Hij is zo stoerquote:
boeie.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:48 schreef AQuila360 het volgende:
Ik had toen die Power ranger cd met allemaal toffe muziekje en ook die theme!
Power Rangers was echt heel goed en die film was ook oke! Die wil ik nog wel eens zien eik!
Een gek idee, maar in de winkel. Winkels waar ze dvd`s verkopenquote:Op donderdag 16 april 2009 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
Weet iemand waar ik die film kan kopen? Die echte zeg maar die in de bios ook was?
Wisten jullie dat een acteur die vroeger een power ranger speelde nu veroordeeld is tot de doodstraf?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
Dude ik had ook zon plakboek en speelgoed van powerrangers!
Shit was best goed nog opzich ook met die robots enzo!
Weet iemand waar ik die film kan kopen? Die echte zeg maar die in de bios ook was?
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:52 schreef disjfa het volgende:
[..]
Een gek idee, maar in de winkel. Winkels waar ze dvd`s verkopen
Disjequote:Op donderdag 16 april 2009 21:52 schreef disjfa het volgende:
[..]
Een gek idee, maar in de winkel. Winkels waar ze dvd`s verkopen
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee maar ik kan die nergens vinden :S
Zag het ook net!quote:
quote:
Ga met je triangel achter het station staan dudequote:Op donderdag 16 april 2009 21:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zelfkennis. Daar beschik jij wel over.
Laat ik aan je moeder over.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga met je triangel achter het station staan dude
Die speelde helegaar geen power ranger, die speelde een keer een minikutbijrol in power rangers.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:52 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Wisten jullie dat een acteur die vroeger een power ranger speelde nu veroordeeld is tot de doodstraf?
De Power Rangers waren, correctie: zijn, gewoon stoer! Wij snappen dat kerelquote:Op donderdag 16 april 2009 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
Dude ik had ook zon plakboek en speelgoed van powerrangers!
Shit was best goed nog opzich ook met die robots enzo!
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga met je triangel achter het station staan dude
Hij liep al helemaal te kwijlen om het ons te vertellen. Stumpertje.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:01 schreef Lyzio het volgende:
[..]
De Power Rangers waren, correctie: zijn, gewoon stoer! Wij snappen dat kerel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |