quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Deze dus ook:
Veel plezier met al je vrouwen
Oké! Nou das mooi, ik hou zelf meer van geile blonde neuksletten tussen de 14 en 30 jaren jong. Maar ik ben blij voor je dat je blij bent met alle andere vrouwenquote:
Exclusief de rechtste voor liz betekend dat 4 vrouwen voor jouw in totaalquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Oké! Nou das mooi, ik hou zelf meer van geile blonde neuksletten tussen de 14 en 30 jaren jong. Maar ik ben blij voor je dat je blij bent met alle andere vrouwen
Oh, daar hou ik het wel een weekendje mee vol hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:11 schreef disjfa het volgende:
[..]
Exclusief de rechtste voor liz betekend dat 4 vrouwen voor jouw in totaal
We hadden het niet over een weekendje, maar over altijdquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh, daar hou ik het wel een weekendje mee vol hoor.
Voor altijd, dat had je niet gezegd. Dus dat telt niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:13 schreef disjfa het volgende:
[..]
We hadden het niet over een weekendje, maar over altijdDe rest was namelijk al van mij en jij blijft met je tengels van mijn wijfen af !
Maar ik red het nét niet om alle vrouwen te bevredigen in een weekendjequote:Op vrijdag 17 april 2009 10:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Voor altijd, dat had je niet gezegd. Dus dat telt niet.
4 is nog altijd meer dan waar de rest van sc mee met doen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Voor altijd, dat had je niet gezegd. Dus dat telt niet.
Zijn te laat met kiezenquote:
Serieusquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:42 schreef Poit het volgende:
Disjfa, mag ik van jou, uit de categorie nederlands schoon de dames:
Daphne Bunskoek,
Angela Schijf,
Nicolette Kluijver,
Fabienne,
Jennifer Hofman,
Birgit Schuurman ennnn.... Gigi Ravelli
maar hij vroeg het daarom niet aan jouwquote:
Meer is niet nodig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:42 schreef Poit het volgende:
Disjfa, mag ik van jou, uit de categorie nederlands schoon de dames:
Jennifer Hofman,
Ai dat is wel een heel oud filmpje, de bezetting is nu compleet anders en de muziek veeeel beter. Maar je moet ze gewoon een keer live zien! MOET!quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:43 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ik ken ze niet. En terwijl ik toch naar aardig wat bands luister uit Europa
FabchannelMaar nee sorry na het zien van dat filmpje kan ik nou niet zeggen het beste wat Europa te bieden heeft
Maar zulke dingen roep ik nu eenmaal al helemaal niet snel
Jij wilt roeren waar de olifant is geweestquote:
Ja, maar vlak nadat ze d'r strot opentrok hoefde ik al niet meer. Dom, talentloos, gemiddeld op het vlak van uiterlijke schoonheid, perfect voor de NL acteerwereld dus.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:24 schreef Lyzio het volgende:
Boeit me niet, Jennifer is een mooie vrouw
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:25 schreef disjfa het volgende:
Mn oma ook, maar die rimpeld de wereld door
Smaken verschillen vriendquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, maar vlak nadat ze d'r strot opentrok hoefde ik al niet meer. Dom, talentloos, gemiddeld op het vlak van uiterlijke schoonheid, perfect voor de NL acteerwereld dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |