Waarom is dat nou weer oplichting, als ik het zou versturen maak je toch ook geld over? Als ik moet betalen dan pin ik. Contant geld heb je alleen maar last van.quote:Op zondag 26 april 2009 14:55 schreef Arnold_fan het volgende:
[TK] N64, PS2, NGC, NES, + spellen
Je kunt de spullen bij hem thuis komen halen, maar wel eerst even geld overmaken want aan contant geld heeft hij niets. Ruikt naar oplichting?
Ben ik het niet mee eens, ik zwem altijd in mijn geldquote:Op zondag 26 april 2009 15:04 schreef ach het volgende:
[..]
Waarom is dat nou weer oplichting, als ik het zou versturen maak je toch ook geld over? Als ik moet betalen dan pin ik. Contant geld heb je alleen maar last van.
Aangepastquote:Op zondag 26 april 2009 22:16 schreef zquing het volgende:
[TK] Alessandro ms2(High end koptelefoon)
subforum vergeten
Oh jaquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:37 schreef nelisb het volgende:
[TK] KPN Samsung P960 TV mag alweer dicht.
M'n kleine broertje heeft zijn gsm kapot laten vallen.
Dealquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:42 schreef rene90 het volgende:
[..]
Op een volgende meet maak ik tiramishu voor je
DIe je zoekt kunnen gewoon helemaal weg?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:41 schreef toimoi het volgende:
Zou een modje even zo vriendelijk willen zijn om bij mijn topic het [TR] tagje weg te halen en de startpost te wijzigenen met de nieuwe lijst?
Alvast bedankt
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:01 schreef BlackSheep het volgende:
Heb een nieuw centraal topic aangemaakt voor het ruilen en verkopen van ps3 games, kan iemand het topic even sticky maken?
Donequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:45 schreef bigbass het volgende:
en ik ben scheef![]()
deze mag weg dus
[CENTRAAL] PS3 games verkoop/ruil topic deel 10
Ik denk het wel anders kan hij die beter bij vraag zetten aangezien hij [tr] uit de TT wil hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
DIe je zoekt kunnen gewoon helemaal weg?
Ja, ruilen is me atm even teveel moeite.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
DIe je zoekt kunnen gewoon helemaal weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |