Je moet 'm wel heel erg mishandelen wil hij kapot gaat, maar als je binnen een jaar kabelbreuk krijgt wil ik hem tegen verzendkosten wel voor je repareren hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:44 schreef Darkestrah het volgende:
Prachtig ding, alleen vertrouw ik hem mezelf niet toe. Ik ben blij dat ik eindelijk eens langer dan 3 maanden met een koptelefoon doe..
oeh, ik moet gaan rappen. de rijmpjes stromen zo mn toetsenbord uit.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:09 schreef iThink het volgende:
100E!
quote:
TopTopTopic, wordt alleen gebruikt voor super topics, om te trappen zeg je kick oid.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:09 schreef zquing het volgende:
to the top, ja ik weet dat het ergens anders voor staat hier, maar iedereen trapt ik doe 't anders
kom eens langs op een internationaal forumquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
TopTopTopic, wordt alleen gebruikt voor super topics, om te trappen zeg je kick oid.
Rustig maar flippo. Ik wijs je ergens op alleen, veel succes met de verkoopquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:12 schreef zquing het volgende:
[..]
kom eens langs op een internationaal forumen omdat TTT in ONZ(
)ergens voor staat zou ik het hier niet mogen gebruiken
![]()
iedereen kickt ik doe het anders en als je er moeite mee hebt ga je maar lekker zeuren in de FB ofzo
leer PI's lezenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Rustig maar flippo. Ik wijs je ergens op alleen, veel succes met de verkoop
Lijkt me gewoon een normaal bod hoor. Ga deze koptelefoon halen in NY en je zit op dezelfde bedragen. Anywaytjes, als je het niet kwijt wilt voor een tweedehands bedrag, haal ik wel een koptelefoon deze zomer in NY zelf..quote:
leef je uit, je betaal minstens 300us voor deze. Dit zijn de gangbare headfi prijzen waar ze voor gaanquote:Op zondag 24 mei 2009 11:43 schreef iThink het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een normaal bod hoor. Ga deze koptelefoon halen in NY en je zit op dezelfde bedragen. Anywaytjes, als je het niet kwijt wilt voor een tweedehands bedrag, haal ik wel een koptelefoon deze zomer in NY zelf..
Heb ze eerder al zien liggen voor 268 dollar, hetgeen zo 195 euro nieuw is. Pingel daar nog wat vanaf+kortingcoupon 20% en ik kan ze krijgen voor 150 euro. Veel succes met de verkoop!quote:Op zondag 24 mei 2009 12:40 schreef zquing het volgende:
[..]
leef je uit, je betaal minstens 300us voor deze. Dit zijn de gangbare headfi prijzen waar ze voor gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |