Wat een eervol offerquote:Op donderdag 16 april 2009 21:00 schreef Edwinuss het volgende:
Ja, dit is wel minder. Beter sluit je die van mij Bart en gaan we verder in deze.
COD4?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:03 schreef Pettigrew81 het volgende:
fixen jullie dit dan ga ik verder met gamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:07 schreef Reintji het volgende:
Stik, hier moest ik zijnIk heb totaal geen idee waar ik nu moet zijn. Maar als er niet snel een dicht gaat krijg je 2 sc die beide niet boeienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Ik word dronken van bier en ouzo op dit momentquote:Op donderdag 16 april 2009 20:51 schreef Lyzio het volgende:
[..]
You get drunk with power. Geen goede zaak
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:37 schreef AQuila360 het volgende:
Van Edje hoop ik het eerlijk gezegd niet!
Vind ik ook. Pluspunten voor Edjequote:
ouzoquote:Op donderdag 16 april 2009 21:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik word dronken van bier en ouzo op dit moment
Ik kwam gewoon heelhuids thuis. Het probleem was meer dat ik de volgende morgen zwemtraining had en ik iets langere banen als de rest zwom. Rechte lijnen zijn immers korterquote:Op donderdag 16 april 2009 21:43 schreef AQuila360 het volgende:
Wad dat toen je met je auto 3 keer over de kop bent geslagen petti?
Hij is zo stoerquote:
boeie.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:48 schreef AQuila360 het volgende:
Ik had toen die Power ranger cd met allemaal toffe muziekje en ook die theme!
Power Rangers was echt heel goed en die film was ook oke! Die wil ik nog wel eens zien eik!
Een gek idee, maar in de winkel. Winkels waar ze dvd`s verkopenquote:Op donderdag 16 april 2009 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
Weet iemand waar ik die film kan kopen? Die echte zeg maar die in de bios ook was?
Wisten jullie dat een acteur die vroeger een power ranger speelde nu veroordeeld is tot de doodstraf?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
Dude ik had ook zon plakboek en speelgoed van powerrangers!
Shit was best goed nog opzich ook met die robots enzo!
Weet iemand waar ik die film kan kopen? Die echte zeg maar die in de bios ook was?
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:52 schreef disjfa het volgende:
[..]
Een gek idee, maar in de winkel. Winkels waar ze dvd`s verkopen
Disjequote:Op donderdag 16 april 2009 21:52 schreef disjfa het volgende:
[..]
Een gek idee, maar in de winkel. Winkels waar ze dvd`s verkopen
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee maar ik kan die nergens vinden :S
Zag het ook net!quote:
quote:
Ga met je triangel achter het station staan dudequote:Op donderdag 16 april 2009 21:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zelfkennis. Daar beschik jij wel over.
Laat ik aan je moeder over.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga met je triangel achter het station staan dude
Die speelde helegaar geen power ranger, die speelde een keer een minikutbijrol in power rangers.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:52 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Wisten jullie dat een acteur die vroeger een power ranger speelde nu veroordeeld is tot de doodstraf?
De Power Rangers waren, correctie: zijn, gewoon stoer! Wij snappen dat kerelquote:Op donderdag 16 april 2009 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
Dude ik had ook zon plakboek en speelgoed van powerrangers!
Shit was best goed nog opzich ook met die robots enzo!
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga met je triangel achter het station staan dude
Hij liep al helemaal te kwijlen om het ons te vertellen. Stumpertje.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:01 schreef Lyzio het volgende:
[..]
De Power Rangers waren, correctie: zijn, gewoon stoer! Wij snappen dat kerel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |