komen, dit zou in Juni gebeuren.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:56 schreef disjfa het volgende:
Het was zeker vakantiegeld + vakantiedagen uibetaald
Maar als je niet weet dat je nog geld kwijt is er wat mis in je administratie
uitzendburo keert uit bij einde contract met klant meestalquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik wist dat er nog vakantiegeld en vakantiedagen zouden komen, dit zou in Juni gebeuren.
Het eerste wat ik doe.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:29 schreef disjfa het volgende:
Moet ik zeggen van AQ. Dan geeft hij mij geld.
Vergeet me niet toe te voegen aan je vriendenlijstpsn disjfa
Ah lief van je dat je een PS3 gaat kopen voor je favoriete modjequote:
Ik koop het niet voor u!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah lief van je dat je een PS3 gaat kopen voor je favoriete modje
Ohquote:
quote:
Hij heeft alleen een ivoren toren.quote:
Lucht waarvan hij zijn macht kan misbruikenquote:
Tjill.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:38 schreef disjfa het volgende:
[..]
Lucht waarvan hij zijn macht kan misbruiken
Nee, ik heb een SNES, een GBA SP, een Wii, een DS lite, een Xbox 360 en een PC. Geen PS3 dus.quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, ik heb een SNES, een GBA SP, een Wii, een DS lite, een Xbox 360 en een PC. Geen PS3 dus.
Applequote:
Applequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Apple
Ik heb 2 custom made pc's, een Acer laptop privé en een HP laptop van de zaak.
Nou ja, op zich is het wel aardig spul, alleen is het schoftig duur, en je kan er niet op gamen.quote:
Je kan er gemakkelijk op gamen. Zet er maar een pc op. Heb je en een mooie kast als onderzetter en een gameding!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, op zich is het wel aardig spul, alleen is het schoftig duur, en je kan er niet op gamen.
Ja, het is inderdaad duur, die mening deel ik met je.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, op zich is het wel aardig spul, alleen is het schoftig duur, en je kan er niet op gamen.
Dus jij hebt een mac als tekstverwerker en daar betaal je het volle pond voorquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad duur, die mening deel ik met je.
Maar om te gamen heb ik een 360 en ( zometeen ) een PS3. Ik heb nog een oude PC met een 8800GT en een 5000+ AMDX2 staan..
Dual Screen patsenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:00 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus jij hebt een mac als tekstverwerker en daar betaal je het volle pond voor
laats voor 200 euro een minipctje gekocht voor dat soort zaken, dan koop je toch geen macWat doe je er mee dan naast patsen
Slaaf van de maatschappijquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Na, ik heb inmiddels een iPhone, 30GB iPod Video, 120GB iPod Classic
kan er best nog een ipod bij, moet er vanaf....quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Na, ik heb inmiddels een iPhone, 30GB iPod Video, 120GB iPod Classic
Raam open. *gooi* Klaarquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:46 schreef Tain het volgende:
[..]
kan er best nog een ipod bij, moet er vanaf....
Wat wil je ervoor hebben dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:46 schreef Tain het volgende:
[..]
kan er best nog een ipod bij, moet er vanaf....
quote:
Haha dat is geen lach domboquote:
Killzone2.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:23 schreef Lyzio het volgende:
Zo'n PS3 is alleen al mooi om naar te kijken. Plus je kunt er Blu-Ray op spelen. Wie heeft het over gamen?
Geen ideequote:
Foto's?quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Geen idee
scherm is redelijk krasvrij, maar de achterkant...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |