Sta je er ook voor open om hier iets uit te halen, nl. de helft v/h werkgeheugen en de hdd (die je vast ook wel los kunt verkopen)? In dat geval zou ik voor het overgebleven systeem E 150,- bieden.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:16 schreef RD4 het volgende:
PC:
Asus P5GC-MX/1333 Moederbord
Intel Pentium Dual-Core E5200 2.5Ghz Socket 775
Kingston 4096MB (2*2048MB) DDR2 PC6400
Samsung HD103UJ 1TB S-ATA
Asus Nvidia 8600GT Silent 512MB GDDR3
LG GH22NS30 22x, SATA, Zwart, DL
Onboard sound.
Standaard zwarte behuizing
Alle bonnen aanwezig, alles heeft nog 1.5 jaar garantie.
300 euro
[ afbeelding ]
Genoteerd, maar te weinig....quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:49 schreef MaZz_ het volgende:
Asrock ConRoe1333-D667 moederbord - 15 euro geboden
Nope, dit blijft zoals het is.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:02 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Sta je er ook voor open om hier iets uit te halen, nl. de helft v/h werkgeheugen en de hdd (die je vast ook wel los kunt verkopen)? In dat geval zou ik voor het overgebleven systeem E 150,- bieden.
275, lager ga ik helaas niet. Dan blijft ie gewoon staan....quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:58 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ok, in dat geval voor het hele systeem E 200,- geboden.
Als ik die hdd voor E 75,- zelf verkocht krijg, vind ik het prima om achteraf nog een bedrag naar je door te sluizen. Maar veel meer dan E 200,- heb ik nl. op dit moment gewoon nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:09 schreef RD4 het volgende:
[..]
275, lager ga ik helaas niet. Dan blijft ie gewoon staan....
Daar kan ik je niet mee helpenquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:15 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Als ik die hdd voor E 75,- zelf verkocht krijg, vind ik het prima om achteraf nog een bedrag naar je door te sluizen. Maar veel meer dan E 200,- heb ik nl. op dit moment gewoon niet
-quote:
Ik vind van mezelf dat ik toch vrij netjes ben. Je bod van 200 euro is in mijn ogen gewoon niet reeël. Als je geen geld hebt voor iets kun je het toch ook niet kopen? Even doorsparen en dan kunnen we zaken doen....quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:41 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Als jij hem dan liever niet verkoopt en ook inderdaad niet bereid bent tot enige schikking danwel behulpzaamheid, ga ik naar een galantere verkoper!
Je kent mijn situatie niet, dus kun je ook niet oordelen over of ik iets (nu) zou moeten kopen... Dat een winkel daar geen rekening mee kan houden, sure; maar ik vind het wel galant als je dat in de tweedehandse verkoop wel doet, aangezien je dan toch al met onderhandeling te maken hebt. Dat je het bedrag niet reeel vindt is jouw mening en het is je goed recht om voet bij stuk te houden, als jij er per se een bepaald bedrag voor wilt hebben. Ik vind het alleen niet de meest sympathieke verkooptechniek.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:45 schreef RD4 het volgende:
[..]
Ik vind van mezelf dat ik toch vrij netjes ben. Je bod van 200 euro is in mijn ogen gewoon niet reeël. Als je geen geld hebt voor iets kun je het toch ook niet kopen? Even doorsparen en dan kunnen we zaken doen....
We verschillen idd van mening, zullen we overnieuw beginnen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:56 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Je kent mijn situatie niet, dus kun je ook niet oordelen over of ik iets (nu) zou moeten kopen... Dat een winkel daar geen rekening mee kan houden, sure; maar ik vind het wel galant als je dat in de tweedehandse verkoop wel doet, aangezien je dan toch al met onderhandeling te maken hebt. Dat je het bedrag niet reeel vindt is jouw mening en het is je goed recht om voet bij stuk te houden, als jij er per se een bepaald bedrag voor wilt hebben. Ik vind het alleen niet de meest sympathieke verkooptechniek.
Haha, sure, maar ik heb nog steeds niet de hoeveelheid geld die jij als redelijk beschouwt voor het systeem! De behuizing van mijn laptop valt uit elkaar terwijl ik onverwacht ook (een deel van) mijn werk op heb moeten zeggen i.v.m. tijdnood en o.a. mijn eigen risico direct afgeschreven moet worden, that's the story.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:19 schreef RD4 het volgende:
[..]
We verschillen idd van mening, zullen we overnieuw beginnen?
¤75 voor die HDD zul je er niet voor krijgen, nieuw zijn die dingen nu 67 euro....ik laat het weekend er even overheen gaan. Ik heb een financïele meevaller gehad en zal eens kijken wat ik kan missen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:01 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Haha, sure, maar ik heb nog steeds niet de hoeveelheid geld die jij als redelijk beschouwt voor het systeem! De behuizing van mijn laptop valt uit elkaar terwijl ik onverwacht ook (een deel van) mijn werk op heb moeten zeggen i.v.m. tijdnood en o.a. mijn eigen risico direct afgeschreven moet worden, that's the story.
Dat ik het bedrag dat ik zou kunnen krijgen voor de hdd als ik die eenmaal doorverkocht heb (na aftrek van onkosten) door zou willen sluizen, kun je serieus nemen. Verder kan ik me echt niet veroorloven meer uit te geven..
Dit is al meer een mentaliteit die ik kan waarderen. Natuurlijk is het niet gek dat je er tijd overheen wilt laten gaan waarin er evt. nog iemand een hoger bod uit zou kunnen brengen. Ik merk het wel...quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:26 schreef RD4 het volgende:
[..]
¤75 voor die HDD zul je er niet voor krijgen, nieuw zijn die dingen nu 67 euro....ik laat het weekend er even overheen gaan. Ik heb een financïele meevaller gehad en zal eens kijken wat ik kan missen.
Dat is precies dezelfde idd....quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:04 schreef T_Fuff het volgende:
Ik heb wel interesse in de HDD, mits het deze is.
Daar heb ik er namelijk al een van, en nog een kan geen kwaad
helaas een no-go....quote:Op maandag 27 april 2009 16:27 schreef MaZz_ het volgende:
Hoe staat m'n bod van 22,50?
Maximaal kan ik tot 25,00 inclusief verzenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |