Wat wil je hebben?quote:Op zondag 26 april 2009 15:03 schreef Motar het volgende:
Is het ook mogelijk om ter plekke het het geld over te maken via mijn laptop zodat je meteen ziet dat het is overgemaakt?
Vanaf rotterdam is het een uur en het kostte je vroeger dan 10 strippen, hoe duur het met de ov chipcard is weet ik niet. Voor de PS2 is van nog iemand interesse [GEZ] Playstation 2 dus misschien kun je hem beter laten gaanquote:Op zondag 26 april 2009 15:04 schreef BlackSheep het volgende:
Ik wil het ps2 pakket wel hebben. Is Hellevoetsluis enigszins bereikbaar met het openbaar vervoer?
Mocht dat goed te doen zijn kan ik het vandaag nog komen halen als je tijd hebt
ok, zie pmquote:Op zondag 26 april 2009 15:15 schreef BlackSheep het volgende:
Hmm, ik wil men bod best verhogen naar 60. Alleen vandaag heb ik nog gratis reizen vanwege een weekend-ov-kaart dus vandaar de 'haast'.
als je hem op komt halen niks, maar dan moet je wel de spellen erbij nemen.quote:Op zondag 26 april 2009 15:16 schreef sander_kok het volgende:
ik wil graag de nes los kopen. Hoeveel vraag je ervoor?
Shit, is te ver rijden. Verzenden voor ¤10?quote:Op zondag 26 april 2009 15:27 schreef ach het volgende:
[..]
als je hem op komt halen niks, maar dan moet je wel de spellen erbij nemen.
Helaas.. Mocht ik op 30 april niet slagen dan hoor je misschien nog wel wat van mequote:Op zondag 26 april 2009 20:48 schreef ach het volgende:
Nee sorry dat vind ik te veel moeite voor 10 euro
Sorry voor de late reactie maar ik wilde het liever per compleet pakket verkopen. Inmiddels is het al verkocht.quote:Op maandag 27 april 2009 17:12 schreef GONZA het volgende:
wave race: blue storm
zelda the wind waker met die bonus disc
super monkey ball
2 controllers 64
expansion pack
2x rumble pack
x aantal memory pack
perfect dark
zelda ocarina of time
goldeneye 007
resident evil 2
donkey kong 64