Teveel disjfa gelezen de laatste tijd...quote:Op donderdag 16 april 2009 23:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Tering, je kan ook overal een probleem van maken.
Nee joh, het gaat juist krullen..quote:
Ik heb nooit haar gehadquote:Op donderdag 16 april 2009 22:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zie net in de spiegel dat ik, net als toen ik een babytje was, weer kaal wordt!
Bart = http://fotoboek.fok.nl/Bartquote:
Dat dus.quote:
Die meid met die hoorntjes? Die zou ik ook wel kunnen volblaffen hoor.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:50 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft haar geneukt ja
Wat een avond
Ja.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Die meid met die hoorntjes? Die zou ik ook wel kunnen volblaffen hoor.
Het is omdat onze vriendschap een tijdje instabiel is geweest, maar anders had je op dit moment het antwoord ja gehoord.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:58 schreef Poit het volgende:
Zeer goede daar denk ik zo.. Je mocht niet filmen??
Dus nu heb je alleen een brak statisch webcam beeld??quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is omdat onze vriendschap een tijdje instabiel is geweest, maar anders had je op dit moment het antwoord ja gehoord.
Er is maar 1 met het exemplaar, dat was de afspraak. Ik ben het niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Dus nu heb je alleen een brak statisch webcam beeld??
Wat voor type band is dat?quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:33 schreef lennartb.nl het volgende:
Believeisadoubt is werkelijk waar de beste band van europa!als je die ooit live kan zien, keihard doen!
ik ken ze niet. En terwijl ik toch naar aardig wat bands luister uit Europaquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:33 schreef lennartb.nl het volgende:
Believeisadoubt is werkelijk waar de beste band van europa!als je die ooit live kan zien, keihard doen!
Die rechtsequote:Op vrijdag 17 april 2009 08:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
Somewhere, somehow, someone is doing something right.
Prima, neem ik die andere allemaal welquote:
Kies ik alle vrouwen die niet op de foto staanquote:
Deze dus ook:quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:36 schreef disjfa het volgende:
[..]
Kies ik alle vrouwen die niet op de foto staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |