Lucht waarvan hij zijn macht kan misbruikenquote:
Tjill.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:38 schreef disjfa het volgende:
[..]
Lucht waarvan hij zijn macht kan misbruiken
Nee, ik heb een SNES, een GBA SP, een Wii, een DS lite, een Xbox 360 en een PC. Geen PS3 dus.quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, ik heb een SNES, een GBA SP, een Wii, een DS lite, een Xbox 360 en een PC. Geen PS3 dus.
Applequote:
Applequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Apple
Ik heb 2 custom made pc's, een Acer laptop privé en een HP laptop van de zaak.
Nou ja, op zich is het wel aardig spul, alleen is het schoftig duur, en je kan er niet op gamen.quote:
Je kan er gemakkelijk op gamen. Zet er maar een pc op. Heb je en een mooie kast als onderzetter en een gameding!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, op zich is het wel aardig spul, alleen is het schoftig duur, en je kan er niet op gamen.
Ja, het is inderdaad duur, die mening deel ik met je.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, op zich is het wel aardig spul, alleen is het schoftig duur, en je kan er niet op gamen.
Dus jij hebt een mac als tekstverwerker en daar betaal je het volle pond voorquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad duur, die mening deel ik met je.
Maar om te gamen heb ik een 360 en ( zometeen ) een PS3. Ik heb nog een oude PC met een 8800GT en een 5000+ AMDX2 staan..
Dual Screen patsenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:00 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus jij hebt een mac als tekstverwerker en daar betaal je het volle pond voor
laats voor 200 euro een minipctje gekocht voor dat soort zaken, dan koop je toch geen macWat doe je er mee dan naast patsen
Slaaf van de maatschappijquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Na, ik heb inmiddels een iPhone, 30GB iPod Video, 120GB iPod Classic
kan er best nog een ipod bij, moet er vanaf....quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Na, ik heb inmiddels een iPhone, 30GB iPod Video, 120GB iPod Classic
Raam open. *gooi* Klaarquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:46 schreef Tain het volgende:
[..]
kan er best nog een ipod bij, moet er vanaf....
Wat wil je ervoor hebben dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:46 schreef Tain het volgende:
[..]
kan er best nog een ipod bij, moet er vanaf....
quote:
Haha dat is geen lach domboquote:
Killzone2.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:23 schreef Lyzio het volgende:
Zo'n PS3 is alleen al mooi om naar te kijken. Plus je kunt er Blu-Ray op spelen. Wie heeft het over gamen?
Geen ideequote:
Foto's?quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Geen idee
scherm is redelijk krasvrij, maar de achterkant...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |